עדנה מוזס
אני חושבת שזה הסיפור הכי טוב ומגניב שכתבתי בחיים שלי! אם אתם רוצים המשך תכתבו בתגובות!כל הזכויות שמורות לי C

פחית הנפט פרק 1 (כדי לכם ממש לקרוא)

עדנה מוזס 19/11/2013 793 צפיות 7 תגובות
אני חושבת שזה הסיפור הכי טוב ומגניב שכתבתי בחיים שלי! אם אתם רוצים המשך תכתבו בתגובות!כל הזכויות שמורות לי C

אתם בחיים לא תבינו משהו מוזר כזה. אני חושבת שהעולם נהיה כל כך אגואיסטי שאנחנו כאן פתאום מתעוררים למציאות חדשה והזויה! השנה היא 2040 והעולם ממש הדרדר. בגלל שהמון קרחונים נמסו כל הארץ מלאה מים וביצות, והחום בלתי נסבל! סביב כדור הארץ הצטברה כל כך הרבה פסולת וגם בתוכו. אבל בני האדם כלומר אנחנו יכולים להסתגל לכל דבר, ופתאום כשצריך לתקן האנשים נזכרים בעולם שלנו וחושבים וחושבים אבל אין שום פתרון למצב הזה.

גשם כבד יורד בחוץ, גשם חומצי. כבר שבוע שלם לא הלכתי לבית ספר. בוהה בחלון ומפחדת לצאת החוצה. גשם חומצי זה גשם מסוכן מאוד אבל מה לעשות בני האדם צריכים לחיות. בבית יש ריח של נבלות. אין אוויר בפנים, אבל גם אין מי יודע מה אוויר בחוץ, אם אתם מבינים. טוב בכל מיקרה אני הייתי צריכה לאכול. הכנתי כריח עם ממרח פטריות ישן והתיישבתי על הכורסה. הדלקתי את הרדיו והקשבתי. "כחח… כחחחח.. והנה התחזית שבועיים של גשם חומצי צפוייכחחח.. ועוד כחח… יום אחד של גשם רגיל כחחחח… אנא כחחח.. השארו כחחח… בבתיכחחח.." 'איזה רדיו דבילי לא מבינים כלום!" אמרתי וזרקתי את הנעל שלי על הרדיו. הוא חזר לעבוד, אחרי רטינה ארוכה, קצת יותר טוב. "כחחחחחחחח… אנחנו קוטעים את התחזית למבזק חדשות מכחחח.. "שלום כאן עגנון יזראלי כתב החדשות כחחחחחחח… דיווח מיוחכחחחח…
(בום! עוד נעל נזרקה) נאס"א איתר בחלל פחית נפט עצומה בגודלה מלאה בנפט החדש כחחחחחחחחחחח… נפט המתרבה מעצמו הנפט החל להישפך מעל כחחחח… טוקיו וחוסם מהם את הככחחחח… אור נאס"א מחפש כחחח.. מתנדבים היכולים כחח… לעזור ולמנוע כחח.. התפשטות הנפט אנא התקשרו כחחחחחחח… *255 מהר להיצטרפוווווווווווו" כיביתי את הרדיו ורשמתי את המספר על הלוח המחיק. אבל לא התקשרתי אליהם. התקשרתי לאבא שלי. אבא שלי הוא איש חסר דאגות, ואני שרוצה להציל את העולם הזה, מתקשרת אליו עכשיו! "טורררררר טורררררררר" זמזם הטלפון "הלו?" נשמע קול מאורו השני של הקו "הלו אבא זאת ענבל אני יכולה לטוס לחלל ולהגשים את החלום שלי להציל את כדור הארץ?" דממה מעברו השני של הקו. "הלו אבא?" "תגידי לי?! ניראה לך שאני אתן לבת היקרה שלי לטוס לחלל?" "אהה.. כע!" "אז לא! מה אני השתגעתי? ולהזכירך גברת צעירה את רק בת 15! אין לך אפילו ויזה לארצות הברית! לא לא לא את לא טסה לחלל בשום אופן!" והוא ניתק. האמת למה שאבא שלי ירשה לי לטוס לחלל? באמת הרי זה שהוא חסר דאגות לא אומר שלא אכפת לו מימני. והאמת הוא צודק! אני רק ילדה. טוב אם הוא לא זה שייתן לי ללכת אני אני אלך בלי רשות! אני אציל את כדור הארץ! אני ולא אף אחד אחר! אני!… אני!… אני צרכיה לחשוב על זה I: .
-כעבור זמן החשיבה-
אני יודעת שזה נשמע לכם הזוי אבל החלטתי לבסוף שאני אלך בני אדם! ואף אחד לא יעצור אותי!!!! לא לא לא… לא לא לא… אני אלך.. אני אלך…! נקודה בסוף משפט!.
חייגתי את מספר הטלפון.
"טוטו טוטו טוטוטו…. Arrival to NASA "Administrator National Aeronautics and Space" …
( תרגום: הגעתה ל נאס"א "מנהל האווירונאוטיקה והחלל הלאומי"…) כך נשמע הקידומת שלהם חיכיתי מלנטע אלף זמן עד שסוף סוף משהוא ענה לי:"
Hi I'm Bob I handle requests from NASA How can I help you?"
(היי אני בוב אני מטפל בפניות של נאס"א במה אני יכול לעזור לך?)
מזל שהאנגלית שלי טובה עניתי לו:"
Hey I Inbal from Israel and I want to go into space to turn the can of petroleum"
(היי אני ענבל ואני רוצה לטוס לחלל בשביל לפנות את פחית הנפט)
וואו זה נשמע מוזר
"How old are you?" (בת כמה את?")
" 15 years old " (בת 15)
"Sorry but you do not age appropriate, good bye" .(מצטער אבל את לא בגיל המתאים, להתראות.

פדיחה..

לעזאזל! עכשיו בחיים לא אוכל לטוס לחלל ולהציל את העולם!
רגע מי שואל אותם? בטוח אני לא! "אני יציל את כדור הארץ גם עם זה הדבר האחרון שאעסה!" צעקתי וכמובן שאף אחד לא שמע אותי… מזל היו חושבים שאני קצת אה, איך אני יגיד את זה בעדינות, התחרפנתי! טוב יש לי רעיון ממש טוב! כע! הנה! רעיון טוב רעיון שבעזרתו אני יציל את כדור הארץ! מוחעחעחעחע (הצחוק המרושע לא מתאים) טוב אז הנה אני עושה את הרעיון שלי:
מחיגת שוב את המספר:" טוטו טוטו טוטוטו… (עכשיו הקידומת הזאת)
Hi I'm Bob I handle requests from NASA How can I help you?"
(היי, אני בוב אני מטפל בפניות של נאס"א איך אני יכול לעזור?)
"Hi I am Edmond from u.sa and I want to help turn the can of petroleum I 42"
(היי אני אדמונד מארה"ב אני רוצה לעזור לפנות את פחית הנפט אני בן 42"
אמרתי בקול גברי. זאת התכנית ובשביל לדעת מה יקרה בהמשך:

המשך יבוא…


תגובות (7)

יש לך המון שגיאות כתיב
המון

19/11/2013 09:24

תקשיבי, הרעיון נחמד, אבל הכתיבה לא זורמת, יש לך כמה שגיעות ואת סמה לפעמים יותר מדי ניקוד ולפעמים פחות מדי. סימי לב לאיפה את סמה סוגריים ונסי לפתוח יותר שורות חדשות כשצריך (אנטר), הייתי גם ממליצה להוסיף פסיקים.
את יכולה לעשות "עריכת סיפור" ולעבור על התאויות שלך, אולי לנסח קצת יותר טוב…
מקווה שעזרתי!
שלך, סמג'-סיפורים.
נ.ב: על תעשי ! ומיד אחר כך נקודה, אם יש ניקוד לא צריך עוד אחד!

19/11/2013 09:29

סמג', כל התגובה שלך מלאת שגיאות כתיב -_-

תתקני שגיאות כתיב (למרות שיש ממש קצת) והכל יהיה טוב!
להמשיך!!!

19/11/2013 09:32

סורי, אני דיסלקטית:(

19/11/2013 09:35

הסיפור ממש יפה!!!
תמשיכי!!!
D:

19/11/2013 09:45

אני סנילית!!!!!!!!!!
יש לנו מכנה משותף, כמה נעים D:

19/11/2013 09:46

תודה… אני חושבת (וואו אני חיבת לשנות תמונה) האמת תודה שאתן אומרות לי על שגיאות הכתיב, אבל אני לא הוצאתי את הסיפור לאור או משהו אז זה לא ממש חשוב לי….

19/11/2013 11:50
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך