Avia
זה הסיפור מד"ב הראשון שכתבתי בחיי.
אני לא יודעת עד כמה זה טוב או יהיה טוב, אבל אני מקווה שתאהבו בכול זאת.
אם למישהו יש ראיונות לתת לי להמשך אני אשמח. כי כרגע אני פשוט מאלתרת חחח
אני יודעת שלא העלתי הרבה זמן, אני אמשיך את הסיפורים האחרים שלי בקרוב, כרגע הם פשוט לא אצלי לכן אני לא יכולה להמשיך.
מקווה שאהבתם ♥

קח אותי הביתה- פרולוג.

Avia 21/01/2013 786 צפיות 7 תגובות
זה הסיפור מד"ב הראשון שכתבתי בחיי.
אני לא יודעת עד כמה זה טוב או יהיה טוב, אבל אני מקווה שתאהבו בכול זאת.
אם למישהו יש ראיונות לתת לי להמשך אני אשמח. כי כרגע אני פשוט מאלתרת חחח
אני יודעת שלא העלתי הרבה זמן, אני אמשיך את הסיפורים האחרים שלי בקרוב, כרגע הם פשוט לא אצלי לכן אני לא יכולה להמשיך.
מקווה שאהבתם ♥

זה היה הסוף.
אני ידעתי שמפה אני כבר לא יכולה לברוח.
הייתי דחוקה לפינה בסמטה חשוכה בלי איש שישמע אותי, בלי איש שיעזור לי. וזה עמד מולי.
זה התקרב אליי בצעדים איטיים, למשוך זמן, כאילו מנסה להתגרות בשניות האחרונות שיש לי בעולם הזה.
אני אפילו לא יכולה לתאר איך זה נראה, זה היה אדם, טוב לפחות נראה כמו אדם. אבל עיניו היו שחורות לחלוטין והבעתו ריקה. הוא הלך ישר אך מכני, וזרועותיו התנועעו לצידי גופו כאילו אין לו שליטה עליהן.
הוא היה רוצח צמה לדם, כמו שאר בני מינו אך אני דאגתי יותר שידביק אותי. שיהפוך אותי לאחד כמותו. הייתי מעדיפה למות מאשר להפוך לדבר כזה.
הוא היה סנטימטרים ספורים ממני. הרגשתי את זה בה, ועצמתי את עייני בכוח, הכול כדי לא לראות את זה קורה.
חרב הופנה ברוח והשריקה שלה נשמעה בזמן שחתכה את האוויר, רגע אחרי זה נוזל חם ניתז על פני ושמעתי את היצור מתמוטט מולי. פתחתי את עיני בבת אחד והסתכלתי על היצור ששכב למרגלותיי, ראשו מנותק מגופו.
הרמתי את מבטי ונעלתי את עיני עם המושיע שלי.
"מכירה חברים חדשים אדריאנה?" הבחור כהה השיער שאל אותי, עיני הברקן שלו נוצצות בעלטה.
"מצחיק אלכסנדר" עניתי לו ומחיתי את הדם השחור של היצור מפני, "מה לקח לך כול כך הרבה זמן?"
"יצאתי לסיבוב בשכונה" הוא חייך חיוך מעושה וכיבה את להב החרב שלו. הלהב הנוצצת בכחול נעלמה והוא הכניס אותה לכיס מכנסיו. "צריכה עזרה?" הוא הושיט לי יד.
"לא תודה" עניתי, דרכתי על חזה היצור המת, דם ניתז מהחור שפעם היה מחובר אליו הראש, וחלפתי על פניו, "איפה חנית את הפייפר?" שאלתי בלי להסתובב אליו.
"ממש במורד הרחוב מאחורי אחת הערמות, צריך למהר. הם שמעו אותי מגיע, יכול להיות שיש לנו רק דקות ספורות לפני שהם יתאספו פה." הוא אמר בקול ענייני ועקף אותי שוב. "תנסי לעמוד בקצב" אמר וחמק מתוך סמטה לרחוב. הלכתי בעקבותיו בצעדים קלים ונצמדתי לקיר הבניין הראשון ביציאה מהסמטה. תוך דקות ספורות של התקדמות זהיר, וברגע שראינו שלא משכנו תשומת לב, רצנו ועקפנו את ערמת המכוניות. מאחוריה חנה הפייפר של אלכסנדר. הוא עלה מייד על האופנוע הכסוף-כחול והתניעה. הפייפר התעורר לחיים בשאגה ענקית. קפצתי על הכיסא האחורי ותפסתי את אלכסנדר מאחורה, כורכת את זרועותיי סביב הבטן המוצקה שלו.
"נהנית?" שאל, ואפילו שלא ראיתי את פניו ידעתי שהחיוך המשועשע שלו מרוח על פניו.
"פשוט סע לפני שאנחנו הופכים לארוחת הערב טוב?" אמרתי באדישות כשקולות היצורים התחילו להתקרב אלינו.
"כרצונך גברתי" אלכסנדר אמר והאופנוע החל לזוז. הוא יצא מבעד לערמת המכוניות והתקדם לכיוון היצורים שהלכו בהמוניהם לקראתנו.
"אלכסנדר דיי עם השטויות" צעקתי אליו אך הוא התעלם. היצורים הלכו והתקרבו אלינו, ואנחנו בקצב מהיר יותר- אליהם.
"את בוטחת בי?" צעק אליי.
לא עניתי. הידקתי את זרועותיי סביבו ותפסתי את בד חולצתו בכוח.
"אדריאנה?" הוא שאל שוב, ממש מטרים ספורים מהם.
כששוב התעלמתי הוא נאנח והעביר את הפייפר להילוך השישי,הוא עלה על גלגל אחד ותוך רגע היינו בשמיים. חולפים על פניהם של היצורים ונעלמים מתווך הראיה שלהם.
"רואה, את יכולה לבטוח בי" הוא אמר באדישות.
"פשוט קח אותי הביתה טוב?" אמרתי ושחררתי את אחיזתי בו.
"כרצונך." ענה. והפייפר המריא אפילו גבוה יותר בשמי הלילה, כשרק הלבנה הענקית מאירה את דרכנו.


תגובות (7)

מדהים! המשך! אפשר להפוך את הגזע כאיום על האנושות, מן וירוס הרסני כזה שמתפשט… אני בטוח שתעלי על משהו טוב! בהצלחה עם זה :)

21/01/2013 10:48

זה היה הרעיון שלי ^^
רק שאין לי כ"כ עלילה לזה X"D
אני אמצא משהו ^.^
תודה ♥

21/01/2013 10:54

אני חושב שתלכי יותר בכיוון של בלי טכנולוגיה מתקדמת, כבר הזכרת את החרב, מצד שני יש את האופנוע. את יכולה לעשות שהנשקים לא מתקדמים אבל התחבורה כן. לפי דעתי הדמות הראשית (הבת אם אני לא טועה) מאוהבת באלכסנדר אך לא מראה זאת ותמיד מנסה להוכיח שהיא יותר טובה ממנו, משהו בסגנון הזה. קרבות להציל את העולם, בני האדם ירדו למחרת, אפשר לשחק הרבה עם פתיחה כזאת טובה.
רק טובה קטנה.. את יכולה להגיד לי אם להמשיך בסיפורים שלי?

21/01/2013 11:01

זה טוב שאת מאלתרת… לפעמים יוצא מזה דברים ממש קולים…
לדעתי הפתיחה של הייתה נהדרת, היא משכה אותי עד לסוף הדף….
תמשיכי ;)

נ.ב-רעיונות ככה כותבים…

21/01/2013 11:13

שלומי אני תיקנתי את העיניין עם החרב, הוספתי לזה פן עתידני.
אני רוצה שהעלילה תתקיים בעולם פוסט-אפוקליפטי, בגלל זה אני צריכה דברים עתידניים פה. אני אסדר את זה.
בעיקרון אנחנו באותו קו מחשבה (=
היתה לי פשוט חלום הזויי (אבל ממש הזוי, עם ריבת תותים ככלי נשק נגד היצורים הזוי) הלילה וממנו לקחתי את הרעיון, לצערי אני לא זוכרת את כול החלום אז אני זורמת XD
תודה על העצות אבל ^.^
אני אשמח לקרוא את הסיפורים שלך מאוחר יותר ^^ אני דיי עסוקה כרגע >:

וכן X"D אני מקלידה מהר אז לא שמתי לב איך שכתבתי X"DD אני מתקנת דברים כאלה בדרך D=
שמחה שאהבת! תמשיכו לעקוב, אני מקווה לעלות את ההמשך בקרוב ^^
אגב, אני אשמח אם תעקבו אחרי הבלוג החדש שלי~ http://xn--5dbcefvpk.co.il/abbyoxo/

כרגע יש רק פוסט אחד אבל אני מתכננת להמשיך לכתוב שם ולעדכן הרבה. אז בבקשה תעקבו ♥

21/01/2013 11:24

וואו! ממש אהבתי את ההתחלה!!
הכתיבה שלך מדהימה, ראיתי הכל מול העיניים והעלילה (גם אם אין לך ממש רעיונות להמשך XD) פותחת טוב את הסיפור! תמשיכי מהר! מחכה לפרק הבא! =)

21/01/2013 13:10

תודה רבה!
מבטיחה לאלתר משהו לפרק הבא בהקדם האפשרי! D=

21/01/2013 14:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך