ĐɘȿpərɑɳdƱʍ
והודעה קצרה: המחשב שלי מת אז אני לא יכולה להמשיך את מדנס החביב T^T
אני כותבת את הסיפור מהנייד(כרגע מהטאבלט) וכשהמחשב יחזור אליי אני אמשיך את מדנס....
הפרקים קצרים מכיוון שהם נכתבים בנייד.

קיוב- הקדמה~הרשמה~פרק 1 ><

ĐɘȿpərɑɳdƱʍ 03/10/2013 251 צפיות 9 תגובות
והודעה קצרה: המחשב שלי מת אז אני לא יכולה להמשיך את מדנס החביב T^T
אני כותבת את הסיפור מהנייד(כרגע מהטאבלט) וכשהמחשב יחזור אליי אני אמשיך את מדנס....
הפרקים קצרים מכיוון שהם נכתבים בנייד.

רובכם ודאי מכירים את הסרט קיוב.
מספר אנשים מתעוררים בתוך מבוך קובייה הנקרא קיוב, בעודםם לגשש את דרכם החוצא ,הם מתמודדים עם מלכודות מוות, מימדים שונים של זמן ואפילו יקומים מקבילים. ובדרך אף מגלים שכולם קשורים אחד לשני בדרך מסויימת ושאם יעבדו יחד אולי יצליחו לצאת מהמבוך שנכלאו בו.
סול מתעוררת בתוך אחד מהחדרים שבתוך הקיוב, היא עוברת מחדר לחדר במשך שעות רבות, אחרי זמן מסויים היא פוגשת מספר אנשים שגם הם התעוררו בתוך הקיוב ומשם ההרפתקה מתחילה…

תיאור של סול:
גובה: 1.65
גיל:19
מראה:שיער חום בינוני וגלי, עיניים כחולות עדינות,ריסים ארוכים,אף קטן וסולד ושפתיים מלאות.
היא לבושה בבגדים פשוטים,גופייה ומכנס טרנינט ,שניהם שחורים.
היא לא נמוכה אך גם לא גבוהה, היא די רזה.
אופי: סקרנית,יצירתית, מקבלת החלטות במהירות אך לא קלת דעת, חברותית, אכפתית, חסרת סבלנות לרוב, היא נוהגת להרהר בדברים ולהגיע למסקנות משל עצמה.
משהו מיוחד: הדמות הראשית…כאילו היא הראשונה שמתחילה את הסיפור.

פרק 1 :
עברתי מחדר לחדר, ניסתי לצאת מהדבר הזה אך לא הצלחתי. אפילו לא הבנתי איפה אני. עוד חדר ועוד חדר, הם לא נגמרים. כל חדר נראה אותו הדבר, מין קוביה לבנה עם דלת על כל קיר, על הרצפה והתקרה. וכל דלת מובילה לעוד חדר בדיוק כמו הראשון. לא משנה כמה מהם עברתי לא מצאתי אף אחד, הייתי היחידה בתוך המבוך ההזוי זה. התחלתי להשתגע, הקולות המוזרים האלא שחוזרים פעם אחר פעם, קולות של תנועה, מין לחישות לא מובנות,ועדיין אין אף אחד חוץ ממני. התקרבתי לדלת של הקיר הצפוני, הצמדתי את ידי ומין פתח קטן נפתח, מעבר נוסף ,כל דלת הייתה בגודל של חלון מרובע,אבל עדיין היה מספיק גדול כדי לעבור בו. זחלתי דרך המעבר הצר ונכנסתי לחדר,נערה צעירה שכבה על הרצפה מחוסרת הכרה.
"סוף סוף! היי ,את בסדר?" התקרבתי עליה וניערתי אותה מעט.
היא לא הגיבה, אבל היא נשמה והדופק שלה היה בסדר. התיישבתי לידה וחיכיתי לרגע שתתעורר,זה היה עדיף על לחזור לרוץ במבוך ,והיא הייתה היחידה שראיתי עד עכשיו.
עצמתי את עיניי קלות, איך לעזאזל הגעתי לכאן?
הראש שלי כאב ,לא שתיתי או אכלתי מספר שעות והייתי מאוד עייפה,אפילו לא ידעתי כמה זמן אני פה, במבנה הזה.
"איפה אני?" פקחתי את עיני.
הנערה התרוממה ממקומה, מניחה יד על ראשה ,"זאת שאלת מיליון הדולר,"נאנחתי בכבדות.
"מי את, מזה המקום הזה ?" היא שאלה מבולבלת .
"אני לא יודעת איפה אנחנו,זה מין מבוך או משהו בסגנון, אני פה כבר די הרבה זמן," אמרתי והושטתי לה יד,היא לחצה אותה וניסתה לחייך.

הרשמה:
שם (מלא):
גיל: לא צעירים, מגיל 18 ומעלה, אפילו יותר, אני לא רוצה את כולם בני שמונה עשרה
מראה: רגיל, אנושי
אופי:
משהו מיוחד: אני מבקשת דמות אחת עם פגם מסויים, כמו מחלה נפשית או עיוורון או דברים בסגנון.
אבל שלא תהיה חירשת! ><
בגדים בהם הגיעה: פשוט תתארו מה שהיא לובשת.
מין: אני צריכה 7 דמויות, גם בנים וגם בנות ,נגיד 4 בנים ושלוש בנות..כי יכול להיות שאני אעשה זוגות אז…
וזהו אני מניחה ^^


תגובות (9)

שם:גרין קרשדאוו
גיל: 19.5
מראה: שיער ג'ינג'י קלוע תמיד לשניי צמות ארוכות, עיינים ירוקות, מנומשת.
אופי:ילדותית ופזיזה מעט, אבל עדיין דיי אחראית ובוגרת
משהו מיוחד: יש לה שתיי ידיים שמאליות.
בגדים בהם הגיעה: חולצה קצרה בצבע תכלת מכנסיים בצבע חאקי רחבים מעל הברך, אבל בסוף המכנס זה נצמד, נעליי אולסטאר ורודות
מין: נקבה.

03/10/2013 11:30

אחלה, טנקס ^^

03/10/2013 11:36

אני מתחבטת בשאלה אם להמציא דמות או לא.
מצד אחד, אני גרועה בלהמציא דמויות.
מצד שני, כשאני כן ממציאה דמות, בכל פעם שאני רואה את שמה על המסך אני מתמלאת גאווה.
מה לעשות?

03/10/2013 11:41

שם : תהל ברודוואי (אין לי מושג , אם את רוצה תשני )
גיל : 19
מראה : שיער חום חלק גלי , עיניים חומות אבל עמוקות כאלו , גובה ממוצע , יפה מאוד , תמיד עם שיער פזור אלה עם כן ממש ממש חם לה והיא עצבנית נורא
אופי : חמודה , מצחיקה ,אוהבת את החיים , מפילה כמעט כל דבר , אבל חכמה , טובת לב , היא סולנית בלהקת ריקוד שלה ( היפ הופ ), אוהבת להיות במרכז העיניינים אבל לא כמו הפקאצות , היא שונאת אותן , אדם זוגי מאוד , חברותית , יודעת לעקוץ אנשים כשצריך
משהו מיוחד : היא זזה נורא מהר , וכל דבר יפה עליה
בגדים : חולצה נופלת קצת פתוחה מאחורה ( היא הגיעה ישר מתוך החזרות שלה ), טייץ , ואולסטאר…
מין : נקבה

03/10/2013 11:41

יונו,נעלמת לי לקצת זמן חחחחחח
הסיפור נשמע טוב.אני בהתחלה קראתי קיובי,היית בטוח סיפור על ביז'ויים XD

03/10/2013 11:48

שם: נוי אטר (?)
גיל: 19
מראה: עיניים ירוקות כהות, שיער שטני גלי, פנים די חלקות.
אופי: מפוחדת (בהתחלה), לא זוכרת בערך כלום, מיתחברת מהר לבנות ולבנים פחות, לא אוהבת להיות לבד.
משהו מיוחד: יש לה חתכים ביד שמאל אבל זה לא ניראה כמו חתכים אז היא אומרת שהיא נפלה.
בגדים: חולצה קצרה שמראה את הטבור בצבע ורוד חלש, ג'ינס קרעים, נעלי בובה שחורים עם שרוכים לבנות.

אני עכשיו יעשה לך גם דמות של בן :)

03/10/2013 12:37

אאה ומין: נקבה

03/10/2013 12:38

שם: בר ארגול (המצאתי..)
גיל: 20
מראה: עיניים חומות בהירות ושיער שחור. הוא טיפה שחום ויש לו עגיל בלשון.
אופי: מנסה לעזור לכולם, לא יכול ליראות מישהו מוותר או מיתייאש, הוא אף פעם לא היתאהב אבל תמיד יש פעם ראשונה..
משהו מיוחד: יש לו כתם טיפה מעל הטבור אבל הוא לא מיתבייש בו כי יש לו גוף סבבה
בגדים: חולצת פולו לבנה, שורט קצר (של הבנים הערסים) בצבע תכלת, נעליי נייק שחורות.

03/10/2013 12:47

ושוב השם שלי מופיע בעוד סיפור… XD

האמת שהיצירתיות לא עובדת עכשיו כל כך טוב…
אני אשלח לך דמות אחר כך בסקייפ אם זה בסדר..
את רוצה בן או בת?

04/10/2013 04:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך