puma161
דוגמאות לקעקועים של טרנס: ביד- https://www.pinterest.com/pin/494833077788306360/ ברגל- https://www.pinterest.com/pin/494833077788306352/ אגב, אני מוחקת עכשיו את ההקדמה וההרשמה שהעליתי לפני דיי הרבה זמן בגלל שהרעיון כבר הספיק להשתנות מאז לפחות עשר פעמים אז היא כבר לא רלוונטית בשבילי -,- אני מניחה שכבר שמתם לב לשינויים שעשיתי בחלק מהדמויות ובכל זאת...

קרייסט- דמויות (קצת באיחור, אבל שיהיה)

puma161 28/02/2016 798 צפיות אין תגובות
דוגמאות לקעקועים של טרנס: ביד- https://www.pinterest.com/pin/494833077788306360/ ברגל- https://www.pinterest.com/pin/494833077788306352/ אגב, אני מוחקת עכשיו את ההקדמה וההרשמה שהעליתי לפני דיי הרבה זמן בגלל שהרעיון כבר הספיק להשתנות מאז לפחות עשר פעמים אז היא כבר לא רלוונטית בשבילי -,- אני מניחה שכבר שמתם לב לשינויים שעשיתי בחלק מהדמויות ובכל זאת...

הדמות של אמורה:
שם: אלייז'ה ברנן
גיל: 16
מראה: שיער לבן קצר וחלק (לא קצת בקטע של ממש קצוץ אלא קצר מספיק בשביל לא להיחשב ארוך), עיניים שחורות, עור שחום עם נמשים (כי זה שילוב מושלם *-*). הוא נוהג ללבוש תמיד מעיל עור שחור וצעיף תכלת בהיר. במקומות מסוימים בגופו ישנם בליטות וכפלים בצבע ירוק צהוב על עורו.
אופי: הוא מתבודד בדרך כלל ושקט מאוד. הוא לא נוהג לדבר הרבה, למרות שיש לו הרבה דברים חכמים להגיד והוא מבין בהרבה מאוד דברים. היכולות שלו מאפשרות לו להיות "כמו זבוב על הקיר" ובכך לגלות הרבה סודות, שאותם הוא אף פעם לא יגלה כי הוא אמין מאוד ובעל כבוד, אם יש משהו שאסור לו לומר או לעשות או לא יעשה אותו. הוא יצירתי מאוד, סגור ומופנם. רק מי שהוא סומך עליו באמת ומכיר אותו טוב יודע מי הוא ומה הוא חושב, כי הוא לא נוהג לשתף אחרים במה שהוא יודע או שמי שהוא.
כחו מיוחד: היעלמות (יותר בקטע של שינוי הפיגמנטים כך שיתמזג עם הרקע, כולל בגדים, כי אחרת הוא יצטרך להיות עירום כל פעם וזה קצת מטריד ומתיש 0-0) ויכולות פיזיות מרשימות (בתכל'ס, אפשר לומר שיש לו יכולות מועצמות של זיקית, הוא יכול להיות אקרובט ^^)
רקע: אם הם לא זוכרים אז הם לא זוכרים. אבל אולי אפשר שלפעמים יהיו לו חלומות של זכרונות לפני המלחמה והוא יתקשה להבין מה הם אומרים ומה קורה שם.
משהו להוסיף: מקווה שהוא טוב ^^ מצטערת שהוא יצא כזה קצר, אבל ככה יש לך פחות לזכור ואפשרויות יותר פתוחות לעשות דברים. אה, מצטערת שהמראה שלו לא ממש מוזר כמו שביקשת… אבל נגיד, אפשר שלפני ואחרי שהוא נעלם העיניים שלו הופכות לצהובות זוהרות כאלה, כמו התרעה של לפני ואחרי.

הדמות של יוטה:
שם: טד "זומבי" ליין
גיל : 18
מראה: אוקי, הוא בעל שיער סגול בהיר עם כמה גוונים של ורוד, חצי הראש שלו מגולח לגמרי ובעל כוויות מגעילות ודביקות, שפתיו מקולפות ועיניו שחורות לגמרי, אם היית מביט בו היית בטוח שהוא זומבי. גופו בעל קילופי עור וכיוויות קשות, הוא צולע ברגל ימין ושיניו מצקצקות כל לילה – לא מקור, אלא מכאב. ריאה אחת שלו נשרטה ולכן הוא נושם בכבדות, אף אחד לא יודע כיצד זה אפשרי שהוא עדיין נושם אך הוא נושם. רגליו דקיקות ונראות כמו שלד וריסיו שרופות וכמעט לא קיימות.
אופי: הוא קר מזג ולא נותן לאף אחד להתקרב אליו, הוא מפחד לסמוך על אנשים ולא רוצה שיהיו לו קרובים מפני שהוא חושב שאלה הם החסרונות של כל אדם ואדם.
כוח מיוחד: לפעמים העור שלו רוטט וברגע שזה קורה נהיה חומצתי ומתמוסס לחומצה חריפה מאוד.
רקע: הייתה לו משפחה שלא שרדה את מה שלא קרה שם, והיה לו ילד אותו הוא נאלץ להרוג בכדי שהוא לא יסבול מרעב וימות כך. זה עיצב את אישיותו לאדם קר ושקט שכמעט לא מדבר. שורף לו לבכות ולכן מנסה להדחיק את זה שהרג את ילדו. (הוא היה בן שנתיים – הילד)

הדמות של ליאנה:
שם: קאיה הולנד
גיל: 17 וחצי
מראה: לקאיה יש מראה טיפה מבהיל, אבל עם זאת, מזכיר משהו מאוד טהור: יש לה שיער לבן, חלק וארוך, שבקצוותיו צבוע בתכלת חלוש, עיניים גדולות וכחולות כים בימי השמש הנעימים, עורה לבן אבל אינו חיוור, היא גבוהה יחסית. יש לה שפתים אדמדמות מטבען ועדינות. לקאיה יש שתי שריטות שלעולם לא יגלידו בגבה, לכל אורך הגב, אדומות וגדולות יחסית, ומשם, כשהיא מנסה, היא מצליחה להוציא זוג כנפיים לבן (אומנם לבן זה צבען המקורי, אך אם קאיה מסתבכת בלהוציא אותן, הן יוצאות עם שאריות דם עליהן ומאוד מפחידות) אלו אינן כנפי מלאך או כנפי ציפורים. הכנפיים החלקות ומזכירות מעט במרקמן כנפי עטלף אומנם צורתן שונה. הן גדולות ומרהיבות. על כף ידה מקועקעת שתי האותיות – 纯度שבתרגום חופשי אומרות 'טוהר'.
קאיה נוהגת ללכת עם בגדים בצבע תכלת או לבן.
אופי: קאיה לא יודעת בדיוק למה היא כזאת סגורה. היא אומנם בחורה טובה, היא מאוד נאמנה וטובת לב, ובעיקרון, לא ממש ניתן לראות אותה עושה משהו שהוא רע אלא אם כן היא תראה בזה תועלת למען הטוב. היא לא ממש שואלת אנשים אחרים וזה מסבך אותה בהרבה צרות. למרות המראה הטהור שלה והקעקוע שלה, קאיה בכלל לא נחמדה- היא קשוחה ורציונלית, יש בה המון פסימיות, והיא לא ממש אוהבת להקשיב לאנשים. היא מבחינה ומסווגת אנשים לפי סוג הדיבור שלהם וצורת ההתבטאות שלהם, והיא כמעט ולא טועה. היא מאוד מחושבת- מאוד אבל. היא תבין אם בן אדם עייף לפני שיגיד משהו, בקרב- היא תבין מה המכה הבאה שתבוא לפי סגנון הלחימה, וכך גם באסטרטגיה. היא לא מסוגלת לענות אנשים אבל היא מסוגלת לעשות המון דברים אם הדבר אומר שהיא תציל את חבריה. היא שונאת ערכיות גבוהה, למרות שהיא בעצמה בעלת ערכים גבוהים. היא צינית, ומסוגלת לצחוק מדברים מאוד מוזרים (בעקרון, ברגע שאומרים לה משהו המוח שלה מחבר את זה להמון קונוטציות, חלק מהן מצחיקות אותה והיא צוחקת, ואז לא מבינים מה לעזאזל היא רוצה) היא לא אוהבת להסביר יותר מידי את הפעולות שלה, וניתן לראות בה זאב בודד, אולם היא אוהבת חברה.
בקיצור, בחורה בעייתית (יש לזה הסבר!)
כוח מיוחד: מבלי לדבר על כוחות מטאפיזים, היא מאוד חזקה, היא אלופה באמנויות הלחימה ויכולה להביס אדם מבלי להשתמש בכנפיים שלה או ביכולות האחרות שלה.
רקע: (מוזמנת להשמיט אותו אם הוא לא מתאים לסיפור)
היא נחטפה כשהייתה צעירה, לצורך ניסויים, אנשים רצו לבדוק מה קורה לאנשים כשמכניסים אליהם חומרים מסוימים. קאיה הייתה רק בת 13 כשזה קרה, והדבר השאיר בה צלקת עמוקה. אחרי כמה שמן שהייתה במקום ההוא, היא הצליחה לברוח. היא חיפשה אחר מישהו שיעזור לה לשלוט בעצמה אחרי כל מה שעשו בהף ובסוף פגשה במאסטר שלה- שאימן אותה לכל מה שהיא יודעת. בסוף האימון, כשנהפכה לתלמידה מן המניין, עברה טקס ובו קיעקעו אותה באותיות '纯度' (טוהר).

הדמות של קטניס:
שם: קארה וויט
גיל: 17
מראה: רצית מוזר? קיבלת מוזר.
השיער של קארה הוא ברובו כחול בוהק (לא זוהר, אבל לא כהה במיוחד), אבל יש בו המון גוונים שונים של ירוק (כולל טורקיזים למיניהם), סגול כהה ומעט שחור. יש לה בערך שליש ראש מגולח, ובשליש הזה יש לה קעקוע של מן צמח שמתמשך לה עד גב כף היד השמאלית.
זה נשמע מוזר (הידד למוזרות ^^), אבל זה די מגניב. בדיוק כמו השיער והקעקוע של קרסידה ממשחקי הרעב, רק בצבעים שרשמתי ובלי הצמה הקטנה הזאת (תמונה להמחשה: https://www.pinterest.com/pin/281475045438158578/)
העיינים של קארה ממש בוהקות ונעות בין גוונים של כחול לסגול (עם נטייה קלה לסגול) ויש לה עור ממש בהיר, ובחלקים ממנו ממש אפשר לראות לה את הוורידים (קריפי *~*) היא מתאמנת הרבה (לחימה, ריצה וכל מה שאפשרי לעשות במקום שהם נמצאים בו) והגוף שלה בסך הכל מאוד אתלטי וחזק, וזה משהו שרואים עליה כבר ממבט ראשוני .
יש לה שתי צלקות ארוכות וענקיות על הגב, ועוד כמה צלקות קטנות בכל מני אזורים בגוף, ואין לה מושג איך או למה היא קיבלה אותן בעבר.
נוהגת להסתובב במגפיים צבאיות, גופיות פשוטות ומכנסיים נוחים (כאלה שאפשר לרוץ או להילחם איתם.) רוב הבגדים שלה הם בגווני כחול-סגול-שחור, מה שמאוד תואם לשאר המראה שלה, חוץ מהמגפיים הצבאיות שלה בבגוון של מדי צבא.
אופי: קארה היא בחורה קשוחה ואמיצה שתמיד מקבלת את מה שהיא רוצה. יש לה עקרונות מאוד ברורים – היא לעולם לא תיכנע ללחץ מכל סוג שהוא, תמיד תגיד את מה שהיא חושבת, לא תסרב לומר למישהו את האמת בפרצוף ולא משנה כמה היא כואבת ולעולם לא תשתנה בשביל אף אחד.
היא מרדנית מאוד ולא מוכנה שיגידו לה מה לעשות. האדונית היחידה שלה היא היא עצמה ואם מישהו יעז לתת לה פקודה (ואני לא מדברת על בקשה או הצעה – אלא פקודה אמתית) היא בטח תגיד איזו קללה גסה ותמשיך בחייה.
אין לה שום בעיה לקלל או להרביץ, לא משנה אם מדובר במישהו בגילה או במישהו בוגר ממנה, ובמצבים של מכות היא גם לרוב תנצח בוגרים ממנה.
היא אסטרטגית מאוד ויודעת איך להיחלץ ממצבים מסובכים בקלות. היא שקרנית ומניפולטיבית מעולה, ועוד לא נולד האדם שיתפוס אותה משקרת. אין לה שום בעיה להשתמש במניפולטיביות שלה על אף אחד, אבל רק אם הסיבה מוצדקת (היא לא מאושרת מלעבוד על אחרים, אבל זה ממש לא גורם לה רגשות אשם.)
לקארה יש יכולות שכנוע מעולות, והיא מסוגלת לשכנע כל אחד בכל דבר (אבל שוב, רק אם הסיבה מוצדקת.)
בקיצור: בחורה קשוחה ומניפולטיבית שלא מתה על עבודת צוות ומסוגלת לכסח את רוב האנשים במכות (אני אוהבת אותה, היא מגניבה ^^)
כוח מיוחד: היא בעלת יד, רגל ועין ממתכת חסינה.
ליד ולרגל יש כוחות וחזק בלתי רגילים והעין יכולה לראות למרחק קילומטרים בצלילות ולנתח דברים בדיוק מירבי.
רקע: היא לא זוכרת הרבה. רק פיצוצים, גופות והרבה מאוד דם. אה, היא גם זוכרת חדר גדול, ואנשי עם סכינים דקיקות ומסיכות לבנות על הפנים.

הדמול של בלאק:
שם: טיילור גי'נקס אלן ( Taylor Jinx allen)
גיל: 17.
מראה: עור חיוור. גובה ממוצע +, רזה מאוד – על גבול האנורקסיות. שיער כתום(לא אני לא מתכוון לג'ינג'י. אני מתכוון לשיער כתום. כתום בגוונים של דלעת, גזר, תפוז ומרקר כתום אבל 100% צבע כתום.) ועיניים ורודות(אבל ורודות כהות ועמוקות), עם נקודות סגולות כהות ונקודות צהובות(לא משהו שאי אפשר לראות בלי להסתכל מקרוב). שיניים צחורות ושפתיים אדמדמות. אף שמרוב שנשבר כמה פעמים קיבל צורת ברק. סך הכל היא בחורה מאוד יפה ומושכת.(אף על פי שהיא שונאת להיות כזאת.) יש לה חבורות כמעט בכל מקום אפשרי בגוף(ידיים, רגליים, עורף, גב, חזה, בטן, ישבן, עקבים, מותניים וכו' וכו'…), חבורות – הכוונה למכות כחולות כאלה. סוג של.
אופי: היא מאוד… מורכבת. אפשר לקרוא לזה ככה.
בד"כ היא מאוד מאוד נחמדה, מצחיקה, נדיבה ותמיד תשמח לעזור. היא אוהבת להכיר אנשים חדשים, להרחיב את מעגל החברים(הדי מצומצם) שלה. היא בן אדם כיפי וקליל, עם הומור ענקי ושנון. תמיד כיף להסתובב בחברתה אף על פי שלפעמים היא מעט מטרידה(גם מינית O-O). היא מעט סוטה – אל תתפלאו אם לפתע היא תסתובב לצדכם בלבוש מינימלי בלבד או במקרים היותר קיצוניים שלה – ערומה. היא עושה את זה כי כמו שאמרתי – היא יכולה להיות טיפוס די מטריד.
יש בה צד טיפה משוגע – אבל היא די גאה בו – זה מה שהופך אותה למי שהיא. כן, היא קצת מזכירה את הכובען המטורף. בקיצור, אם כל המגרעות(ולכולנו יש כאלה) מי שזוכה להכיר אותה – הרוויח. דיברנו על מגרעות – הנה הם:
היא תמיד עומדת על הדעה שלה. למה זאת מגרעה? כי הדעות שלה לפעמים לא הגיוניות והיא מתעקשת להתנגד לאנשים.
היא פמיניסטית – ואין בזה כל דבר רע – אבל היא פשוט יותר מדי עקשנית וקצת תוקפנית.
אמרנו תוקפנית, אמרנו חבורות. כשמישהו מעצבן אותה – ויש המון דרכים לעשות זאת – היא מרביצה לו בלי לחשוב פעם נוספת. ולא – היא אף פעם לא מתחרטת. וכן – היא די נהנית מזה.
נהנית ממה? טוב היא סוג של סדיסטית, אבל גם מזוכיסטית. כשהיא מרביצה למישהו חלש ממנה(בד"כ בנות חלשות ממנה) היא נהנית לראות אותם סובלות ומחכה שה יבקשו לרחמים. כשהיא מרביצה למישהו חזק ממנה(בד"כ בנים) גם כשהיא תדמם היא תמשיך לעקוץ אותם ולגרום להם להמשיך לרצות להרביץ לה. מכאן כל המכות הכחולות שלה – ובגלל זה יש לה כל כך הרבה כאלה.
אין לה בלקסיקון שלה את המילים בושה וכניעה. היא לא מתביישת משום דבר ומאף אחד והיא לא יודעת מתי להיכנע, מתי להפסיק.
אז בקיצור – היא בן אדם נחמד ושובב כיף להיות בחברתה אבל צריך להכיר בצדדים היותר מוזרים שלה.
כח מיוחד: היא יכולה לשנות את הגוף שלה לכל חומר שתרצה. היא עושה זאת ע"י מגע בחומר וספיגתו.(כמו ההוא שאני לא זוכר איך קוראים לו מהתוכנית הזאת של הילד בן 10 שהופך למפלצות.)
רקע: לבחירתך. אין לי רעיון כל כך.
משהו להוסיף: אני חושב שהיא יכולה חברה טובה של הדמות של ליאנה אבל זה תלוי בך ובה. ואני די בטוח שהיא והדמות של קטניס לא יסתדרו טוב.
החומר שהיא סופגת כמעט כל הזמן זה כספית. כמעט תמיד יש לה בהישג יד ואז היא סופגת את החומר והיא נהיית מגניבה כזאת כי כספית זה חומר כזה אדיר.(ואם תהית הכספית הזאת לא יכולה להזיק לה או לבני אדם אחרים. אף על פי שהעיקרון כספית היא רעילה.)

הדמות של תס:
שם: טרנס ברייאק
גיל: 16 – 17
מראה: הוא גבוה, דיי שזוף. יש לו עיניים דיי גדולות והשיער שלו קצר וקצת פרוע. על אמת ידו ורגלו השמאלית חרוטים "קעקועים" (אני אשים לינקים לדוגמאות למטה) – צורות מוזרות, מסורבלות שחרוטות בגוף שלו. בד"כ צבע הקעקועים הוא אפור כהה אבל כשהכוחות שלו פועלים הקעקועים זוהרים באורות שונים, תלוי במצב הרוח שלו או בכוח עצמו (וגם השיער והעיניים משתנים). יש לו טפרים במקום ציפורניים וכשהוא עצבני ולחוץ יכולים לצאת לו שיניים חדות (כמו של טיגריס). פנים יפות וקו לסת משורטט.
צורת הקעקועים שלו משתנה מדי פעם, אך תמיד נשארת באותה תבנית בסיסית.
באמת ידו למשל, יש קעקוע של אותיות ומילים. לפעמים האותיות שמקועקעות על ידו משתנות ויוצרות מילים חדשות. על רגלו יש קעקוע שמדמה אותה למכונה. בזמן שהוא משתנה, בצורה של המכונה משתנה ולפעמים נראית כמעט שונה לגמרי מהמקור.
בכל פעם שקעקועיו משתנים זה כואב כמו גיהנום, ולפעמים תוך כדי ההשתנות הכוח שלו מופעל והוא מאבד שליטה והוא יכול להרוג מישהו. בגלל זה יש לו תמיד בכיס חבלים וכמה זוגות אזיקים.
יש לו סימן קבוע של שלשלאות על מפרקי הידיים.
(קישורים לדוגמאות לקעקועים ברציתי להוסיף)
אופי: בחור רגיש ויחסית שקט שמנסה להתעלם ממציאות קשה. הוא לא נוטה לדבר על עצמו (כל הכאב שהוא חש או על הרגשות שלו) ותמיד ינסה לעודד ולתמוך באדם אחר בכל צורה (בחיוכים, בלהציל את החיים שלו, בלהקשיב לו ולהגיד את הדבר הנכון..). הוא טיפוס חכם ואמפתי מאוד שישתוק כשלא נוח לו ורק כשהוא עצבני (בד"כ זה בולט, כי כשהוא עצבני השיער והעיניים שלו נהיים מאוד אדומות, זו גם אזהרה שאולי הכוח שלו יתפרץ) הוא באמת ידבר כי יהיה משהו שיניע אותו. הוא לא מפחד להקריב את עצמו ויחסית לאדם שמח יש לו המון מחשבות אובדניות (במיוחד בלילות). הוא לא אוהב להיות חלק מקבוצה גדולה מידי כי אז הוא מרגיש שהוא מאבד את הקול שלו והוא מאוד אוהב להרגיש שהוא באמת מועיל למישהו. הוא מאושר כשהוא מציל את החברים שלו, לא משנה באיזה מחיר, ותמיד יחייך או יצחק כשיתרום למשהו טוב. הוא אוהב להיפצע (אבל שונא עינויים) וכל צלקת (לא קעקוע, צלקת) שיש לו היא כמו גביע בשבילו, זיכרון שלו יישכח.
הוא לא מוותר בקלות, אבל אפשר לשבור אותו בסופו של דבר. הוא אדם דיי אופטימי, רגיש, אכפתי ומצחיק אבל יכול להיות בהתקפים אלים ורצחני.
כוח מיוחד: הכוח שלו פועל כשהוא במצב סכנה (גם סכנה נפשית) . יש לו חושים מטורפים ואינסטינקטים מדהימים והוא חכם וסקרן. כשהכוח עובד, הגוף שלו (הקעקועים, העיניים והשיער) נצבעים לצבע מאוד בולט (הרגש שלו \ צבע שמאפיין את הכוח \ זהוב בד"כ) והציפורניים והשיניים שלו גדלות. לפעמים הקעקועים נותנים לו כוחות חדשים וקשה לו מאוד לשלוט בהם כי הם מאוד לא צפויים (למשל: אם על היד שלו פתאום היה חרוט יד ברזל ~בדוגמאות~ אז הידיים שלו יכולות להפוך לברזל. תהיי יצירתית, אפילו להפוך לחצי-חיות).
רקע: הוא לא ממש זוכר הרבה, אבל זה מה שקרה:
הקדמה הקדמה: אבא של טרנס הוא אחד המדענים הראשיים שהמציאו את הפצצה הגרעינים. הוא ניסה לעצור בעדו אבל הוא שבר משהו שנספג לגוף שלו ויצר לו שיניים חדות שיצאו לפעמים. הוא ניסה להסתיר את זה מאבא שלו אבל הייתה לו התפרצות מוזרה מול ההורים שלו – הוא לא ממש ראה משהו, אבל השיניים והטפרים יצאו והוא נהם כמו חיה. הוא לא זוכר כלום מאז, אבל אבא שלו ברח ואמא שלו נרצחה.
לפני הפיצוץ הגרעיני, טרנס היה עוד חטוף אצל חבורה של אנשים שאמרו שהוא גנב להם משהו חשוב שהוא חייב להחזיר (הוא לא זוכר, אולי הוא אפילו לא גנב. בחירה שלך). הוא היה כלוא במחסן נטוש באמצע המדבר בידי 3 חוטפים – 2 בנים ובת. הבת הייתה הכי נוראית – היא התעללה בו והבנים עינו אותו והאשימו אותו בגניבה וברצח כמה אנשים, והוא לא ממש יודע מה הוא עשה כי הוא לא זוכר שום דר (הוא התעורר חטוף רק שלושה שבועות אחרי המקרה. אם תרצי אני אכתוב את הסיפור מהצד שלו, זה יכול להיות כיף). הבת נישקה אותו כמה פעמים בכוח והתעללה בו מאוד.
לילה אחד החוטפים הודיעו שהם יניחו לו ללילה אחד, כי זה הלילה האחרון שלו והם יהרגו אותו מחר (מאחר והוא לא ענה להם איפה הדבר שהוא גנב, כי הוא לא זוכר כלום), אבל החוטפת הציקה לו כל הלילה – היא אמרה לו שהוא חיה שלא צריכה להתקיים, ושהוא יהרוס את כולם אם הוא יחיה ושהוא צריך להודות שהם תפסו אותו ולא אנשים חזקים יותר מהם. היא חרטה במוחו האשמות כל כך גדולות שמידי פעם צצות לו במוח.

הדמות של דומיניון (עדיין בסימן שאלה גדול):
שם: רייבן סמית'
גיל: 15 וחצי
מראה: שיער שחור כמו לילה עם פסים של סגול, עין אחת כחולה עם שמש מסביב לאישון והשנייה צהובה עם שמש כחולה מסביב לאישון, על הגב יש לה מין סימן של משולש לא אפשרי כמו המשולש שלא נגמר.
אופי : סרקסטית ( לא צינית !) פרומנית (משחקת באש ) פתיל קצר, חסרת כבוד, שקטה בצורה מפחידה, לא סומכת על אנשים, פסימית רצינית, שורדת, כשהיא מתעצבנת האיםור שלה נראה יותר בולט מהרגיל והבעת פניה משתנה. מפחדת מהפחד עצמו, חכמה וזהירה.
כוח מיוחד: כשהיא נוגעת באנשים היא שואבת מהם את הכוח שלהם, היא מאיימת להשתמש בכוח שלה אבל לא עושה את זה בסוף. הורגת כל חיה שנראית לה חשודה.
רקע: נלקחה לבית יתומים זול כשהייתה בת 2, שבתכלס מעביד את היתומים ורוצה את הכסף של הממשלה . היא ברחה משם לרחוב בגיל 5 חיה שם ולמדה להשתמש בכוח שלה לבד, היא ראתה משפחה עם ילדים שמחים והם ראו אותה ולקחו אותה תחת חסותם. בהתחלה הם העמידו פנים שהם אוהבים אותה זה התברר כשקר משם היא למדה לא לסמוך על אף אחד. אז היא שרפה את הבית כשהם היו בחופשה והטעות נכוותה ואהבה את זה והיא נפכה לפרומנית המשיכה לחיות ברחוב.
אני שוב אומרת, הדמות שלך עדיין בסימן שאלה לגבי התפקיד שלה בסיפור, אבל אני מניחה שבסף אמצע דרך לשלב אותה גם אם לא בתור אחת הדמויות המרכזיות.

ויש את הדמות שלי. אף אחד לא עומד לגלות עליה דברים שאני לא מוכנה לספר U^U


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
29 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך