רובוטריקים: המלחמה האחרונה פרק 4 רובוטריק בוגד

צבי 4000 08/07/2013 641 צפיות תגובה אחת

<אירון> זטא פריים שם אותי יחד עם עוד רובוטריק בתור טייסי החללית. היה לי ניסיון בהטסת חלליות כי הטסתי את החללית בנסיעות הקודמות."עוד לא אמרת לי איך קוראים לך" אמרתי."קוראים לי רד" הוא אמר."אירון" אמרתי ולחצתי את ידו."אז איך קרה שהפכת להיות הסגן של זטא פריים" רד שאל. "הצלתי את חייו כשיריתי במגהטרון עם הרובה שלו" אמרתי. "מעשה אמיץ מאוד" הוא אמר."זטא פריים אמר לי שלא לכולם יש את האומץ להילחם במגטרון" אמרתי. ואז ראינו את רובוטסיטי."איפה לנחות" שאלתי את זטא פריים שבדיוק נכנס. "תנחת שם" הוא הצביע על מגדל סגול."אופיני למגהטרון" אמר רד. אחרי שספינת הרובוטריקים נחתה יצאנו והלכנו למקום שזטא פריים אמר שמגהטרון יחכה להם. כשראיתי את מגהטרון בחנתי אם יש לו נשק ולא ראיתי את הרובה הגדול שיש לו על היד. "אין לו כלי נשק" אמרתי לזטא פריים. זטא פריים ניגש למגהטרון והם התחילו לדבר."שמת לב שזטא פריים מסתובב עם הרובה שלו" שאל רד. "הוא תמיד מסתובב איתו" השבתי לו. ואז זטא פריים הסתובב ואמר: "אני מצטער"."על מה" שאלתי "על זה" הוא אמר וירה. הצלחתי להתחמק מהפגז של הרובה."בוגד" צעקתי. "אתה חייב להבין" הוא אמר. "אתה רואה שהרובוטריקים על סף כניעה". "לכן ערקת לשקרניקים" אמרתי. "בדיוק" הוא אמר. שלפתי את הרובה שנתן לי זטא פריים ויריתי. הפגז של הרובה פגע בזטא פריים והיד שלו עפה. זטא פריים ומגהטרון עלו על ספינת השקרניקים. התכונתי לירות עליהם ולפני שהספקתי הספינה נעלמה.


תגובות (1)

ואוו תמשיך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עכשיו הלכתי לקראו עוד פרק שלך …
מחכה להמשך…
אוהבת שרית =)

10/07/2013 07:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך