שונה

Mr.amateur 28/01/2017 551 צפיות אין תגובות

"אתה לא יודע על מה אתה מדבר…אם לא אני שנינו כבר לא היינו בחיים" ,"אתה?!?! , מטומטם אחד , לולא העסקה המחורבנת שלך כל זה לא היה קורה והיינו מגיעים הביתה בשלום". "מה נעשה הרסת את החללית הקודמת שלנו וזה היה או לעשות עסקה עם הזר ההוא או להישאר תקועים במדבר הבודד הזה…למזלנו פגשנו אותו…" , "נו ומה עכשיו?? אנחנו שוב בכובד בודד טיפש אחד" ,"אתה תסתום את הפה אידיוט" , "וואו וואו וואו היזהר!!" , "אתה לא תצליח להעביר שונא" , "לא לא לא אני רציני היזהר!!!" החללית של גאגנו התרסקה בכוכב יורקלוס שבמערכת השמש הנצחית .
"מה זה יכול להיות?? שנהרוג אותו??" , "שש טיפש אולי זוהי דרך המילוט שלנו מהכוכב הזה" "יש שם מישהו??" "הלוו" "אף אחד לא עונה…שנתקרב??"
"תברח!!" "גוואזרטאר!!" בזמן זה גאגנו חזר להכרה ואמר "תירגעו תירגעו , אני לא כאן כדי להשמיד את הכוכב הזה…או אתכם" . "אני גוואזרטאר לשעבר" , "נוכל להאמין לך" , "למה נראה לך שגוואזרטאר יגיע ככה לכוכב לבד , בלי תגבורת , בלי נקש בשביל להשמיד כוכב שלם". "אני גוואזרטאר לשעבר , גורשתי מכוכבי , והתנגשתי במטאור…זה למה התרסקתי בשום מקום גם" "גוואזרטאר שלעבר" הסתכלו אחד על השני החברים , "אה , למה לא אמרת…נעים מאוד להכיר אני פלופ וזה קרימבו" , "כן כן , נעים מאוד להכיר בלה בלה בלה" השיב להם גאגנו , "וואו וואו תירגע חבר , מה אתך?" , "האא" נאנח גאגנו , "לא משנה , אתם יכולים להגיד לי לאיזה כוכב הגעתי בכלל?" , "אממ , אני לא בטוח אבל אני חושב שאנחנו ביורקולס" , "במערכת השמש הניצחית??" , "אכן חביבי" , "ומה התאריך היום??" , "25 ללוקוס" גאגנו הבין שהתעלף למשך שישה ימים. "אוקי תודה" הפנה גבו והתחיל ללכת לחפש מוסך קרוב. "היי לאן אתה הולך" , "לחפש מוסך" , "בכוכב הנטוש הזה? אין פה כלום . אבל היי אנחנו יכולים לתקן לך את החללית , בתנאי שתיקח אותנו לפרדופוס" , "מה שיהיה" נאנח.
"אז…אפשר לשאול למה גורשת?" , "אבא שלי…אני יצאתי נגד המסורת שלו ושל הגזע" . "וואו , זה אמיץ , בפעם האחרונה שמישהו יצא נגד המסורת זאת הייתה המלכה" . "אהה??" גאגנו שאל "אבל המלכה נרצחה עוד לפני תחילת המסורת" היה בהלם . "האא , עוד אחד שחושב שהוא יודע הכל" פלופ וקרימבו , "מה זאת אומרת חושב שהוא יודע הכול הרי זה מה שקרה" התפלא גאגנו , "זה מה שאמרו לך שקרה , או מה שאתה חושב…אבל זה רחוק מאוד ממה שקרה". גאגנו בשלב זה לא ידע במי להטיל ספק , בסיפורי אביו או בסיפור של הזרים שפגש עכשיו. "אז , אתם יכולים לספר לי את הסיפור האמתי" שאל , "או כן , אנחנו יכולים לספר לך…השאלה היא האם אתה מוכן לשמוע??" גאגנו חשב והיסס לרגע אבל ענה באופן יהיר "כן , אני מוכן"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך