uta
בגלל שלא הרבה הגיבו לי על ההרשמה של קרבות המוות, החלטתי לעשות הקדמה לספר אחר שכתבתי, מקווה שתאהבו

שיבוט- הקדמה

uta 02/07/2014 742 צפיות 5 תגובות
בגלל שלא הרבה הגיבו לי על ההרשמה של קרבות המוות, החלטתי לעשות הקדמה לספר אחר שכתבתי, מקווה שתאהבו

השיבוט- הקדמה
יומני היקר 19/4/2025
החליטו ליצור שיבוטים, אנשים מוכפלים, כך שאם האדם ה\"מקורי\" מת השיבוט יחליף אותו, וכך הלאה, מנסים להתחיל לייצר שיבוטים, דנ\"א של חיילים, כדי שיוכל להיות צבא כפול, עם כוח כפול, בינתיים אין כל הצלחה, ממשיכים לנסות, תזכרו מה שאני אומר, משהו ישתבש אני מרגיש את זה, אולי עדיף לצאת מהרעיון הזה. אני ימשיך לכתוב ברגע שיהיה משהו לעדכן אותך, אתה תהיה ההוכחה שלי, שאני התנגדתי לכל הטירוף הזה.
יומני היקר 22/4/2025
הם הצליחו ליצור את השיבוט הראשון, אבל הוא יצא אחרת, בכלל לא דומה לחייל שממנו הם לקחו את הדנ\"א הוא תוקפני והרסני, הורידים שלו בצבע סגול, ושיניו צהובות, הוא מנסה לחסל כל דבר שהוא רואה, למזלם, הם הצליחו להקפיא אותו, וקראו לשיבוט הזה טעות, הייתי בטוח שהם ילמדו מזה, ויפסיקו לייצר שיבוטים, אבל להפך, הם ראו בזאת כהצלחה שקצת יצאה משגרה, הם אמרו שהם ימשיכו לנסות, עד שתהיה הצלחה מושלמת, אני שונא את התוכנית הזאת.
יומני היקר 30/4/2026
לאחר שנה, זה קרה, הם הצליחו ליצור את השיבוט הראשון, הוא היה דומה מאוד לחייל, כך גם ביכולותיו, המדען של הניסוי הזה התפלא שזה הצליח לו, הם בחנו כל חייל וחייל אבל אף אחד לא הצליח להביס אותו, אבל זה עדיין לא הספיק למדען, הוא החליט שכל בן אדם בעיר ניו ג\'רזי יבוא לחצי שעה לשכפל את עצמו, וברגע שהוא ימות, הבן שלו או אשתו יאמרו להפעיל את השיבוט, והם ימשיכו כרגיל, השיבוטים נראים אותו דבר, גם ברגשות. זה מה שמדאיג אותי.
יומני היקר 24/5/2068
זהו זה, כל בית בעיר ניו ג\'רזי כבר שכפל את כל בני משפחתו, ואת עצמו, וכל אחד יש שיבוט משלו, המדען התעשר בטירוף, והחיילים חזרו מהמלחמות, עם ניצחון בכל פעם, אבל המדען, החליט שהשיבוט צריך להיות ללא תחלואה כלשהיא, אז הוא התחיל לפתח נוסחא, שתהפוך כל שיבוט, לחי לנצח, כך שכבר לא יהיה חשש למוות של השיבוטים.היה רק אדם אחד בממשלה שהתנגד לרעיון זה, פטריק אוסלו, יום לאחר התנגדותו, הוא נהרג, קבעו שזה היה תאונה, שהוא החליק באמבטיה, אבל האמת, נראה לי שזה היה אחד השיבוטים, שהמדען שלח.
יומני היקר 26/9/2075
זוכרים שאמרתי לכם שאני מרגיש שמשהו רע עומד לקרות? צדקתי, השיבוטים החלו לתקוף בני אדם, והמדען ברח עם הנוסחא ליצירת שיבוט ללא תחלואה, כאוס נגרם בכל העולם, מלחמת עולם שלישית נגרמה, המון חיילים נהרגו, וכמעט שלא נהרגו שיבוטים בגלל שהם חיים לנצח, לבסוף השיבוטים השלטתו על הממשלה, והם שולטים עכשיו בכל מקום בעולם, יש להם כלי נשק ואף אחד לא יכול לעצור בעדם, עכשיו יומן יקר שלי, אני צריך ללכת למצוא את המדען הזה, הוא היחיד שיודע איך לעצור את הטירוף הזה. אני יסגור אותך ויביא אותך לבן שלי, הוא יקרא ויבין לאן הלכתי, אני ינסה הכול כדי לגרום למלחמה הזאת להיפסק.

פיצוצים נשמעו, יריות ואנשים שנהרגו, את צעקותיהם האחרונות אני שמעתי, כל יום במשך חמש עשרה שנה, מעל המקום מחבוא שאבי בנה, אני ראיתי קצת ממה שקרה שם, כאוס, כל העיר הרוסה, מלבד הבניין העיירה, אנחנו גרים יחד עם 3 משפחות, ויש רק שלושה חדרים וסלון, שתבינו את רמת הצפיפות, וכל יום המבוגרים של המשפחות הולכים למחסן האוכל, לקחת מזון שיספיק לנו, מחר זה התור שלי, ואת האמת? אני חושש מעט, בכל זאת, יש שיבוטים שלא יכולים להיפגע.
"ריק" שמעתי את אימי קוראת לי מהסלון,
"היי אימא" אמרתי והזזתי את שיערי החום לצד ימין,
"תסתכל עליי" היא אמרה, ודמעות חנקו את עיניה,
"מה אימא?" שאלתי והבטתי בה באי רצון, היה לי סימן של פנס בעין,
"למה אתה הולך לשם?" היא שאלה אותי והתחילה לבכות ברגע שראתה אותי,
"כדי להשיג לנו כסף, כדי שאולי במקום להתגנב למחסן אוכל, נקנה מהם משהו!" הרמתי מעט את קולי, "זה לא יקרה.. אתה לא הולך לשם יותר" היא אמרה והושיבה אותי על הספה באי רצון, היא לקחה ממני את שק הכסף והלכה, ידעתי על מה היא מדברת, על הקרבות אגרוף שאני הולך ב12:00 בלילה. דמעה נפלה על פניה, יכולתי לשמוע את זה, אני יכולתי לשמוע כל דבר, את הכוס זכוכית שעומדת להישבר מחר.


תגובות (5)

נשמע יפה תתחיל

02/07/2014 21:06

הסיפור הזה נשמע מצויין למרות שרציתי שתכתוב את קרבות המוות

02/07/2014 21:10

סיפור מדהים .
דיי אהבתי את כל הקטע שהשיבוטים רצחניים ,כי מה הטעם בשיבוט בלתי מזיק,זה לא כיף

02/07/2014 21:39

זה נשמע ממש מעניין,
למרות שאני עדיין רוצה שתכתוב את קרבות המוות.
אם אתה רוצה אני אכתוב לך עוד דמויות

03/07/2014 08:34

סיפור יפה, מושלם! תמשיך
זה מותח

04/07/2014 10:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך