מייק וזווסקי
גבירותיי ורבותיי, פרויקט גדול עומד לקום! סיפור על המשחק המצליח StarCraft אני הולך ליצור עלילה משלי!
וכשקראתם את השמות המוזרים האלה מרינז, זרגלינגז או זיאלוטס, לא לדאוג (: הכול יוסבר בהמשך...!
אני בטוח שזה יהיה סיפור הצלחה ^^

StarCraft, Endless Swarm – טריילר

מייק וזווסקי 27/05/2013 686 צפיות אין תגובות
גבירותיי ורבותיי, פרויקט גדול עומד לקום! סיפור על המשחק המצליח StarCraft אני הולך ליצור עלילה משלי!
וכשקראתם את השמות המוזרים האלה מרינז, זרגלינגז או זיאלוטס, לא לדאוג (: הכול יוסבר בהמשך...!
אני בטוח שזה יהיה סיפור הצלחה ^^

"זה היה לפני שנה… אני זוכר את זה… זה מראה שאף אדם בגלקסיה הזו לא יכול לדמיין…" איש שתה משקה חריף מתוך כוס קטנה בתוך בר מעץ, נשמע ברקע מוסיקת מערבונים. "אני חשבתי שלא יהיה לנו סיכוי. אבל עדיין אין…"
"ג'ים ריינור, מפקד צבא הטרן, מודיע לכול התושבים בגלקסיה לעלות לספינות הפינוי כמה שיותר מהר" אמרה אישה בחדשות. "לא ידוע מתי יגמר הקרב נגד ה—" האיש שלף אקדח קטן ומשוכלל וירה במסך הטלוויזיה. "לא משנה איזו תוכנית אני אתן, לא נעצור את הדבר המטורף הזה…!"
"ג'ים, המפקד, אנחנו מוכנים לעזוב" אמר אדם אחד לאיש.
ג'ים קם ממקומו באיטיות. שלף מכיסו תמונה, שבה הייתה אישה יפת פנים, ושיער כתום כשקיעה. ג'ים נאנח. "בוא נצא, רבותיי" ג'ים הכניס את התמונה בחזרה לכיסו, ולקח איתו את האקדח.
ג'ים עלה על ספינת חלל ענקית. 'באטל-קרוזר' היה רשום בצידה. הספינה עלתה באיטיות למעלה, ולאט לאט, היא התחילה לטוס קדימה. לאחר שיצאה מהכוכב שצבעו חום בהיר כמו חול, יצא אש מצינורות המנוע הגדולים, ובשנייה החללית טסה במהירות האור.

"זהו זה, ילדיי" אמרה אישה בקול עדין אך מלווה בהד צרוד, היא עמדה בצללים. "היום, אנו הולכים לכבוש את צבא הטרן האחרון, לאחר המון זמן". לפתע, צצו שני עיגולים זוהרים בסגול מן החשיכה. ומשם יצאה אישה שגופה לא דמה לאישה רגילה. ידיה לוו עם טפרים וקוצים, ועורה היה סגול, ציפורניה היו ארוכות וחדות. רגליה לוו גם בקוצים, ועור סגול. כתפה הימנית חוסה קוצים כמו מגן לכתף. ופניה, פניה היו חיוורות, עיניים סגולות זוהרות, שמהם היו פסים סגולים זוהרים שעברו לכיוון אוזניה החיוורות. ושיערה דמה לצינורות מחוספסים וחדים, כצוותיהם היו חדות כטפרים.
"זו לא תהיה בעיה לצבא האין סופי שלנו… הרי אני כמעט בלתי מנוצחים. בקרוב, כול כוכב וכוכב בגלקסיה הזו תהיה שלנו…"

"ידידיי, בקרוב תחל מלחמה גדולה" אמרה דמות בעלת שתי רגלים דמויי רגלי סוס, ידיים שריריות, עור כחול, וגלימה שחורה וקרועה מעט שכיסתה את גופו. פרצופו היה כחול, בעל ראש ארוך, עיניים ירוקות, ובד שחור קרוע מעט שכיסה את פיו. הוא הרים את ידו הימנית מעט, ושלף להב אנרגיה ירוקה מצמיד גדול. "גם אם נצטרך… אנחנו נחסל את שני הגזעים שנלחמים זה בזה, עד שלא יישאר אף אחד…"
הוא הכניס את הלהב בחזרה. והסתכל סביבו. "מי ייתן וטאסדאר יעזור לנו…!"

"רבותיי!" צעק ג'ים. "אנו יוצאים למלחמה! נגד הצבא אין סופי! רבים מאיתנו לא יחזרו הביתה למשפחותיהם. אני רוצה את כול אנשי הצבא שניתן! מרינז, וייקינגז, חובשים, ריפרז. אנחנו יכולים לעצור את זה!"

"ילדיי, זה הקרב הגדול בחיינו. אין לנו סוף לצבא" אמרה האישה. "אני רוצה כול יחידה בקרב. זרג-לינגז, מוטא-ליסקס, ביינ-לינגז, אולטרה-ליסקס. אנחנו יכולים לנצח"

"ידידיי, בקרוב ההחלטה שלנו. מוות, או חיים. אנחנו נביא כול לוחם לקרב. זיאלוטס, סטאלקרז, קריירז, וגם ספינת האם. יש בנו את היכולת לעצור הכול. אבל הגורם העיקרי שמביא למלחמה הזו… הוא ה—"

"אנחנו נחסל את הזרג! אנחנו הטרן, בעלי כוח רצון רב לניצחון!"

"ילדיי… בקרוב, כולם ידעו אל הצבא שלנו, האין סופי… הזרג…!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך