תודה על התגובות הקודמות,מקווה שתאהבו את הפרק בשבלכם עבדתי עליו הרבה :]

לילה טוב-

vampire love פרק 3:

29/04/2012 796 צפיות 2 תגובות
תודה על התגובות הקודמות,מקווה שתאהבו את הפרק בשבלכם עבדתי עליו הרבה :]

לילה טוב-

אחרי הרבה מאמצים קשים[והרבה פלרטוטים]הצלחתי להשיג את הפאלפון והכתובת של רוז.
אחרי הצילומים הרבים והמעייפים החלטתי לנסות ולהתקשר לאותה נערה יפת המראה ששמה…רוז.
היא ענתה בקול נעים "הלו,מי זה?"
הוא בפעם הראשונה הוא חש רגש שלא הרגיש לעולם,שלא הרגיש כלפי אף אישה אהבה….
הוא הרגיש נבוך וניתק לפני שאמר מילה.

————-
רוז חזרהאמרה בפאלפון " הלו,הלו יש מישהוא בקו?"
לאחר שנישמע קול ניתוק היא הייתה בהלם וחשבה
"מי מתקשר ומנתק ככה,כנירא טעות במספר"
היא הייתה באותו זמן בכניסה לביתה
כאשר נכנסה ראתה את אביה יושב על הכורסה מעור לבן.
אביה שם לב שנכסה ושאל אותה "איך עבר עלייך היום?,איך היו בצילומים?"
היא הרגישה שלאביה לא כל כך אכפת מכוון שבימים אלו היה עסוק בעבודה שלו או לצאת אם דוגמנית שצעירה ממנו בעשרים שנה.
רוז הרגישה מוזנחת מאז שאמה נפתרה,רגע האחרון שבילתה אם אמא היה בגיל 10 ואם חזרו מהיום כיף שלהם כשלפתע המכונית שלהם עפה מהכביש על ידי מכה מסתורית,אמה ספגה את המכה ובכך הצילה את חיי רוז ולאחר מכן רוז רק זכרה שהתעוררה בבית החולים ואביה יושב לידה ומחזיק את ידה.
מאז אביה היה מדוכדך והתחיל לעבוד כל הזמן ולצאת אם אנסטסיה ה"חברה" שלו .
אביה חזר שנית על שאלתו ורוז חזר לעצמה.
היא אמרה לו "היה בסדר,האנשים נחמדים"
הוא ענה לה וחיוך בפניו "אני שמח לשמוע"ואז הסתובב ללכת
אהה ודרך אגב אמר "ישלנו מחר את נשף של החברה כדי לקדם את המוצרים,וכראש החברה אני חייב להיות נוכח וגם כמובן ביתי היפיפייה"והלך לחדר עבודתו.
היא הסתובבה והלכה לחדרה,חדרה היה גדול מאוד אם מיטה זוגית וטלוויזיה ומחשב בכל פינה וכמובן ארון ענקי של בגדים ונעליים.
אבל רוז לא הייתה מהבנות שאהבו דברים כאלה פשוט מכל המסיבות החברה הגבוהה והנשפים.
היא פתחה את ארונה כדי לקחת את הפיג'מה וראתה את השמלת סטרפלס היפיפייה בצבע לבנדר אם רקימות בלבן של פרחי הורד ונעלי עקב בצבע תואם לשמלה ומסיכה בצבע לבנדר אם רקמות בלבן פנינה והזמנה לנשף המסכות של החברה וברכה מצורפת שכתוב בה "מקווה שתאהבי אותהבאהבה אבא".
היא מדדה את השמלה,השמלה החמיאה לגופה והתאימה לצבע עייניה ושערה.
אחרי שפשטה את השמלה היא נכנסה להתקלח ושיצאה היא התייבשה ולבשה מיכנס שחור קצר וחולצה מכופרת משובצת שגדולה עלייה בקמה מידות,היא לא ידעה למה אבל נוח לה לישון בבגדים אלו.
כאשר כיבתה את האור ונכנסה למיה היא נרדמה,פנייה היו כמו מלאך .
בזמן שישנה היא הרגישה שמישהו מביט בה אבל זה לא הפריע לה…
—————-
היא הייתה כל כך יפה חשב לעצמו ג'ס.
הוא חשב לעצמו שזו הפעם הראשונה שהביט במשהי בזמן שישנה אבל הוא הרגיש צורך עז להיות שם ולהגן עלייה מפני הרוע שיש בעולם….

ה-מ-ש-ך י-ב-ו-א


תגובות (2)

אוווו ממש יפה תמשיכי!!!

30/04/2012 08:35

ואוווו מאוד יפה תמישכייי :)

30/04/2012 12:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך