מייק וזווסקי
עוד סיפור רקע על אחד מן הדמויות מ- League Of Legends .
הפעם מסופר על ויקטור. (האמת, אני הכי התלהבתי מסיפור הרקע הזה...!)
תמונה למי שרוצה:
http://static.zerochan.net/Viktor.League.Of.Legends.full.1221179.jpg

Viktor, the Machine Herald

מייק וזווסקי 06/09/2012 883 צפיות אין תגובות
עוד סיפור רקע על אחד מן הדמויות מ- League Of Legends .
הפעם מסופר על ויקטור. (האמת, אני הכי התלהבתי מסיפור הרקע הזה...!)
תמונה למי שרוצה:
http://static.zerochan.net/Viktor.League.Of.Legends.full.1221179.jpg

בגיל צעיר, ויקטור גילה ניסיון רב בהמצאות, במיוחד בתחום האוטומציה המכאנית.
הוא הצתרף לקולג' לטכנולוגיה והמצאות של זאנוס, והוביל צבא שנבנה מאותו בסיס כמו של בליטז – קראנק. זו היתה פריצת דרך מדעית, והוא ציפה להעלות אותה לחלק העליון של המקצוע שלו.
למרבה הצער, פרופסור סטאנוויק גנב את התוכניות של הרובוט וגם ניצל את ויקטור כדי להחיות את אורגוט.
ויקטור שקע בדיקאון עמוק אחרי מה שקרה.
אחרי זמן מה, ויקטור עזב את הקולג', ובנה לעצמו מעבדה סודית, משהו שיחתוך את כול הקשרים האנושיים אצלו.
שם, בסוד, הוא עבד על המצאה שאף אדם לא יוכל לגנוב.
ברצונו לחסל את הרגשות האנושיים שחיים בתוכו, הוא מהנדס חלקים שיחליפו וישפרו את חלקי גופו.
כאשר ויקטור עלה מחדש, כמעט ולא היה זכר לאדם המקורי שחיי מקודם.
לא רק שהוא החליף את חלקי גופו, גם האישיות שלו השתנתה.
תקוותו הקודמת הוחלפה על ידי אובססיה, מה שהוא כינה, "האבולוציה המפוארת".
הוא ראה את עצמו כחלוץ העתיד של ואלורן, עתיד שבו אדם היה מוכן לוותר על בשרו בשביל תכנולוגיה כמו שיש לויקטור.
למרות שהפניות הראשונות של ויקטור נתקלו בספקנות כבדה, מדענים נדהמו מהתחכום של ויקטור.
על ידי שילוב של המכשירים המתוחכמים שלו, הוא הצליח באופן מדהים להאיץ את רמת ההתקדמות שלו.
הטרנספורמציה שלו הפשיטה אותו מחולשות רגשיות, אבל היו שם כמה שאריות שנשארו איכשהו.
ויקטור הצתרף לליגת האגדות כדי לנצל את ההמצאות שלו כנגד המתנגדים הגדולים ביותר, ולתקן כול חולשה קטנה וחסרת יעילות שנותרה.

"ביד אחת, תקמאטורגי הוא כלי. בידו של אחר, הוא שחרור"
-ויקטור


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך