« dark_side »
אני חולה... מי שקרא אז אמא שלי גם היתה חולה והרגישה סחרחורת ואמרה שהיא לא מרגישה טוב ושאולי היא תתעלף אבל הכל היה פשוט סחרחורת קטנה אז לכל אלא שדאגו הסירו דאגה.. עכשיו הכל טוב ופשוט שתינו נדבקנו כנראה מדודה שלי באיזו שפעת. עשיו הכל באמת טוב ולא קשור אני מקווה שאהבתם את הסיפור :-)

מה אני?

« dark_side » 09/11/2014 522 צפיות 7 תגובות
אני חולה... מי שקרא אז אמא שלי גם היתה חולה והרגישה סחרחורת ואמרה שהיא לא מרגישה טוב ושאולי היא תתעלף אבל הכל היה פשוט סחרחורת קטנה אז לכל אלא שדאגו הסירו דאגה.. עכשיו הכל טוב ופשוט שתינו נדבקנו כנראה מדודה שלי באיזו שפעת. עשיו הכל באמת טוב ולא קשור אני מקווה שאהבתם את הסיפור :-)

ראשי קודח מחום ושיערותי מתבהרות מרגע לרגע.
כאני עוצם את עיני ומתמקד ביצור בעל נשימה בתוך עיני אני רואה את המוח של אותו חי ודף ישן ומעובש נפתח כמגילה ומילים מופיעות עליו, מילים שמשלימות משפט אחר משפט. כל משפט מתאר מצב ורגש אחר בו אותו החי נמצא ומרגיש.
מה אני? אני שואל את עצמי ויודע שתשובה אין לי לענות.
תמיד האמנתי בעל טבעי, במסתורי אך עכשיו כבר קשה לי לראות.
השתעלתי ודם יצא מפי וגופי כואב עוד ועוד ואני מתפתל על הרצפה מתחנן כי אדם אני לא. אולי הפכתי לעל טבעי לזה שתמיד סגדתי לו ואולי זה פשוט האקדח שמולי שיורה בי, יורה ללא סוף.


תגובות (7)

מה הקטע?

לא הבנתי שום דבר.
וזאת חידה או שזה סתם סיפור?
אם זאת חידה אז אין לי מושג מה התשובה וגם זה לא אתר לחידות ואם זה סיפור אז בלי להעליב, זה סיפור קצת, איך לומר, לא מעניין.

09/11/2014 18:02

    זהו סיפור ויש אנשים שכן אוהבים את סוג הסיפורים האלו.. זו דעתך.

    09/11/2014 18:04

    בבקשה בפעם הבאה אתה יכול לכתוב ביקורת אבל בצורה יפה ולא בצורה מעליבה ולא אכפתית.

    10/11/2014 08:56

לדעתי זה מאוד יפה, תתעלמי מיובל אברומוביץ הזה, הוא מנסה לנקום כי אנחנו כתבנו לו שזה לא אתר לבדיחות. אני חושבת שזה מאוד (וכל סיפור יובל!). מקווה שאת ואמא שלך תרגישו טוב. החלמה מהירה 3>

09/11/2014 18:10

    תודה :-) וזה בסדר כל אחד והדעות שלו..

    09/11/2014 18:12

כל אחד והדעות שלו… ואני אהבתי!
4+++

תרגישי טוב! ;)

09/11/2014 20:22

שיר יפה מאוד.

10/11/2014 18:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך