ליאמוש^^
בעוד כ7 תגובות --טובות!-- אמשיך =)

מה שלא הורג אותך , מחשל אותך.

ליאמוש^^ 28/01/2015 926 צפיות 9 תגובות
בעוד כ7 תגובות --טובות!-- אמשיך =)

התעוררתי בבוקר , קרני השמש העירו על עייני. הסתכלתי על השעון "10:57". צרחתי , קפצתי מהמיטה ורצתי למקלחת. הדלת הייתה סגורה עם אור. דפקתי על הדלת.
"לא!" צעק אחי. גלגלתי עיינים וכיביתי לו את האור. "נו מה את מוגבלת?!" צעק ויצא החוצה. בזמן שהדליק את האור נכנסתי לאמבטיה ונעלתי את הדלת.
"אני מאחרת! אתה לא!" שאלתי והוצאתי לשון בקולניות. נכנסתי לאמבטיה ופתחתי את זרם המים החמים על כל גופי. "אלה החיים.." מלמלתי לעצמי כשאני מסבנת את גופי. הרטבתי את עצמי במים והורדתי את ברז המים , יצאתי מחוץ לאמבטיה וכיסיתי את גופי ואת שיערי במגבת. צחצחתי שיינים ויצאתי מהאמבטיה בזריזות. "מישהי פה לא הולכת לבית ספר אני רואה" צחקק לעצמו אחי. לא הזכרתי את שמו. רון. "אני אדבר עם אמא. גם ככה יש לי רק עוד חמש שעות.."
אמרתי ונכנסתי לחדרי. הטלפון רטט. "דרוריקו שליי!" , דרור זה החבר שלי. הוא בבית ספר.
"היי מאמי" קראתי מתוך הטלפון כשהוא על רמקול ואני מתלבשת לי בנתיים בפיג'מה.
"קטנה שלי , למה את לא בבית ספר?" שאל. "אה , קמתי מאוחר מידיי , שכחתי לכוון את השעון. המורים כועסים? זו פעם ראשונה השנה..! תגיד להם שדיברת איתי ושזו פעם ראשונה" אמרתי לתוך הנייד שלי כגמרתי להתלבש ורק יבשתי במגבת את שיערי שהתרטב. "טוב ביי , נתראה מחר" אמר. לא אמרתי מילה , הוא שכח לנתק. בואו נשמע מה קורה שם.
"היא לא הגיעה בטוח?" נשמע קול של נערה. זיהיתי אותו , של אנה. אני לא מאמינה! "כן מאמוש , כל היום שלנו!" הוא קרא בקול לגלגני שתמיד היה אומר לי כשהיינו זוג. היינו. לא דיברתי , שתקתי.
קולות של נשיקה נשמעו מהטלפון. "אני אוהב אותך! לא את הדפוקה ההיא.." שוב נשמעו קולות של נשיקה. הגרון חנק אותי מלבכות כבר. לא יכלתי להחזיק את הדמעות והתחלתי לבכות , אהבתי אותו באמת. שנה ושבע חודשים שאהבתי אותו. "אנחנו נפרדים" אמרתי בטלפון בקול שבור וניתקתי. איך הוא יכל? שנה ושבע חודשים ובגד בי , אני שונאת אותו. את הקרצייה הנוכל הזה! נשכבתי על מיטתי בוכה מדמעות כשאפי אדום. משכתי באפי. כמה דפיקות נשמעו על הדלת. "מה?!" צעקתי בעצבנות. אחי נכנס בגופיה לבנה וגינס ארוך. אני ואחי תאומים , שיערו שטני ויש לו מעט נמשים על האף , עיניו ירוקות ושיערו כמו שאמרתי שטני פרוע כזה.
אני אותו דבר כמוהו רק ששיערי שטני חלק וארוך ולא שרירית.."מה קרה סיסטר? מה את בוכה? ממתי את נשברת , הא?" שאל. "דרור ו..אנה.. הוא בגד בי איתה.. הוא לא ניתק את השיחה..שמעתי הכל.." אמרתי והתחלתי לבכות שוב. עד שנרגעתי.."סיס , איך סבתא אומרת?" שאל. "יש עוד הרבה דגים בים" אמרנו ביחד והתחלתי לבכות ולצחוק בו זמנית. הוא תמיד שימח אותי ואני אותו.


תגובות (9)

מהמם!!! תמשיכיייייי

28/01/2015 21:18

תודה =) 6 תגובות ♥

28/01/2015 21:19

נייס.
רק שאף פעם לא הבנתי מה אלו כל הבגידות האלו בסיפורים. אם הוא לא אוהב אותה, אז שייפרד ממנה. את יכולה אולי להסביר מה המניע שלו?

28/01/2015 21:28

בכל השנה ושש הוא אהב אותה. אך בחודש האחרון האהבה שלו התדרדרה , עכשיו לא סיפרתי את שמה של המספרת בעצם ואת כל העלילה , בפרק הבא יהיה מסופר מי זו אנה , מה קורה שם .. זה כל קטע בסיפורים , הפרק הראשון מותח בשביל למשוך אליו קוראים ושאר הפרקים… אפילו יותר , אם את צריכה עוד כמה פירוטים על הספר , תאמרי לי ♥

28/01/2015 21:32

אהבתי :)
רק שלא הבנתי מה הקשר של זה לסיפורי מעשיות. אבל אני בטחה שאני אבין בהמשך.
מצפה להמשך בקוצר רוח!!!

28/01/2015 23:16

תמשיכיי….

28/01/2015 23:44

אני חושבת שכותבים מכשל ולא מחשל

29/01/2015 08:42

ממש אהבתי באמת, ואיזה כיף לה שיש לה אח כזה תומך, רק עניין קטן רציתי להאיר את תשומת ליבך, כשהאח שלה יצא מין המקלחת היא אמרה לו משהו בסימן קריא אבל את אחרי זה רשמת שאלתי ("אני מאחרת! אתה לא!" ואז שאלתי, לא יכול להיות היית צריכה לכתוב "אמרתי") חוץ מי זה העלילה מתאימה לסיפור אחד עם מוסר כול שהו לא לרצף פרקים כי יקירה את רצה טסה!, אם את רוצה לפתח את זה לסיפור בהמשכים אז תרגעי קצת, אף אחד לא רודף אחריך, תחפשי קצת יותר תאורים תמשכי את העלילה עוד טיפה, את מאוד רצה סבלנות, כדי לבנות עולם צריך המון המון סבלנות והרבה הרבה יותר תוכן, לכן אמרתי אם זה רק סיפור אחד מוגבל בזמן אז זה נפלה, אבל אם זה פרקים אז, יש כאן אנשים שכותבים אפילו יותר מרבע שעה, אבל עשר שלוש עשרה דקות זה בהחלט סביר, אפילו שמונה אבל פחות זה כבר בעיה, אלה אם זה פרק שצריך להיות ממש קצר, אבל לא כול הפרקים צריכים להיות קצרים מבינה? . בהצלחה בהמשך

29/01/2015 08:58

תודה , זה אמור להיות אמרתי .. אני חושבת שאקח את ההערות לתשומת ליבי D: תודה ♥

11/02/2015 16:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך