sabriel123
זה קצר..זה רק הקדמה.. ופרק הבא..אם תרצו יהיה בעזרת ה' בהקדם... מקווה שתאהבו...

אין לי עדיין שם לסיפור…

sabriel123 30/05/2012 990 צפיות 5 תגובות
זה קצר..זה רק הקדמה.. ופרק הבא..אם תרצו יהיה בעזרת ה' בהקדם... מקווה שתאהבו...

הי..מה קורה?
טוב, אז התחלתי סיפור חדש… ואחרי התלבטיויות החלטתי להעאלות אותו..הבעיה היא.. שהפרקים יועלו בקצב איתי כי התחלתי אותו לא מזמן…
זוהיא רק ההקדמה, אם תאהבו אני אמשיך לפרק ראשון..
דרך אגב סורי שאין לי שם עדיין.. לוקח לי קצת זמן למצוא שם מתאים…

הקדמה
לפני שנים רבות, חיו בשלווה ושלום שתי ממלכות מפוארות, אלביון ואורניוס. אלביון הייתה ממלכה קטנה שחיה במרחק קצר ממלכת אורניוס שהייתה ממלכה גדולה.
המלך של ממלכת אורניוס היה מלך אהוב על נתיניו וכולם כיבדו אותו. לאחר מותו עלה אחיינו לשלטונו, כי למלך אורניוס, המלך ג'ורג' לא היו ילדים.
אנטוניו, אחיינו, לא היה כמו דודו, המלך ג'ורג' שוחר השלום. וכשעלה אנטוניו לשלטון הוא פרץ במלחמה נגד ממלכת אלביון.
משפחת המלוכה, משפחת אנדריוס, לא יכלה לעשות דבר בנידון כיון שלא היה להם את הכח והעוצמה נגד ממלכת ארניוס והם החליטו לברוח.
אך אנטוניו, מלך אורניוס תפס אותם ושחט אותם אחד אחד עד שלא נשאר זכר לממלכת אלביון, חוץ מהבת הקטנה שהספיקה לברוח עם משרת שהבריח אותה החוצה.
שנים חיפשו אחר הנסיכה הקטנה שנעלמה, גם לאחר פטירתו של אנטוניו. אך לא היה זכר לילדה, כאילו האדמה בלעה אותה. ולאחר שנים של מאמץ החיפושים פסקו, כולם היו בטוחים שהילדה לא שרדה ומתה…


תגובות (5)

נשמע ממש מעניין!!! D:
1. את אוהבת את כריסטינה אגילרה- תני כיף ענק!!!!! D:
2. את אוהבת את חוק הקוסמים הראשון ואת רובין הוב, אני כבר אוהבת אותך הרבה הרבה יותר מקודם חחחחח
3. הכתיבה שלך מעולה (: עכשיו אני הולכת לקרוא את הפרק הראשון, ושם אני אגיב לעניין… לא כמו פה. פשוט יצא לי לקרוא את ה"על עצמי" וממש אהבתי אותו P:)

31/05/2012 10:35

נשמע ממש מגניב! הלכתי לקרוא את הפרק הראשון =]

01/06/2012 03:10

נשמע סיפור נחמד
אבל גם דיי צפוי…
מחכה שיהיה פרק ראשון
נ.ב.*איטי לא איתי!

04/06/2012 09:22

נ.נ.ב מקווה שלא נעלבת!! אין לי כוונה להעליב!!!!!

04/06/2012 09:24

לא נעלבתי..וכן יש כבר פרק ראשון…

04/06/2012 09:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך