כובע הצמר הכחול

15/06/2014 1193 צפיות אין תגובות

בכפר מרוחק מלפני אלפי שנים חיי גנב ושמו סטולן הוא היה פורץ לחנויות וגונב מהם את תכולתם. בעיקר לחנויות תכשיטים ובתי עשירים. יום אחד שמע סטולן על בית קטן על גבעה ובו נמצאת תיבה מלאה מטבעות זהב , בלי לחשוב הרבה התלבש ויצא בעישון לילה לכיוון הגבעה המרוחקת, נכנס סטולן דרך החלון לחדר השינה של בעל הבית הלך בזהירות לכיוון הדלת פתח אותה בשקט ויצא החוצה מין החדר למסדרון, הוא הלך בשקט לכיוון חדר שבו שיער שתהיה התיבה פתח בזהירות את הדלת ונכנס הוא חיפש אחר התיבה אך לא מצא אותה בחדר הזה , יצא מין החדר והלך לחדר השני פתח את הדל בזהירות חיפש את התיבה אך גם שם היא לא הייתה. עבר לחדר השלישי והאחרון בבית נכנס ושם על שידה קטנה ראה את התיבה הוא נכנס ולקח אותה מיד אך שבא לצאת בעל הבית חיכה לו בפתח עם אלה בעל הבית אמר: תראו תראו גנב, והחל להכות בו באלה עד שסטולן איבד את הכרתו ואז בעל הבית קרא לשוטרים והם אספו את סטולן לכלא. שהכרתו של סטולן שבה לו הוא ראה שהוא בכלא וישר חיפש דרכים לברוח אך לא מצא. במשך כל הלילה ישב וחשב על מה שקרה וכעס מילא אותו הוא אמר: אני אנקום בי נשבעתי. פתאום משב רוח החל ופוף בעשן שחרחר הופיעי יצור קטן עם קרני עז ראש אדם וגוף אדם וצבע עורו כחול ובעל עניים שחורות. סטולן נבהל ונדחק לפינה, מה אתה? שאל באימה, אני שד נקמה שמעתי שבועתך ובעיתי לעזור, מה אתה יכול לעזור לגנב שנזרק לכלא? שאל סטולן, השד הקיש באצבעותיו וכובע כחול הופיע בידו , תכבוש אותו אמר השד הכובע יהפוך אותך לרואה ואינו נראה, סטולן לקח את הכובע וכבש אותו על ראשו, ומיד הפך לבלתי נראה ושהסוהר ראה זאת חשב שאין אף אחד בתא המאסר ומיד רץ ופתח אותו ואת השנייה הזו ניצל סטולן מין התא שהסתובב להודות לשד הכחול הוא כבר לא היה שם. חשב סטולן את מי אני אשדוד עכשיו שלא רואים אותי ואז העיף סטולן מבט אל הגבעה הקטנה עם הבית שבעליו היכה אותו, חיוך אכזרי עלה על פניו של סטולן נקמה מתוקה בבעל הבית. הוא הגיע לבית ונכנס דרך החלון לחדר השינה של בעל הבית הוא לקח את האלה שליד מיטתו והחל להכות בו באלה שבעל הבית הדליק נר בכדי לראות מי זה מכה אותו הוא רק ראה אלה אשר מרחפת באוויר ומכה אותו עד אובדן הכרה. בבוקר למחרת הייתה כתבה בעיתון רוחות תקפו את בית העשירים על הגבעה רוחות רודפות את הכפר שלנו. סטולן שהסתובב בכפר ושמע את בהלת התושבים חייך חיוך שבה רצון. סטולן הביט בחנות התכשיטים של הכפר ורעיון עלה למוחו הוא נכנס לחנות ואל מול כל הקונים גנב תכשיטים יקרי ערך הקונים אשר היו מופתעים כל כך לראות תכשיטים מרחפים החוצה מין החנות ישר יצאו החוצה וצעקו רוחות , רוחות וככה המשיך סטולן לשדוד חנויות תכשיטים ובתי עשירים בתור בלתי נראה, הכתבות עליו המשיכו רוחות הרפאים של הכפר המרוחק תושבים החלו לעזוב את הכפר מרוב פחד , וכפר כבר לא נשארו חנויות לשדוד מלבד מאפיות וחנויות בדים כל הצרפים עזבו העשירים עזבו לא נשאר אף אחד לשדוד , לסטולן שראה שאין עוד את מי לשדוד ושהוא העשיר היחיד שנשאר בכפר אז הוא בא להסיר את הכובע אך לא הצליח ניסה שוב ולא הצליח סטולן המבוהל רץ אל היער וניסה לקרוא לשד שוב ושוב אך הוא לא הופיע סטולן נבהל ועזב את הכפר כדי לחפש את השד אותו לא מצא עד היום הגנב סטולן שנשאר בלתי נראה עד עצם היום הזה מסתובב ברחבי כל העולם בכדי למצוא את השד שיסיר ממנו את הכובע. עם אתם שומעים דפיקה על חלון חדרכם באישון לילה זה כנראה יהיה סטולן הגנב הבלתי נראה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך