הנסיך הצפרדע – הסיפור האמיתי

shira 20/09/2011 3761 צפיות תגובה אחת

טוב נכון תמיד יש בהתחלה את המילים החרושות האלה:

…" פעם בממלכה רחוקה חיה לה נסיכה יפיפיה.." נכון סתם לסופר לא היה ממה להתחיל או שסתם לא היה לא כוח להמציא זמן ומקום, אז הוא התחמק עם המשפט הזה..

"ששיחקה כל הזמן עם כדור זהב שקיבלה מתנה" (וואט דה פאק?! )
כאילו אתם יכולים לתאר לעצמכם נסיכה שמשחקת נגיד כדורסל עם כדור זהב?!… כאילו אשכרה היה משעמם לה בחיים..!!

"פעם אחת, כשזרקה את הכדור גבוה לשמיים," הוא עף גבוה, גבוה עד שלא יכלה לראותו.. אבל אז הוא חזר למעטה. נפל על ראשה וניפץ לה ת'מוח !!!!! מוחחחעע…
( מגיע למטומטמת .! מה היא משחקת עם כדור זהב???!!)

סוף יפה לא?!

אבל יש עוד אופציה..

"הוא התגלגל היישר לתוך האגם שבצד הגן וצלל במים. משנכחה הנסיכה לדעת כי היא איננה מסוגלת להוציאו, נפלו פניה והיא החלה לקרוא לעזרה.לפתע, הציץ מן האגם ראשו של צפרדע ירקרק. הצפרדע פנה לנסיכה ואמר לה: "אני יכול לצלול לתוך המים העמוקים ולהביא לך את כדור הזהב. אך את צריכה להבטיח לי שלאחר מכן תיקחי אותי עמך לכל מקום".

צווחה הנסיכה צרחה נוראית … "אאאאאאאאאאהההההההההההההההההה!!!"
(ומה אתם הייתם עושים כשהייתם רואים צפרדע מדבר??)
מרוב הצרחה של הנסיכה נקרע לצפרדע העור התוף והוא מת בייסורים… או שהוא מת מהריח המסריח שנפלט מפיה של הנסיכה??
טוב קיצור למי אכפת?!

הנסיכה קראה לעוזר שלה בארמון והוא הוציא לה את הכדור מהמים..
ואף אחד יותר לא ניזכר בצפרדע!

מוסר השכל:
כשאת חושבת שאת נסיכה, ורואה צפרדעים מדברים..
תעמצי את עצמך ותזכרי כמה חשיש עישנת הלילה..


תגובות (1)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח….
יואו סיפור אחד הקורעים אים לא ה-!!!!!!!!!!!!!
לייק ^.^

21/09/2011 13:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך