Amora
אם יצא לי להתחיל לכתוב את זה (זה נכלל בקטגוריה "בידור לצורך בידור" אצלי) זה הולך להיות גאוני!

מה שקסם יכול לעשות בעולם האגדות- תקציר (סיפור קצר על "מצוד האגדות")

Amora 02/01/2016 663 צפיות 6 תגובות
אם יצא לי להתחיל לכתוב את זה (זה נכלל בקטגוריה "בידור לצורך בידור" אצלי) זה הולך להיות גאוני!

(התחלתי לצפות ב"ג'סי" ועלה לי רעיון. כרגיל. אשמח לשמוע מה דעתכם.)

אנג'י כבר הספיקה להתמודד עם כמה וכמה חיות בחייה, בתור הבת של היפה והחיה, היא מנוסה בהחלט, אבל שום דבר לא הכין אותה לרגע בו היא תמצא את הספר הכשפים של המלכה הרעה ובטעות תשחרר קללה חדשה.
הפעם, כשחבריה יצאו למשימה במקום רחוק, היא צריכה להתמודד לבד עם התקלה, ש- טוב, היא בעצם הקשה מכל מה שהתמודדה מולו לפני כן.
מי ידע שקללה הנקראת "כישוף הנצח" תהפוך את ארבעת הנבלים האהובים עליה לילדים קטנים, והיא תמצא את עצמה מחוייבת לטפל בהם עד שתמצא פתרון?
מה קורה כשרפאל, בנו של עוץ לי גוץ לי, איב, בתה של הפיה הרעה, קארל, בנה של קרואלה דה-ויל, ואיימי, בתה של המלכה הרעה, חוזרים לשנות הילדות שלהם, ומוכנים לעשות הכל כדי לנצל אותם כמה שיותר, בצורה שרק נבלים מסוגלים לעשות?
אנג'י, בלית ברירה, הופכת לשמרטפית של הילדים המופרעים ביותר בכל הממלכה, ומסתבר, שזה הרבה יותר מסובך מלנסות לשנות נבואה.


תגובות (6)

זה יהיה כנראה הדבר הכי מצחיק שאני אקרא אי פעם בחיי XD
תתחילי (?)

02/01/2016 16:40

    אני ממש רוצה, אבל גם ממש רוצה להמשיך לצפות בג'סי, ואני לא יודעת אם כשאני אתחיל לכתוב את זה אני אתמקד גם בסיפור עצמו וגם בסמדי (יש לי יותר מדי רעיונות ורצונות וזה מעצבן…)
    אבל כן, סביר להניח שזה יהיה הדבר הכי מצחיק שיש XD

    02/01/2016 16:41

    את מעוררת בי קנאה – יש לך מלא רעיונות ואת מצליחה לכתוב כל כך הרבה ואני לא מצליח לכתוב אפילו מילה -__-
    יש לי (מלא) רעיונות אבל אנלא מצליח לכתוב משהו שאני באמת יאהב כמו פעם
    -ֹֹ_-

    02/01/2016 16:42

    זה בגלל שכל פעם שאני צופה או קוראת משהו חדש עולה לי רעיון חדש ואני חייבת לכתוב אותו כי יש לי חשק מטורף. אז אני אנסה ונראה מה יקרה. אני מקווה שאצליל לכתוב סיפור קומי, כי מעולם לא באמת יצא לי.

    02/01/2016 16:44

די זה כל כך אדיר!!!

02/01/2016 19:46

    תודה ^^

    02/01/2016 19:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך