Amora
אתם קולטים שכתבתי את שני הפרקים שאחרי (פה ובמבוך האשליות) אתמול? :ם טוב, מקווה שאהבתם P:

מצוד האגדות- פרק 11- כישוף של מורשת

Amora 12/10/2015 785 צפיות 36 תגובות
אתם קולטים שכתבתי את שני הפרקים שאחרי (פה ובמבוך האשליות) אתמול? :ם טוב, מקווה שאהבתם P:

במגדל גבוה שהוסתר במעמקי אחד העמקים, ניצב נער בוגר שעמד מול החלון ונשען עם ידיו על האדן, משקיף על הנוף וממשיך לחשוב. שיערו היה בלונדיני, מגוון ועבה, שאורכו דרש תספורת לעיני רבים, וגופו היה רחב מעט, אך לא מספיק כדי להעניק לו את תואר 'המגודל'.
מאחוריו ישבה חובקת רגליים נערה בת גילו כמעט, אולי קצת פחות, כשעליה ארשת פנים מודאגת ומפוחדת, שלמי שהכיר אותה, היה נראה מוזר לראות זאת אצלה. שיערה האדמוני הבוהק והחלק עטף את גופה, והיא הייתה נראית די מהוססת.
"את בסדר?" הנער הסתובב ושאל אותה לאחר שתיקה ארוכה.
"אני נמצאת במגדל בגובה העננים, באמצע השמיים, איתך, כשאני בכלל לא יודעת איך הגעתי לכאן." אמרה. "כן, אני במצב מעולה."
"לא כדאי לך להיות עוקצנית כל כך." הוא אמר לה. "זה יגרום לאחרים לחבב אותך פחות."
"כרגע, זו הבעיה האחרונה שלי." השיבה בניסיון לשמור על קול מתון.
"אני רק מנסה להיות נחמד." אמר בדכדוך שנגרם מתשובתה.
"אני פשוט- לא אוהבת להיות בגובה הזה." היא הסבירה.
"אני דווקא אוהב." הוא חזר להסתכל על הנוף. "אמא שלי תמיד סיפרה לי שברגעים שבהם הרגישה רע, היא אהבה להסתכל על הנוף מהמגדל."
"אמא שלי הייתה טיפשה." הנערה המשיכה עם החלפת הדברים.
"ככה לא מדברים על מי שגידל אותך." הוא נזף בה בצורה הכי עדינה שהצליח להוציא מעצמו, מה שהיה דווקא די גס.
"סבא שלי גידל אותי." היא תיקנה את דעתו. "אמא שלי מתה, אפשר לומר, מסיבה מטופשת למדי."
"איזו סיבה?" הוא רצה לדעת.
"איזו סיבה יש לאמא שלך לבלות במגדל?" היא החזירה לו באותו מטבע.
"מכשפה כלאה אותה, בגלל עסקה שסבא שלי היה צריך לעשות. סיפור ארוך, אני מניח." הוא השיב ללא בעיה. "ואמא שלך?"
"נתנה את הקול שלה בתמורה לרגליים כדי שתוכל להתחתן עם נסיך אדם, אבל זה לא קרה." הסבירה.
"את הבת של בת הים הקטנה?" שאל.
"אתה הבן של רפונזל?" היא שאלה אותו בחזרה.

"למה אתה חייב להיות כזה?" במהלך דרכם של החבורה הראשונה, איב הייתה חייבת לפנות לרפאל בשאלה הזאת, ששמרה עוד מהרגע בו התעוררו מהקללה. היא הייתה רגילה שהוא לא רציני באופן מוגזם, אבל כרגע, כל מה שהוא עושה הרגיז אותה כמו שלא קרה מעולם.
"איך כזה?" הוא שאל בחיוך.
"אידיוט." השיבה. "אתה חייב לעשות רק מה שמתחשק לך, לא משנה מה יהיו התוצאות. כולנו יודעים שאם תמשיך ככה בחיים לא נוכל להחזיר את המצב לקדמותו."
"כולנו? מי אלה כולנו?" הוא שאל אותה בסקרנות. "האם זאת אותה איב שאני מכיר? מוכנה לשתף פעולה? ועוד עם ילדי 'הגיבורים'?"
"תקרא לזה איך שאתה רוצה, אני רק רוצה להחזיר את המצב לקדמותו, לפני שיהיה מאוחר מדי."
"את רוצה… לעשות עסקה?" הוא הציע והוציא את זוג קוביות המשחק שלו מכיס מכנסו.
"מה?" היא שאלה בגבה מורמת.
"למה פתאום חשוב לך להחזיר את אמא שלך? למה לאלן חשוב?" הוא שאל. "את איימי אני לא טורח לשאול, היא בת יחידה מפונקת של מלכה נרקיסיסטית לשעבר, והחברים החדשים שלך, הם בני בית שיש להם הכל, אבל מה איתכן?"
"לאן אתה חותר?" איב החלה להתעצבן מההאשמות שלו.
"את זו שחותרת, אני רק נער הסיפון." השיב. "לאן את חותרת?"
"אני פשוט מפחדת, לא, חוששת, תוהה מה יקרה אם זה לא ישתנה, מה אז?" אמרה. "אני לא אהיה יותר הבת של הפיה הרעה, אני אהיה הפיה הרעה."
"אה, הסיפור המשפחתי הידוע." רפאל נאנח במתיקות. "והמבט שאני מכיר." הוא הסתכל עליה. "את יודעת משהו?"
"לא." איב השיבה מיד. "אני פשוט לא אוהבת את מה שהולך לקרות."
"אז זה אומר שאת יודעת מה הולך לקרות."
"לא, אני לא."
"תודי."
"ממש לא."
"אה, אז את יודעת ואת פשוט לא מודה."
"מה?"
"ניצחתי." הוא גיחך בחיוך מעצבן. איב נאנחה.
"אני אפילו לא יודעת למה אני מדברת איתך." היא אמרה בגלגול עיניים נוסף, שלאחר מכן הביא שתיקה מתונה.
"את… רוצה לעשות עסקה?" הוא הגיש לה את אחת הקוביות בהן שיחק, והיא לקחה אותה ובחנה אותה מקרוב, ללא סיבה ממשית.
"איזו מין עסקה?" היא שאלה רק כדי להפיג את השעמום שבהליכה.
"הממ," רפאל חשב בקול. "טוב, ציפור קטנה לחשה לי שלמר נסיך כאן יש סוד." הוא הצביע על כריס בחשאי.
"והציפור הזאת הייתה במקרה הרגע שבו הוא נעלם בתירוץ עלוב ואז חזר עם תיאוריה חדשה?" שאלה.
"אפשר לומר." רפאל השיב. "והייתי רוצה לברר עוד בקשר לזה."
"איך בדיוק?" שאלה.
"איב, יקירתי, איך את בתור שחקנית?" שאל בחזרה בחיוך רחב. "טובה?"

רובין הביא את רוזלין אל תוך המחנה הריק.
"לאן כולם הלכו?" היא שאלה תוך כדי שסקרה את השטח.
"נעלמו." השיב. "לפני שבועיים, בערך."
היא התפלאה בחשש. "ואתה יודע מה קרה להם?" היא הרגישה מחויבת לשאול מעצם הדאגה שצנחה על ליבה.
"לא ממש, לא." ענה, פחות מודאג ממנה.
"זה לא מעניין אותך?" חזרה ושאלה.
"אני לא דואג." השיב.
"לא מדאיג אותך לדעת למה אבא שלך ואנשיו נעלמו פתאום?" תהתה. "אני הייתי דואגת."
"לא. רובין הוד ואנשיו מסוגלים לדאוג לעצמם." הסביר. "אז למה את לא דואגת? בקשר למשפחה שלך?"
"הם מתים." אמרה, והפתיעה את רובין. היא הבחינה בהבעתו והסבירה מיד למה היא נראית כל כך שלווה. "ישנתי במשך מאה שנה. כשזה קרה לאמא שלי כל תושבי הארמון נרדמו גם הם, אבל- אצלי זה לא קרה, והספקתי לקבל את זה."
"אני מצטער." אמר רובין והשפיל מעט את מבטו.
"כמו שאמרתי, הספקתי לקבל את זה." היא חייכה אליו כרומזת שאין לו מה להיות מדוכדך מכך. היא רצתה לומר לו שהיא מעוניינת לדעת מה קרה למשפחה שלו, והיא תשמח לעזור אם ירצה בכך, אבל היא לא הייתה בטוחה שכרגע זה הצעד הנכון.
אולי עוד כמה ימים, אבל לא כרגע.


תגובות (36)

אז… יש לי אפשרות להגיב מהר :) קיבלתי יום חופש מבית ספר עקב סיבות רפואיות.
אהבתי את הקטע הראשון בפרק, הצחיק אותי איך שהם כל פעם ענו אחד לשניה בשאלות.
גם בקטע השני, רפאל עדיין מצחיק אותי ^^ בן אדם תחמן, אני מקווה שאיב באמת שחקנית טובה. כבר יש לי השערה מה עומד לקרות שם.
ובקטע האחרון, מסכנה רוזלין. אבל היא כבר התגברה על זה אז אני מניחה שאין עוד טעם לרחם עליה. ורובין, רובין נקרא לי כמו אדם נחמד :)
בקיצור, פרק מעולה, כתמיד. וכתוב עוד יותר טוב, כתמיד. ועוד שלל הארות וכולי, כקיצור לתמיד.
תמשיכי!!!

12/10/2015 13:53

    חחח תודה :)
    כיף לך/תרגישי טוב (למרות שבנינו, כשאתה בבית ספר ויש לך חופש בגלל בעיות כאלה, מה אכפת לך איך אתה מרגיש XD)
    המממ אפשר רק לחכות ולראות ;)

    12/10/2015 13:55

    למען האמת, אני עוד יכולה להגיע אליו – לא שאעשה את זה אבל עדיין – כי נשארו לי עוד שעתיים, שלוש כולל המצויינות במתמטיקה…
    אגב בעיות רפואיות, אני מרגישה מצוין תודה על ההתייחסות :) זה שנסעתי עד שניידר בפתח תקווה לבדיקות דם שממילא עשיתי כבר לפחות שלושים כאלה, נחשב לבעיה רפואית?
    אני לא טובה בלחכות! טוב, אני כן, אבל עדיין!!!

    12/10/2015 14:08

    חחח מה הכי שווה! אני פעם לא הלכתי לבית ספר כי פספסתי את ההסעה כשנשברה לי ציפורן ברגל. זה היה תענוג.

    12/10/2015 14:11

    אווץ'
    לפי מה שהבנתי זה כואב כשנשברת לך ציפורן… הבנות המתנשאות בסרטים לא סתם מצווחות. טוב… אולי קצת.

    12/10/2015 14:41

    חחח טוב זה לא היה ממש כל הציפורן היא פשוט הייתה ארוכה ודפקתי אותה בדלת ומשום מה ירד דם למרות שלא ממש הרגשתי משהו בקיצור זה היה חופש נהדר

    12/10/2015 14:45

אני מרגישה כאילו אני קצת חוזרת על עצמי, אבל… רפאל!!! אני פשוט אוהבת את הבן אדם הזה. ראמפל הדור הבא, ללא ספק.
יאיי, הולכים לפדח את כריס! (אולי. גם אם לא, יש לי תחושה שאני אוהבת את קו העלילה של רפאל, כריס ואיב.) האמת שאני ממש רוצה שיקרה משהו עם רפאנג'י. הם יכולים להיות כל כך מתוקים ביחד!.
עכשיו אני חייבת לעבור למבוך האשליות, כי אני עדיין מצפה לתיאור של נואה מחופש לנסיך עם חולצה תפוחה.
קטניס אוורדין, סוף.

12/10/2015 14:31

    חחחח תודה רבה XD טוב מה שקורה כשאין לי איך להמשיך זה שאני םשוט כותבת את כל הרעיונות שיש לי בראש לא משנה מה דעתי עליהם.. שמחה שהצלחתי חח

    12/10/2015 14:33

    למה יש לך כל כך הרבה רעיונות? אני צריכה לחשוב על כל רעיון במשך שעה, וגם אז לשקול אם לכתוב אותו או לא, ולפעמים אני גם לא מרוצה ממה שיוצא. לא פייר, אמורה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    12/10/2015 14:45

    לא יודעת. אני איכשהו מצליחה לחשוב על דברים שחלקם גם לא הכי מוצאים חן בעיניי אבל אני זורמת עם זה וגורמת לזה למצוא חן בעיניי

    12/10/2015 14:47

    הלוואי עליי PX
    דרך אגב, אני כבר בפרק השני של גות'האם! (מתקדמת, אני יודעת.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    12/10/2015 14:55

אני דרך האפליקציה, מצטער על שגיאות וכו וכו. עכשיו לפרק ,מדהים! מדהים! מדהים! תהיה קצת בלי כישרון בכדי שאני אוכל להדביק פערים!! רפאל ואנג'י, לפי מה שקראתי בתגובות יש בקשה לרפאל ואנג'י. כשאני חושב על זה שניהם הפכים וזה מה שהופך אותם לזוג מושלם. שיעיפו את כריס לקיבימאט ושהיא ורפאל יהיו ביחד. טנירה לנצח!! המשך

12/10/2015 15:12

    טנירה לנצח!!!!! 3>
    חח תודה רבה ^^ אבל בגלל שהם הפכים גמורים אז יכול להיות שהם לא מתאימים אחד לשני, הרי זה תמיד ההפכים שמתאהבים, בואו נגוון קצת ~ מצד שני זה גם צפוי שאנג'י וכריס יהיו ביחד, וצפוי זה לא טוב.. אני עדיין לא יודעת מה יקרה, אבל אני אמצא דרך.

    12/10/2015 17:25

בריאן ואנה!!!
הם אצל אד או אצל הפיה הכחולה???
גם אני אהבתי את הדיאלוג ביניהם!
הצגת אותם כל כך טוב!!!
אני – מת – על – רפאל!!!
הוא אחת הדמויות(אם לא ה – דמות) הכי טובות ומצחיקות(בהומור הוא מקום ראשון, אין ספק. עולה לי חיוך על הפנים כל פעם שאני נזכר ב"לכלוכית" ואז אנשים מסתכלים עליי מוזר, 'למה הוא מחייך?') בסיפור.
קדימה רפאל ואיב!!! תפדחו את כריס.
קטניס, אני כל כך שמח שאת חושבת כמוני!
רפאנג'י זה פשוט גאוני!!! הם יכולים להיות כל כך חמודים ביחד!!
פרק מעולה! כתיבה מעולה!(אבל את כבר רגילה לשמוע את זה אז זה בטח כבר חסר משמעות בעיניך ואת רוצה מחמאות כמו 'עוצר נשימה', 'מרהיב ביופיו', אז עוד לא הגעת לדרגה כזאת אבל אין ספק שאת אחת הכותבות המוכשרות באתר)
תמשיכי!!!

12/10/2015 15:13

    חחח תודה רבה ^^
    מה זאת אומרת לא הגעת לדרגה הזאת???? סתם סתם XD תמיד יש מקום לשיפור
    ייאי אני גורמת לאנשים להרגיש 3>>>

    12/10/2015 17:51

תיכנסו להרשמה החדשה שלי ותכתבו לי דמויות מגניבות!
תודה רבה לכם,
חברי האחווה!

12/10/2015 17:00

    פרסום סמוי הא?

    12/10/2015 17:50

פרק ממש יפה ומצחיק, הבן של רפונזל נשמע כמו אחלה של דמות.
תמשיכי!

12/10/2015 17:34

    תודה רבה :)

    12/10/2015 17:46

לגמרי פרסום סמוי.
או שלא כל כך סמוי…
הבן של רפונזל, אני כתבתי.
אני תמיד כותב אחלה של דמויות.
סתם.. סתם.. בצחוק.

12/10/2015 18:23

    מישהו פה לא מפתח נרקיסיזם ~

    12/10/2015 18:26

לא, ממש לא.

12/10/2015 18:53

    תיזהר עם זה. זה הרג את הגדולים ביותר ~

    12/10/2015 18:55

אז מזל שאני לא הגדול ביותר…
רואה איך הנרקיסיזם ירד???

12/10/2015 19:11

    XDDDD
    מתי אתה מתכוון להתחיל/לפרסם את הסיפור החדש שלך? U^U

    12/10/2015 19:13

את יודעת מה הבנתי, אמורה? הבנתי שאת מאוד אוהבת את הפרצוף הזה U^u

12/10/2015 20:29

U^U *

12/10/2015 20:30

    נכון.
    חחח הפרצוף הראשון שעשית נראה עילג, זה מצחיק XD

    12/10/2015 20:39

אני מאוד אוהב את זה – O_O !
ולמדתי משהו חדש שאני גם אוהב – *!* זה קואלה!!!!!

12/10/2015 20:43

    חחח XDDDD
    אני אוהבת את זה :OOO
    מלא דרמה ופשוט כזה. וגם את זה *^*

    12/10/2015 20:45

אני התמכרתי לזה: -,-
וגם זה חמוד: ^-^
ואת זה – XD – מעולם לא הבנתי…

12/10/2015 21:31

    זה סמיילי נקרע מצחוק. הדי זה הפה והאיקס זה העיניים.
    יואו אני כותבת משהו כל כך טוב עכשיו!!!! מוחעחעחע

    12/10/2015 21:37

מה זה -,-???
זה נראה כמו תינוק עם מוצץ…(כן אני יצירתי…)

12/10/2015 21:44

    זה כמו הסמיילי הזה בווטצאפ שאומר 'נו באמת…'

    12/10/2015 21:45

שאפו^^
אין לי ממש זמן להוסיף עוד משהו. תמשיכי!

12/10/2015 22:01

    חח תודה רבה תס. ברוכה השבה ;)

    12/10/2015 22:06
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך