מצוד האגדות- פרק 12- כישוף של הסכם

Amora 14/10/2015 689 צפיות 21 תגובות

"החבורה", בדרכם לקמלוט, נאלצו לעצור לאחר ההליכה הממושכת שמשכה מהם את כל כוחותיהם. הגיע הזמן לנוח, מה שנשמע מעט מוזר, בהתחשב בעובדה שנחו ברציפות במשך שבועיים, אך כנראה שינה כזאת לא נותנת עוד כוח, אלא רק מעבירה את הזמן.
הם לא היו רק עייפים ומהורהרים, אלא גם רעבים וצמאים. לאף אחד מהם לא יצא לאכול כבר תקופה, ונראה שבגלל כל הדברים שקרו, הם שכחו מזה.
הבטן של אנג'י קרקרה בקול וגרמה לה להסמיק במבוכה. כריס גיחך ממנה, כי התגובה שלה הייתה מתוקה לדעתו.
"את רוצה לעזור לי לחפש אוכל?" הוא שאל אותה.
"מאיפה?" היא שאלה. "אני לא מתכוונת לצוד אף אחד."
"לא, לא, את לא צריכה לצוד." הוא הרגיע אותה. "אני בטוח שיש כאן שיחי פירות או צמחים אחרים שנוכל לאכול." הוא הושיט לה את ידו בחיוך. "כדאי לנו לעשות את זה עכשיו, לפני שיחשיך."
"לפני שיחשיך." זה הזכיר לאנג'י דבר מה. "כן, כדאי לנו." היא תפסה בידו ונעזרה בו כדי לקום.
הם הלכו ביחד וחיפשו מטעמים שיוכלו להשביע את תאבונם, לפחות לעכשיו.
איב ורפאל צפו בהם מרחוק ותצפתו עליהם בקפידה. שניהם חשבו שעד שיגיעו אל מרלין ויבררו מה קרה, אין שום סיבה למה לא ישתעשעו קצת.
"הם לא זוג משמיים?" איב שאלה אותו וצחקה בלגלוג.
"זה מרתק להסתכל עליהם." רפאל השיב לה. "כולם יכולים לראות את המתח בניהם, אפילו הם, ועדיין שום דבר לא קורה עם זה."
"ככה זה הגיבורים הטובים, הם פחדנים כמו שהם אמיצים, ואפילו יותר." איב המשיכה לומר. "יש להם את האומץ להתמודד מול כל סכנה, אבל כשזה מגיע למצבים קלים כל כך, הם מושכים את זה."
רפאל גלגל עיניים ונאנח. "לפעמים זה כל כך קשה להבין אותם."
"אני יודעת." איב הסכימה. "אבל עזוב את זה, זה לא מעניין. מה עם העסקה שרצית שנעשה?"
"איזו עסקה?" אלן שמעה והייתה חייבת להתערב.
"לא משהו שאת צריכה לדעת." איב ניסתה להוריד אותה מהעניין.
"אבל אני רוצה לדעת." אלן אמרה בביטחון. "מה אתם זוממים? אתם תמיד זוממים משהו."
שניהם שתקו.
"אם לא תגידו לי, אני אגיד להם." היא איימה.
"בסדר, בסדר," רפאל נאלץ לוותר. "אנחנו רק תוהים מה הנסיך מסתיר."
"ואתם מתכננים מזימה כדי לגלות מה זה." היא הבינה. "בגלל שהקטע עם מרלין לא נשמע אמין במיוחד." הוסיפה ולא הפתיעה אותם בדרך המחשבה שלה. הם כבר היו רגילים לזה שנראה היה שאלן לא קשורה לדבר, אך יודעת הכל. "איך אתם מתכוונים לעשות את זה?"
"אהה," רפאל היסס להשיב לה על זה.
"מה? שוב זה?" היא התעצבנה.
"זה ממש לא אישי." איב אמרה בחוסר אמינות.
"למען האמת, זה דווקא כן." רפאל תיקן אותה. "את פשוט… לא נבלת."
"אני נבלת בדיוק כמו שניכם!" אלן התקוממה.
"בחייך, אפילו את לא מאמינה לזה." איב אמרה, כאילו מנסה לנחם אותה.
"אני נבלת אפילו גרועה יותר מכם." אמירתה האחרונה גרמה לשניהם לגחך בספק. "אני אראה לכם." הוסיפה בביטחון גדול והרימה מעט את סנטרה להופעה בטוחה עוד יותר.
"אני… שומע עסקה?" רפאל שאל אותה בחיוך מסתקרן.
"כן, כן ועוד איך." אלן השיבה מיד.
"אני אשמח לראות את זה." איב החלה להסתקרן.
"ואת תראי." אלן הבטיחה לה. "תהיי בטוחה בזה."

אדוארד המשיך לחטט בספרים ובחומרים שהצליח להציל מהממלכה לפני שנהרסה. זו הייתה הנבואה האחרונה שלו, האחרונה לפני הנבואה הגורלית שעומדת להגיע. למזלו, ידע מה עומד להגיע ומתי, ולכן הצליח להספיק את כל מה שהיה צריך לעשות.
הוא זכר תמיד את מה שאביו, מרלין, נהג לומר לו: "תציל את עצמך קודם, כדי שתוכל להציל את השאר אחר כך."
הוא לא בדיוק אהב את הגישה הזאת. הוא האמין שצריך להציל את כולם תמיד, קודם ואחר כך, כמה שיותר. לצערו, זה בלתי אפשרי, ולכן תמיד פעל לפי מה שאביו אמר, זה לפחות היה מבטיח.
כדור הבדולח הגבוה החל להתנודד מצד לצד והסיב את תשומת ליבו. הוא מיהר להתרומם ולרוץ אליו, ולתפוס בו לפני שיפול.
תמונות חדשות התגבשו בערפל הצף, ואלה היו תמונות של אנשים שלא הכיר. הם היו שניים- בן ובת. הבן היה בעל שיער בלונדיני ומבט מרותק וסקרן במיוחד על פניו, והבת הייתה בעלת שיער אדמוני וארוך, והיא לא נראתה מרוצה מהמקום בו נמצאה.
לפני הנוף שראה דרך החלון של המבנה בו היו הוא הצליח לדעת שזה מקום גבוה, ליד עמק שהכיר.
"היי," קול הנערה העדין הצליח להפתיע אותו כהוגן ולגרום לו לאבד שליטה. הוא מעד על ערימת הספרים שמאחוריו ומבלי להתכוון השליך את הכדור למעלה. עיניו נפערו בבהלה כשראה אותו צונח ומתקרב אליו יותר ויותר.
ברגע האחרון זוג ידיה של הנערה הצליח להציל אותו מהחבטה שהיה עלול לקבל. היא עפה כדי להצליח לעשות זאת, ומבטיהם הצטלבו, כשהוא שוכב על הרצפה והיא מרחפת מעליו.
"מי- מי את?" הוא שאל.
הנערה הסתדרה מחדש וחזרה לעמוד על הרצפה. את כדור הבדולח היא החזיקה חזק בשתי ידיה כדי לא לסכן אותו פעם נוספת.
"תאליה." השיבה בקול שקט שעדיין הרגיש די מובך ממה שקרה קודם.
"איך נכנסת לכאן?" הוא שאל בעוד הוא מנסה להסתדר ולחזור לעמוד על רגליו.
"אתה בטח מכיר את אמא שלי, 'הפיה הסנדקית'." אמרה תאליה, ונתנה לו להבין לבד. "היא אמרה לי לבוא לכאן."
"למה?" הוא שאל ומיד נעמד על רגליו.
"אני לא בטוחה. היא אמרה לי שבטח תזדקק לעזרה… ואני מניחה שהיא רצתה שאעזור, אחרי מה שעשיתי." היא אמרה בדעת אשמה כבדה.
"מה עשית?" הוא העז לשאול.
"אמרתי להם להגיע לכאן כדי לקבל תשובות." השיבה. "ואני יודעת שאסור היה לי, אבל הייתי חייבת, לא יכולתי לראות את כריס ככה-"
"זה בסדר גמור." אדוארד הרגיע אותה. "הם היו מגיעים לכאן במילא." הוא לא שיקר. לפחות לא ממש. הוא הניח שמישהו מהם היה מגיע אליו לשאול שאלות, רק לא בזמן הקרוב, ועכשיו, הוא יהיה חייב למצוא תשובות. "אני אדוארד, דרך אגב." הוא הושיט לה את ידו בחיוך. "את יכולה לקרוא לי אד."
"או-קיי." תאליה לחצה את ידו בחיוך קל. "נחמד לפגוש אותך, אד."


תגובות (21)

אין זמן.
פרק יפה. תמשיכי!

14/10/2015 14:57

    חחח אוקיי אבל כשיהיה לך זמן תגיבי בפירוט ;) כי אני יודעת שאת מסוגלת ורוצה

    14/10/2015 15:02

אנילאאגידשוםדברעלרפאלאנילאאגידשוםדברעלרפאל.
פרק מעולה, כרגיל. עכשיו יש לי פרק של מבוך האשליות לקרוא.
נ.ב – רפאל!! ❤
קטניס אוורדין, סוף.

14/10/2015 15:33

    חחחח תודה רבה XD
    אהבתי את האיפוק לאובססיה

    14/10/2015 15:38

שכחתי מי זו אלן >< הבת של מי היא?
עסקאות…. הו, אני כל כך אוהבת כשעושים עסקאות..במיוחד עם ראמפל ועסקאות קסם ("לכל קסם יש מחיר" -משהו כזה 3: )
אני ממש אוהבת את אדוארד! הדמות שלו כל כך חמודהXD
תמשיכי ♥

14/10/2015 15:40

    תודה רבה ^^
    כן, האמת שגם אני שכחתי ממנה קצת XD בגלל זה החלטתי לתת לה קצת יותר "זמן מסך" כדי שיצליחו להכיר ולזכור אותה.
    (אלן היא הבת של החלילן מהמלין.)

    14/10/2015 15:42

פרק יפה מאוד! אני לא רוצב שכריס ואנג'י יהיו ביחד אוף, אסור להם! אנג'י בטח אשת זאב או משהו כזה. 'לפני שיחשיך'. ניחוש כזה, לא יודע אם הוא נכון. כנראה שבפרקים הבאים אדע ^^;

14/10/2015 15:50

אפליקצייה מעצבנת יואוו! מצפה להמשך בכליון עיניים

14/10/2015 15:50

    חחח תודה רבה ^^
    אני מצפה לתגובות בסופ"ש על מבוך האשליות (לא שכחתי את זה ~)

    14/10/2015 15:54

מה עוד אפשר להגיד?
הכתיבה שלך מעולה. אמרתי.
אני כל הזמן צוחק מרפאל. אמרתי.
הפרקים שלך כל כך מעולים. אפילו קטניס אמרה.
אז אני אגיד(ובפרק הבא אני פשוט אתקע, או שאני אמצא עוד רעיון), שהלוואי שהכישרון שלך יגיע לכל כותב באתר!
כל נהניתי לקרוא ואני מת כבר לקבל המשך!
תמשיכי(אם זה לא היה ברור…)!!!

14/10/2015 16:22

    חחח תודה רבה! :)
    נראה לי אבל אתה קצת מגזים U.U

    14/10/2015 16:46

אולי באמת קצת הגזמתי.
אבל את באמת כישרונית בטירוף.

14/10/2015 17:02

    :000
    חח אבל תודה

    14/10/2015 17:21

אני אמשיך עם משפטי ה – 'משהו לא משהו' שלי כמו שעשיתי בפרק הקודם-
"החבורה" – מצחיק.
עסקה בין אלן לרפאל ואיב – מצחיק ומעניין.
רעב ובטן מקרקרת – מצחיק מאוד.
אדוארד נבהל וכמעט שובר כדור בדולח – חצי מצחיק ובעיק מלחיץ.
תאליה מפתיעה אותו מאחורה – מצחיק.
המשפט של מרלין – חכם 0-0 ~דמייני לעצמך שאלו משקפיים~
אנג'י וכריס – הם פשוט מצחיקים מדי כשהם ביחד!
"נחמד לפגוש אותך, אד." – אני כל כך אוהבת את ההפסקה הזאת שאנשים תמיד עושים בהיכרות כשהאדם השני מבקש מהם לקרוא לו בכינוי אחר ^^
אהבתי מאוד את הפרק! עדיין מחכה לג'ולס…
תמשיכי!!!

14/10/2015 17:18

    חחח תודה רבה ^^
    אבל אני מזהירה שבהתחלה הוא יכול די מאכזב… אבל אל תדאגי אני אפשר אותו עם הזמן

    14/10/2015 17:23

ממש אהבתי את הפרק! אני ממש אוהבת את רפאל וגם אדוארד נראה ממש נחמד :)
לא כזה הבנתי את הרעיון של הכדור בדולח שתלוי למעלה אבל זה קצת הזכיר לי את Wrecking Ball ו-Chandelier חחחחח
תמשיכי!!

14/10/2015 20:35

    הוא לא תלוי למעלה XD
    הוא נמצא על מעמד, ואדוארד החזיק בו ובגלל שהוא נבהל הוא העיף אותו למעלה, ואז תאליה תפסה אותו לפני שפגע בו.
    תודה רבה :)

    14/10/2015 20:37

אוקיי אז דמיינתי ממש לא נכון חח בכל מקרה הכל נשמע הרבה יותר הגיוני עכשיו :)

14/10/2015 20:41

    חחח תודה :)

    14/10/2015 20:42

חשתי צורך עז לכתוב את זה אז הנה אני כותב:

טנירהה לנצח!! <3

15/10/2015 16:56

    טנירה לצח!!!!!! 3>

    15/10/2015 16:57
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך