מצוד האגדות- פרק 14- כישוף של תקווה

Amora 18/10/2015 692 צפיות 33 תגובות

"באת הנה כדי להגיד לי את זה?" הוא שאל את הפיה. "שאני אמות?" הוא חזר על המילה הזאת, 'מוות', שוב ושוב בראשו, ולמרות שלא הצליח להבין את המשמעות האדירה שלה, ידע שהיא מבשרת רעות. "זה לא נשמע טוב." חיוך מזויף עלה על פניו. הוא אף פעם לא ידע מתי הוא אמור לעשות את זה, ולכן זה היה נראה די מוזר.
"באתי הנה, ג'ולס, כדי לומר לך שכאשר הנבואה תתרחש," היא לקחה נשימה קצרה. "יש לך גם סיכוי לשנות את חייך, כמו שאביך לא הצליח."
"אבי לא הצליח- מה?" הוא רצה לדעת.
"אה, אסור לי לומר לך יותר מזה." היא השיבה.
"את לא יכולה לעשות את זה." הוא אמר ללא רגש. "אני מתכוון, בלי להגיד לי למה את באמת מתכוונת? רק לסינדרלה את נותנת הכל?"
"זה לא קשור-"
"אני דורש לדעת מה באמת קורה כאן." המבט שלו הצליח להקפיא אותה מפחד. "אין באמת סיבה לכל מה שאת מנסה לעשות. אין סיבה להיעלמות של ההורים של הילדים האלה. אין סיבה שהם לא ידעו מה אמור לקרות."
"תיתן לי לבצע את התפקיד שלי, בסדר?" היא ביקשה ממנו. הוא שתק. זה היה הסימן שלה לעזוב את המקום בקסמה.
לאחר שהלכה הוא קם מכסאו. הוא ניגש לעוגב הענק שניצב בצמוד לקיר, עמוק בתוך החדר, כל כך עמוק שבקושי היה אפשר להבחין בו. הוא עבר על פני פמוט הנרות הישן, שעון המטוטלת הקטן והשבור וכלי המטבח הסדוקים שמסיבה מסוימת נחו על הרצפה בדרך אל כלי הנגינה זה זמן רב, והוא לא טרח לאסוף אותם. מסיבה מסוימת, הדרך בה יצרו בשבילו שביל הייתה מעניינת בשבילו.
הוא התיישב על כסא הנגן ושם את אצבעו על הקליד הראשון.
הקול הדהד ברחבי החדר, ובפעם הראשונה, כאילו כמו קסם, הגיע לראשו רעיון שמצא חן בעיניו מאוד.

אנג'י מצאה את עצמה יושבת על הקרקע ונשענת על אחד מעצי היער כשהיא חובקת את רגליה. היא הניחה את סנטרה על ידיה המשולבות והביטה על הירח במבט תמים ורגוע. היא עדיין הייתה בצורתה השנייה, החייתית, ולכן לא יכלה כבר לחזור ל"מחנה". היא לא אהבה את הצורך הזה שלה לחשוב על עצמה קודם, כאשר חברתה הטובה, נואר, נמצאת עכשיו עם ארבעה בני נבלים, בניהם, הבת של האויבת הכי גדולה של אימה.
עוד דבר שסיקרן אותה היה- לאן כריס נעלם לפתע?
הוא עשה את דרכו למקום שקט אך קרוב. הוא לא תכנן לעזוב אותה, ממש לא, רק לעשות שיחה קצרה ולחזור בקרוב. הוא האמין ואפילו היה בטוח שאם חס וחלילה יקרה משהו כשהוא לא בסביבה, אנג'י תהיה מספיק חזקה כדי להסתדר בעצמה.
"תאליה." הוא קרא בלחש כאשר עצר במקום בטוח. אחד הכוכבים הזוהרים נחת לכיוונו, ותאליה השתנתה לצורתה האנושית.
"היי, כריס." היא חייכה אליו בשמחה, והבחינה שגם הוא מחייך אליה. "המבט הזה הולם אותך." היא הייתה חייבת לומר.
הוא גיחך. "תודה. זה- בגלל זה רציתי לדבר איתך." הודה.
"בגלל שאתה מחייך?" היא התבלבלה מעט. "למה זה דבר רע?"
הוא גיחך שוב. "זה לא דבר רע." הוא תיקן את חשיבתה. "רציתי לשתף אותך בסיבה."
"מה הסיבה?" היא הסתקרנה עם החיוך שלא ירד מפניה.
"את זוכרת את אנג'י, נכון?" הוא שאל, וברגע הזה החיוך שלה נחלש מעט.
"ה-הבת של החיה. כן." היא ענתה לבסוף.
"אז- אנחנו התנשקנו." הוא לא הצליח לשמור על קול רגוע.
"הא, באמת?" תאליה השתדלה שלא להציג את הדכדוך שהגיע אליה.
"כן, באמת." כריס השיב, ונראה היה שלא ממש שם לב שהיא פחות מתרגשת ממנו. "אבל עכשיו- אני חייב לחזור אליה, השארתי אותה לבד." הוא הפנה את מבטו לאחור. "אנחנו נדבר בקרוב, נכון?"
תאליה הרימה את מבטה שהספיקה להשפיל. "מה? אה, כ- כן. נדבר."
"נהדר." הוא נפרד ממנה בחיוך ורץ במהירות חזרה לכיוונה של אנג'י.
תאליה נשארה עומדת במקומה, קפואה. הדבר היחיד שהסגיר שהיא עדיין בהכרה הייתה הדמעה היחידה שזלגה מעינה. היא מיהרה לנגב אותה מהר, ומיהרה עוד יותר לעוף מהמקום. היא רצתה כל כך להאמין שהיא הייתה צריכה להופיע לפי בקשתו של כריס, אבל עכשיו, היא רק חשבה על העניין שברגע שיקרא לה שוב, יכול להיות שהיא לא תופיע.
היא עצרה את דמעותיה מלזלוג שוב, ועשתה זאת מספיק זמן עד שהגיעה ליעדה.
שם היא החלה לפרוץ בבכי בלתי נשלט.
"תאליה?" אדוארד שם לב אליה כשנכנסה, והוא מיהר לשמוט את הספר שבידו ולרוץ אליה. היא ישבה על הרצפה ברשלנות וכיסתה את פניה עם ידיה, ולמרות זאת, לא הצליחה לאטום את קולות הצער שהוציאה. "מה קרה?" אדוארד שם את ידו על כתפה בדאגה אמיתית.
"אני- אני הייתי כל כך טיפשה." היא אמרה לו.
הוא כיווץ את עיניו ונד בראשו. "את לא טיפשה." הוא אמר לה.
"כן, אני כן." היא המשיכה לבכות. "חשבתי שהוא אוהב אותי."
"אני לא רואה סיבה אחרת למה לא לאהוב אותך." הוא ניסה לעודד אותה. "על מי את מדברת?"
"כריס." ענתה מיד מבלי לחשוב.
"הבן של סינדרלה?" הוא שאל בפליאה.
"אל תספר לאמא שלי." היא ביקשה. "היא תכעס."
"אין שום דבר רע בלאהוב מישהו." אמר. "ואני לא אספר לה." הבטיח, והעז לחבק אותה ולנחמה.
היא הצליחה להירגע לאחר כמה דקות בהן אדוארד המשיך לעזור לה להתגבר על התחושה הרעה. הוא לא הצליח, אבל הוא גרם לה להרגיש טוב יותר, וזה בהחלט היה מספיק.
היה לו כל כך הרבה מה להגיד לה, אך הוא אסר על עצמו מלעשות זאת.
היא באמת הייתה די טיפשה אם חשבה שהאהבה הזאת יכולה להצליח. המסייעים אף פעם לא יוכלו להיות בקשר כזה עם בני המלוכה, זו הייתה עובדה, עובדה שהוא לא רצה לגלות לה., לפחות לא עכשיו.
במצב הפגיע שהייתה בו, זה היה הדבר האחרון שהיה כדאי לו לעשות.
"בואי תנסי לשכוח מזה." הוא הציע לה והתרחק ממנה. היא הסבה אליו את מבטה. עיניה ופניה עדיין היו אדומות, נפוחות ורטובות מהבכי, והיא השתדלה להסתיר אותן עם שיערה.
"איך?" היא שאלה.
"רוצה לעזור לי במשהו?" הוא שם את ידו על ידה וחייך אליה.
"במה?" שאלה.
אדוארד נעמד ועזר לה לקום. הוא תפס בידה והלך איתה יחד אל עבר הבדולח שלו. הוא הסתכל שוב על אותו זוג נערים שנכלא במגדל הגבוה, והיא הסתכלה יחד איתו.
"מי אלה?" היא שאלה.
"אולי החברים החדשים שלך?" הוא אמר, כאילו שואל אותה ומבקש ממנה אישור. היא הסתכלה עליהם שוב בסקרנות ודווקא החלה לחבב אותם. "אני צריכה לעשות משהו? מה בדיוק?"
"לתת להם תקווה." הוא השיב לה בחיוך מאמין.


תגובות (33)

קלטתי פה סיכוי לסוף של כראנג'י!
תאליה, אני מאחורייך!
עוד סיבה לשנוא את כריס- הוא מנשק את אנג'י ואז הוא הולך ומספר לתאליה??? בשביל מה??? למה זה טוב???
מתי כבר איימי תגלה על נואר?? איימי ממש נשכחה בפרקים האחרונים, גם נואר.
פרק מעולה!!!
תמשיכי!!!

18/10/2015 15:16

    בגלל שהם חברים ממש טובים והוא לא יודע שהיא אוהבת אותו אז הוא רוצה לעדכן אותה U^U
    כן, הפרקים האחרונים התעמקו יותר בדמויות אחרות, אבל הן יופיעו עוד מעט, אני מקווה P:

    18/10/2015 15:41

קראו לי קריפית, אבל אני מתחילה דווקא לחבב את ג'ול והמוח הקריפי הזה שלו.
עכשיו הגיע הקטע בו אני מצתרפת לבלאק ויורדת על כריס. מה לעזאל?! אתה לא שם לב שתאליה אוהבת אותך? אולי תיקח עוד קצת מלח כדי לזדוע לה על הפצעים? למה זה טוב? *נשיפה מתוסכלת*
אני גם ממש מחכה לקטע שבו איימי תגלה על נואר.
עכשיו יש לי פרק של מבוך האשליות לקרוא (ואני מקווה שאלי תהיה שם. אמורה, את אוהבת לשכוח את הדמויות שלי :P סתם, סתם.)
קטניס אוורדין, סוף.

18/10/2015 15:31

    מה פתאום :ם פשוט יש לי דברים אחרים לכתוב לפני U^U
    חחחח תודה XD מאיפה אבל כולם פתאום שונאים את כריס? אני לא מצליחה להבין..

    18/10/2015 15:42

    תתעלמי ממני, אני שונאת את כל הנסיכים (כן, כן, אני מכלילה! הם כולם מעצבנים אותי ברמות.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    18/10/2015 15:47

    האמת, גם אני לא אוהבת בכלל נסיכים XD
    חוץ מאלאדין והאנס 3>

    18/10/2015 16:35

מהרגע שהפנמתי את הרעיון שכריס ואנג'י ביחד.

18/10/2015 15:46

    XDD

    18/10/2015 16:36

אוי זה חמוד♥
אני מתה על ג'ולס. אני פשוט חולה עליו!!!!!
אני ממש מצטערת, אבל יש לי מלא מה לעשות כרגע, אז אני לא ארחיב.
תמשיכי!

18/10/2015 16:01

    חחחח אני ממש רוצה לדעת איך מסלידה עמוקה הגעת לאהבה XD

    18/10/2015 16:36

    תמיד אהבתי את ג'ולס!

    18/10/2015 16:53

    מה?? חשבתי רק פומה אוהבת אותו :00

    18/10/2015 17:20

אם אתם פה אני אשמח אם תקראו את הסיפור שלי – הוא חשוב לי מאוד.
~הגיעתורילפרסםאתעצמיבאחווה~

18/10/2015 16:06

אני באמת אוהבת את ג'ולס!!! הוא פשוט אדיר! וזה לא בגלל שאני יצרתי אותו. טוב, אולי קצת -_-
עכשיו הוא יתחיל עם הסדיסטיות? מסיבה קריפית ומוזרה מאוד אני ממש רוצה שהנוא יהרוג מישהו. תהרגו אותי -,-
פרק מדהים! אני שונאת את כריס, הוא פשוט מעצבן אותי :|
ותאליה ממש חמודה, ואני מרחמת עליה.
ואדוארד הוא פשוט בחור טוב ^-^
תמשיכי!!! כואבל לי מאוד היד אחרי שקפצתי מהגדר של בית הספר שלי כך שלא אוכל להרחיב…
~תרוץגרוע~ אבל באמ שקפצתי היום מעל השער של בית הספר של! נעלו אותנו בפנים.

18/10/2015 17:28

    חחח אולי לכי תדעי. אבל באיזה קטע שונאים את הדמויות הטובות ואוהבים את הרעות? זה בטח בגלל שהן יותר מעניינות.
    אני רוצה לדעת למה נעלו אתכם שם?

    18/10/2015 17:39

    זה יהיה הסבר ארוך…
    אז ככה, היום ומחר אלה הימים אצלי של מצוינות מתמטיקה.
    היום בתחילת השיעור המורה אמרה לנו שהיא תשחרר אותנו בחמישה לארבע בגלל שסוגרים את השערים בארבע בדיוק – מטומטם לגמרי – .
    אז… נגמר השיעור והשתחררנו, הגענו לשער בדקה לארבע וגילינו שהוא נעול. אז חיפשנו דרכי יציאה, מישהו מצא בור מתחת לשער וכמה יצאו ממנו. אחר כך מישהו אחר פשוט טיפס על הגדר דרך פח דהיה לידה וקפץ החוצה. בקיצור, קפצנו מעל הגדר כדי לצאת.
    אם מישהו שלא היה יודע שזה בית ספר היה עובר שם הוא בטח היה חושב שזה בית משוגעים -,-
    בקיצור, מטומטם לגמרי. וגם היו מורים! בסוף מישהו הביא מפתח ומי שעוד נשאר בפנים – לא הרבה – יצא מהשער בצורה נורמלית ^^
    אבל היה דווקא כיף לקפוץ ככה מעל הגדר, למרות שנפלתי ^-^ הייתי היחידה שנפלה וכולם בהו בי -,-

    18/10/2015 17:48

    זה לא היה הסבר ארוך. מה לעשות בית ספר זה מקום לא הגיוני

    18/10/2015 17:52

הרעים הם תמיד הדמויות שעושות את הסיפור.

18/10/2015 17:43

    צודק

    18/10/2015 17:47

כן… אני מקווה שזה לא עומד לקרות גם מחר… וזה הסבר מקוצר כי הייתי חייבת ללכת. אני מהאפליקציה עכשיו :)

18/10/2015 17:55

אני שוקלת להפוך את זה לקטע קצר ולהעלות לאתר, כדאי לי?

18/10/2015 17:56

משולש אהבה אה?
אני מעדיף שכריס יהיה עם תאליה. הרבה יותר טובה לו מאשר אנג'י- שאמורה להיות עם רפאל ויחד הם יהיו רפאנג'י XD
פרק נחמד ~כבר נגמרו לי הרעיונות מה לכתוב לך -_-
תמשיכי במהירות !!! וגם את מבוך האשליות!!
טנירה לנצח!! 3>

18/10/2015 19:23

    טוב כמו שאד אמר שמסייעים וני מלוכה לא יכולים להיות ביחד.. זו הסיבה. אבל לכו תדעו הכל יכול לקרות..
    טנירה לנצח!!! 3>

    18/10/2015 19:30

מה זה טנירה לעזאזל? שיפ? שם מוזר?
קטניס אוורדין, סוף.

18/10/2015 19:59

    אכן שיפ. טנאxמירה. ביני לבין יוטה מוחעחעחע

    18/10/2015 20:09

    אלו דמויות מהסיפור עם שומר השער? ~תחושת בטן~
    קטניס אוורדין, סוף.

    18/10/2015 20:24

    חחח כן. תקראי את הפרק הראשון שפרסמתי מתישהו, הם מופיעים שם.

    18/10/2015 20:28

פתאום התחלתי לאהוב את הרעיון שכריס ותאליה יהיו ביחד, זה יכול להיות הרבה יותר מעניין :)

18/10/2015 20:24

    אולי, אבל זה לא ריאלי :00

    18/10/2015 20:29

כריס דיי… חסר טאקט. אני מבינה למה הוא עשה את זה, אבל עדיין… !!
תאליה מזכירה לי את הבת של קופידון מאבר אפטר היי XP
אהבתי את הפרק, תמשיכי!!

18/10/2015 23:20

    כן, די..
    ובטח התכוונת לקופידון מאבר אפטר היי, הבתשל ארוס, כי לקופידון אין בת XP
    שמחה לשמוע, בקרוב :)

    19/10/2015 06:41

אני חושב שאני יודע מה קרה להורים של כל הדמויות אבל אני אשתוק ^____^ זה מה שקורה כשרואים יותר מדי טלוויזיה, כבר מתחילים על התיאוריות.
מה כבר יש להגיד על הכתיבה? אני אחזור על עצמי פשוט
תאליה (גרייס חוחו) המסכנה :<
עכשיו אני ב ט ו ח שאני מפספס משהו עם ג'ולס
ממשיך לקרוא

19/10/2015 15:55

    אל תדאג, אתה תבין מי זה אבא שלו בקרוב XD במיוחד בשבילך, כתבתי.
    טוב, אל תגיד, שלא יקרה שאתה צודק או משהו XDD
    תודה רבה ^^

    19/10/2015 16:01
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך