Amora
אני לא מאמינה שבאמת הצלחתי שהסיפור יהיה בחלקים :ם זאת אומרת, לעשות שינוי משמעותי מספיק שייחשב כהמשך (למרות שבתכל'ס, זה סתם כיף לי לעשות את זה, זה כמו עונות). בכל מקרה... מקווה שנהניתם. תאשימו את פומה על התמונות הגרפיות :)

מצוד האגדות- פרק 16- כישוף של הכרעה (אחרון לחלק 1)

Amora 21/10/2015 662 צפיות 15 תגובות
אני לא מאמינה שבאמת הצלחתי שהסיפור יהיה בחלקים :ם זאת אומרת, לעשות שינוי משמעותי מספיק שייחשב כהמשך (למרות שבתכל'ס, זה סתם כיף לי לעשות את זה, זה כמו עונות). בכל מקרה... מקווה שנהניתם. תאשימו את פומה על התמונות הגרפיות :)

הבוקר החדש הגיע ונואר כבר התחילה לדאוג. אנג'י וכריס עדיין לא חזרו מהלילה הקודם, וזה לא התאים להם. היא חששה שאולי משהו קרה להם.
"היי, שלג," קול בחורה הפתיע אותה מאחור. היא הסתובבה וראתה את את… אלן. לרגע היא שכחה איך קוראים לה, והודתה לעצמה שכבר שכחה שהיא נמצאת. היא הייתה מאוד שקטה, אבל משהו במבט העכשווי שהפנתה אליה רמז משהו אחר.
"מה?" נואר שאלה בשקט.
"שמעתי משהו שקשור אלייך." היא אמרה בישירות.
"משהו? איזה מין משהו?" היא לא יכלה שלא להסתקרן.
"איימי אמרה משהו." אלן לחשה אליה. "היא מאוד הסתקרנה לדעת עלייך."
"לדעת- לדעת מה?" עכשיו היא מעט חששה.
"מי את, מה עם המשפחה שלך," הסבירה. "האם קוללת כמו אמא שלך?" היא החלה ללכת סביבה כמה צעדים, וגרמה לה להסתובב אליה.
"אמא שלי?" נואר שאלה.
"היפיפייה הנרדמת." היא הזכירה לה.
"הא- אה, הבנתי מה את מנסה לעשות." נואר יישרה את גבה וכיווצה את עיניה.
"האומנם?" אלן שאלה.
"את מנסה לגרום לכך שאיימי תגלה את האמת לגביי."
"למה את אומרת דבר כזה?" אלן נפגעה. "אני רק רוצה שתתיידדו." היא חייכה. "אולי ככה לא תתייחסו למה שקרה עם ההורים שלכם."
"אני מתנצלת, אבל קשה לי להאמין לך." נואר אמרה, משתדלת שלא להאמין למשחק האמין שלה. "את נבלת."
"לא, אני לא!" היא רקעה ברגלה. "אני לא." היא דרשה ממנה להאמין. "אבא שלי הוא לא בן אדם רע, וכך גם אני."
"הוא חטף ילדים, לא?" נואר שאלה ללא כוונה אמיתית לדעת, כי כבר ידעה את התשובה.
"כן, אבל- אבל זה היה בגלל שתושבי המלין שיקרו לו ולא קיימו את ההבטחה שלהם." היא הסבירה לה. "הוא היה חייב ללמד אותם לקח. את מבינה?"
"מבינה." השיבה נואר. "אבל לא מצדיקה."
"רק, אם תוכלי, בכל זאת לנסות לדבר איתה." היא ביקשה. "לא הייתי רוצה שיהיו כאן יריבויות מיותרות. בכל זאת, לכולנו אותה מטרה."
נואר נאנחה. "בסדר." היא וויתרה. "אני אנסה." ליבה החל לדפוק בחוזקה כשהיא התקדמה לכיוונה של איימי. "לעזאזל איתי ועם טוב הלב שלי." היא מלמלה לעצמה בדרכה, כאשר התרחקה מאלן, שמתחת לכובע הברדס שלה היה אפשר לראות את החיוך הסקרן והערמומי שלה.

הפיה הסנדקית הופיעה שוב בטירת כחול הזקן, ביתו של ג'ולס, בנו היחיד. היא נענתה לקריאה הדחופה שלו, ולא יכלה לסרב. היא הייתה חייבת לעשות זאת אחרי שבישרה לו את הבשורות הקשות.
"קראת לי?" היא שאלה כאשר הופיע מולה.
"כן." קולו נשמע מוזר.
"אתה בסדר?" היא שאלה בדאגה.
"מעולם לא הרגשתי טוב יותר." היא הצליחה לראות את החיוך המעוות שעלה על פניו בתוך האפלה של האולם הגדול בו עמדו.
"ג'ולס, אתה מדאיג אותי." היא אמרה לו.
"את לא צריכה." הוא התקדם וחשף לפניה את המבט הנרגש שלו. הוא המשיך ללכת לקראתה בצעדים עדינים וממושכים. "רק רציתי לדבר איתך."
"על מה?" היא שאלה והמשיכה להסתכל עליו במשך כל הזמן.
"בקשר למה שאמרת לי." הוא נעצר קרוב על ידה במהירות, דיבר אל תוך אוזנה. "והבנתי משהו." היא הרגישה מגע חד על צווארה וידעה שדאגתה לא הייתה לשווא. "לפי הנבואה אני הולך למות, את אמרת בעצמך, והרי ידוע שהנבואות של מרלין תמיד מתגשמות, אז… למה לי להקשיב לחוקים יותר?" הוא צחק. "למה לא לנצל את הזמן שעוד נותר לי?"
"יש לך סיכוי לשנות את זה." היא ניסתה לתת לו תקווה אחרת.
"אני לא רוצה לשנות את זה." קולו המאופק היה ברור מאוד. "אני רוצה לעשות קצת כיף!" להב הסכין ננעץ בגרונה והיא החלה לדמם מיד. היא אחזה בצווארה אך זה לא הועיל לה הרבה. היא החלה להיחנק, והשתעלה פעם או פעמיים עד שלא הצליחה להחזיק את עצמה, ונפלה. עד שגופה פגע באבני הרצפה החלקות היא כבר הייתה מתה.
גופתה נצבעה באדום וכאילו צפה בשלולית הדם של עצמה. עורה החוויר לאט, ועיניה הפקוחות איבדו את הקסם שלהן.
ג'ולס הסתכל עליה מלמעלה, והרגיש מאוכזב. הוא כיווץ את גבותיו והסתכל על מעשה ידיו. "זה היה מהיר." הוא נאנח. "משעמם." הוא הסתובב והלך.
עכשיו, הוא היה צריך למצוא צעצוע חדש.

תאליה קפאה במקומה. בריאן ואנה הסתכלו עליה ומבטה הדאיג אותם.
"תאליה, את- את בסדר?" אנה שאלה.
"לא." היא מלמלה לעצמה בקול רועד. רגליה כשלו והיא קרסה אל תוך ידיו של בריאן, שהצליח לתפוס אותה רגע לפני שפגעה ברצפה.
"מה קרה?" הוא שאל אותה בדאגה.
"אמא שלי," היא בקושי הצליחה לומר מתוך הבכי המאופק שלה. "היא מתה."
"מה? איך את יודעת?" אנה מיהרה להתקרב אליה.
"אני לא מרגישה את הקסם שלה יותר." תאליה כיסתה את פניה והחלה לבכות. בריאן ואנה לא ידעו מה לעשות. הם העבירו בניהם מבטים מודאגים ומסרו אחד לשני שהם מעולם לא היו בסיטואציה כזאת, ולא ידעו מה לומר כדי לנסות לשפר את המצב.
"אל תבכי, ילדתי," דמות אישה צעירה, מטופחת וקסומה הופיעה מהאוויר. כנפיה היו כחולות וכך גם שמלתה. שיערה החום והמתולתל היה אסוף לתסרוקת גבוהה, ומבט מלא צער מילא על פניה.
תאליה מיהרה להסתכל עליה והופתעה לראותה.
"הפיה הכחולה?" היא שאלה. "מה- מה את עושה כאן? את בדרך כלל לא יורדת לארץ."
"באתי לעזור." היא התקרבה אליה והושיטה לעברה את ידה כדי לעזור לה לקום מחדש. תאליה היססה ובחנה אותה טוב לפני שתפסה בידה וקמה. היא הרגישה איך דמעותיה ממשיכות לזלוג אף על פי שלא רצתה שתראה אותה כך. "אחרי הכל, אסור שהמוות של אחותי יהיה לשווא."
"איך היא מתה?" תאליה שאלה.
"ילדתי, עדיף לך לא לדעת עכשיו." היא ליטפה את שיערה. "כל מה שאת צריכה לדעת זה שאני נמצאת כאן עכשיו בשבילך, ובשביל המשימה שלנו."
"משימה? איזו משימה?" אנה מיהרה להתפרץ לשיחה.
"מי את?" הפיה הכחולה שאלה, ועל פניה מבט שלא נעם לאנה.
"את מכירה את אמא שלי, בת הים הקטנה." היא נאלצה לומר.
"הא," הפיה הבינה. "כן, את באמת דומה לה."
"איזו משימה?" היא חזרה לשאלתה הקודמת.
"יש נבואה-" הפיה התחילה להסביר.
"חכי." תאליה עצרה בעדה. "אמא אמרה שאסור שהם ידעו."
"אני יודעת מה אמא של אמרה." הפיה הרגיעה אותה. "אבל נבואות מתגשמות בין אם מנסים לשנות אותן ובין אם לא. עד כמה שקשה לי להפר את דבריה של אימך, זה הדבר הכי טוב בשביל כולנו. לדעת ולהילחם." היא פנתה שוב אל בריאן ואנה. "אולי כדאי שתשבו."


תגובות (15)

אני יודעת מה אמא *שלך* אמרה.
גאד, אמורה, מה לעזעזאל קרה פה עכשיו?
דבר אחד לא הבנתי, הרי יש לה כוחות קסם! ברגע שהיא הרגישה את הלהב המתכתי על הצוואר שלה היא הייתה יכולה להיעלם, או פשוט להתרחק קצת…
זה טיפה לא הגיוני.
פרק מעולה! אהבתי איך שבריאן תפס את תאליה, זה בדם שלו(או שלא)!
תמשיכי!!!

21/10/2015 14:47

    גם אני חשבתי על זה, אבל אם חושבים על זה מחדש, יכול להיות שהיא רצתה להאמין שהוא לא יעשה את זה ועד שזה קרה זה כבר היה מאוחר מדי.
    תודה רבה :)

    21/10/2015 15:03

אני לא רוצה שהן יהיו חברות! אמורה, אל תעשי לי את זה! צריך להיות דם, לפחות ריבים! (אני אוהבת קרבות.)
גם אני לא ממש הבנתי את הנקודה שבלאק העלה… הרי היא פיה. יש לה יכולות מעבר לעיצוב שמלות והכנת כרכרות מדלעת (למרות שהיא כנראה לא כל כך חזקה אם היא נתנה לסינדרלה רק עד שתיים עשרה. למען השם, לא יכולת לפרגן לה בעוד איזו שעה-שעתיים?)
תתעלמו מפריקת העצבים על סינדרלה (בדך כלל כשסידרלה מוזכרת זה הסימן לכך שביקורת כריס קרבה, אבל הוא לא הופיע בפרק הזה. תגובה נטולת כריס!)
פרק מדהים!
קטניס אוורדין, סוף.

21/10/2015 15:13

    חחח תודה רבה ^^
    הבעיה שלי הייתה שלא היה לי רעיון לעשות את זה שזה יראה לא קל מדי, כי אם הוא היה רק חוטף אותה עדיין הייתי תקועה בעלילה, אבל הבלגתי קצת כדי שמה שרציתי שיקרה יקרה. כי בכל זאת, היא פיה, מה הסיכוי שהוא יצליח להרוג אותה? אבל אם הוא לא היה הורג אותה הייתי מתחרפנת כי לא הייתי יודעת מה לכתוב…
    אז נא להבליג גם אתם U.U

    21/10/2015 15:34

הפיה הסנדקית מתה!?! (הרבה יותר יפה להגיד את זה באנגלית -.-')
דווקא אהבתי אותה..
ג'ולס מתחיל להראות קצת צד משוגע הייתי אומרת.. הבדידות לא עושה לא טוב.
הנבואה! *טדאמטדאמ* אני מחכה לשמוע אותה!
ממש אהבתי את הפרק, תמשיכי! =)

21/10/2015 15:33

    תודה רבה ^^
    טוב, זה בגלל שג'ולס הוא באמת די משוגע, וסדיסטי.

    21/10/2015 15:34

אני בן אדם כל כך נוראי! לא הצלחתי להתאפק מלחייך במשך כל הקטע עם ג׳ולס מתי שהוא הרג אותה! אז מי הקורבן הבא? ולמען האמת, אני מניחה שלמרות שהיא פיה והיא יכלה להיעלם עדיין יש בה תכונות אנושיות, לא? אולי היא נבהלה מאוד וקפאה? בכל מקרה, אני יודעת שזה נורא לחשוב ככה, אבל אני שמחה שהוא סוף סוף רצח מישהו, עכשיו הוא דמות שלמה מבחינתי. ואני ממש סקרנית לדעת מה יקרה בשיחה של נואר עם איימי, אני מתה כל אלן שגרמה לזה לקרות ^^ והנבואה. אוי, הנבואה… מה היא??? תמשיכי!!!

21/10/2015 15:52

    חחחחחח XDDDD שמחה שאהבת, השתדלתי U^U
    תודה רבה ^^
    ואת צודקת, לא חשבתי על זה שהיא קפאה מבהלה..

    21/10/2015 16:00

ג'ולס מלחיץ אותי אני מודה.
למה לעזאזל הוא הרג את הפיה הסנדקית?!
היא כאילו הפיה הסנדקית!
איך זה אפשרי בכלל? מי חושב על להרוג פיה סנדקית?! למרות שזה דיי הגיוני, מכל הפיות היא הייתה הכי חלשה לפי דעתי
פרק מדהים! אני מוכרח לשמוע את הנבואה כל כך. תמשיכיי!
טנירהה לנצחח3>

21/10/2015 15:58

    טנירה לנצח נצחים 3>>>
    טוב, בגלל שהוא ג'ולס, זה למה U^U

    21/10/2015 16:01

וול ענית לי על השאלה מי אבא של ג'ולס XD
מעעעעעעעעעעעעעעעעעעע הפיה הטובה! :>>>>

21/10/2015 16:19

    חחח אמרתי לך שזה מה שאעשה U^U תמיד אפשר לסמוך עליי U^U

    21/10/2015 16:46

הו ואשמח אם תקראי את הספר החדש ישן שלי ששכתבתי – ארבעת השומרים ^^

21/10/2015 16:50

פרק טוב!
הרגיש לי כאילו הבת של הפיה מקבלת את העובדה והידיעה שאמא שלה מתה בצורה מושרה מידי ולא משכנעת… באותה השנייה גם היא וגם פיה כחולה מגיעה ושתיהן יודעות שהיא מתה?
בכל מקרה, תמשיכי!

21/10/2015 23:37

    כן, כי היא לא הרגישה יותר את אנרגיית החיים שלה (היא הסבירה ^)
    ונראה לי שבגלל שתאליה יודעת שזה לא הזמן להתמהמה (אפילו מסיבה כזאת) היא משתדלת להמשיך להציג את עצמה כאילו היא עדיין בסדר (למרות שבפרק הקודם דווקא ראו שכואב לה, מאוד), ולהמשיך ללכת לפי החוקים שכתובים לה.

    22/10/2015 14:48
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך