Amora
אז הפרק הזה יצא גרוע... :< אבל הפר הבא הוא ממש טוב בעיניי ^^ וממש מעניין, אז- ייאי ~

מצוד האגדות: פרק 18- כישוף של אמת

Amora 27/10/2015 699 צפיות 22 תגובות
אז הפרק הזה יצא גרוע... :< אבל הפר הבא הוא ממש טוב בעיניי ^^ וממש מעניין, אז- ייאי ~

"אנג'י, את בסדר?" נואר מיהרה לשאול ברגע שהתקרבה אליה מספיק כדי שתוכל לחבק אותה.
"אה, כ-כן." אנג'י הופתעה מהפגנת החיבה המופרזת של חברתה עד שכמעט לא הצליחה להשיב כראוי.
"התגעגעתי אלייך." נואר אמרה בעוד היא ממשיכה לחבק אותה.
"נעדרתי רק ללילה אחד." אנג'י גיחכה.
"לא אכפת לי." היא התעקשה להישאר באותה תנוחה, כמעט ולא מתייחסת לכריס שהסתכל עליה במבט דומה לשל אנג'י, ובוודאי תהה האם העובדה שהשאירו אותה 'לבד', איתם, למשך מספר שעות באמת השפיע כל כך.
"אהמ, אהמ," אנג'י הרימה את מבטה אל עבר הבחורה שעמדה מולה כשמבט כועס ומאיים על פניה. היא זכרה אותה, זו הייתה איימי, הבת של המלכה הרעה. זאת שנואר חששה ממנה. "הבת של היפיפייה הנרדמת, הא?" דבריה גרמו לנואר לסמור ולקפוץ ממקומה.
היא הסתובבה אליה כשחשש גדול ומוצדק מילא את פניה. קריאה כזאת לא הייתה יכולה לבשר טובות.
"מה?" זה כל מה שהיא הצליחה להוציא מפיה, כי לא ידעה איך להגיב.
"עשית ממני טיפשה גמורה!" איימי התחילה. "אף אחד לא משקר לי ויוצא מזה נקי, בעיקר לא הבת של שלגיה."
נואר התעשתה מיד. "אמא שלי-"
"אמא שלך הרסה לאמא שלי את החיים!" איימי קטעה את דבריה בכעס. "ותהיי בטוחה שברגע שאמצא אותה- התור שלך יגיע." היא סיימה את השיחה-לא-שיחה שלהן כשהסתובבה והתרחקה מהן.
נואר קפאה במקומה ולא ידעה איך להגיב. זו הייתה הפעם הראשונה שזה קרה לה, והיא הרגישה נורא, אבל מיד הבחינה במה שאיימי אמרה לה- אמא שלך הרסה לאמא שלי את החיים? המקרה היה הפוך לגמרי, ואמא של נואר זכתה לסוף המאושר בו היא זכתה בהגינות.
אלה היו שטויות. המלכה הרעה, בשמה, הייתה רעה, ולרעים אף פעם לא מגיע סוף טוב, זה החוק, זה הגורל שלהם, וזה ברור לכולם.

רפאל צפה במתרחש בחיוך מתעניין. הוא אהב את זה, את הדרמה, את רצון הנקמה, זה נתן לו עיסוק טוב של פעולה ברגעים המשעממים האלה.
הוא הסיט את מבטו אל עבר אלן כי ידע שזו עבודה שלה. הוא הלך לקראתה כשהוא מזמם מנגינה מוכרת, ולבסוף נעצר על ידה, והיא השיבה לו מבט מתגאה.
"עבודה נחמדה." הוא אמר.
"תודה." אלן חייכה בסיפוק.
"אבל מוזרה." הוסיף לומר. "למה שתגלי לאיימי מי היא באמת במקום לשכנע את שתיהן להיות חברות?"
"בגלל שאז זה היה דביק ומעצבן." אלן השיבה בגלגול עיניים רק מעצם המחשבה על התיאוריה הזאת. "יכולתי לעשות את זה ואז לנפץ להן את האשליה בפנים אחרי כמה זמן, אבל כמו שאתה מכיר את איימי, אז הייתי צריכה לחכות שנים."
"כן, את צודקת." הוא אמר ובכך שיחתם נקטעה והתחלפה בגל של שקט אליו נוספו דיבוריהן של שתי הנסיכות, שהמשיכו לדבר כאילו לא קרה דבר.
"אז?" אלן פנתה אליו לאחר שהשתיקה הפכה צורמת מדי לאוזניה.
"אז?" הוא השיב לה באותה שאלה.
"תגיד לי מה אתם מתכננים." היא ביקשה.
רפאל גיחך.
"הוכחתי לכם שאני נבלת כמוכם." היא מנתה את הסיבה העיקרית שתצדיק את שזה מה שמגיע לה. "זו הייתה העסקה." היא הזכירה לו.
"העסקה הייתה שתוכיחי שאת נבלת." הוא אמר. "כל מה שהוכחת כאן זה שאת סכסכנית. סכסכנית מרשימה, אבל סכסכנית. בואי נזכור שגם סינדרלה הייתה כזאת, בסדר?" הוא הוסיף לגחך. "את ממש לא נבלת, אלן, את רק מישהי שתקועה בין שני הצדדים, כמו אבא שלך."
"אל תדבר על אבא שלי שלא בנוכחותו." היא הזהירה אותו.
"כי אז הוא יחלל בחליל שלו וילמד אותי לקח?" הוא שוב צחק. "אני רק אומר לך את האמת כדי שלא תביכי את עצמך, או-קיי?"
"הו, הובכתי מספיק כי בכלל הקשבתי לך." היא כיווצה את עיניה בעוינות.
"את יודעת שלא כדאי לעשות איתי עסקאות, נכון?" שאל. "הצד המנצח הוא תמיד אני."
"אני שונאת אותך, הבן של עוץ לי גוץ לי." אלן מלמלה בכעס.
"ובקרוב- רק עוץ לי גוץ לי." חיוך גאוותן שומר סודות עלה על פניו ובלבל את אלן. רק עכשיו שמה לב שהוא יודע יותר ממה שהוא מתיימר להראות. היא התאכזבה מעצמה שלא הצליחה לשים לזה לב קודם. בגלל זה הוא היה נינוח כל כך תמיד, בגלל זה לא היה לא אכפת מה קרה להורים שלהם, בגלל זה הוא לא שקל את המעשים שלו. פתאום היא החלה למצוא בעיות נוספות שהובהרו לה בעזרת התשובה שמצאה, ואם חשבה שאי אפשר היה לסמוך עליו קודם, עכשיו היא בטוחה בזה.
"אתה מסתיר משהו." היא מיהרה לומר לו לאחר שפנה לעזוב אותה וללכת לכיוונה של איב.
"על מה את מדברת?" הוא הסתובב אליה בתמימות לא משכנעת.
"לא כלום." היא התנערה מהרצון שלה לדעת. "תמשיך לעשות את מה שאתה לא עושה." היא גירשה אותו עם ידה. הוא הרים את כתפיו וגלגל את עיניו בוויתור וחזר להמשיך וללכת.
אלן חשבה היטב כיצד היא תוכל לגלות מה הוא יודע. לשאול אותו לא יניב שום תוצאה, כי רפאל לא היה אדם (או שדון) כן במיוחד. היא שמה את ידה על חליל העץ שהיה קשור לחגורתה ושקלה את האפשרות, אך ויתרה מהר. כוחותיו של החליל ישמשו אותה רק למקרי חירום, והיא עדיין לא האמינה שהגיעה למקרה כזה.
אבל איך לא חשבה על זה קודם?
"היי, איימי!" היא קראה אליה, ואיימי הסיטה אליה את ראשה, ונאנחה בחוסר עניין כאשר אלן התקדמה ופנתה אליה.
"מה?" איימי שאלה אותה כשנעמדה מולה.
"אני צריכה ממך טובה." היא אמרה.
"בקשר למה?" שאלה.
"בקשר למציאת ההורים שלנו." אלן השיבה לה בדיוק כפי שרצתה לשמוע, ואיימי החלה להסתקרן ולחבב את ההצעה. אין מה לעשות, אם רוצים שאיימי תעזור, כדאי מאוד לעמוד לצידה, ובטח כדאי להציע לעזור לאימה.


תגובות (22)

*השפיעה
קודם כל, זה לא היה פרק גרוע! אבל סתם שאלה -למה איימי לא ניסתה פשוט לכשף (או כל אני-לא-יודעת-מה-אחר) את נואר? למה היא לא עשתה כלום? אני רציתי דם (אני תמיד רוצה דם), אבל גם ריב זה אחלה.
אני חושבת שאיימי ואלן יכולות להיות חברות. האם אני מצליחה לראות פה את פילוגם של חבורת הנבלים?
קטניס אוורדין, סוף.

27/10/2015 15:34

    חח טוב אני חושבת שזה גם בגלל שאם איימי תעשה משהו עכשיו זה די יהרוס את הסיכוי הכי טוב שלה למצוא את אמא שלה (כי הם נאלצים לעבוד יחד, ולה אין שום קצה חוט)
    יהיה דם, מתישהו U^U
    ויש מצב.

    27/10/2015 15:39

    אוקיי.
    אני מקווה שיהיה.
    הן באמת יכולות להיות חברות, תלוי עד איזה פרק כתבת ומה קרה שם…
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/10/2015 15:41

    כרגע עדיין לא כתבתי עוד משהו על שתיהן אז.. הכל אפשרי XP

    27/10/2015 15:42

    אז אני לפחות מקווה שכתבת משהו עם רפאל PX (שדרך אגב – הפרק לא רשמתי עליו כלום, משום מה. אז… רפאל! ❤)
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/10/2015 15:54

פרק מעולה! רפאל יהיה עוץ לי גוץ לי הבא!! רפאל אחת מהדמויות האהובות עליי. הנה הסדר של הדמויות שאני אוהב אצלך מהספרים: 1. טנא מור| 2 מירה| 3 טוביאס| 4 רפאל |5 המלכה הרעה| יש עוד המון כמו פאוור ושיי וקאלין אבל זה סבל דרך האפליקציה :-| תמשיכי עכשיו!! טנירהה לנצח נצחים!

27/10/2015 15:54

    טנירה לנצח נצחים!!!!
    מה? איך פאוור אהוב עלייך? אני שונאת אותו! וקשה לי מאוד לשנוא דמויות שאני יצרתי, אבל הוא ממש שנוא. הו איזה כיף שיש לך רשימה של דמויות שלי חחח אני מרגישה כל כך מקצועית כרגע :םם

    27/10/2015 15:57

פאוור הוא אחד מהרעים האהובים עליי בכל הספרים שקראתי בכללי (אחרי ג'ונתן כריסטופר מורגונשטיין מבני הנפילים XD) את אכן מקצועית מאוד ;)

27/10/2015 17:20

    מה? הוא היה ממש גרוע XD
    טוב אז אתה בטח תאהב את שאר הנבלים בספרי ההמשך ~~

    27/10/2015 17:28

פרק יפה, תמשיכי 3:

27/10/2015 18:48

    תודה רבה :)

    27/10/2015 18:51

טוב אז… הפרק היה מעצבן, ג'ולס לא הופיע -_-
אבל אהבתי את המיני-ריב/שיחה-לא-שיחה בין איימי לנואר.
רפאל מתחיל לעצבן אותי ואני מתחילה לחבב את אלן ^^
ועכשיו, אני אעשה כמו יוטה. רשימת דמויות אהובות מהסיפורים שלך:
1. ג'ולס ~אלא מי?~
2. טוביאס
3. טנא (כן, גם אני קראתי את הפרק)
4. מירה
5. אדוארד
6. מוריאל
7. פאוור
8. סקיי
9. תאליה
10. הבת של הנמנמן ממצוד הפלאות (סתם כי לא היה לי מישהו אחר בראש…)
תמשיכי!!!

27/10/2015 19:26

    מה? איך את אוהבת את פאוור והוא הופיע בקושי סצנה בכל מה שקראת? XDD אני עושה משהו לא בסדר? :םם
    אל תדאגי, ג'ולס יופיע שוב בקרוב.

    27/10/2015 19:27

    מה זאת אומרת? ארני אוהבת כמעט כל נבל שקיים! חוץ מאלה ממבוך האשליות, הם סתם מעצבנים…
    ואני חושבת שאני מתחילה לפתח אובססיה לג'ולס – אני מתה על הדמות הזאת! –

    27/10/2015 19:30

    אבל הוא נבל ממש גרוע!
    מה, והמלכה השחורה היא אחלה נבלת U^U אם את עדיין לא רואה את זה, את תראי בקרוב ^^

    27/10/2015 19:33

    בגלל שהוא גרוע אני אוהבת אותו, כי הוא פשוט *גרוע* בנבלות שלו ^-^
    והבנתי כבר ממזמן כמה גרועה המלכה השחורה, היא פשוט מעצבנת אותי -,- היא מסוג הנבלים שלא משנה כמה נבליים הם וכמה הם טובים באי-עבודה שלהם, אני לא אוהב אותם.

    27/10/2015 19:37

    מכירה את הסוג הזה, אבל אותה אני ספציפית אוהבת.
    מה, איך את יכולה לאהוב אותו בגריעות שלו? :ם

    27/10/2015 19:38

    כי זה מצחיק אותי XD

    27/10/2015 19:43

    לאהוב ולגחך מגריעות זה לא אותו הדבר!! ~~

    27/10/2015 19:44

    בשבילי כן!~~

    27/10/2015 19:48

פרק טוב! ~כברלאפעילהבאתר~
תמשיכי..

27/10/2015 23:15

    לממהההההה???? :000

    27/10/2015 23:19
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך