Amora
אז ככה, בוודאי יש מי שפספס את התגובה שהיה קל להתעלם ממנה ~~ ובכל מקרה, עכשיו כשהודעתי רשמית שאני מתכננת לסיפור הזה "ספר" שני (ולא חלק, כמו במבוך האשליות, שטכנית, אנחנו כבר נמצאים בחלק השני של הסיפור הזה), והולכות להיתווסף אליו עוד דמויות אני מעוניינת לא להוסיף את כולן לשני, זאת אומרת, יהיו כמה שיופיעו וכמה שלא. אז בגלל שאני לא יודעת מי ומה וכולי וכולי עשיתי סקר (לא שאלון, סקר, שהכוונה שלו זה לדעת מה אתם חושבים ולא לנסח לכל אחד תוצאה של משהו XD) אז אשמח אם תעשו אותו: http://www.quotev.com/quiz/7021559/%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%9E%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%94%D7%9C-%D7%9E%D7%99-%D7%99%D7%95%D7%A4%D7%99/

מצוד האגדות: פרק 20- כישוף של חן (+משהו ברציתי להוסיף!)

Amora 01/11/2015 814 צפיות 31 תגובות
אז ככה, בוודאי יש מי שפספס את התגובה שהיה קל להתעלם ממנה ~~ ובכל מקרה, עכשיו כשהודעתי רשמית שאני מתכננת לסיפור הזה "ספר" שני (ולא חלק, כמו במבוך האשליות, שטכנית, אנחנו כבר נמצאים בחלק השני של הסיפור הזה), והולכות להיתווסף אליו עוד דמויות אני מעוניינת לא להוסיף את כולן לשני, זאת אומרת, יהיו כמה שיופיעו וכמה שלא. אז בגלל שאני לא יודעת מי ומה וכולי וכולי עשיתי סקר (לא שאלון, סקר, שהכוונה שלו זה לדעת מה אתם חושבים ולא לנסח לכל אחד תוצאה של משהו XD) אז אשמח אם תעשו אותו: http://www.quotev.com/quiz/7021559/%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%9E%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%94%D7%9C-%D7%9E%D7%99-%D7%99%D7%95%D7%A4%D7%99/

הם המשיכו ללכת בדרכם לקמלוט. יומיים הליכה נשארו להם.
באנג'י עברה תחושת הקלה ששלושת הלילות הקריטיים בחודש עברו, ומעכשיו היא תוכל להסתדר בשקט, עד לפעם הבאה. הוקל לה עוד יותר כי כריס גילה על הסוד שלה ולא שינה את דעתו לגביה, ואפילו יותר מזה.
הם התנשקו.
בכל פעם שנזכרה בזה הסמיקה וחיוך שטותי עלה על פניה, והיא רצתה להתקרב אליו ולחבק אותו חזק, אבל זה לא היה הולם באותו זמן, ולכן הייתה חייבת להתאפק, ולהסתפק בזה שהיא יודעת שהרגשות שלהם הדדיים.
"היי." איב הופיע לצדו של כריס לפתע והפתיעה את שניהם. את אנג'י היא מעט הרגיזה בנוכחותה, מה שבדרך כלל לא קורה לה עם אנשים אחרים. היא לא דאגה מזה, כי ידעה שיש לה סיבה טובה להרגיש ככה.
"אה, היי?" כריס השיב, מנסה להיות מנומס עד כמה שיכל.
"היי." היא אמרה שוב בחיוך מוזר ומפתיע. "איך אתם?" גם השאלה שהפנתה אליהם הייתה מפתיעה, ומנומסת להפליא.
"ב-סדר." כריס כיווץ את עיניו בבלבול. "מה את מנסה לעשות?"
"אני? אני מנסה להיות נחמדה." היא אמרה. "אני מצליחה?"
"קצת." אנג'י הייתה חייבת לומר לה את האמת.
"ולמה את פתאום נחמדה?" כריס היה חייב לשאול.
"אל תראו אותי ככה, אני לא מגעילה בדרך כלל." היא הסבירה. "ככה אני מתנהגת עם אנשים חדשים שאני לא מכירה. אחרי שאני מכירה קצת, אני מצליחה לדעת אם מגיע להם לקבל ממני יחס טוב."
"וואו, תודה." כריס השיב בטון ציני.
"אתה לא מאמין, אבל זה נכון." איב הרימה את ידיה מעט כאילו מודה באשמה. "ואני חושבת ששניכם מאוד ראויים ליחס טוב. מאוד… נסיכותיים."
"ואיך נדע שאת לא משחקת איתנו כמו החברה הזאת שלך, אלן?" אנג'י שאלה בחשד שכלל לא היה אופייני לה. היא שמה לב שכריס הבחין בכך והוא השליך עליה מבט תוהה ומופתע, שמאוד הזכיר את התחושה שהרגישה בתוכה באותו רגע.
"אלן מניפולטיבית. אני לא." איב השיבה, לא נעלבת. "אם הייתי מתכננת לכם משהו, הייתי אומרת לכם את זה ישר בפנים וצופה בכם מייסרים את עצמכם כשאתם מחכים למכה."
"טוב. מעודד מאוד." כריס שוב היה ציני.
"בכל מקרה, נדבר אחר כך." היא החלה להתרחק מהם כשהיא מנופפת עם ידה בחיוך של חיבה. "אני חשה שלרפאל משעמם, ואסור שדבר כזה יקרה."
היא השאירה אותם לבד שוב, ואז כריס מיהר לפנות אל אנג'י.
"מה הייתה השאלה הזאת?" הוא שאל בבלבול. "ממתי נהיית כזאת חשדנית?"
"א-אני לא יודעת." היא הודתה במבט מושפל מעט. "אני מניחה שאולי… אולי זה בגלל שראיתי איך איימי תקפה את נואר ככה. מעולם לא ראיתי אותו מפוחדת כל כך, וזה- זה גרם לי להתעצבן קצת."
"זה מובן." הוא אמר. "החברה הכי טובה שלך נפגעה, הדבר הראשון שתרגישי יהיה הרצון להגן עליה."
"תודה." היא אמרה לו בחיוך עדין.
"על מה?" שאל.
"על שאתה כל כך מבין." היא חיבקה את זרועו בכוח וגרמה לו להסמיק מבלי להתכוון. הוא חייך אליה ושם את ידו על ידה.
מרחוק יצא לרפאל לשים לב אליהם, והוא חייך את החיוך הממזרי שלו. "לא האהובה שלך, הא." הוא גלגל את עיניו והתגאה שצדק. "אבל אתה מסתיר משהו אחר." הוא החל לדבר לעצמו. "ואני אגלה מה זה. דבר לא יכול לחמוק מעוץ לי גוץ לי."
"אמרת משהו?" איב פנתה אליו.
"לא." הוא השיב אליה בחיוך ומיד השעין את זרועו על כתפיה. "עכשיו, איך מתקדמת התוכנית?"

רובין כיוון את החץ בקשתו לפולש שהגיע למחנה.
הוא היה לבוש בצורה מוזרה בעיניו. בגדיו היו שחורים ונפולים, עשויים בד דק ונושם. גופו התכסה בגלימה שחורה-כחולה כהה, ורצועה של תיק עור חום בצבצה על כתפו מתחתיה.
שיערו היה שחור וקצר, ועורו שחום וכהה מאוד. עיניו הכהות הביטו בו במבט חסר פחד.
"אתה יכול להירגע." הפולש פנה אליו.
"מי אתה?" רובין שאל בעיניים מכווצות ועוינות.
"קוראים לי אדוארד. אני הבן של מרלין, בטח שמעת עליו." הסביר.
"המכשף? יצא לי לשמוע פעם או פעמיים." הוא הוריד מעט את קשתו כדי לבחון האם פניו דוברות אמת.
"כן." השיב. "ואני יודע מי אתה, רובין."
"איך אתה יודע איך קוראים לי?" הוא העלה שוב את קשתו לכיוון פניו של אדוארד.
"צפיתי בך כמה זמן, אני מודה." השיב וראה את העוינות המתחדשת בפנים של רובין. "וזה בגלל שאני באתי לעזור לך."
"אני מודה לך על הרצון, אבל אני לא יכול לסמוך על מי שהרגע פגשתי כדי שיעזור לי מסיבה מסוימת, אפילו אם הוא הבן של מרלין." רובין אמר לו.
"רוזלין כאן?" הוא הפתיע אותו בשאלתו.
"אתה מכיר את רוזלין?" רובין החזיר לו בשאלה.
"כמו שאני מכיר אותך." אדוארד הסביר. "תוכל להוריד את הנשק שלך ולתת לי לדבר עם שניכם? בבקשה?"
רובין עשה כבקשתו והניח את הנשק. את החץ החזיר לאשפת החצים שעל גבו ואת הקשת השאיר בידיו. "רוזלין!" הוא קרא אליה, והיא יצאה לאחר רגעים אחדים מאחד האוהלים כשמבט ישנוני על פניה.
"מה? מי זה?" היא שאלה כאשר ראתה את אדוארד. "היי." היא נופפה אליו בחיוך עדין והוא החזיר לה באותה צורה.
"קוראים לו אדוארד." רובין הסביר לה.
"אני הבן של מרלין." הוא הוסיף.
"הו, וואו." רוזלין התרשמה. "מה אתה עושה כאן?"
"אתם תוכלו לתת לי רגע מזמנכם כדי לספר לכם משהו חשוב?" הוא שאל.
"משהו חשוב זה משהו חשוב." רוזלין אמרה. "כמובן."
"אז לוו אותי לחדר האירוח שלכם." אדוארד ביקש מהם.
"לאוהל, אתה מתכוון?" רובין שאל.
"כן." הוא ענה לו בהסכמה.
"בטח. בוא." רוזלין הסתובבה והובילה את אדוארד אל אחד האוהלים ברצון. רובין צפה בה כשהיא מלווה אותו ועדיין טיפה חשש מהביקור המפתיע של המכשף הזה. עם זאת, הוא כבר הספיק ללמוד לסמוך על רוזלין, ולכן אם היא סמכה עליו, הוא לא מצא סיבה שלא לעשות זאת בעצמו.


תגובות (31)

רפאל! ❤ (הייתי חייבת, רדו ממני.) הוא מתכנן משהו, יאי! אני כל כך מחכה לזה.
ועכשיו, לשפפ את רוזלין ורובין! (השאלה היא איך אני עושה את זה כי השמות שלהם מתחילים באותו צליל… וגם ההמשך דומה. תס, היכן את?)
מחכה להמשך!
קטניס אוורדין, סוף.

01/11/2015 15:39

    גם אני חשבתי על זה :ם הכי טוב שיצא לי זה רובלין. לא משהו..

    01/11/2015 17:54

וואה מצטער שלא הגבתי מלא, הייתי עסוק בעיקר בלקרוא את הפרקים.
על הכתיבה אין הערות כי את מכשפת עם כוחות כתיבה לא נגמרים.
אז התגובות לגבי הפרקים האחרונים בכללי – הצילו ג'ולס, רואים את ההורים שלהם :0 אלן מתחילה לעצבן, אני מפחד לדעת למה רפאל יהפוך. אגב שכחתי איך קוראים לבן של רפונזל, מה איתו אנה ותאליה…
אגב קטניס, רוזבין. או רוזלין הוד

01/11/2015 16:31

    לא נורא, גם קריאה זה חשוב U^U
    קוראים לו בריאן חח הם יופיעו בקרוב (אני מקווה 0.ם פשוט יש מלא חבורות וצריך להראות את כולן אז מתישהו יוצא שאחת מהן לא מופיעה הרבה XP)

    01/11/2015 17:56

רוזלין הוד זה נחמד…
פרק מעולה(כרגיל)!
רפאל(גם אני הייתי חייב, אם אתם יורדים מקטניס רדו גם ממני)… עוץ לי קטן…
מה אתה מתכנן עכשיו??? אני אוהב את איב, יש לה הומור מצחיק והיא חמודה בדרך המרושעת שלה…
כריס… סימנתי "לא יופיע". כל עוד הוא נשאר עם אנג'י, אני לא יכול לראות איך הוא מוסיף לעלילה(בשיא הרצינות). אם הוא ייפרד ממנה, אז אני חושב שהוא יכול לתרום לעלילה ואולי נגלה בו עוד צדדים חוץ מ"הנסיך המושלם והלקקן והמעצבן והאביר החלומי"(ברצינות אמורה, בא לי להקיא).
תמשיכי!!

01/11/2015 17:01

    חחח תודה P:
    אני מנסה, תאמין לי שאני מנסה, אבל זה ממש מסובך לנסות לגרום לכם לאהוב אותו XOOO

    01/11/2015 17:57

סופסוף, שסיימתי מתמטיקה רצתי לקרוא את הפרק הזה!
לא מתחרט!!
רפאל העוץ לי גוץ לי הקטנצ'יק!
כריס המעיק ואנג'י התמימה
אנג'י תהיה עם רפאל. את חייבת!
כריס ה ***, פקססי לו ת'צורה אמורה ותני לאנג'י ורפאל להיות ביחד! לפחות לכבוד הספר השני שעתיד לצאת! ואדוארד מתחיל להיות דמות מעניינת (רק עכשיו התחלתי להתעניין בו.)
תמשיכי!!

01/11/2015 17:15

    מזל"ט, מתמטיקה זה סיוטי.
    תראה… אני לא יכולה להגיד כלום U.U ואדוארד תמיד היה דמות מעניינת U^U

    01/11/2015 17:58

    חח מבינה אותך! בגלל שאמרת בן כמה אתה אני יודעת בערך מה אתה לומד..
    חכה חכהXPP

    01/11/2015 18:13

    ויש למה לחכות U^U

    01/11/2015 18:14

רפאל!♥ האמת שאני אוהבת את כריס ואנג'י ביחד, הם חמודים.
הלכתי לעשות את השאלון.. תמשיכי..

01/11/2015 17:42

    יופי, סוף סוף מישהו שלא מתנגדת לשיפ הזה XD

    01/11/2015 17:59

    אחמ אחמ. MEH. כי אני מאוד אוהב קאנונים משום מה. כאילו אל תהרסו משהו טוב
    ורפאל נראה לי קצת ג'ולס 2 עם איך שזה יתקדם ככה אז עדיף שאנג'י תשאר עם כריס

    01/11/2015 18:30

    חחחח יואו מצאתי אחלה תמונות לספר השני P:

    01/11/2015 18:34

אוקיי באיזה קטע זה מראה לי שרק מישהו אחד הצביע למרות שאני יודעת בוודאות שיש לפחות שניים? U.U

01/11/2015 18:04

אמורה, בחידון כתוב "מצוד הפלאות"…
לתשומת לבך…

01/11/2015 18:53

    אני יודעת U^U

    01/11/2015 19:03

הו, שמתי לב רק עכשיו שהעלת חידון!
מהנה מאוד ^^
ככה יקראו לספר השני?? מצוד הפלאות?! כי אז זה ידבר על אליס בארץ הפלאות והכובען וחתול צ'שייר XP אחת מהאגדות האהובות עלי!
תעיפי את כריס מהספר השני, תעשי שהוא ימות על ידי תלישת לב אכזרית של רפאל. אנג'י תשנא אותו אבל אז תתאהב בו! (כמו אליינה ודיימון מיומני הערפד. למרות שאני הכי בעדם, איך היא יכולה להיות איתו אחרי שהוא הרג את אח שלה- שחזר לחיים בסופו של דבר. כי ג'רמי לא ימות לעולם ואני גולש מהנושא.)
הקיצר, תהרגי את כריס.
והיום אני כנראה אסיים את ארבעת השומרים ~כפיים
יש 22 פרקים לספר! O.O
מיותר לציין שאני ממש רוצה שתחסלי את כריס ושרפאל יהיה זה שיעשה את זה?

01/11/2015 19:12

    כן, אבל אם רפאל יהרוג את כריס אנג'י תשנא אותו ולא תתאהב בו בשום אופן, ככה שזה מצב בו רק צד אחד מנצח, אז אתה צריך לבחור XD
    וזה לא חידון, זה סקר!
    אה, וגם לא קראת את הפרולוג שיצא לי לכתוב כי ממש רציתי. תדפדף בעמוד שלי ותקרא אותו חח מצאתי שימוש לפרולוג הזה

    01/11/2015 19:14

אני היחידה כאן ששמה לב לתחילתו של משולש אהבה? או שלרפאל פשוט יש פיצול אישיות -,-
בקיצור, אני מניחה שבקרוב יתחיל לו משולש אהבה קטן ומעצבן בין רפאל-אנג'י-כריס. בבקשה תעשי שכריס ינצח *פרצוף מתחנן* לא שאני אוהבת ששניהם ביחד, אני פשוט לא סובלת את רפאל!
ולרגע שחכתי מי זה רובין 0.0 אופסי.
יש לי רעיון לשיפ! "לין-בין"/"בין-לין". אה? איך זה? אני יודעת שגרוע אבל תזרמו~
אני כבר עונה על הסקר, פשוט סוף סוף אני בבית אחרי יום שלם שחוץ מהבוקר ומחמש דקות מסכנות אחר הצהריים לא נכנסתי אליו – נעלו אותי בחוץ, ליתר דיוק – אני כל כך עייפה -_- לא באמת…
תמשיכי!!!

01/11/2015 22:23

    זה לא יפה לא לענות לי ככה -,-
    ~נעלבתי~

    02/11/2015 18:56

    יואו סורי ראיתי את ההודעה מהפלאפון ותכננתי להגיב וכנראה פשוט שכחתי.. אני אגיב לך עוד מעט נא לא להרגיש מקופחת

    02/11/2015 18:59

    יש מצב בקשר לפיצול אישיות XP חחחח תראי אין לדעת אם אני באמת הולכת לעשות קאנון (זאת אומרת, שזה לא רק בפנטזיות של הקוראים) לרפאנג'י או שאני סתם אוהבת לתת להם תקוות שווא כי אני אדם מרושע.
    רובין הוא הדמות של תס :ם הוא הבן של רובין הוד.
    תודה ^^

    02/11/2015 19:21

פומה את אנושית?
מי לא אוהב את רפאל? אני מתכוון, זה רפאל!
אמורה שלא תעזי להקשיב לה!

02/11/2015 19:01

    האמת שגם אותי רפאל מתחיל לעצבן… הוא הפך מדמות מגניבה לדמות מעצבנת שעושה דווקא… אני צריכה לחשוב על דרך להחזיר אותו להיות מגניב ולא מעצבן *-* אבל איך??

    02/11/2015 19:22

    להראות שהוא מקנא בכריס יראה שהוא עדיין אנושי (מה שלא נכון בעצם)?
    אבל תכלס, כרנג'י לנצח XD

    02/11/2015 19:41

    כנרג'י אכן לנצח.
    אבל ממה שאמרת יכול להיות שעליתי על רעיון :ם

    02/11/2015 19:44

לא!
רפאנג'י לנצח!
איפה קטניס שתגבה אותי???

02/11/2015 19:57

    XDDDD
    לך תדע ~~
    אה, אגב, בלאק, יש לי רעיון ממש מגניב לספר השני ונואר תהיה חלק ממנו *-* אני מחכה לכתוב את הספר השני רק בגללו *-*

    02/11/2015 20:00

נואר?O_O
מה את מתכננת?

02/11/2015 20:09

    לא משהו רע U^U
    ותגיד, לא שמת לב שהעלתי?

    02/11/2015 20:11
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך