Amora
מצטערת שקצר... U.U אבל תסתכלו על הצד החיובי, הפרק של מבוך האשליות דווקא ארוך :>

מצוד האגדות: פרק 22- כישוף של אבק שחור

Amora 04/11/2015 755 צפיות 25 תגובות
מצטערת שקצר... U.U אבל תסתכלו על הצד החיובי, הפרק של מבוך האשליות דווקא ארוך :>

הפיה הכחולה השאירה את "החבורה" לבדה, בתירוץ שהיא חייבת להמשיך להתכונן לקראת יום הנבואה. כל אחד עסק בשלו, מנסה לחשוב מה יקרה לו אם באמת יעקוב אחרי הגורל שניתן לו.
"את תהיי נהדרת." כריס הבטיח לאנג'י לאחר ששם לב שהיא מודאגת.
"אני אהיה?" היא שאלה. "אבל מה עם החיה?"
"החיה?" הוא תהה.
"מי שאני אמורה לפגוש לפי הנבואה. אתה יודע, כפי מה שקרה לאמא שלי." היא השיבה.
"את תהיי בסדר." כריס השתדל להתמקד בעיקר כדי לא להציג את הדאגה העצבנית שהתלהטה בתוכו באותו רגע. היא תפגוש מישהו אחר, תציל אותו והם יתאהבו? הוא לא יכול להסכים לזה.
"חבר'ה," נואר פנתה אליהם כשהיא מזגזגת במבטיה בינם לבין איימי ואלן, בוחנת האם הן בוחנות אותה בעצמן. "אני לא אוהבת להודות בדברים כאלה, אבל אני מפחדת."
"אין לך סיבה." היה תורה של אנג'י לנסות לעודד את חבריה.
"בטח שיש לי." נואר לא האמינה לה. "איימי הזאת מסתכלת עליי, והיא מחייכת. שמעתי אותה ואת אלן הזאת מדברות על כך שאיימי תשנה את סוף הסיפור כדי שיהיה- צודק." קולה רעד.
"הן סתם מדברות." כריס ניסה להרגיע אותה.
"הן מדברות ברצינות." נואר הסבירה. "אני יודעת לזהות דיבורים כאלה, עם כוונה."
"נואר-" כריס ניסה להשיב לה.
"הן הולכות להרוג אותי!" היא קטעה אותו בחוזקה, ובכך הפנתה את תשומת ליבם של השאר אליה. "מה אני יכולה לעשות?" היא הוסיפה בחולשה וכיסתה את פניה עם ידיה.
"אנחנו נמצאים במיעוט." כריס העלה את העובדה. "אנחנו חייבים למצוא עוד בני גיבורים." אנג'י ונואר הסתכלו עליו בתהייה, אך גם עם כוונה טובה וביטחון מלא ברעיון החדש שלו.
"לדעתך, מרלין יוכל לעזור לנו בזה?" אנג'י העלתה את הרעיון הראשון שלהם מחדש.
"אני חושב שכן." הוא הנהנן להסכמה וחייך אליה.

באותו זמן, הפיה הכחולה כבר הספיקה להגיע אל המגדל הנסתר בו הסתתרו הוריהם.
היא פגשה בראשונה את ארתור, אביו של כריס. הוא הופתע מהופעתה הפתאומית אך לא היה יכול לומר שלא ציפה לכך.
"מה את עושה כאן?" היה אפשר להבחין בחוסר החיבה שלו כלפיה.
"באתי לעזור לכם. למשפחות שלכם." היא הסבירה, מנסה להתעלם מהעוינות שהקרין.
"אני מאמין שעזרת מספיק. אתן הפיות והרעיונות הניסיוניים שלכן, אתן לא מסוגלות להבין מה עובר על האנשים הרגילים." הוא כבר התחיל בהטפות שלו.
"אמר המלך?" היא הזכירה לו שהוא לא מה שנקרא 'איש רגיל'. "ושלא נדבר על כך שאתה צריך להודות לפיה הסנדקית על כך שיש לך משפחה שאתה צריך להגן עליה."
"אני מצליח להודות לה, אבל לא לך." הוא פנה אליה. "לכלוא אותנו במקום הזה ולא לומר לילדים שלנו דבר, איזה רעיון מטומטם! אתם רוצות להגן עלינו עד שהכל יחלוף, אבל ככל שאנחנו נמצאים כאן יותר זמן, ככה אנחנו רוצים להרוג אחד את השני בעצמנו." הוא המשיך לגעור בה. "הייתן צריכות לתת למרלין לטפל בזה."
"יש לי תוכנית, והיא תצליח." היא הסבירה, שוב, מתעלמת מההערות שלו.
"תסלחי לי, כי יש לי ספק."
"אנחנו הרי לא נוכל למנוע את הנבואה כשתגיע." היא הסבירה בוודאות. "הם יצטרכו לעבור אותה."
"כדי שהם יעברו אותה, כל אחד מאיתנו יצטרך למות." הוא הזכיר לה, ומיד הבין על מה היא מדברת. "את לא תהרגי את כולנו. את פיה, זה אסור לכן."
"אתה צודק." היא אמרה. "אבל אני יכולה להרדים אתכם. זה כמו מוות, לפחות בשביל הגורל." היא סובבה את כף ידה וחשפה בקבוקון של אבק פיות שחור.
"זה מה שאני חושב שזה?" בטון הדיבור שלו רמז לה שהוא לא מרוצה מהרעיון.
"אתה לא צריך לדאוג בגלל זה." היא הרגיעה אותו. "אתם לא תרגישו כלום."
"זה רעיון גרוע." הוא הדגיש.
"זה הרעיון הכי טוב שנוכל לחשוב עליו." הסבירה, מתעלמת מהתנגדותו.
"אם לא תניחי את זה, אאלץ להכריח אותך." ארתור הניח את ידו על ניצב חרבו שנשענה בנדן החגורה שלו. הפיה הכחולה לא חששה, מאותה הסיבה שארתור לא היה בטוח בהבטחה בעצמו. כל מילותיו- אמת, זה נכון, אבל אם ינסה, היא תתקוף אותו ראשון, ותנצח.
"לילה טוב." הפיה הכחולה פתחה את פקק השעם של הבקבוקון ונשפה מעליו מעט. אבק הפיות השחור שחה באוויר והגיע אל ארתור במהירות. ברגע שנגע בעור פניו וברגע שנשם אותו בפעם הראשונה, הוא התמוטט על הרצפה, ונרדם.
הפיה הכחולה לא התחרטה על החלטתה. היא פסעה לאחור ויצאה במעוף דרך החלון הפתוח, ועלתה אל ראש המגדל, שהיה חלק מטירה שחורה וגדולה, שניצבה בעמק מרוחק ועזוב, בו אף אחד לא ימצא אותם. היא פתחה בשנית את הבקבוקון, והפעם פיזרה את האבק הנוצץ על גבי הטירה. האבק התפזר מסביבה בקסם מרהיב ואפל, הקסם הישן של הפיה הרעה.
הכישוף הגיע אל כל חלקי הטירה, ובמהרה, כל הגיבורים והנבלים שניצבו בתוכה, נרדמו.
הפיה הכחולה הנהנה לעצמה שעשתה את המעשה הנכון.
ברגע שהם יתעוררו, ימי הנבואה כבר יסתיימו, והם יוכלו לחזור לחייהם הרגילים, עם המשפחה שלהם. אבל השאלה החשובה שתקבע את הגורל האמיתי שלהם הייתה- האם הילדים יצליחו לעמוד בזה?


תגובות (25)

*ראשונה
פרק מדהים! (וקצר!)
טוב, עכשיו למבוך האשליות (סליחה על ההתקמצנות.)
קטניס אוורדין, סוף.

04/11/2015 15:52

    תודה ^^ איך זה קורה שתמיד יש לי שגיאות? >0<
    טוב נו זה בטח בגלל שאני כותבת את זה מהר ולא עוברת על זה אחר כך.. אממ את יכולה רק לומר לי איפה מופיעה הטעות? XD

    04/11/2015 15:54

    השגיאה היא בקטע עם הפיה וארתור, במשפט, קצת לפני הקטע שהיא עילפה אותו.
    וסתם שאלה, נכון שלקת השראה מעד עצם היום הזה בקטע עם האבק? כי לא יכולתי שלא להיזכר בסצנה עם ארתור וגוונביר (או איך שלא מאייתים את השם הזה שלה.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    04/11/2015 16:15

    חחח וואו… אני לא זוכרת אם כתבתי את זה לפני או אחרי שראיתי את הפרק.. נראה לי שאחרי, אבל האמת שהרעיון של האבק היה לי גם לפני, רק לא מושלם כי לא הייתי בטוחה איך היא תעשה את זה, ועכשיו כן XD
    ומאייתים את זה גווינביר, נראה לי. בעברי תזה נשמע יותר כמו גוויניבר.

    04/11/2015 16:18

    אה.
    טוב, לפחות הייתי קרובה! יש לה שם מעצבן…
    קטניס אוורדין, סוף.

    04/11/2015 16:24

    כן… נו, זה יותר טוב מאיך שחברה שלי קוראים לרג'ינה XD (אל תשאלי אותי איך, כבר שכחתי, אבל אני כן זוכרת שזה לא רג'ינה)

    04/11/2015 16:28

    גם לי יש חברה כזאת, היא תמיד קוראת את התקצירים לספרים שאני קוראת ומעוותת את השמות -_-
    קטניס אוורדין, סוף.

    04/11/2015 16:35

    חחחחח XDD

    04/11/2015 16:48

הפיה הכחולה טובה – רעה – בדרך שלה, אני שונאת אותה -,- אני שונאת הרבה דברים היום, אל תתיחסי… בבקשה תגידי לי שכבר הגעת לפרק בו מגלים מה הקשר בין ג׳ולס לאנג׳י!!! אני יודעת שאני לא מגיבה כרגע על הפרק, אני פשוט ממש במתח >.< טוב, אמשיך מאוחר יותר, ביע

04/11/2015 16:40

    חחחחח אממ לא אבל הגעתי לקטע שהם מגיעים לטירה שלו (פשוט יש הרבה עלילות שאני צריכה לכתבו את כולן במקביל אז עד שמגיעים אליהם..)

    04/11/2015 16:48

    אוקי.
    ~המשך תגובה~
    אז… אני. שונאת. את. הפיה. הכחולה. למה לכל הרוחות היא משתמשת באבק פיות שחור? או מה שזה לא יהיה…
    ארתור גם מעצבן אותי -,-
    ו… באסה לנואר, בטח איימי ואלן מתכננות עכשיו איך להרוג אותה *^*
    ומצטערת שנאלצתי לקטוע את עצמי באמצע התגובה, בדיוק התחיל לי שיעור :/ למדתי היום עד שש. שש!
    תמשיכי!!!

    04/11/2015 21:48

    :oooo
    אני התחלתי לעבוד בחמש אחה"צ וסיימתי בשבע ("משמרת" קצרה חיחיחי)
    כי היא מקדשת את האמצעים למטרה U^U

    04/11/2015 21:51

מע. כל פרק מחדש פשוט מפתיע… אוח.
מבחינת כתיבה כרגיל מעולה (חוץ מהקטע של ראשונה אבל קטניס כבר אמרה על זה)
מבחינת עלילה……
ארתור טיפהההה מעצבן אותי ואני לא בטוח למה *_* קודם ג'ולס ואנג'י, עכשיו איימי ואלן. LEAVE ANGIE ALONEEE

04/11/2015 17:04

    אה אוי הקטע עם איימי ואלן זה נואר ^^.
    אבל החיה זאת לא אנג'י בכלל?

    04/11/2015 17:05

    חחח תודה XD
    וכן, אנג'י היא הבת של היפה והחיה. נואר היא של שלגיה ואיימי של המלכה הרעה.

    04/11/2015 17:16

אני לא מאמינה שהיא הרדימה את ההורים שלהם! מה עם המלכה הרעה? אני אוהבת אותה >..<
הפיה הזאת יותר מלחיצה אותי מכולם שם..
פרק מעולה, תמשיכי =)

04/11/2015 17:21

    חחח תודה ^^
    המלכה הרעה.. היא דמות משנית אז אני לא יודעת אם היא תופיע שוב, ואם כן זה בטח יהיה בסוף :ם

    04/11/2015 17:22

שונא – את – הפיה – הכחולה – !!!!
נואר??? שלא תעזו לגעת בה!!! שמעתם אותי?!?!?!?!?!
פרק מעולה!!!
מה עם הפיה הרעה???
תמשיכי!!!

04/11/2015 18:44

ודרך אגב, יותר הגיוני שאנג'י תירש את תפקיד החיה ולא את תפקיד היפה…
ככה לפחות אני רואה את זה…
אם היא היפה, אז ראמפל יוכל להיות החיה וקאבום! – רפאנג'י לנצח!!!

04/11/2015 18:46

    אבל אנג'י יותר דומה באופי ליפה, ואין אף יפה בן שם אז.. חוץ מזה שכבר יש לי רעיון אז אל תקלקל U.U
    והפיה הרעה.. אין לי מושג.

    04/11/2015 18:49

    אבל אם היא החיה וגם היפה אז…….. וול XD

    04/11/2015 20:04

    היא לא גם וגם XD

    04/11/2015 20:09

פרק מפתיע. מאוד. הסיפור שלך מתחיל להרוס לי את סיפורי האגדות – רציני, הפיה הכחולה נהיית רעה! יש לי רעיון! רפאל יהיה החיה שאנג'י תפגוש והם יהיו ביחד לנצח נצחים!! וכריס יעוף לעזאזל, אגב, ארתור הוא אבא של כריס. משמע ארתור מהאגדה של החרב באבן? פרק מעולה מצפה להמשך (יותר למבוך האשליות) תמשיכי!!

05/11/2015 16:28

    חחח תודה ^^
    הפיה הכחולה לא רעה, היא רק מקדשת את האמצעים U^U
    וכן, אני כבר חשבתי שכולם קלטו את זה כשהוא אמר שהוא מכיר את מרלין הרבה מאוד זמן, ושהממלכה הקודמת שלו נהרסה כשהוזכר שקמלוט הרוסה, ושקוראים לו ארתור XD יש מצב שאני צריכה להיות יותר ברורה?

    05/11/2015 16:35

עבר עליי יום עמוס. שבוע עמוס. כנראה פרח מראשי! רק תדאגי להמשיך

05/11/2015 18:43
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך