Amora
אוקיי אז עכשיו הפרק הזה ארוך במיוחד D: (יותר מאלף מילים, זה ארוך U^U) אז זה בוודאי יפצה על הפרק הקצר הקודם P:

מצוד האגדות: פרק 23- כישוף של פיצול

Amora 06/11/2015 640 צפיות 23 תגובות
אוקיי אז עכשיו הפרק הזה ארוך במיוחד D: (יותר מאלף מילים, זה ארוך U^U) אז זה בוודאי יפצה על הפרק הקצר הקודם P:

ציפור שיר כחולה התעופפה בשמיים וחיפשה אחר הנמענת למכתב שבו החזיקה.
היא מצאה אותה ודאתה לכיוונה. אנג'י הייתה הנמענת, והיא שמה לב לציפור שהתקרבה אליה ולכן הושיטה לעברה את ידה. הציפור הביאה לה את הפתק ועפה, ואנג'י הסתקרנה מאוד לדעת מה קיבלה.
היא הסתכלה לצדדים ובחנה את הסביבה. כריס עדיין ניסה להרגיע את נואר מהחרדה שתקפה אותה. איימי ואלן דיברו בניהן, וכך גם איב ורפאל. היא פתחה את המכתב וקראה את הכתוב. עיניה נפערו בתדהמה והיא התקשתה לחייך בעקבות תוכן ההודעה עצמה.
זה היה מכתב מאימה. הוקל לה לגלות שהיא בסדר, אבל היא גם מעט חששה. מהכתוב שלפניה היא ידעה מה היא צריכה לעשות עכשיו.
היא קיפלה את המכתב והכניסה אותו לכיסה. היא פנתה אל כריס בהודעה שלה.
"אני צריכה לעשות משהו לפני." היא אמרה לו והוא הסתכל עליה בבלבול.
"על מה את מדברת?" הוא שאל אותה.
"צץ משהו שאני צריכה לעשות קודם." הסבירה. "זה חשוב."
"או-קיי." הוא הבין. "אבל מה את צריכה לעשות?"
"יש לי משהו למצוא ב- בטירה- של כחול הזקן." עיניו של כריס נפערו בתדהמה למשמע השם שיצא מפיה, והכוונה שהגיעה איתו.
"את- את השתגעת?" הוא השתדל שלא להרים את קולו. "לאף אחד אסור להיכנס לשם, ואף אחד לא יכול לצאת."
"אני מודעת לזה." היא השיבה. "אבל- יש לי סיבה טובה מאוד ללכת לשם."
"טוב, אני לא יכול להרשות לך לעשות את זה." הוא הודיע.
"ואתה לא יכול להגיד לי מה לעשות." היא הודיעה לו בחזרה. "אתה לא סומך עליי?"
"זה לא קשור לזה." כריס אמר מיד. "אני לא הייתי נכנס לשם בעצמי. יש שמועות שהרוח שלו עדיין שם."
"טוב, אין דבר כזה רוחות." היא אמרה. "אין שם רוחות." הוסיפה בביטחון.
"לא משנה מה נמצא שם, זה מסוכן." אמר. "את לא יכולה ללכת לשם לבד."
"אתה מתכוון לבוא איתי?" היא שאלה.
"אני חייב." הוא החליט.
"ומה עם מרלין? ועם שאר הילדים?" היא נזכרה בתוכנית שלו.
"זה יכול לחכות."
"לא. זה חשוב." היא התעקשה בכל זאת. "אני מניחה שאולי- נצטרך להתפצל בשביל זה."
"זה נשמע הרבה יותר גרוע." כריס לא אהב את הרעיון.
"אני לא יכולה לוותר על המטרה שלי." היא הזכירה לו. "ועדיף שגם אתה לא."
"אני לא יכול לסמוך על כך שלא יקרה לך שום דבר אם תלכי לבד." הודה. "אני אבוא איתך."
"אתה תלך למרלין." היא התעקשה. "אני- אלך עם נואר."
"אני מצטער, אבל אני לא יכול לסמוך על זה." הוא אמר.
"אתה לא בוטח בי." היא שילבה ידיים בעצבנות.
"זה לא זה." כריס התעקש בדעתו. "לך ולנואר אין את הידע או ההגנה כדי להתמודד עם דברים כאלה. מעולם לא התמודדתן עם דברים כאלה."
"אבל אנחנו יודעים מי כן." אנג'י הפנתה את מבטה אל עבר איב ורפאל. "היא בעצמה אמרה שהיא מוכנה לתת לנו יחס טוב." היא הזכירה לו.
"והיחס הזה כולל עזרה במשהו שהיא לא תרצה לעזור בו?" כריס פקפק באמינות הרעיון.
"אי אפשר לדעת אם לא ננסה." אנג'י החליטה לפנות אל איב לעזרה בכל זאת, וכריס מיהר ללכת אחריה כדי לוודא את התנהלות ההצעה.

רוזלין התקדמה לכיוונו של רובין שהתעסק ובדק את הקשת והחצים שלו. הוא ישב הרחק מהאוהל וסירב לדבר עם בנו של מרלין שוב.
"אתה די מגזים, אתה לא חושב?" היא שאלה והוא הרים את ראשו אליה.
"יכול להיות." הוא הודה. "אבל יש לי סיבה טובה מספיק כדי שזה לא יפריע לי."
היא התיישבה מולו וניסתה לעודד אותו עם החיוך שהעלתה על פניה. "תסתכל על זה כך- יש לך הזדמנות להוכיח שאתה לא כמוהו." רובין הרים אליה את מבטו בסקרנות. "אותי אף נסיך לא הציל. אני התעוררתי לבד. אני רואה בזה סימן לכך שלמרות מילות הנבואה, הגורל לא קבוע מראש. אתה יכול לשנות אותו בדרך שלך."
"את באמת מאמינה בזה?" הוא שאל אותה.
"אני מאמינה בהזדמנות שנייה, לכל אדם ולכל פעולה." השיבה. "אני מאמינה שאנחנו אלה שקובעים את הגורל שלנו, ושהוא ישתנה אם אנחנו נשתנה. אתה מבין? אם נתקן את המעשים שגרמו לכל העוולות הקודמים, העתיד שלנו יהיה טוב יותר."
"זה נשמע תמים למדי." רובין נאלץ לומר לה.
"זה גם יכול להיות אמיתי אם רק נרצה." היא התעקשה להאמין בדרכה. "אתה רוצה?"
"כן, אני רוצה." הוא השיב בביטחון.
"אז זה יהיה אמיתי." היא הניחה את ידה על ידו החמימה וחייכה אליו באמונתה הגדולה. החיוך שלה גרם לו לחייך בעצמו, ולגרום לו לחשוב מחדש על העניין, ולהאמין בלב שלם שהיא צודקת, שאם הוא באמת ירצה ואם הוא באמת יאמין, הוא יוכל להוכיח לכולם, להוכיח לאביו, שאפשר לעשות צדק ולהיות צודק- ביחד.

"אתם רוצים ש-אני- אעזור לכם?" איב התרשמה מההצעה שכריס, אנג'י ונואר הביאו לה. היא הסיטה מבט לכיוונו של רפאל וחייכה בצורה ספק מחשידה ספק מתעניינת.
"את מוכנה?" כריס שאל, מאמין שהרעיון של אנג'י באמת יספק תוצאה חיובית.
"אני מקבלת מזה משהו?" היא שאלה.
"בחייך, זה לא הזמן בשביל לעשות עסקאות!" הוא גער בה, וגרם לה לכווץ את עיניה בעצבנות.
"למען האמת, זה הזמן המושלם." רפאל גיחך מהטיפשות שכריס הפגין בנושא. "ולי יש הצעה בשבילכם." הוא התקרב אליו.
"אני ממש לא מעוניין לשמוע." כריס השיב לו עוד לפני שעצר.
"תן לו." אנג'י ביקשה ממנו, וקיבלה חיוך מודה מרפאל שגרם לה לחייך אליו כאין בעד מה.
"ההצעה שלי היא ש- אני אלך עם אנג'י ונואר לטירה של כחול הזקן ואתה תלך עם איב למרלין." הוא אמר.
"איך ההצעה הזאת טובה?" כריס שאל אותו בפקפוק.
"בגלל ש- אבא שלי כבר היה בטירה שלו. אני יודע איפה זה נמצא ואני יודע מה יש שם." הוא השיב והפתיע אותו. "אני הבחירה המושלמת, אם אתה לא רוצה שמישהו ייפגע."
כריס שתק וחשב. הוא בכלל לא אהב את הרעיון שלו, ובכלל לא אהב שהתערב. יותר מזה, הוא בכלל לא האמין לו. הוא לא האמין שהוא בחירה טובה כצד בעניין והוא לא האמין שהוא באמת רוצה לעזור.
"תבטח בו, אין לו שום סיבה לגרום למישהו למות עכשיו." איב צידדה ברפאל. "טוב, לא סיבה טובה."
"אין לי שום סיבה. נקודה." הוא תיקן אותה. "תסמוך עליי." הוא שם את ידו על כתפו של כריס, וכריס, באיפוק רב, תפס בו והרחיק את ידו ממנו.
"עד כמה שאני לא אוהב את זה." כריס החל לומר. "אין לנו זמן ללכת סחור-סחור בוויכוח הזה. בסדר." הוא הסכים בלית ברירה.
"אתה- לא תתחרט." רפאל הבטיח לו ופנה ללכת כשהוא מזמין את אנג'י ונואר לבוא אחריו. אנג'י נפרדה מכריס עם נשיקה על לחיו, ונופפה אליו לשלום. הוא נופף אליה בחזרה ועוד לפני שהספיק להבין מה קורה, מצא את עצמו נגרר אחרי איב, שתפסה בידו, לכיוון הנגדי.
הוא צפה באנג'י ונואר מתרחקות עם רפאל, וכבר מצא את עצמו מתעצבן מחדש על הבחור הזה. משהו בו אמר לו שלא משנה עד כמה יראה שהוא טוב-לב שרוצה לעזור, לעולם לא תהיה לו סיבה אמיתית להאמין לו. לעולם לא.
אז למה אנג'י מתעקשת להיות עיוורת כל כך?


תגובות (23)

"למען האמת זה הזמן המושלם" XD אין עליך רפאל!!!
חיוכים קטנים בין אנג'י לרפאל, קטניס, זה רק אני או שרפאנג'י מתחילים להתקיים?(-פרצוףמלאתקווה-)
"אז למה אנג'י מתעקשת להיות עיוורת כל כך?" סתום כריס, פשוט סתום.
אבל זאת יכולה להיות הוכחה שהיא מאוהבת ברפאל, או שמצד שני הביקור שלה אצל כחול הזקן חשוב מאוד.
אמורה אם את מתכננת ש"החיה" תהיה ג'ולס, אני – פשוט, לא.
אבל אם זה אומר שהולכת לבוא סצנה שג'ולס מחזיק את אנג'י בטירה האפלה, כשרפאל ונואר מוחזקים באחד החדרים האחרים ואז הוא מנסה להוציא מידע מאנג'י, שלא מוכנה לספר שום דבר, ואז הוא מתחיל לענות אותה, ואז רפאל משתחרר מהכבלים שלו, ורץ לאנג'י, ואז הוא רואה שהיד של ג'ולס כבר מוכנה לעשות איזשהו קסם אפל על אנג'י ואז בשנייה הוא קופץ ביניהם(תדמייני "לאאאאאאאאא" ברקע) ואז הוא מציל את אנג'י, אבל שוכב דומם על הרצפה.
ואז ג'ולס מגחך ומשאיר אותם לבדם, ואז אנג'י בוכה ומנשקת את רפאל והוא חוזר לחיים. (אל תגחכו, יש סבירות גדולה שזה יקרה.)
אז בקיצור, פרק פנטסטי(תרתי משמע)!!!!!!!!!!!!!!
מצפה להמשך בקרוב קרוב קרוב קרוב מאוד!

06/11/2015 11:39

    חחחחח XDDDDDDD איזה ראש יש לך, וואו.
    רק שרפאל הוא לא מהסוג שמציל עלמות במצוקה, או כל אחד שנמצא במצוקה, ואנג'י לא תנשק אותו סתם ככה XD
    כמו שאמרתי, יכול להיות שיהיה רפאנג'י ויכול להיות שאני סתם נותנת לכם תקוות שווא כי אני בחורה מרושעת XD

    06/11/2015 11:42

אבל הוא מהסוג שמציל את אנג'י במצוקה.
ואנג'י תנשק אותו כי היא אוהבת אותו מהרגע הראשון שהיא ראתה אותו(קאט! קיטשי מדי. בוא נחזור להתחלה! תדמייני את הקול הזה של הריברס).
אז אנג'י מנשקת אותו, אולי בגלל שהיא יודעת שבעולם האגדות נשיקות יכולות להציל חיים(קאט! זה הכי טוב שלכם? טוב נו, זה באמת הכי טוב).
את לא בחורה מרושעת(את לא, נכון?), מה שאומר שיהיה רפאנג'י!

06/11/2015 11:46

    אני יכולה להיות מרשעת מאוד אם אני רוצה XDDD
    ו-כן, זה ממש קיטשי. אני מתכננת משהו אחר P: למרות שההתחלה קרובה.

    06/11/2015 11:49

ב"ההתחלה" – את מתכוונת לזה שג'ולס מענה את אנג'י???
אם כן אז הידד!!! היי אני אוהב שהדמויות שלי סובלות, במיוחד כי רוב הדמויות שלי הם תמימות, עליזות וחמודות(בלה, בלה, סקיי, אנג'י, כיפה אדומה, ויש עוד…).
אמורה אם זה מה שאת מתכננת, יש לך את האישור שלי להגזים עם זה קצת(וגם לא קצת מוחעחעחעחעחע)…

06/11/2015 11:53

    כן, רק שאני לא ממש אוהבת לכתוב סצנות כאלה XDD בעיקר כי לא נעים לי מהדמויות וגם כי זה מטריד לי XD (כמו סצנות דביקות)

    06/11/2015 11:57

יש לי הרגשה שרפאל יעש/ה משהו ממש נורא, עם כמה שאני אוהבת אותו. יקרה משהורע לאנג'י.
פרק טוב. תמשיכי

06/11/2015 12:56

    אולי ואולי לא ~^~
    תודה רבה ^^

    06/11/2015 12:59

אני ממש לא יכולה להגיב לך עכשיו, כי מתחילח לי משהו בעוד שתי דקות, ותגובה שלי נמשכת בערך חמש דקות אז…
בקצרה- פרק מעולה. שונאת את רפאל. כריס מסכן. איב שנואה. ג'ולס!!!!!!!!

06/11/2015 13:50

    XDD תודה.
    אבל למה לשנוא דווקא את שתי הדמויות שלי? :<

    06/11/2015 14:07

    כי הם מעצבנים אותי -,- לא אישי אמרוה.
    ועכשיו, אחרי שלמדתי קצת על שמות למחינים ברוסיה, אגיב לך תגובה נורמלית :)
    אז ככה- פרק מעולה. שונאת את רפאל. כריס המסכן. איב שנואה. ג'ולס!!!!!!!!
    וההרחבה- פרק מעולה, חמוד, מסקרן, מצחיק, ולא מגלה לנו דברים מאוד חשובים – אחמאחמ ג'ולס אחמאחמ – שאנחנו רוצים לדעת.
    שונאת את רפאל- מה יש לבן אדם הזה??? צדקתי, את באמת מתחילה לפתח פה משולש אהבה כריס-אנג'י-רפאל ואני לא אוהבת את זה! הוא תככן ומעצבן ואני יודעת שעומד לקרות להם משהו רע בגללו.
    כריס המסכן- מה כבר יש לפרט חוץ מ- למה????????? למה לעשות לו את זה? הוא בסך העל רוצה להגן עליה! בחיים שלי לא חשבתי שאכתוב משהו כזה -,-
    איב שנואה- סתם כי בא-לי. היא עוד תגרום לכל השאר שם למות. ועוד אלן ואיימי איתה אז בכלל O_O
    ג'ולס!!!!!!!!- מה כבר יש להרחיב? אני פשוט רוצה לדעת מה הקשר בינו לבין אנג'י! והוא הדמות האהובה עלי אז הינה לך עוד סיבה 3>
    ושחכתי להתייחס לקטע אם רובין ורוזלין אז הנה התייחסותי- רובין הוא יופי של דמות. רוזלין פשוט נחמדה *מדי*, אופטימית *מדי* – כמוני – , תמימה *מדי*, וחכמה *לא* מדי.
    בקיצור, פרק מעולה.
    תמשיכי!!!

    06/11/2015 15:14

    אה ושכחתי- שלא תעזי לעשות שג'ולס הוא החיה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    06/11/2015 15:15

    חחחחחחחחחח לא מגלה דבר U.U
    אבל כן מגלה שיכול להיות שחלק מכם יתאכזבו מדברים מסויימים. סורי, אבל אלה החיים!

    06/11/2015 15:23

    ממה להתאכזב? אם ג'ולס יענה את אנג'י אני אשמח מפה עד להודעה חדשה *-*

    06/11/2015 15:38

    חחחח תראי אני רק יכולה לומר שאני מתכננת דברים ולפעמים הם לא קורים ולפעמים נותנים לי רעיונות אחרים שבכלל לא חשבתי עליהם.
    נגיד, עכשיו אני בקטע שג'ולס מענה *-* אבל אני לא יכולה להגיד מה ומי ומו. רק שהוא מענה *-*

    06/11/2015 15:40

:00
הרגע עלה בי הרעיון, שאולי ג'ולס הוא בעצם החיה ואנג'י תהיה איתו 0.0
זה רעיון רע!!
עדיף כבר שהיא תהיה עם כריס מאשר עם ג'ולס.
פרק מעולה כתמיד, רפאל חייב לנשק את אנג'י במסע הזה.
ח – י – י – ב
המשך !!

06/11/2015 14:36

    תראה….
    ביי.

    06/11/2015 14:39

פרק מעניין ומותח. אני כל כך אוהבת את זה שכריס מקנא בכל דבר שמתקרב לאנג'י (או מתעצבן, או שזה נראה ככה רק לי. למי אכפת XD)
תמשיכי :)

06/11/2015 16:51

    חחח תודה XD
    ו-טוב, זה בגלל שהוא כזה. יש לו פתיל קצר והוא שונא את רפאל, תשלבי את שניהם יחד ו…

    06/11/2015 16:53

פרק מעולה!
אעהעהעהעהעהעהעה, רפאל! כזה ראמפל!
רפאנג׳י! רפאנג׳! רפאנג׳י! הם יהיו כל כך חמודים ביחד… אולי כריס יהיה עם איב? (אמורה, אל תהרגי אותי, זה פשוט מה שהמוח המעוות שלי המציא.)
ועכשיו, אל מבוך האשליות!
קטניס אוורדין, סוף.

06/11/2015 18:01

    חחחח תודה XD

    06/11/2015 18:06

אני יודע שיצאו כבר פרקים אבל אני בדיליי ומגיב לפרק הזה –
למה רפאנג'י למההההההההה
אנג'י טובה מדי בשביל רפאל סוכן הנסיעות (מציע כל הזמן עסקאות! סטיגידיש!!)
מהפרק שראו את אבא של כריס וגם מכל הקטע האחרון בפרק הזה, אני קולט כמה כריס ואבא שלו דומים :0
ממשיך לקרוא

09/11/2015 16:55

    האירונייההההההה חחח שהוא לא ממש אוהב את אבא שלו, אבל הם ממש דומים (אני אוהבת יחסים כאלה חח)

    09/11/2015 17:00
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך