Amora
תיהנו, זה פרק ממש ארוך DD:

מצוד האגדות: פרק 25- כישוף של מטרה

Amora 08/11/2015 619 צפיות 19 תגובות
תיהנו, זה פרק ממש ארוך DD:

בזמן הליכתם למאורתו של מרלין, לאיב יצא לבחון את כריס בקפידה עקב השעמום העצבני שתקף אותה יחד עם השקט המדכא שבמשימה החדשה שלהם. היא עברה עליו מראשו ועד רגליו. שיערו החום המסורק בעל המראה הלא כל כך טבעי, עיניו החומות הבהירות שהזכירו בצבען את צבע הדבש, מלבושו המלכותי והכחול ששידר גם צניעות, והמבט הנוקשה הזה על פניו שלמרות הרצון שלו להיראות מאיים היה דווקא חמוד.
"טוב, אני מבינה למה אנג'י מתעניינת בכך." היא אמרה בקול רם, מקווה שזה יצליח לפתוח שיחה מעניינת.
"מ- מה?" פניו האדימו והוא סובב אליו את מבטה, כאילו לא מבין על מה היא מדברת.
"דא." היא גלגלה עיניים וחייכה בקלילות. "אם אתה חושב שזה סוד, שכח מזה."
"את-?" הוא היסס לשאול.
"מדהימה? כמובן." היא הרימה את ראשה בגאווה מכוונת.
"התכוונתי לשאול, האם את היחידה ששמה לב?" הוא שאל אותה מחדש.
"המתים שמים לב." היא גרמה לו להבין. "ורפאל שם לב מהרגע הראשון שראינו אתכם."
"כן, רפאל," הוא גלגל את עיניו בבוז.
"גם הוא לא ממש מחבב אותך." היא ידעה אותו על המצב ההדדי. "הוא אומר שאתה מסתיר משהו."
"באמת?" הוא כיווץ את עיניו בדאגה. "מה כבר יש לי להסתיר?" חיוך מתכחש עלה על פניו.
"אני יודעת." היא הסכימה. "אתה יותר מדי נסיכי בשביל סוד אפל."
"מה את אומרת, שבגלל שאני נסיך אני לא יכול להסתיר משהו?" הוא שאל אותה.
"לא, אני אומרת שבגלל שאתה נסיכי אתה לא יכול להסתיר משהו." היא תיקנה אותו. "לפחות לא בצורה טובה."
"מה זה אומר, 'נסיכי'?" הוא שאל, לא בטוח שהתשובה תמצא חן בעיניו.
"טוב לב, אמיץ, מנהיג מלידה, נודניק." היא השיבה, והוא די צדק כשחשב כך.
"נודניק? למה את מתכוונת בזה?" הוא קיווה שהכוונה של המילה תהיה שונה מבחינתה.
"מעצבן." היא השיבה ושוב לא עלתה על ציפיותיו.
"אני לא נודניק, ואני לא מעצבן." אמר בביטחון.
"בחייך, עצם הקיום שלך מעצבן."
כריס שלך לכיוונה מבט עצבני שדרש ממנה להפסיק עם פתיחות היתר שלה, והיא קלטה אותו והבינה שאולי היא הולכת רחוק מדי.
"אבל לא- לא מעצבן כמו רפאל, שהוא- הוא יכול להיות ממש מעצבן לפעמים." היא המשיכה, מצליחה בכל זאת לתקן את כוונותיה, וגורמת לכריס לחייך בסיפוק.
"כשאת אומרת לפעמים את מתכוונת לתמיד? כי ככה זה נשמע הרבה יותר הגיוני." כריס שאל אותה, והיא חשבה.
"או-קיי, מודה, הוא מעצבן כמעט תמיד." איב השיבה לבסוף. "אבל הוא הבן של עוץ לי גוץ לי, למה ציפית? הוא עושה דברים רק כי הוא רוצה, ואין שום סיבה אחרת."
"אני הבן של סינדרלה, זה אומר שאני מנקה רצפות כל היום?" הוא שאל אותה.
"אם היא לא הייתה מתחתנת עם אבא שלך, סביר להניח." היא השיבה לו. "אתה מבין מה ההבדל בין שניכם, נכון?"
"חוץ מזה שהוא נבל ואני לא?" כריס שאל.
"שאתה קיבלת את הסוף הטוב שלך, והוא לא." היא האירה אצלו נקודה שכלל לא יצא לו לחשוב עליה, והיא הייתה נכונה ומובנת.
"את- גורמת לי לרצות להיות נחמד אליו?" הוא שאל אותה בחשד.
"היי, אני רק אומרת מה שנכון." איב הרימה ידיים כמיתממת. "אמא שלי, למשל, לא זכתה בסוף טוב, אבל היא רק רצתה נקמה. לעומת זאת, עוץ לי גוץ לי- בת הטוחן הרסה לו את החיים, והוא בסך הכל עמד בתנאים של החוזה. טכנית, הוא לא עשה שום דבר רע."
"אני אבקש ממך לשתוק כרגע כדי לא לשנות את דעתי." הוא מיהר לסתום את אוזניו ולא להקשיב לה עוד, למרות שידע שזה לא ממש יעזור לו.
"איך שתרצה, נסיך." היא הרימה את כתפיה כנכנעת בקלות, ומבלי ששם לב הוסיפה חיוך קטן ולא תמים במיוחד. היא יודעת מה לומר כדי לערער אנשים, ואם היא לא תצליח לגלות מה הוא מסתיר בעצמה, אין סיבה שרפאל לא יצליח.

זה יכול להיות דבר מאוד מלחיץ להודות בו, שכל החושים שלך מחודדים כמו חושי החיות שבטבע, אבל בשביל ג'ולס זה היה סיוע נוסף לשיפור התחביב שלו.
להריח את ריח הדם טוב יותר כשהוא ממלא את הרצפה, לצפות בצעצוע שלך מייבב בייסורים כשהוא בכלל לא שם לב אלייך בתוך החדר החשוך, השמיעה המפותחת שמעצימה את השקט שאחרי… כן, זה נהדר.
עוד יותר נהדר זה… שהוא מצליח להבחין באורחים חדשים עוד לפני שהם מגיעים לסף דלת ביתו. כמו, עכשיו.
החיוך שעל פניו התעקל במהירות כשאפו הבחין בריחות חדשים המתקרבים מתוך היער. הוא ניגש במהירות לדלתות הכניסה והציץ מבעד לחריץ בניהן, ובחן את העומדים מרחוק מול הבית.
שתי בחורות ובחור שדון אחד.
מעניין, מה יש להם לעשות שם.

"אני לא אחד שמהסס מלהשתלב בדברים מעניינים," רפאל החל לומר כאשר הגיעו, במהירות מדאיגה, לטירתו של כחול הזקן. "אבל," הוא גיחך. "זה באמת די מגוחך."
"אני יודעת איך זה נשמע." אנג'י הודתה. "אבל אני לא דואגת."
"את יכולה למות שם." נואר אמרה לה בדאגה.
"אני לא." אנג'י הייתה בטוחה, למרות כל השליליות מצד סובביה. "אני אהיה בסדר. כמו שאמא שלי לא חששה להיכנס לטירה של החיה." היא החלה להתקדם באמונה שלמה לכיוון הטירה, בטוחה מאוד בעצמה, ובדברי הנבואה, שאם גורלה הוא כגורלה של הוריה, היא לא תפסיד- היא תזכה.

רובין מצא את עצמו פעם נוספת מכוון את חיציו אל הפולשים למחנה. מעולם לא היו כל כך הרבה אורחים במקום, ועוד תוך יומיים בלבד. ברוזלין הוא כבר בטח, באדוארד עדיין לא, ועכשיו- שני נוודים עומדים מולו, והם בעלי מראה משונה מאוד.
"אל תירה, אנחנו טובים." הבחור הברונטי אמר לו בקול מבטיח כשהרים את ידיו.
"הא, דבר בשם עצמך." הבחורה שעל ידו גם הרימה את ידיה, אבל נראה שרק כדי להוכיח לו שהיא לא מסוכנת כפי שהיא עלולה להיראות. שיערה היה לבן ולא תאם לגילה, ומאחורי גבה בצבצו זוג כנפיים שחורות וסטנדרטיות.
"מי אתם?" הוא שאל, מתקשה לקבל את העובדה שהמצב כבר מתחיל לחזור על עצמו, והוא- ממנהיג צדקן הופך למנהיג חששן.
"קוראים לי כריס, ואני הבן של סינדרלה." הבחור השיב לו. "שמעת עליה, נכון?"
"במעורפל." רובין הודה. "ואת?"
"אני פיה." היא חייכה, אך רובין התקשה להאמין שכוונתה טובה כשל פיה.
"מה אתם עושים כאן?" הוא שאל, מוריד בשקט את הקשת שלו, אך לא מחזיר אותה למקומה.
"רק עוברים פה." כריס הוריד את ידיו לאט. "אנחנו בדרך לקמלוט, לפגוש את מרלין."
"קמלוט?" רובין גיחך. "לפגוש את מרלין?"
"כ-כן." כריס התבלבל מתגובתו של רובין.
"לא שמעתם, הא?" הוא שאל אותו, ושניהם הסתכלו זה על זה במבטים תוהים ומבולבלים, מנסים להבין במה הם טועים.
"כנראה שלא." הפיה אמרה. "רוצה לשתף?"
"קמלוט… נהרסה לפני תשע-עשרה שנה." דבריו של רובין הקפיאו את שניהם בתדהמה, והם לא ידעו איך להגיב. המבט על פניו של כריס הציג את האכזבה והתסכול שהגיעו אליו. "אבל מרלין, טוב, אפשר לומר שהוא כאן." כריס הרים אליו את מבטו בסקרנות.
באותו רגע בדיוק נשמעו צעדים קלים של אדם שחזר אל המחנה. זה היה אדוארד, בנו של מרלין, שבדיוק חזר ממקום לא ידוע. רובין התפלא ומצא לעצמו עוד סיבה למה לא לבטוח בו כל כך, כי בכלל לא שם לב שעזב.
"זה הבן שלו." רובין הפנה אליו את מבטו כמציג אותו לפניהם, והחזיר את נשקו בוויתור כשהבין שגם הפולשים האלה לא מסוכנים.
כריס פנה לגשת אליו במהירות, והפיה נשארה עומדת, ולא נראתה מתעניינת במיוחד מהופעתו של אדוארד, מה שהיה מוזר, לנוכח העובדה שאת אביו הם מחפשים.
"אז, מי אתה?" היא פנתה לשאול את רובין. "גם ההורים שלך הם 'ידועים בציבור'?"
"שמעת על רובין הוד?" הוא שאל במיאוס מאופק להזכיר שוב ושוב את העובדה הזאת.
הפיה הרימה את כתפיה ועיניה יחדיו. "במעורפל." היא השיבה כמוהו, והחליפה איתו חיוך קליל. "אבל יש לי הרגשה שאכיר בקרוב, כי לא נראה לי ש'הידיד' שלי יעזוב בקרוב."


תגובות (19)

"עצם הקיום שלך *מעצבן*"
"לפגוש *את* מרלין."
אני מתחילה לאהוב את איב (המשפט עם ה"תדבר בשם עצמך" הצחיק אותי.)
הקטע עם ג'ולס והחושים המחודדים היה מעט מפחיד, אבל מגניב. פומה בטח תאהב אותו *~*
אני יודעת שאני גרועה בשיפים, אבל זה באמת נראה כאילו איב וכריס יכולים להיות יחד! [אני פשוט אוהבת לשפפ כל מי שמדבר עם מישהו, ככה תמיד יוצא שאני ידעתי על שיפים לפני שהם קרו, כי אני מהמרת על כל השיפים ^^ (תתעלמו ממני *~*)]
אז… הם הולכים למצוא את מרלין? או שאדוארד יעזור להם?
שוב, כל כך הרבה שאלות!!!
הפעם אני אפילו לא טורחת להרגיע את עצמי.
קטניס אוורדין, סוף.

08/11/2015 15:17

    חחחח תודה XD
    נו אבל זה לא פייר שאת מהמרת על הכל וככה את יודעת, איפה הקאץ'? *~* (אני לא חושבת שככה משתמשים במילה הזאת, אבל נו שויין)
    המשך יבוא… ~

    08/11/2015 15:29

הפרק הכי… מעורפל XD שהיה לך…
ההתחלה עם איב וכריס – מה הלך שם?
"אני מבינה למה אנג'י מתעניינת בכך" – לא הבנתי. התכוונת להגיד מעוניינת בך – כלומר בכריס? או שאת מתכוונת לזה שאנג'י רצתה ללכת לטירה של החיה?
"אם אתה חושב שזה סוד שכח מזה", "האם את היחידה ששמה לב?" "המתים שמים לב, ורפאל מהרגע הראשון." על מה לעזעזאל הם מדברים???
לא הבנתי מה הלך שם…
הקטע עם ג'ולס היה קריפי, וגם שם לא הבנתי לאיזה "צעצוע" הוא מתכוון…
אז גולס הוא החיה, או שאת כתבת את הקטע הזה עם "אמא שלי נכנסה לטירה של החיה" כדי להטעות אותנו???
איב לבקנית??? הייתי בטוח שיש לה שיער בלונדיני בהיר, אבל לא קלטתי את זה עד עכשיו..
.רובין מעצבן אותי, אדוארד מעצבן אותי, כריס – את באמת צריכה שאני אגיד את זה?
אני כל כך אוהב את איב!!!!!! ואת האמת היא שגם אני חושב שהיא וכריס יכולים להיות זוג מעניין.
אז אלן ואיימי לא באו עם כריס ואיב? הם נשארו איפה שהם? לבד?
ושכחתי, כשכל החבורה הייתה ביחד, לאן הם רצו ללכת?
אני לא יכול להגיד שזה היה פרק מעולה, אף על פי שהכתיבה הייתה מעולה, כי לא הבנתי מה הלך פה…
תמשיכי!!!

08/11/2015 16:47

    חחחח תודה XD
    כן, לאיב יש שיער לבן. אממ כן, היא התכוונה לזה שאנג'י מתעניינת/מעוניינת (איך אפשר לומר את זה בצורה יותר משתמעת? 0-0) בכריס.
    כשג'ולס מדבר על "צעצוע" הוא מתכוון לאנשים שהוא מתעלל בהם *-*
    טוב, אני אשנה את איפה שטעיתי XP
    ותודה רבה ^^

    08/11/2015 17:03

פרק ממש טוב! אני מתחילה ממש לחבב את איב^^
תמשיכי!

08/11/2015 17:41

    תודה רבה ^^

    08/11/2015 17:47

פרק מעולה!! ~מיותר לציין שאני כבר לא מופתע?
ג'ולס והחושים שלו דיי הלחיצו אותי, לחסל פיה זה דבר אחד, (שאני חייב לעשות ברשימת הדברים שאני צריך לעשות לפני שאני מת)
אבל להשתמש באנשים כצעצועי הרס והתעללות? ~קריפי
ראיתי פה אולי התחלה של כריב? (כריס ואיב, אני יודע לא טוב בלשפפ.)
איב מתחילה להיות ממש נחמדה, פעם לא סבלתי אותה וככל שעוברים הפרקים אני יותר ויותר אוהב אותה.
הם צריכים להיות עם מרלין, ולא עם אדוארד (שהוא חיקוי של מרלין, כן כן אני יודע שהוא הבן שלו אבל אף אחד לא משתווה לכוחותיו של מרלין.)
בקטע של עוץ לי גוץ לי והסוף הרע שלו, באמת גרמת לי לרחם עליו ולשנוא את בת הטוחן.
רפאל חייב להיות עם אנג'י!!
טנירה לנצח!
הלכתי לקרוא כעת את מבוך האשליות ~חלק רביעי יוהוו

08/11/2015 18:13

    חחח תודה רבה ^^ אם זה הלחיץ אותכם, חכו למה שיקרה הלאה *-*
    ואיב מושלמת 3>
    יש, אני גורמת אמפתיה!!!! הצלחה!!! סוקסס!!!

    08/11/2015 22:47

לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את לא יודעת כמה אני שונאת אותך עכשיו!!!
איב שקרנית מדופלמת, תככנית, שנונה ואין לי כל חיבה אליה.
כנ"ל לרפאל.
לעומת זאת, כריס הוא בן אדם נחמד, אצילי, תמים ויש לי חיבה מסוימת אליו.
אנג'י לא. היא תמימה מדי , נחמדה מדי ועוד כל מני תכונות טובות מדי.
הקטע עם גולס היה קריפי ביותר, כל הכבוד לך!!!
ועכשיו הגענו לסיבה של ה- 'לא' הגדול והעצב הענק שהיה בו- כל הסימנים מצביעים על כך שג'ולס הוא החיה, ואלא אם את רוצה לגרום לי להתאבד לפני שיגיע החלק שמגלים את זה אז… בבקשה תעשי שהוא לא! אני מתחננת בפניך, אני באמת ובתמים כמעט צרחתי כשקראתי את הקטעים האלה -_-
~עצבטוטאלי~
ובנימה מדוכאת זו- תמשיכי…

08/11/2015 18:45

    אין לי מושג איך זה קרה…

    08/11/2015 18:45

    את בטח תשנאי אותי עוד יותר בקרוב, אבל אני רק אומר שזה לא מה שאתם חושבים XP

    08/11/2015 18:54

אני מסכימה איתך -,-

08/11/2015 18:55

עכשיו הבנתי…
אני מרגיש כל כך סתום…
פומה, אין לי בעיה שתהללי את כריס, אבל בשום פנים ואופן אל תשמיצי את איב, אנג'י ורפאל(ואת שאר הדמויות שאני אוהב שאלה בערך כולם(חוץ מג'ולס, כריס, אלן, אדוארד ורובין ויש עוד…)).

08/11/2015 19:02

    חחח זה בסדר, קורה לכולנו לצאת סתומים לפעמים.

    08/11/2015 22:48

    רק בגלל שאתה לא אוהב את ג'ולס וכריס מותר לי להשמיץ את רפאל ואיב!
    הא!

    08/11/2015 23:16

    יש משהו במה שהיא אומרת.

    08/11/2015 23:24

עלה הפרק!
-פרסוםלאסמויבכלל-

08/11/2015 19:34

אז. איב הפכה לאחת הדמויות היותר אהובות עליי בגלל הפרק הזה ^_^
הקטעים עם המה מושלמת והנסיכי היו נהדרים ובכללי איב צריכה להשאר :>>>
ומי השווה את איב לרפאל בלעכס

09/11/2015 17:49

    חחחחח תודה XD

    09/11/2015 17:54
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך