Amora
מו-חע-חע

מצוד האגדות: פרק 26- כישוף של תרופה

Amora 09/11/2015 715 צפיות 17 תגובות
מו-חע-חע

אדוארד צפה בבחור שהתקדם לעברו במהירות וקלט את מבטו מלא התקווה שאמר הרבה. הייתה לו הרגשה שזה מישהו מיוחד.
"אתה הבן של מרלין?" הבחור שאל אותו מיד כאשר עצר.
"כ-כן." אדוארד השיב. "מי שואל?"
"קוראים לי כריס." הוא השיב.
"הו, הנסיך!" אדוארד מיהר לקוד לפניו.
"אה, כן, כן, אתה- לא צריך לעשות את זה." כריס ביקש ממנו, ואדוארד התיישר והתרומם כבקשתו. "אני צריך את העזרה שלך."
"תמיד אשמח לעזור לנסיך." אדוארד הנהן אליו ברצון.
"יופי, אה- אתה- יודע על הנבואה, נכון?" כריס רצה לוודא, ואדוארד הנהן שוב כאימות תחושותיו. "אני עדיין לא יודע מה מצפה לכל אחד מאיתנו, אבל חשבתי שאם נצליח להתאגד כולנו, כל ה- 'גיבורים', אפשר לומר את זה ככה, נוכל לעבור את הנבואה בשלום."
"זו מחשבה נבונה." אדוארד הוסיף להסכים. "אבל למה אתה חושש? כל הגיבורים קיבלו סוף טוב, בסופו של דבר."
"בסופו של דבר." כריס חזר על דבריו כמדגיש אותם. "בוא רק נאמר, שיש לי חברה טובה, בעצם שתיים, שהסיפור שלהן הוא לא כולו טוב ויפה, ולפי מה שהבנתי, הגורל לא חוזר על עצמו באותה צורה."
"אתה חושש שיקרה להן משהו בכל זאת?" אדוארד שאל.
"אי אפשר שלא." כריס השיב לו. "אתה מכיר איזשהם 'ילדים של גיבורים'?"
"למזלך, יש עוד שניים ממש כאן." אדוארד סימן לו להביט לאחור, וכך הוא עשה. הוא הראה לו את רובין, שבדיוק דיבר עם הפיה שבאה איתו, ואת רוזלין, שמסיבה מוזרה, נמנמה מול פתח אחד האוהלים כשחיוך עדין על שפתיה. "ואחת מהן כבר קיבלה את הגורל שלה." אדוארד הוסיף להסביר לו, וראה איך הוא מסתכל על רוזלין הישנונית.
"אני אלך לדבר איתה." כריס הודיע לו בקול שקט ופנה ללכת לכיוונה.

לאחר מחשבות רבות שהיו קצרות באופן יחסי, אנה לבסוף מצאה את הפתרון המושלם כמעט כיצד תוכל להתמודד עם גורלה.
"זהו זה," היא הודיעה לבסוף. "אני פשוט אמנע מלעשות את מה שאמא שלי עשתה." היא הסיטה את מבטה אל עבר בריאן ותאליה כדי לבחון את תגובתם, אבל הם היו אדישים למדי.
היא נאנחה באכזבה.
"ציפיתי לקצת יותר תמיכה." היא אמרה.
"איזו מין תמיכה?" תאליה שאלה בקול כבד ומבט מושפל. היא ישבה קרוב לבריאן, מתחת לאחד העצים, וחבקה את שתי רגליה חזק עד כמה שיכלה.
"אני חושב שאם הנבואה הזאת תתגשם, לא משנה עד כמה תנסי, זה יגיע אליך בסופו של דבר." בריאן השיב לה בכנות שלו, שכבר הפכה לפחות צפויה לאחר מספר מקרים רבים.
"טוב, זה מאוד תלוי." אנה אמרה לו. "תלוי מה בעצם הגורל שלי, לפי הנבואה. נכון, תאליה?"
תאליה הרימה אליה את מבטה והופתעה שפנתה אליה. היא לא בדיוק ידעה איך להגיב לה.
"אין גורל אחד, ואני לא באמת יכולה לדעת מה הוא יהיה לפי הנבואה." היא הסבירה. "סבא שלי סיפר לי פעם בקשר לגורל של בני האדם, והחיים עצמם."
"אז את עדיין מתכננת לקבוע את הגורל שלך?" בריאן שאל אותה.
"אתרחק ממה שאמא שלי התקרבה אליו, והגורל שלי לא יהיה מוות בטוח." היא השיבה לו בביטחון. "ואתה?"
"להיתקע במגדל ולחכות שמישהו יציל אותי? אני חושב שזה כבר קרה." בריאן אמר.
"מה?" אנה הופתעה. "לא יכול להיות שזה כל כך קל." היא התנגדה למחשבה שלו. "תאליה?" היא פנתה אליה שוב.
"אני- אני לא יודעת." היא השיבה בשקט. "אני לא יודעת מה לעשות, או מה לחשוב."
בריאן התרומם והתקרב אליה. הוא התיישב על ידה וחייך אליה. "תחשבי חיובי."
"אני לא יכולה." היא הודתה בפנים נפולות. "אמא שלי מתה, ובפעם הראשונה, אני לבד."
"את לא לבד." בריאן גיחך. "שנינו איתך." הוא שם את ידו על כתפה וגרם לה לחייך חיוך קטן ועדין שנעלם בהדרגה כאשר נזכרה שבמצב הזה היא לא מסוגלת בכלל לשמוח.

דלת הטירה הגדולה והישנה נפתחה בחריקה צורמת אוזניים כאשר נגררה על גבי רצפת האבנים. אנג'י לא הופתעה שהצליחה לפתוח אותה למרות שגופה היה די צנום, בשפת העם. היא הייתה חזקה מאוד יחסית למראה שלה, וזה היה בגלל אביה, שגם לפני הקללה שהוטלה עליו היה חזק וחסון מטבעו.
בכל הזמן בו הלכו לכיוון הטירה היא לא הפסיקה לחשוב על המכתב שקיבלה מאימה. היא הייתה בסדר, וכך גם אביה, וזו הייתה הקלה גדולה מאוד בשבילה. לצערה, אימה לא כתבה לה דבר על שאר ההורים, לכן היא רק יכלה לקוות שכולם בסדר. היא לא הייתה רוצה לראות את חבריה באותו רגע בו יגלו, חס וחלילה, שאחד מהוריהם, אם לא שניהם, כבר לא נמצאים בין החיים.
זו הייתה הסיבה לכך שהיא רצתה למהר.
הכל התחיל להתחבר לה פתאום. הסודות שהוריה הסתירו ממנה התגלו בפניה, ועכשיו היא יודעת מה היא צריכה לעשות כדי להגשים את הנבואה שלה, ושל… ג'ולס? זה היה השם שלו?
טוב, יותר נכון, היא תגשים את הנבואה שלה ותתקן את הנבואה של ג'ולס. כן, גורלו של כחול הזקן לא היה אמור להיות כפי שהיה, ובכלל, כל השמועות עליו היו שגויות.
בסדר, לא כל כך שגויות. נכון, הוא היה רוצח חסר לב שהרג את הנשים שלו וסגר את הגופות שלהן בחדר אפל בתוך הטירה, אבל הוא לא היה תמיד כזה.
המחשבה על הרגע הזה בו תצליח לגאול את בנו מייסוריו רק הניעה אותה עוד יותר לכיוון מטרתה. וכן, אולי היא תמימה כשהיא חושבת באופן בו אף אחד אחר לא חשב עליו, וכן, אולי היא מפתחת תקוות שווא, אבל היא לא מוכנה לוותר על ג'ולס.
היא מבינה מה עובר עליו. היא יודעת איך זה מרגיש כאשר יש עלייך קללה.
כי האמת היא, האמת הנוראה היא, שכחול הזקן לא היה עוד נבל מרושע, הוא היה קורבן, שניסה להציל את עצמו ללא הצלחה. כמו אביה, רק עם סוף רע.
אהבת אמת תוכל להסיר כל קללה.
והיא אוהבת את ג'ולס בכל ליבה, כי- טוב- זה עדיין קשה לה להתרגל לזה- האבות שלהם היו אחים, וג'ולס- הוא בן הדודה שלה.


תגובות (17)

לא העלית פרק אתמול? (או שאין לי תחושת זמן טובה?)
טוב, בטח יש לך מיליון פרקים נוספים אז לא ממש אכפת לך PX
הייתה לי תחושה שהם משפחה! (כי לחשוב עליהם מתאהבים או משהו לא היה בחשבון, והיה חייב להיות ביניהם קשר.)
אני לא יודעת איך אני אחזיק עוד יומיים… *~*
קטניס אוורדין, סוף.

09/11/2015 15:40

    חחחח כן החלטתי להיות נחמדה ^^ ואני גם ממש רוצה כבר להגיע לספר השני אז אני ממש כותבת הרבה XD וגם כי אני יודעת איך אני רוצה שזה ייגמר, ואפילו הצלחתי למצוא תשובה הגיונית לכל מה שקורה ואיך להגיע לשם, וזה היה תוך פחות משעה .-. וואו לי.
    זה ממש תלוי אם יצא לי לכתוב עוד פרקים ואחליט להיות עוד יותר נחמדה ולהעלות גם מחר *-* כרגע יש לי טיפה בעיה עם מבוך האשליות כי הדברים טיפה מתחרבשים לי בראש (אוף!) ואין לי מושג איך לעשות שזה יהיה מעניין והגיוני, אבל אני עובדת על זה, ויש לי מספיק פרקים כדי לא להיות בלחץ לגבי זה.

    09/11/2015 15:44

    גם אני מחכה לספר השני!
    המהירות שלך מעוררת קנאה בכל כך הרבה רמות, אמורה *~*
    קטניס אוורדין, סוף.

    09/11/2015 16:02

    אני עוד יותר מחכה!
    טוב, זה בגלל שיש לי דברים להישען עליהם בקטע של ההשראה (אגדות ותמונות). אוף, מעצבן אותי מחסום הכתיבה הקטן והמעצבן הזה שיש לי במבוך האשליות… ועוד כמה פרקים לפני הסוף..

    09/11/2015 16:04

אז לא הבנתי…
כשהיא אומרת "אהבת אמת", היא מתכוונת לאהבה, או כמו שבפרוזן היה – אהבה של משפחה.
זה מטריד בכל כך הרבה רמות, שאנג'י וג'ולס בני דודים, אף על פי שהייתה לי תחושה כזאת. כחול הזקן הוא הגיס של בל??? מה לעזעזאל אמורה???
מה חשבת לעצמך ככה להרוס לי את הילדות???
אוי נו, בחייך, כחול הזקן היה קורבן??? על מי את עובדת???
מילא לשבש את האגדה ולהפוך אותו לאח של החיה. בסדר, אני עוד יכול לשרוד את זה, אבל לקרוא לו קורבן??? זה כמו להגיד שבתוך תוכה בל היא מרשעת.
אבל אני רציתי סצנה שג'ולס מענה אותה!!!!!!!!!!! -בכי מר- :,(
ומה קרה עם רפאל ונואר? הם לא נכנסו יחד איתה???
זה רק אני או שצריך להתחיל לשפפ את תאליה ובריאן?
הוא בעצמו אמר שהצילו אותו מהמגדל, וזאת הייתה תאליה.
אמורה אולי תהיי נחמדה, תחרגי ממנהגך ותעלי היום עוד פרק???
גם ככה היה לי יום מבאס ברמות, אז אולי תעודדי אותי קצת?
חוץ מזה את עוד מעט עוזבת אותנו, ואז לא יהיה לך זמן להעלות את הפרקים…
אז רק עוד פרק אחד(של מצוד האגדות), בבקשה???
נ.ב.
אני מחבב את רוזלין…
פרק מעולה ומטריד…
תמשיכי!!!

09/11/2015 17:44

    אני אשקול את זה, כי היום יצא לי לכתוב איזה שלושה פרקים *0* אבל אני אשקול.
    ואל תדאג, אני לא עוזבת לתמיד XD אני פשוט אעלה בתדירות פחותה, ואני עדיין אקרא ואשתדל להגיב (אם האפליקציה לא תהיה מעצבנת כמו תמיד ואז אני אצטרך להיכנס דרך האינטרנט ועד שמגיעים משם למשהו..) ואני עדיין אכתוב, תהיה בטוח בזה. הוו אני כבר מתרגשת לכתוב את הספין-אוף-לא-ספין-אוף למצוד האגדות, אבל קודם אני צריכה לסיים לכתוב את מבוך האשליות (מה שלא יקרה בקרוב כנראה כי אני מתרכזת במצוד האגדות יותר מדי!!! לעזאזל איתי ועם המוזה שלי שמכוונת לסיפורים הלא נכונים!)

    09/11/2015 17:48

מה??????????????????
הם… הם בני דודים?!?!?!?!?!?!?!
לא ציפיתי לזה O_O
ואנג'י כל כך… משהו. לא יודעת אפילו איך לתאר את זה -_-
אדוארד כל כך הצחיק אותי ^^ "הו, הנסיך!" XD
שוב אני אשאל: מה איב ורפאל מתכננים? אין לי מושג אפילו איך הגעתי לזה, הרי הם בכלל לא הופיעו בפרק…
ממתי לאיב יש כנפיים? ~טמטום~
איזו קללה הייתה על כחול הזקן? טוב, עכשיו אני דיי בטוחה שג'ולס עומד לענות את אנג'י. אני כל כך שמחה כרגע! אני כל כך סדיסטית כרגע!
תמשיכי!!!

09/11/2015 17:55

    חחחח תודה XD
    הם מתכננים לדעת מה כריס מסתיר ~~ ולאיב היו כנפיים מהרגע הראשון (תקראי שוב את הפרק בו מציגים אותה, זה מופיע שם)
    הקללה דומה לזה של החיה, רק שבמקום שהוא ייראה כמו חיה, הוא סדיסטי *-*

    09/11/2015 17:57

    אהבתי! סדיסטיות במקום חייתיות, מגניב ^^
    טוב, כנראה אני לא שמה לב לדברים כאלה -,- איב מעצבנת אותי, סוף סיפור.
    ואולי באמת תעלי היום עוד פרק? של מצוד האגדות.

    09/11/2015 17:59

    אני אחשוב על זה.
    עוד מעט אני מסיימת את הפרק הרביעי להיום DD: כבר עברתי את העשרה פרקים במכסה שיש לי… וואו אני משוגעת… ומשתגעת, יש גבול לכמה אפשר לכתוב XDD אבל אני כבר רוצה להגיע לספר השני *-*
    הו ותודה ^^ בדרך כלל את רוצה להרוג אותי, אז אני שמחה שאהבת.

    09/11/2015 18:03

    טוב, אחרי שגיליתי שהוא *לא* יהיה החיה – של אנג'י – הכל בסדר :)

    09/11/2015 18:34

    לפחות לא החיה בקשר הרומנטי חח

    09/11/2015 19:04

יישיישישישישייששיש
זה מה שניחשתי!!
ג'ולס הוא בן דוד של אנג'י!!
מה שאומר, שרפאל יהיה החיה, השניים יתאהבו, היא תעיף את כריס לעזאזל והוא יהיה עם איב/תאליה וכולם יהיו מאושרים.
מצפה להמשך ולספר השני!!
פרק מעולה ומסקרן כאחד ^-^

09/11/2015 18:45

    חחח תודה רבה ^^
    ותראה, אני רק אומר שאל תפתח ציפיות ~

    09/11/2015 19:04

זה כל כך מוזר.. אבל גם הגיוני!
היה לי קצת זמן היום בבית (זה חדש) ואיזה כיף שהעלית את הפרק!!
תמשיכי!

09/11/2015 19:07

    תודה רבה ^^
    המממ יש מצב שאעלה היום עוד פרק, גם בגלל שאני ממש מתקדמת ועוד מעט מסיימת את החלק השלישי (מה שממש מוזר, כי עדיין לא פרסמתי אותו ואני כבר מסיימת אותו XDDD) וגם בגלל שהפרק הזה לא תרם הרבה לעלילה. ואת יכולה לסמוך עליי בקטע של המוזר אבל הגיוני, משום מה זה הקטע שלי XD

    09/11/2015 19:10

טוויסטטט! הם בני דודים ולא הולכים להתאהב ווהווו. אין אנג'ולס (השיפ אפילו לא יקרה וכבר יש לי שם :> )
כתיבה טובה כרגיל, שמחתי לראות את בריאן חסר הטקט שוב גם אם לטיפה
יאלה ממשיך לקרוא, קשה לעמוד בקצב שלךךך כמה פרקים ברצף הלפ

10/11/2015 17:44
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך