מצוד האגדות: פרק 28- כישוף של תודעה

Amora 10/11/2015 823 צפיות 39 תגובות

תאליה ידעה שמה שעבר במוחה היה לא בסדר, אבל היא לא יכלה להתעלם מכך.
שוב ושוב אותן מחשבות עברו בראשה, אותן מחשבות זדוניות שמטרתן הייתה נכונה. היא לא הצליחה להתעלם מהן. הן לא הרפו, וכאשר מחשבות לא מרפות ממך, אתה חייב ללכת לפיהן.
"מה- את עושה?" היא שמעה את קולו של בריאן מאחוריה, כאשר היא עמדה הרחק ממנו ומאנה בזמן שהתארגנה ליציאה שלה.
"לא כלום." היא אמרה בזמן שהמשיכה להתעסק בשריונה החדש ולבחון אותו בקפידה.
"אני בטוח שלא כלום." הוא התקרב ובחן את תוספות הלבוש החדשות שהכינה לעצמה. מגנים, על ידיה, על רגליה, על החזה שלה, ואפילו אחד על ראשה. "את הולכת להילחם עם הענק בראש גבעול האפונים?" הוא לא היה יכול שלא לגחך מהאמירה שלו.
"לא." היא השיבה ברצינות תמימה. "אני הולכת לעשות צדק, ולגרום לנבואה הזאת להיגמר מיד."
"אה, או-קיי," נראה היה שהוא עדיין לא ממש מקבל את הרצינות שלה. "איך בדיוק?"
"ראשית, אני הולכת לנקום את המוות של אמא שלי." היא השיבה, והחיוך על פניו של בריאן נמוג.
"את- את מה?" הוא שאל והיא התרוממה למעלה כשכנפיה התחילו לנוע באוויר.
"הולכת לנקום." היא חזרה על דבריה.
"ברוצח?" הוא שאל בבהלה, מנסה להוריד אותה חזרה לקרקע. "את- את אפילו יודעת מי או מה זה?"
"בוודאי, אני לא טיפשה." היא השיבה. "אני יודעת בדיוק מי הוא, והוא לא יצליח לעמוד בפני פיה."
"אבל זה שגוי!" בריאן התעקש. "את פיה, את לא אמורה לעשות דברים כאלה!"
"בטח שאני יכולה." תאליה הייתה משוכנעת בתוכניתה. "הרבה פיות הלכו נגד הזרם, אז אני אהיה עוד אחת מהן."
"תאליה!" בריאן ניסה לתפוס בה חזק עד כמה שהיה יכול כדי שלא תעזוב, אך ללא הצלחה. היא כבר החלה לעלות ולהתעופף באוויר במהירות, ולהיעלם בשמיים, בין העננים.
בריאן צפה בה עוזבת ולא חיכה לראות אותה נעלמת מעיניו. הוא רץ במהירות אל אנה, בתקווה ששניהם יצליחו לעצור אותה בעצמם.

הנה, עוד אחת. עוד נבואה אחת נוספת הופיעה לפתע בראשו של אדוארד.
זה סימן למשהו, זה סימן שהנבואה מתחילה להתממש ושהתפקיד שלו רק הולך וגדל. הפעם, הוא צפה בחיזיון של אביו של כריס, המלך ארתור, השליט הקודם של קמלוט.
היה מסר בפיו, מסר שלא היה יכול לומר לבנו, אבל היה יכול לומר לאדוארד. הוא הופיע בפניו וסיפר לו על מעשיה של הפיה הכחולה, על התוכנית הנוראה שלה שבוודאי תגבה קורבנות. הוא חזר והדגיש שהיא לא הנבל של הסיפור, ושעליה לא צריך להתמקד. הוא חזר והדגיש שהוא יודע מה כריס צריך לעשות כדי להגשים את גורלו, ולהפר את הנבואה לפני שיהיה מאוחר מדי.
כן, להפר את הנבואה.
זה אפשרי, ואף אחד לא ידע את זה.
אבל עכשיו, ארתור יודע. הוא מצליח לראות דברים שלא הצליח לשים לב אליהם קודם, כשהוא מושפע על ידי כישוף השינה האפל של הפיה הרעה. חוויה חוץ-גופית, יכול להיות שככה קוראים לזה? זה מה שעוזר לו להגיע לתודעתו של אדוארד, ולהביא לו את המסר הזה.
המסר הזה- הוא יכול להציל את כולם.
עכשיו רק צריך לוודא שאדוארד יעשה את המוטל עליו, ושזה לא יהיה מאוחר מדי.
אדוארד נאחז בעץ הקרוב אליו כי החיזיון טשטש אותו לחלוטין והוא כמעט נפל כאשר איבד את אחיזתו ברגליו. כאשר ראייתו חזרה אליו בבירור הוא שם לב לזוג הנערים שעמדו מעליו. אחד מהם ניסה לעזור לו, זה היה רובין, והשנייה, היא רק הסתכלה בסקרנות, זו הייתה הבת של הפיה הרעה.
"אתה בסדר?" רובין שאל אותו כאשר עזר לו להתרומם מחדש.
"אה- כ-כן. אני בסדר." הוא השיב. "זה רגיל אצלי."
"כמעט להתעלף?" הפיה הרעה שאלה אותו.
"בערך." הוא ניסה להתעלם מהטון המרגיז שלה. "היה לי חיזיון." השיב.
"חיזיון? של מה?" רובין שאל אותו.
"של פתרון." רק אז הוא הבין לגמרי את פשר המראה שהוצג לפניו, ומיהר לעבור אותם ולפנות אל כריס בריצה.
כאשר כריס שם לב אליו רץ לעברו הוא קם והתרומם מיד, וכשראה את ההבעה על פניו, הבין שהגיע תורו לדבר.
"מה קרה?" הוא שאל בדאגה.
"יש לי מסר בשבילך." אדוארד השיב לו.
"מסר? איזה מסר?" כריס הסתקרן.
"מאבא שלך, שיכול לעזור לכולנו." הוא השיב, וצפה בפניו של כריס מתעוותות בבלבול.
"אבא שלי? מה כבר יש לו לומר שיכול לעזור לנו?" הוא היה ספקן.
"הוא אמר לי לומר לך למצוא את אקסקליבר, ושהיא המפתח לשבירת הנבואה." אדוארד הסביר לו.
"רגע, שבירת הנבואה?" כריס עדיין מצא את עצמו מבולבל ולא מאמין למשמע אוזניו. "רגע, אקסקסליבר? החרב שבאבן?"
"כן, זאת." אדוארד הנהן. "היא חזרה לתוך האבן, והנבואה השתבשה."
"רגע, מה?" כריס ביקש ממנו הסבר מפורט יותר.
"זהו זה!" אדוארד סוף כל סוף הבין את ההיגיון שמאחורי הנבואה, וכל הסובבים אותו חיכו שיסביר.
"מה? מה זהו זה?" הפיה הרעה ביקשה גם היא הסבר, רק בצורה פחות אוהדת.
"אקסקליבר, החרב שבאבן, היא בעצמה הייתה חלק מנבואה שאמרה שרק מי שזכאי לה יצליח להוציא אותה ולהפוך למלך של קמלוט. אבא שלי בעצמו הודיע על הנבואה הזאת, והנבואה הזאת הייתה קשורה בגורל של ארתור להיות מלך בעצמו. ברגע שהיא חזרה לתוך האבן הנבואה השתבשה, היא לא הייתה אמורה לחזור לתוך האבן, ולכן היא השפיעה על כולנו."
"אבל- קמלוט… אני זוכרת את הסיפור הזה, זה קרה לפני שנרדמתי." רוזלין אמרה לפתע, ועיניה ופיה נפערו בתדהמה. "אני- אני לא ישנתי במשך מאה שנים. אני ישנתי במשך…" היא ספרה עם אצבעותיה. "שלושים."
"אבל הנבואה לא התחילה לפני שלושים שנה." כריס המשיך להיות מבולבל, וכך גם כל השאר.
"אני מניח שהיא החלה ברגע שהתעוררת." אדוארד הסביר. "ושקללת השינה שלך בכלל לא קשורה אליה. כמו הקללה של החיה וכמו הקללה של כחול הזקן, היא נישאת לדורות הבאים, אם לא מטילים שיקוף מיוחד אחרי שהיא מוסרת."
"וואו. מסובך." הפיה הרעה הודתה.
"אמרת כחול הזקן?" כריס הוסיף.
"כן." אדוארד השיב.
"הקללה של כחול הזקן?" הוא שאל.
"להיות מפלצתי עד שימצא אהבת אמת." אדוארד הסביר. "למה?"
"אנג'י הלכה לטירה שלו!" כריס מיהר לפנות לדרך ממנה הגיעו, ולהמשיך משם לטירתו של כחול הזקן, אבל קריאתו של אדוארד עצרה אותו.
"אתה חייב להוציא את אקסקליבר!" דבריו גרמו לו להפסיק לנוע ולהסתובב אליו במבט שהיה מבולבל עוד יותר מלפני כן.
"מה? על מה אתה מדבר?" כריס לא הבין. "רק המלך ארתור יכול להוציא אותה מהאבן."
"הוא, והבן שלו." אדוארד הסביר לו מרחוק. "זו הנבואה, כמו הקללה."
"אבל אני לא הבן של המלך ארתור." כריס השיב.
"אתה כן." אדוארד המשיך לומר לו. "אתה לא ידעת שאביך שלט בקמלוט לפני שנהרסה?"
כריס קפא במקומו ועיניו נפערו בתדהמה. הוא מעולם לא חשב על כך, אבל עכשיו, זה באמת היה נשמע לו הגיוני. השם של אבא שלו היה ארתור, הוא מעולם לא סיפר לו מה קרה לממלכה הקודמת עליה שלט או מעין השיג את החרב המיוחדת שתמיד הייתה נמצאת בתוך ארון זכוכית מוגן בנשקיה העתיקה שבארמון, ורובין בעצמו אמר שקמלוט נהרסה לפני תשע-עשרה שנה, שנה אחת לפני שנולד.
ליבו של כריס ניתר במהירות בחזהו עד שהרגיש כאילו הוא עומד לצאת ממקומו. אולי בגלל הידיעה החדשה בקשר לאביו או אולי בגלל הידיעה על כך שהוא מסוגל לשבור את הנבואה ולהציל את כולם, להציל את אנג'י. "אני מניח שעכשיו אני יודע." הוא השיב לשאלתו של אדוארד. "ועכשיו אני גם יודע שאני חייב לעקוב אחרי הגורל של אבא שלי, הגורל שלי."


תגובות (39)

יש משהו אחד שלא יכולתי שלא לשים לב אליו. קראת לאיב 'הפיה הרעה' בערך שלוש פעמים, זה אומר שמליפיסנט מתה? (מקווה שלא, היא הרשעה הכי אהובה עליי של דיסני.)
ועכשיו, מה לעזאזל? כריס לא ידע על אבא שלו? (כאילו, לא מלמדים את זה בבית הספר לאגדות או מה שאין להם שם?)
כל הפרק הזה היה כל כך מעניין ומוזר… אחד הפרקים, לפי דעתי, היותר טובים בסיפור (אני אוהבת פרקים עם תפנית ^^)
תעלי עוד או שהמתח יהרוג אותי! (כבר סיימת את הספר, מה אכפת לך?)
קטניס אוורדין, סוף.

10/11/2015 16:57

    חחח תודה XD
    אממ לא, זה בגלל שזה מנקודת מבט של דמות שלא יודעת איך קוראים לה אבל יודעת מי היא, אז קראתי לה "הפיה הרעה".
    ומסתבר שהוא לא היחיד במשפחה שלו ששומר סודות U^U
    אמממ אני אחשוב על זה (גיליתי שיש מלא פרקים עד לסוף הספר השני, אז יש מצב כזה ._.)

    10/11/2015 16:59

    אז כריס הולך להציל את כולם (*מקיאה קצת בפה*), אבל על הדרך נחשוף סודות שלו? נחמד.
    כמה מלא?
    קטניס אוורדין, סוף.

    10/11/2015 17:11

    ארבע-חמש נדמה לי.
    אין לו ממש סודות, זה סוג של אירוניה דרמטית XP

    10/11/2015 17:37

אני מצטרף לקטניס – אחד הפרקים היותר טובים שהיו לך!!!
כבר התחלת את הספר השני??? ויש לך עוד ארבע חמש פרקים לסיים?
את חייבת להעלות פרק(וגם אם לא הבנתי נכון) נוסף היום!!!
פרק מעולה!!!
תמשיכי!!!

10/11/2015 18:19

    עדיין לא, עכשיו אני מתרכזת יותר בלהמשיך את מבוך האשליות ^^
    ויש לי עוד ארבע-חמש פרקים עד שאפרסם את החלק השלישי. את הספר הראשון סיימתי D:

    10/11/2015 18:23

אני מרגיש כל כך חכם ליד כריס,
כאילו, רציני, אתה לא ידעת שאבא שלך הוא ה- ארתור שהוציא את החרב מהאבן?
אז כריס עומד להוציא את האקסקליבר? *~*
נדיר
עכשיו אני מתחיל לחבב את כריס (אני לא מאמין שאמרתי את זה כרגע.)
תמשיכי!
אני רוצה לדעת מה קורה עם רפאל שנדקר ועם כריס!
פרק מעולה!
ועוד כמה פרקים נגמר הספר? ~לא יכול לחכות לספר השני!~

10/11/2015 18:21

    אמממ יותר מעשרה כמדומני XP
    חחח תודה רבה :)

    10/11/2015 18:24

אז תעלי היום פרק!!!!!!!!

10/11/2015 18:35

    אממ יש מצב כי ספרתי ויש לי עוד 4 פרקים עד הפרק האחרון של החלק השלישי ^^
    אבל בתנאי שגם אתם מעלים פרק! למה רק אני מעלה???

    10/11/2015 18:36

    אל תסתכלי עלינו, אמורה. תבקשי מיוטה, בטח יש לו מיליון פרקים מוכנים -,-
    קטניס אוורדין, סוף.

    10/11/2015 18:39

    אני מבקשת מכולכם, יא עצלנים *-*

    10/11/2015 18:43

    אני בהתהליכים של הפרק ה4 של פיטר פן,
    לוקח זמן, תאמינו לי.
    אני צריך להאיץ בכתיבה של הספר הזה, מרגיש לי תקוע קצת. -_-

    נ.ב
    מישהו מכם יודע אם בני הנפילים (סדרת הטלוויזיה העתידית) תגיע לישראל?
    כי אני יודע שהפרק הראשון מגיע ב12 בינואר אם אני לא טועה, אז זה גם יגיע לישראל?

    10/11/2015 19:58

    בתהליכים של פרק 5 ***

    10/11/2015 20:00

    אין לי מושג.
    וכן, זה לוקח זמן, אבל האמת שתוך כדי אתה מצליח למצוא רעיונות טובים והגיוניים שלא חשבת עליהם קודם :ם
    אני לא אוהבת סיפורים מתמשכים מדי… זה מרגיש משעמם ושלא קורה שם כלום..

    10/11/2015 20:03

    המקסימום פרקים שכתבתי היה 28 פרקים, מאז אני עושה בסביבות ה20 / 12 .

    10/11/2015 20:12

    מה??? :םם רגע, בקטע של פרקים שלא העלית או פרקים שכתבת ביום?
    כי אצלי המקסימום זה חמש או שש (לא בדיוק זוכרת)

    10/11/2015 20:16

אמורה לא כולנו מכונות כתיבה כמוך שמסיימים ביומיים את כל הסיפור…
אני העליתי לא מזמן פרק – אז אל תסתכלי עליי…
אם את יכולה וצריכה לבוא בטענות למישהי פה – זה אך ורק לקטניס.

10/11/2015 18:46

    נכון, קטניס, מה עם הפרקים??
    טוב, בלאק, זה בגלל שיש לך שלושה סיפורים. ואני התמקדתי רק במצוד האגדות בסופ"ש עד שסיימתי אותו, ועכשיו אני מתמקדת רק במבוך האשליות עד שאסיים אותו *~* אני ממש מקווה שאצליח :ם
    ספרתי ויש לי בערך שישה-שבעה פרקים עד שאני אסיים לכתוב אותו, ואיך אני אצליח להכניס את כל מה שאני רוצה בשישה-שבעה פרקים?? טוב, יש לי את הסופ"ש, אני מקווה שאני אצליח לנצל אותו כראוי במקום לצפות בסדרות במחשב (אבל היה עוד פרק!) טוב עכשיו אני מדברת לעצמי. תתעלמו ממני.

    10/11/2015 18:48

    תודה רבה, בלאק -,-
    אני באמת משתדל! אני כותב ממש עכשיו (זה פרק קשה! היו לו לפחות ארבעה גרסאות, כל פעם עם דמות אחרת, ואת כולן מחקתי.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    10/11/2015 19:02

    יא אללה… אני בפרק ה-11 של החלק הרביעי וזה אומר שאחריו אני צריכה לכתוב ארבע-חמש פרקים כדי לסיים (בממוצע 15-16 לכל פרק) ואיך לעזאזל אני אמורה לעשות את זה כשאני לא קרובה להכניס את כל מה שאני רוצה??? זה כזה מעצבן!

    10/11/2015 19:05

~השתנקות~
הוא לא ידע על אבא שלו??? כריס, אתה כל כך טיפש -,- אבל עדיין מגניב.
אני עדיין בהלם מהחלום שלי אבל אצליח לדלות מהפרק הזה את המידע הדרוש לי – כל כך חכם~ – להבין מה הלך פה כרגע.
אדוארד ברגעי הבנה מעוררי השראה.
ארתור מצליח להיכנס איכשהו לתודה של אדוארד.
כריס טיפש.
כריס עומד לציל את כולם(?). לא מתלהבת מזה במיוחד…
ג'ולס עומד לנסות להרוג את רפאל. אמן שיצליח ושהחלום שלי לא יתגשם~
תאליה עומד לנסות להרוג את ג'ולס. תיזהרי ממני *זיקי חשמל מהעיניים*
בריאן מנסה לעצור אותה ולא מצליח. באסה.
איב נקראת "הפיה הרעה". מתי הם הספיקו לגלות את זה עליה?
רוזלין ישנה בסך הכל שלושים שנה? עדיין מוזר.
שיקוף-נוגד-כישוף-מסיר-קללה-שונה-אחרת.
מי תהיה אהבת האמת של ג'ולס? בבקשה לא אנג'י!
אקסקליבר חזרה למקומה. מצחיק. אני שונאת את אקסקליבר, הוא כל כך מעצבן ~דיבורעצמיתתעלמו~ וסנוב שחושב שכל העולם שייך לו -,-
למרות שהפיה הכחולה היא לא הרעה בכל הסיפור אני עדיין שונאת אותה.
טוב, נראה לי שבזה סיכמתי את מחשבותי על הפרק- מדהים! אם עדיין לא הזכרתי.
ויש לי שיעורי בית במתמטיקה אז… ביי.
אה, רגע: תמשיכי!!! היום!

10/11/2015 19:10

    ~ארוך~
    אני עומדת למות…

    10/11/2015 19:11

    "אני שונאת את אקסקליבר, הוא כל כך מעצבן ~דיבורעצמיתתעלמו~ וסנוב שחושב שכל העולם שייך לו" מה? XD
    חוץ מזה תודה רבה P:
    אבל את בטח תשנאי אותי בקרוב ~~
    (אל תדאגי, יש לי גיפ להקדיש לך)

    10/11/2015 19:13

זה מסדרה שראיתי, עזבי…
אני כבר מפחדת 0-0
גיפ מוקדש לי! יאיי ^^ זה טוב, נכון?

10/11/2015 19:37

    חחחח XD
    תהיי בטוחה שיש לזה מסר.
    שאגב, אתמול רציתי לנסות משהו:

    10/11/2015 19:55

    אוקיי, לא פעל, בואו ננסה שוב:
    [URL=http://www.siz.co.il/][IMG]http://up415.siz.co.il/up2/jm1myztjzybm.gif[/IMG][/URL]

    10/11/2015 19:55

    אוף, לא חשוב… ;.;

    10/11/2015 19:56

    מה זה היה אמור להיות?

    10/11/2015 19:58

הקישור לא עובד.

10/11/2015 19:57

    זה היה ניסיון כושל לשים גיפ בתגובה ;.;
    רציתי לשים את זה:
    http://up415.siz.co.il/up3/jvmltyezwiy3.gif

    זה מתאר את המצב שלי באופן מושלם.

    10/11/2015 20:02

    איך זה מתאר את המצב שלך?

    10/11/2015 20:08

    פומה, את מקשה עליי U.U
    הוא אומר "ואם יורשה לי להוסיף: מוחעחעחעחעחע". מרגיש לי דומה למה שאני עושה לכם. מוחעחעחע.

    10/11/2015 20:09

    אה. וואלה ~אופסי~
    לא קראתי נכון, אני שקועה מדי במתמטיקה כרגע -,-

    10/11/2015 20:11

    אח פומה פומה פומה…
    ד.א- למי שלא שם לב, החלטתי להיות נחמדה והעלתי פרק נוסף של מבוך האשליות :>

    10/11/2015 20:12

תעלי גם פרק נוסף של מצוד האגדות!!
בבקשה!!!
גם ככה יש לך 10,000 מוכנים…
הלכתי לקרוא מבוך האשליות…

10/11/2015 20:13

    אין לי אלף XDDD
    ואני אחשוב גם על זה (כל התגובות כאן מפריעות לי להמשיך את מבוך האשליות ואני בדיוק בשוונג של לכתוב את כל מה שאני רוצה ושזה גם יצא הגיוני!)

    10/11/2015 20:15

    בהצלחה :)
    לא אוכל לקרוא כרגע אבל אני מבטיחה שעד מחר אקרא.

    10/11/2015 20:17

    קחי את הזמן :>

    10/11/2015 20:18
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך