Amora
מקווה שאתם שמחים ~~

מצוד האגדות: פרק 31- כישוף של חיפוש

Amora 11/11/2015 673 צפיות 18 תגובות
מקווה שאתם שמחים ~~

כאשר בריאן סיפר לה על מה שתאליה עומדת לעשות, אנה בקושי הצליחה להאמין לו, אבל לבסוף דווקא כן, כי היא הצליחה להכיר אותו מספיק כדי לדעת שהוא לא אחד שצוחק בקשר לדברים כאלה.
הם בדקו את כל הדרכים בהן יוכלו להגיע לטירתו של הרוצח של אמה, אבל קודם, היו צריכים לדעת מי הוא בכלל.
"פיה כחולה?" בריאן קרא לאוויר בתקווה שהיא תוכל לשמוע אותו. "אנחנו צריכים עזרה." לאחר שחזר להסתכל ישר מצא אותה עומדת מולם במבט עדין וחברותי.
"מה בקשתכם?" היא שאלה.
"זו תאליה." אנה התקדמה אליה. "היא אמרה שהיא הולכת לנקום את הרצח של אמא שלה."
פניה של הפיה הכחולה התמלאו דאגה. "זה מה שהיא אמרה?" היא שאלה כלא מאמינה.
"כן." בריאן אימת את דבריה של אנה. "היא אמרה לי את זה בעצמי."
"מי רצח אותה?" אנה ביקשה לדעת.
"אנחנו רוצים לעצור אותה." בריאן הוסיף.
"ה- הבן של כחול הזקן, אבל- אבל זה ממש לא מתאים לתאליה." הפיה הכחולה המשיכה לנסות להאמין למה שאמרו לה, אך זה היה קשה בשבילה.
"אנחנו יודעים." אנה הוסיפה. "למרות שאנחנו מכירים אותה מעט זמן, כבר הבנו מי היא. תוכלי לקחת אותנו לשם?"
"לקחת אתכם לשם?" הפיה הכחולה התפלאה. "לא, לא, אסור לכם להיות שם."
"אבל אנחנו מוכרחים!" בריאן התעקש.
"היא חברה שלנו." אנה הוסיפה.
"אני מודעת לזה, ואני יודעת עד כמה אתם רוצים לעזור." היא הסבירה בהבנה. "אבל תאליה היא פיה, ומעשים של פיות הם עסק של פיות. אני אמרתי לכם איפה היא בוודאי נמצאת, זה המקסימום שאני יכולה לעשות כשומרת חוק ומגינה."
"את משאירה אותנו כאן?" אנה שאלה באכזבה וכעס מועט.
"אסור לי לסכן אתכם יותר מכפי שאתם עכשיו." היא הסבירה. "אני מצטערת, אבל אם אתם רוצים לעזור לתאליה, תעשו את זה בעצמכם. אני לא יכולה." היא מיהרה לעלות לשמיים במשק כנפיה הכחולות ולעזוב את המקום במהירות, כהיא משאירה את שניהם לבד.
"היא לא יכולה לעשות את זה!" אנה התעצבנה. "נכון שלא?"
"לא!" בריאן הסכים איתה, והחל לחשוב על דרך בה יוכלו להגיע לטירתו של כחול הזקן בעצמם. "אם אי אפשר בשמים, נוכל במים."
"מה?" אנה התבלבלה מדבריו.
"אין לנו דרך להגיע לשם בשמיים, אז ננסה בדרך המהירה השנייה, במים." הוא אמר. "את בת ים, זה לא יהיה לך מסובך מדי. בטח יש לך שם חברים שיוכלו לעזור, סבא שלך, אולי?"
"לא, בריאן, אני לא יכולה!" היא התנגדה. "הים הוא המקום בו כל הסיפור של אמא שלי התחיל. זו הסיבה שעזבתי מלכתחילה."
"אני יודע." הוא אמר לה. "אבל תחשבי על תאליה לפנייך. היא נמצאת בסכנה הרבה יותר גדולה. הרי את לא הולכת לעקוב אחרי נסיך שישבור לך את הלב ולמות בגלל זה, נכון?"
"הא, נכון." היא הסכימה. "שום נסיך לא ישבור לי את הלב."
"יופי." הוא חייך. "אז בואי, אני שומע מים זורמים בקרבת מקום." הוא תפס בידה ושניהם החלו לרוץ לאותו כיוון.

כריס, יחד עם איב, אדוארד, רובין ורוזלין התחיל ללכת למקום האחרון בו ידע שאקסקליבר נמצאת- הבית שלו, הארמון.
למזלו, גם לאדוארד וגם לאיב היה מספיק כוח כדי לשגר אותם כמה שיותר קרוב, וכך שאת שאר הדרך, שהיא מקסימום שעת הליכה, הם יעשו ברגל.
"אתה בטוח שהחרב הזאת שם?" איב שאלה. "אני לא רוצה להיות פסימית, אבל היי, אני לא מאמינה שזה כל כך קל."
"אני בטוח, כי שם היא הייתה כל הזמן." הוא השיב לה.
"אבל מרלין בעצמו אמר שהיא חזרה לאבן. אתה לא חושב שהאבן פשוט צמחה לה שם, נכון?" היא המשיכה לשאול.
"אדוארד." אדוארד תיקן אותה.
"כן, בסדר." היא התעלמה ממנו. "נו, אז זה מה שאתה חושב?" היא חזרה לדבר עם כריס.
"אני לא יודע, אבל זו האפשרות הכי טובה שלנו." הוא הסביר לה.
"למה שמרלין לא יעשה איזשהו כישוף איתור?" היא שאלה.
"אדוארד." אדוארד שוב תיקן אותה, והיא שוב התעלמה.
"הא?" היא פנתה אל כריס מחדש.
"ניסינו את זה, זה לא הצליח." אדוארד השיב במקומו.
"מישהו שאל אותך? אף אחד לא שאל אותך. אל תענה." איב אמרה לו ופנתה לחזור ולדבר עם כריס. "אני רק ריאלית."
"את רק מתחילה לעלות לי על העצבים." כריס הודה.
"אין צורך לשפוך מחמאות." היא גיחכה בכאילו.
"הגענו." כריס נעצר מול הארמון המוזהב והבהיר בו גר. הוא היה נראה ריק מתמיד. חסר שומרים או משרתים. זה דווקא מצא חן בעיניו.
הוא התקדם לכיוון הכניסה ופתח אותה לרווחה. הוא מיהר לגשת לחדר הנשקייה העתיק, ולא טרח להביט על אולם הכניסה המרהיב, שבעיניי המלווים שלו, היה מדהים, ובעיניו, רגיל למדי. אחרי הכל, הוא עובר בו כל יום.
במהרה הוא הגיע לנשקיה ושם הוא פנה לכיוון ארון הזכוכית הקטן בו נחה אקסקליבר. ארון מחוזק היטב עם זכוכית מכושפת שאין אפשרות לפרוץ אותה. אביו עשה את זה כדי שאף אחד לא יוכל לקחת אותה ולעשות איתה כרצונו. כוחה היה חזק מאוד, ולכן גם מאוד מסוכן.
"אוי לא." הוא אמר לעצמו. "בואו לכאן!" הוא הוסיף לקרוא לאחרים שעדיין היו עסוקים בלהתפעל מהאולם. הם הגיעו לאחר כדקה, כאשר חיפשו היכן הוא נמצא, עד שלבסוף, גם מצאו אותו.
החמישה הסתכלו על ארון הזכוכית המושלם. הוא היה ריק.
"איפה אקסקליבר?" אדוארד שאל בדאגה.
"אני לא יודע." כריס הודה.
"אמרתי לך." איב הוסיפה, וחטפה מבטים כעוסים מכולם. "מה? אמרתי לך!"


תגובות (18)

או אני הרבה יותר משמח!! קראתי את שני הפרקים שלך, כל כךך טוב. אני דרך האפליקציה מתנצל מראש, קדימה תאליה!! חסלי את ג'ולס ! (מצטער פומה.) ויאללה כריס תמצא כבר את האקסקליבר! ולמה איב מגעילה כלכך לאדוארד? אלוהים לפעמים היא בלתי נסבלת. דווקא שהתחלתי לחבב אותה. פרקים מעולים !! הלכתי לקרוא את פרקי מבוך האשליות ואת ההודעה שפירסמת.

11/11/2015 21:02

    חחח תודה רבה ^^
    איב עושה את זה בכוונה כדי לעצבן אותו, כי זה מבדר אותה. אין באמת משמעות נסתרת מאחורי הדברים שלה XD

    11/11/2015 21:19

* "היא אמרה לי את זה *בעצמה*"
"הא, נכון. שום נסיך לא ישבור לי את הלב." – אנה לגמרי הולכת להתאהב בנסיך שישבור לה את הלב, הא?
איב באמת די מעצבנת, אבל זה מה שטוב בה. היא מצחיקה כזאת. ולעזאזל, אני פשוט לא מפסיקה לדמיין אותה כמו איווי מהיורשים! (גם בגלל השם הדומה, וגם שדי שחשבתי שלאיווי קוראים איב במשך כמה שבועות עד שבת הדודה שלי תיקנה אותי PX)
קטניס אוורדין, סוף.

11/11/2015 21:37

    חחחח XDDD
    אני דווקא מדמיינת אותה כמו פייבל טרון מאבר אפטר היי (את מוזמנת לחפש Faybelle Throne, אם אני לא תוהה).
    תודה רבה ^^

    11/11/2015 21:43

    כן, את יותר הגיונית (גם כי לאיווי יש שיער כחול ועוד פרטים שוליים כאלו…)
    קטניס אוורדין, סוף.

    11/11/2015 21:46

    חיפשת או שאת סתם אומרת? XD
    טוב, כן, היא לא מתאימה לתיאור שלה חח

    11/11/2015 21:48

    חיפשתי! (הדגשתי את מה שכבת ועשיתי 'חפש בגוגל' כי אני עצלנית, אבל עדיין חיפשתי.)
    כמה עצלנית את חושבת שאני? (מוזמנת לענות בציניות, אני הייתי עושה את זה לעצמי.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    11/11/2015 21:50

    שאת סתם אמרת כי אין לך כוח לחפש XDD
    וזה היה נכון, מה שמצאת? (כי השמות שלהם מעוותים לפעמים) היא ממש דומה לאיב (טוב, איב די מבוססת עליה. היא גם הבת של הפיה הרעה.)

    11/11/2015 21:53

    כן, יש לה שיער לבן כזה, כנפיים די קטנות ואותה שמלה כחולה-שחורה שלא ממש משתנת מתמונה לתמונה.
    קטניס אוורדין, סוף.

    11/11/2015 21:57

    חחח נכון (ככה זה עם סדרות מצוירות. תמיד אותם בגדים.)

    11/11/2015 22:01

חח איב אדירה.
תמשיכי!

11/11/2015 22:07

    תודה ^^

    11/11/2015 22:16

אמורה גם אני דמיינתי אותה כפייבל!!! חח..
אמורה אם אנה וג'ולס הולכים להיות ביחד, לא כדאי לך שזה יקרה.
אהבתי את הקטע בפרק הקודם עם העכביש.
כרגיל, אני שונא את ג'ולס, והשנאה התעצמה אחרי מה שעשה לרפאל.
מה שתאליה אמרה בסוף הפרק, זה כל כך הנסיכה הקסומה!!!
רק שלג'ולס אין 6 אצבעות. וופסי שוופסי דוופסי.
אני כל כך אוהב את איב!!!
פרק מעולה!!!
תמשיכי!!! ותעלי את ההרשמה!!!

11/11/2015 22:45

ח תודה רבה. כן רק מי שמכיר את פייבל מתאר את איב כפייבל. תגובה קצרה אפליקציה

12/11/2015 12:07

אפליקציה. תגבה קצרה. פרק מעולה! המשך בעוד שעתיים. תמשיכי!!! ג׳ולס!!!

12/11/2015 14:36

    אין המשך. עלה עוד פרק!

    12/11/2015 16:51

    תודה רבה ^^ חחח

    12/11/2015 16:56

אמפג איב הפכה רשמיתת לדמות היותר אהובה עליי כרגע XD
היו קצת שגיאות מקלדת אבל לדעתי כבר העירו לך. שוב סליחה על הדיליי בקריאה, עדיין במרתון :> ממשיך לקרוא

25/11/2015 15:23
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך