מצוד הפלאות: פרק 3- היד והקרס המופלא

Amora 26/12/2015 666 צפיות 8 תגובות

אנג'י וכריס נעקבו על ידי אדם משונה. שיערו השחור הקצר והפרוע וזיפיו הבתוליים לא יכלו להעיד על מראה שאפשר לבטוח בו. בגדיו, שבעיניי המתבונן הידר היו נותנים לכל אחד את המחשבה הברורה שעדיף שלא להיכנס איתו לזירה, רק עודדו את התחושה שפניו יצרו.
חושיה של אנג'י התחדדו, והיא הבחינה בניחוח החדש שהתקרב אליהם, עוד לפני שלקחה רגע לבדוק את סביבתם בקפידה. מסיבה מסוימת, מאז שהגיעו לעולם המשונה הזה, הצד הפראי שלה התחזק, והיא כבר מסוגלת לשים לב לדברים שמעולם לא יכלה לראות קודם לכן.
היא נעצרה, וכריס אחריה.
"מה קרה?" הוא שאל אותה בבלבול. "אנחנו חייבים למהר."
"אני יודעת, אבל-" היא בחנה את האוויר בעוד כריס התבונן בה בסקרנות. "תראה את עצמך!" היא הסתובבה לאחור, אל השביל הריק עליו הלכו. עיניו של כריס התכווצו בבלבול, והוא התקשה להבין על מה היא מדברת.
"אנג', אין שם אף אחד." הוא אמר לה בניסיון לעזור, אך נראה שהיא לא ממש הקשיבה לו. היא התקדמה קדימה, לאחור, והמשיכה לבחון את האזור.
השביל שמתחת לרגליהם היה חום, בנוי מחלוקי נחל שבהקו בצבעי הקשת עם מגע קרני השמש הקל. שיחי שושנים אדומים ועצי תפוח תחמו אותו בשיירות מסודרות. ציפורי שיר צהובות ולבנות התעופפות בשמיים הצבעוניים וצייצו מנגינות מוכרות.
אנג'י המשיכה ללכת בשביל ובחנה אותו עם עיניה ועם אפה. היא חשה היטב באדם הנוסף שהיה שם, זה שעקב אחריהם. היא רצתה לומר זאת לכריס, אבל נכנעה לרצון שלה למצוא את הנבל, שהיה חזק מדי וגרם לה לשמור את הרגע של ההסבר לאחר ההוכחה.
היא נעצרה על יד אחד מעצי התפוח האדומים, וידעה בוודאות. היא שילבה את ידיה והעלתה על פניה מבט כועס ורציני, מהסוג שמעולם לא העלתה מעולם.
"תראה את עצמך
היא הורתה לו בשנית, והפעם, האדם לא התנגד. חיוך חושף שיניים לבנות ובוהקות קיבל את פניה, יחד עם יד הקרס הכסופה והחדה שגרמה לה להירתע לאחור.
הבחור, שהיה מבוגר מהם בשנים ספורות ומעטות, בחן את שניהם, מסתכל עליהם מבעד לעיקול הקרס שהחליף את ידו השמאלית. בגדיו השחורים כמעט, בעלי גווני אדום-חום, מעוטרים בקישוטי כסף וזהב, לא הקשו על הצופה לקרוא אותם ולדעת איך לתארם.
"פיראט!" כריס מיהר לגשת אל אנג'י ולעזור לה במקרה והאויב יחליט לעשות מעשה פזיז.
"נסיך. נסיכה." הפיראט הוסיף לתאר בעצמו את הנראה בעיניו החומות והבהירות. "קל לזהות אתכם."
"למה עקבת אחרינו?" אנג'י מיהרה לשאול אותו.
"השאלה הנכונה היא- מה זוג כמוכם עושה כאן?" הוא החזיר לה בשאלה משלו.
"תענה על השאלה שלה." כריס הפציר בו, לא מעוניין במשחקים נוספים, הפעם עם שודד-ים עלוב.
"אתם החדשים כאן, אתם צריכים לענות קודם." הוא אמר, ומשום מה נשמע הגיוני. "אבל, אתם יודעים מה? גם לפיראט כמוני יכולות להיות פשרות. נאמר ש- אגיד לכם מי אני, ואז אתם תגידו לי מי אתם, ומשם נמצא את התשובות שאנחנו באמת מחפשים, מה אתם אומרים?"
"ממש אין לי כוח לעוד עסקאות." כריס ספק אמר ספק מלמל לכיוונה של אנג'י.
"שום עסקה, רק שיחה חברותית." הפיראט הסביר והשתדל להרגיע אותו מהלחץ המאופק שתקף אותו. "אני-" הוא קד לפניהם. "גראנד הוק." הוא הרים קלות את הקרס שלו וחייך אליהם כמציג את עצמו לראווה.
"שם מקורי." כריס אמר לו באדישות חברותית. גראנד הבין, ולפי הגיחוך הקל שלו סביר להניח שזו לא הייתה הפעם הראשונה שלו לשמוע תגובה כמו זאת.
"אני אנג'י." אנג'י הציגה את עצמה ברוגע ובחיוך קל ויותר חברותי. "אני הבת של היפה והחיה."
"הא," גראנד השיב. "ואכן, את יפיפייה.", הוא הסכים עם מילותיה, למרות שלא מצא קשר באזכור הוריה ותיאורם לשיחה. הוא שם לב למבטו הרגזני של כריס ופנה אליו בהנפת קרס ידו. "ואתה, ידידי?"
"כריסטופר." כריס העדיף שלא יכיר אותו כפי שחבריו מכנים אותו. "הבן של- סינדרלה והמלך ארתור." הוא הסביר, וגראנד הרים גבה בעניין.
"המלך ארתור?" הוא שאל. "הוא, כן, כן, המלך ארתור האגדי. הגיבור האחד והיחיד."
"בוא- לא ניסחף עם זה." כריס ביקש.
"כן, כמובן." גראנד הסכים. "ואתם כאן-?"
"אנחנו- לא ממש יודעים." אנג'י משכה בכתפיה והודתה. "פשוט-" היא הסיטה את מבטה אל כריס כשואלת אותו אז זה יהיה בסדר להסביר, והוא הנהן להסכמה. "נשאבנו דרך שער שהופיע מאחורי דלת נעולה בבית של מלכה מרושעת שהיא גם מעין מכשפה."
"אני חושב שאלה יותר מדי פרטים." כריס העיר בעדינות.
"מעט או הרבה, במילא אני מקשיב רק למה שחשוב." גראנד הסביר להם. "אז נשאבתם לכאן דרך שער? לפני כמה זמן?" הוא הוסיף לשאול.
"כמה שעות." כריס השיב לו.
"הא." גראנד הבין. "האם השער היה, ואני מעלה השארה, כמובן, סופה כתומה שהסתחררה במהירות?"
"כ-כן." אנג'י השיבה. "איך- איך אתה יודע?"
"טוב, לפני כמעט חודש," הוא הסביר. "הגעתי לכאן בדיוק באותה צורה."

"פררר… האם מישהו חיפש את צ'שר?" החתולה שכבה על אחד מצמרות גבעולי המדשאות האדירות כשחיוך גדול ובוהק מכסה את פניה. זנבה השחור התנודד מצד לצד, והיא השעינה את ראשה על ידיה בנינוחות. היא הסיטה את מבטיה כלפי מטה, בעיניים גדולות, לכיוונם של השדון והפיה האפלה.
"כן." רפאל פנה אליה מיד. "אנחנו זקוקים לעזרה שלך."
"רוצים." איב תיקנה אותו. "לא זקוקים."
"צ'שר תעשה הכל כדי להעלות חיוך על השפתיים." היא השיבה, לא בדיוק עונה על בקשתם.
"את תוכלי לעזור לנו?" רפאל שאל אותה.
"במה בדיוק, מתוק?" היא התרוממה והופיעה לפתע לצידו, מבלי ששם לב. הוא נבהל כהוגן, אך השתדל לשמור על העובדה הזאת לעצמו.
"אנחנו- אנחנו צריכים לצאת מכאן. עכשיו. כמה שיותר מהר." הוא ביקש והדגיש.
"ואתה חושב שלצ'שר יש חלק בהצלחת המשימה?" היא שאלה באצבעות משולבות.
"את חתולה מסתורית." הוא אמר. "איכשהו, זה נשמע הגיוני."
"היגיון?" היא שאלה וגירדה את סנטרה במבט מבולבל ובטוח. "לא, לא נשמע אמין." היא הרימה אצבע כמודיעה. "צ'שר לא עובדת עם היגיון." היא החלה לעזוב בצעדים מסורבלים דמויי ריקוד תוך כדי שהיא מזמזמת לעצמה, ומשאירה אותם חסרי תשובה.
"היי, צ'שר." רפאל פנה אליה והיא הסתובבה לכיוונו בעיניי החתול הגדולות שלה. "תעשי לנו טובה." הוא ביקש.
היא ניגשה אליהם וטפחה על ראשיהם, זה אחרי זה. "אתם טובים." היא אמרה בחיוך, וחזרה ללכת בדילוגים קופצניים עד שנעלמה באוויר, ששוב, חיוכה נשאר אחרון להיראות.
רפאל היה המום מדי כדי לבקש ממנה לחזור ולהסביר לה את כוונתו במילה "טובה".
"רעיון נהדר, רפי." איב טפחה על כתפו תוך כדי שהתקדמה בשביל שבין הגבעולים. "חתולה משוגעת, רעיון מושלם." היא סיכמה.
"אהה." הוא גנח בעצבנות. "מקום מטופש. חוקים מטופשים. תושבים מטומטמים." רטן. "לעזאזל, אני שונא את ארץ הפלאות." הוא אמר לעצמו, ובלית ברירה המשיך ללכת יחד עם איב, מחפש במוחו המבריק דרך כלשהי לצאת.


תגובות (8)

אני ממש אוהבת את צ׳שר! לפעמים אני מדברת בדיוק כמוה, רק לא בגוף שלישי… גראנד הוק. הוא הבן של קפטן הוק? שמשום מה שכחתי את שמו -,- יפה אנג׳י. חושים חייתיים זה טוב. על כריס אין לי כל כך מה לומר… רפאל! נבהלת! קצת מוזר בהתחשב בכך שזה אתה. ארץ הפלאות משפיעה עליך לרעה, הא? לא נורא. || ועכשיו, אחרי שסיימתי עם ביקורת הדמויות שלי, פרק מגניב ביותר ^^ היו עמה טעויות מקלדת, אבל בגלל שאני מהאפליקציה עכשיו לא אוכל לציין אותן. אני שמחה שהקשבת לתשובתי והעלית עוד פרק של זה היום! אז… תמשיכי?

26/12/2015 21:01

    חח תודה רבה ^^
    אני אשתדל למצוא את הטעויות האלה (טעויות הקלדה ארורות!), וכן, הוא הבן של קפטן הוק (קפטן ג'יימס מ. הוק, אם נרצה לדייק).
    כן, המשך יתפרסם שבוע הבא :)

    26/12/2015 21:04

* "תראה את עצמך" – אין גרשיים בסוף.
אני לא יכולה לא לדמיין את גראנד הזה כמו קיליאן… זה פשוט דורש את זה.
צ'שר מגניבה, עם כל הדיבור על עצמה בגף שלישי והכל ^^
אז הפרק מדהים ומושלם וכ'ו וכ'ו. אין לי ממש מה לכתוב, כל התגובות שלי פשוט חוזרות על עצמן כשמדובר בסיפורים שלך, לא?
אי פשוט אחתום בכך שהכתיבה שלך מעוררת קנאה בכל פעם מחדש.
קטניס אוורדין, סוף.

26/12/2015 21:05

    חחח תודה ^^
    האמת שגם אני מדמיינת אותו כמו קיליאן (אין, אי אפשר שלא). ואת תמיד יכולה לחפור לי על מה שקרה בפרק ועל הדמויות וכו' וכו' *~*

    26/12/2015 21:26

סתם שאלה, מי זה קיליאן?

26/12/2015 21:42

    קפטן הוק ב"עד עצם היום הזה".

    26/12/2015 21:46

גם אני מדמיין אותו כמו קיליאן..
קרלוס דה ויל(סלחי לי על הדיליי, אני פשוט לא הגבתי על הפרק הקודם, ונראה לי סתם מסורבל לכתוב שתי תגובות)!!!! מעניין מה תעשי איתו…
כשהצגת אותו בהתחלה הייתי בטוח שזה הכובען או לפחות הילד/ה שלו..
ואז קלטתי שהוא בשחור ולבן, ואין סיכוי שיש לו קשר לכובען.
גם אני אהבתי את איך שפיצלת אותם! איימי ונואר – פשוט אדירות ביחד!
איב ורפאל – קורעים מצחוק. אני אמנע מלהגיב על כריס ואנג'י.
היה יכול להיות יותר מצחיק עם איב ואנג'י היו ביחד וכריס ורפאל לחוד.
אז עכשיו כל הילדים והילדות של הדמויות מכל רחבי כל העולמות האגדיים, נשאבים לתוך ארץ הפלאות??? מסיבה?
בהדמנות זאת אגיד שני דברים – מה עם אנה, בריאן, תאליה, אד, רוזלין, אלן ורובין ג'וניור(אני גאה בעצמי שזכרתי את השמות של כולם(או שלא?)) – את לא תזכירי אותם יותר? או שתמשיכי את העלילה שלהם בנפרד? או שגם הם ישאבו לתוך ארץ הפלאות?
דבר שני – אם כבר עושים מסיבה – את צריכה שאני אכתוב לך עוד דמות שהיא הילד/ה של דמות אגדתית כלשהי??? (לעזאזל איתך אמורה – הדחף לכתוב דמות לסיפור הזה(ובכלל לסיפורים שלך) חזק מדי!) ויש כל כך הרבה אגדות וכל כך בא לי לכתוב עוד דמות אגדתית!
צ'שר(דרך אגב, צ'שייר cheshire), הורגת אותי!!! צורת הדיבור וההתנהגות שלה גורמות לי לצחוק ללא הפסקה!
בקיצור, כתיבה מעולה כרגיל. אני פשוט עוצם עיניים ונותן לתיאורים שלך לסחוף אותי אל ארץ הפלאות.
פרק מעולה!!!
תמשיכי!!!
ותשקלי את ההצעה שלי?

27/12/2015 12:02

    תודה רבה ^^ חחח כן באמת תהיתי מתי תגיב..
    טוב אז ככה: בקשר לקארל רק צריך לחכות ;) צ'שר זה במבטא ישראלי, צ'שייר זה כמו שאומרים, אז אין ממש דרך נכונה או לא לכתוב את השם כי זה לועזי. אממ כרגע אני לא צריכה דמויות חדשות (יש לי מספיק חח) אבל אם אתה רוצה לעשות משהו עם הסיפור שלי אתה מוזמן להמשיך את הפאנפיק שאני מחכה לו כבר חודש וחצי! אממ בקשר לאחרים אני עדיין לא יודעת מה איתם.. אולי מישהו מהם יחזור אבל אני לא בטוחה אם כן או מי, כרגע זה רק בגדר רעיון כללי. חשבתי בקטע של הצמדים שהצעת אבל אז רפאל וכריס היו רבים כל הזמן וזה היה מעצבן.. הו וסתם שתדע שקארל הוא הדמות האהובה עליי מכל הדמויות החדשות *-*
    טוב אז המשך אפרסם בסופש וחסר שאתה לא מגיב!

    27/12/2015 19:11
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך