"שושלת המפלצות"- סיפור חדש +הרשמה

Amora 12/11/2015 1022 צפיות 68 תגובות

(#אני_כזאת_ספאמרית)
אוקיי, בטח כבר כל מי שקורא את הסיפורים שלי יודע, וחברי האחווה כמובן, אבל למי שלא יודע- סיימתי אתמול לכתוב את הפרק האחרון של "מבוך האשליות", ולכן מתאפשר לי להתחיל סיפור חדש. בהתחלה חשבתי להתחיל באמת את הסיפור שלי "מיסטר-אין" (שהשתנה ל"טורף הנשמות, בהשראת הסדרה "איי-זומבי"), אבל ממחסור ברעיונות פרקטיים ורצון עז לעשות סיפור שדומה ל"מצוד האגדות", החלטתי ללכת על רעיון חדש יותר שעלה לי השבוע.
הרעיון בכלליות דומה לרעיון של "מצוד האגדות" (ילדים של דמויות מהאגדות), רק שבסיפור הזה הדמויות יהיו ילדים של מפלצות מפורסמות למיניהן (מפלצות מספרים, מסרטים או מאגדות אורבניות וכיוצא בזה).

התקציר/הרעיון הוא כזה:
בנו של ד"ר פרנקנשטיין יוצא למסע אחרי אחיו המשוטט, המפלצת של פרנקנשטיין, לאחר התפרצות הזעם האחרונה שלו, במטרה להחזיר אותו הביתה. בדרך הוא פוגש בילדים של שאר היצורים האגדתיים המפורסמים, ומגלה שהבריחה של אחיו היא "רק קצה הקרחון", כמו שאומרים.

כמה כללים בבקשה, אז שימו לב:
*הדמויות יהיו חצי אנושיות מקסימות. זאת אומרת, אם הם הילדים של "הפניקס", למשל, הם לא יהיו ציפור אש, אלא אשת ציפור אש/איש ציפור אש. בגלל שזו טיפה בעיה שהם יהיו חייתים לגמרי, מקסימום הם יכולים לשנות צורה לחיה, שזה לא חובה. (מקווה שזה ברור!)
*בגלל שאני פרפקציוניסטית בקשר להגיון והדמיון לסיפור המקורי, לדמויות של מפלצות מספרים וסיפורים ה"קבלה" (די, יש לי בלקאאוט של מילים 0-0) תהיה קצת יותר נוקשה, כי למשל, יש סיפורים שהדמות מתה בסוף או שהיא צעירה מדי בשביל שיהיו לה ילדים משלה. (לדוגמא, הבן של פרנקנשטיין הוא הבן של הד"ר ולא המפלצת, שהוא, אם זה לא היה ברור, תפוס XP)
*יכול להיות שיהיו דמויות שלא אקבל. דמויות שלא מפורטטות מספיק או שלא מדוייקות לסיפור המקורי בצורה דרסטית, או פשוט לא מתאימות לעלילה, לא יתקבלו. אם כן, והתיאור/רקע מעט לא יתאימו, אז אשנה אותם קצת כדי שיתאימו (בהסכמת הנרשם, כמובן).
*אשמח אם תשתדלו לא לכתוב דמויות של מפלצות מהמיתולוגיה (כי זה פשוט נדוש לכתוב על מפלצות מהמיתולוגיה, ואני אוהבת להיות מקורית עד הסוף, גם בסיפורים פחות מקוריים.)
*בבקשה, אל תכתבו את כל הדמויות כמרושעות וסדיסטיות, כי הן לא! אני לא רוצה לכתוב סיפור אימה, למרות שהוא עוסק במפלצות (מפלצות מהסרטים- אני מתכוונת לסרטי מפלצות, ולא אימה, כמו "גודזילה" שהיה חידוש אליו לא מזמן), זה יהיה סיפור פנטזיה. מקווה שהבנתם ושהכל טוב :)
*הסיפור מתרחש בתקופה האליזבטנית (לנוחיותכם: מתי שאליס בארץ הפלאות מתרחש), לכן אין שם דברים "מודרניים", כמו טלפונים ניידים חכמים, מחשבים חכמים ואינטרנט, מכוניות מודרניות או מותגים מודרניים או סגנון לבוש מודרני. אז נא לזכור זאת בבקשה!

פרטי ההרשמה:
שם הדמות:
גיל (רצוי 16 ומעלה):
מין:
הבן/בת של:
תיאור חיצוני:
אופי:
רקע:
משהו מיוחד שצריך לדעת (יכולות כלשהם, בעיות נפשיות/פיזיות, פחדים וכיוצא בזה):
משהו להוסיף:

ועכשיו, למי שפחות מבין במפלצות, הועלתי בטובי להכין רשימה של מפלצות מגניבות ופחות מגניבות כאחד *-* (אם אין לכם מושג מה זה, מוזמנים לחפש באינטרנט)
– איש הזאב, דרקולה, היצור מהלגונה השחורה, יטי, ביגפוט, המומיה, האיש הבלתי נראה, גרגוייל, הבוגימן, רוח רפאים, ג'יני, שד, איש צמח, לפריקון, בובה מדברת, זומבי, ד"ר ג'קיל ומר הייד, הפרש חסר הראש, הדרקון הסיני, המפלצת מלוך נס, מלך העכברושים, פנטום האופרה, רובוט, ארקנה (איש עכביש), שלד, פיה, נאנאו (אדם-כריש האוויני), חתול שחור, אוגופוגו (שד האגם), עוג, איש ג'לי… (וכו' וכו' וכו', אתם גם מוזמנים לחפש בעצמכם, או להעלות סוגי מפלצות מעניינות)

טוב, מקווה שלא חפרתי יותר מדי *-*


תגובות (68)

לי לשמור לי את הבן/בת של… אמממ של המומיה?

12/11/2015 17:09

    יכולה.

    12/11/2015 17:13

אולי תחיי את ג'ולס ותעבירי אותו לסיפור הזה?

12/11/2015 17:24

    ואם לא – ובטח לא – אז אני רוצה את הבת של ד"ר ג'קיל ומר הייד.

    12/11/2015 17:25

    כבר עברתי עם בלאק על ג'קיל והייד XD שיש די בעיה איתו כי אין לו ילדים והוא מת כמה ימים אחרי שהוא שותה את השיקוי (בתכל'ס, כל הסיפור הוא בעצם סיפורי פלאשבקים על מישהו שחוקר למה ג'קיל מת ואיך אדם בשם הייד קשור אליו, ככה שמהתחלת הסיפור הוא מת XD)
    אמממ למרות שכחול הזקן הוא באמת מפלצתי ביותר, אני לא חושבת שהוא נחשב XP
    אולי יש לך אופציה שנייה, כי בלאק טיפה הקדים בקשר לג'קיל והייד >.<
    ואין מצב שתכתבי דמות שהיא לא מטורפת-סדיסטית, נכון? ~0~ (פשוט כבר כתבתי מספיק דמויות כאלה בזמן האחרון ואני רוצה משהו מרענן XP)

    12/11/2015 17:30

    יש הרבה סיכויים שאני *כן* יכתוב בסוף דמות מטורפת כלשהי.
    אני גרועה במפלצות… אני בקושי מכירה אותן -,-
    אולי אני אעשה על הפרק חסר הראש? אבל אני צריכה לחקור עליו קצת.
    אה, יש לי! אני עושה זומבי! הכי טוב בשבילי :)
    כן אמורה, זו תהייה דמות מאוד קריפית ^^

    12/11/2015 17:34

    אבל איזה בן יש לזומבי? הוא כבר מת.
    אוף למה? את יכולה לחרוג קצת מהדייקנות ולתת לי לעשות דמות זומבית קריפית?

    12/11/2015 17:35

    :םםםםםם
    אבל ממש קשה לי לשלב דמויות קריפיות ;.; כי הן לא רוצות להשתלב!
    מצד שני, יכול להיות שיש לי רעיון קטן אם תעשי זומבי. אז בכיף XD

    12/11/2015 17:36

    אין לי מושג, אולי זה זומבי ילד שאבא שלו זומבי? אולי אבא שלו הפך לזומבי והוא הפך אותו לזומבי? *-*

    12/11/2015 17:36

    אני אקח את האפשרות השניה :)

    12/11/2015 17:42

    אחלה ^^
    שאלה: את יודעת מה ההבדל בין מומיה לזומבי? *-*

    12/11/2015 17:46

    תלוי על מה את מתבססת. למה?

    12/11/2015 17:50

    יש לזה פאנץ', תעני על השאלה *-*

    12/11/2015 17:51

    א- אוקי?
    לפי מה שאני יודעת, זומבי הוא סוג של מת מהלך שמדיף ריח ריקבון – זה לא בטוח מבחינתי – ומומיה היא גופה חנוטה של פרעונים שמתו במצרים העתיקה, עטופה בשכבות של בד כלשהו ושוכבת בתוך ארון קבורה.
    זה מה שאני יודעת, מה הפאנץ'?

    12/11/2015 18:41

    שאם זומבי נושך אותך את הופכת לזומבי, ואם מומיה נושכת אותך את הופכת למטומטמת שנתנה למומיה לנשוך אותה XD (עזבי, אני מיוחדת ונזכרתי בבדיחה הזאת ~.~)

    12/11/2015 18:43

    ~גיחוך~
    איך מומיה יכולה לנשוך אותך אם אין לה פה?

    12/11/2015 18:59

    בטח שיש לה פה, הוא פשוט מוסתר בתחריכים.

    12/11/2015 19:00

הדמויות עצמן, טובות ? (גם אם הם הילדים של מפלצות קריפיות רצח?)

12/11/2015 17:38

    איך שתחליטי. (סביר להניח שחלקן יהיו טובות, אולי בגלל שהן מתנגדות למה שההורים שלהם מאמינים בהם, או שההורים שלהם בעצם טובים ואף אחד לא מצליח להבין את זה)

    12/11/2015 17:40

    הבנתי, כותבת לך את הבן של הבוגימן :)

    12/11/2015 17:41

    איך אני אוהבת את הבוגימן *-*
    יש לי בובה של טווילה, הילדה שלו ממנסטר היי, והיא ממש חמודה *-* היא גותית כזאת

    12/11/2015 17:45

שם: מיאטה (נוהגים לקרוא לה מיה) ג'ונס-קלפטר

גיל: 18 וקצת

מין: נקבה

הבת של: מומיה

תיאור חיצוני: שיער שחור אאוך אך לא מאוד, חלק, דבוהה ורזה. אוהבת ללכת תמיד בלבוש שחור וצמוד. עיניים אפורות וקרות.

רקע: אביה המומיה מתגורר איתה בדירה קטנה ועלובה שננטשה מבעליה לפני שנים, היא לא רשמית שלהם, אבל הם נבלים אז… מה זה משנה להם? אמה נפטרה כאשר הייתה בת שלוש ומאז אביה מגדל אותה. אביה המומיה מלמד אותה על תולדות המומיות ואומנויות לחימה שונות.

משהו מיוחד שצריך לדעת: מאוהבת בסתר מבית ספרה ששמו ג'קסון. הוא גבוה בלו דיני שרירי עם עיניים כחולות ו… כל מה שמיה חולמת עליו. אבל כל זה, בסתר.
היא קרה, אמיצה, יוגעת מה היא עושה ואצמעית. היא היית קשורה לאמה וביחסים לא טובים עם אביה, היא כל הזמן רבה איתו, על למה הם רעים ולמה הוא בחר בדרך הרשע. עברה בכיל חמש תאונת אופניים שכללה אישפוז של חודשיים בבית חולים ומאז מנסה למצוא את הרוכב שהתנגש בה.
יש לה לב קר תמיד. חוץ מהזמן שג'קסון בקרבה.
חכמה, אך לא טובה בלימודים. כולם שונאים אותה ו… טוב בואו נודה באמת, היא שונאת אותם גם.

משהו להוסיף: וואו הקלדתי הרבה בהצלחה

רקע

12/11/2015 17:40

    אוקיי, יש כמה וכמה בעיות בדמות >.<
    הסיפור לא מתרחש בעולם המודרני, ככה שאין בתי ספר, או אופניים, או בתי חולים, או דירות קטנות. "המומיה", היא ה-מומיה, מהסרט, זו שמתעוררת לחיים מכישוף (אני ראיתי רק את השני, וגם זה מהאמצע, אני לא מנסה לצאת מבינה בזה XD)
    אז אם תוכלי לשנות אותה בהתאם לתקופה (אלף תשעה-מאות ו-)

    12/11/2015 17:45

אין בעיה, אנינרק חושבת שזה לא יהיה היום עד מתי אוכל לשלוח את הדמות?

12/11/2015 17:46

    אני אפרסם את הסיפור רק כשאסיים לפרסם את "מבוך האשליות", ככה שיש זמן :)

    12/11/2015 17:46

אני אכתוב לך שני ילדים של הדרקון הסיני (אני מאוד מתעניינת במזרח הרחוק ולפי המיתולוגיה הסינית יש לדרקון 9 צאצאים אז למה לא)

12/11/2015 17:52

    אני מעדיפה כרגע שכל אחד יכתוב דמות אחת >.<

    12/11/2015 17:53

אוקי, תראי- זו דמות שכתבתי כבר לסיפור אחר שמי שכתבה אותו לא המשיכה. אז אשלח לך עכשיו אותה ותגידי לי מה לשנות :)
שם: סמי לובר
גיל: 17.5
מראה: בעל שיער בצבע ירוק כהה פרוע שמגיע לו בערך עד הכתפיים ועיניים צהובות כתומות. גבוהה ובעל תווי פנים נאים אך אם תסתכלו עליו טוב תראו שהוא שלד בעל עור.
אופי: הוא נחמד ואמפתי, עוזר לכולם, חכם ואומנותי בצורה יוצאת דופן, הוא מצייר את החלומות שלו בגלל שחושב שהם מנסים להעביר לו איזשהו מסר. ההתנהגות שלו היא רק כיסוי לאופי האמיתי שלו- מטורף, יהרוג כל אחד למען הנאתו שלו גם אם יהיה זה האדם הקרוב אליו ביותר. מפחיד, מתבודד ויש הידמו אותו למלאך המוות.
אוהב: הרג והרס, שפיכת דמים, בעיקר שהוא זה שגורם לכך. את השקט שלו, חום.
שונא: אנשים, חברה, רעש. לא סובל קור. בני אדם גאוותנים ויהירים שחושבים שהעולם סובב סביבם.
כן כן… אני יודעת שכרגע הוא ממש לא מתאים, אבל אני חייבת ללכת אז רק תגידי לי את מה לשנות – הכל – והמתוקנת תישלח בערך ב… תשע? נראה לי.

12/11/2015 17:54

    תיקון טעות- הדבר הזה שהייתי צריכה ללכת בגללו נדחה. כך שיש לי זמן ^^

    12/11/2015 17:55

    יש מצב את כותבת את זה לפי הפרטים של ההרשמה? כדי שזה יהיה לי יותר קל XP

    12/11/2015 17:57

הסיפור של בוגימן הוא סיםור ידוע ואולי קצת מעורר חלחלה על מפלצת אימתנית, שכל תכליתה בחיים היא להיות מאיימת. ולהיות מפחידה, ולחטוף הורים של ילדים מסכנים עם דמיון מפותח מידי, האומנם?
בוגימן הוא לא מה שנדמה לכולם. הוא לא אותה המפלצת שחוטפת הורים אהובים מילדיהם, או רוצחת את האחות האהובה שלכם כשאתם ישנים, כפי שכולם נוהגים לחשוב, הוא יותר מזה. בוגימן הוא הביטוי ההרסני של כל אדם ואדם, ושל כל ילד וילד. והוא מבטא את היצרים והתחושות הכי אסורות שלכן, שאתם מעדיפים לשמור עמוק בפנים, אפילו מבלי להיות מודעים לזה, ומנצל את זה, הוא התגלמות הרוע. הוא התגלמות הרוע שלכם.
הוא יושב בארונות שלכם, בזמן שבלבכם עוברת התהייה על עם יש לכם מפצלת מתחת למיטה, הוא מסתתר בארון שלכם, הארון שבנפש שלכם. הוא רוצח, מתעלל, אונס, ומפחיד אתכם, והוא עוטה את הפנים שלכם, ובגלל זה הוא כל כך מפחיד.
שם הדמות: לאיונל דרשיין (או ליאו)
גיל: 18
מין: בן
הבן של הבוגימן (חחח מפתיע?)
תיאור חיצוני: בעל שיער שחור שפחם ועיניים כחולות ומאוד בהירות, מעט מפחידות, ניתן לומר. עורו חיוור לרוב, הוא גבוהה, בעל חן (נותן הרגשה מאיימת, למרות זאת, רק האמיצות שבאמיצות יפנו אליו, וגם אז יפחדו) יש לו צלקת לכל אורך הזרוע הימנית, וקעקוע קטן של אות בטולגית שאומרת 'עצמי'
אופי: טוב, אני לא יודעת ממש איך תלך כל העלילה, איפה הם נמצאים וכדומה, אז תשני כרצונך (אני נוטה לערבב אופי עם רקע) ליאו נמצא כל יום במלחמה פנימים בינו לבין השדים של אביו. הוא עצמו בעל היכולות של אביו, והוא יודע כיצד להשתלט על רוחו של אדם, לדעת מה החולשות הכי נוראיות שלו, מה התחושות הכי מפחידות שלו, ולנצל אותן, אבל הוא לא עושה את זה, הוא אף פעם לא עשה את זה. הוא מנסה לשמור על אופי טוב ואצילי, ולרוב הוא מצליח בכך (לפחות להציג את זה כך) והמון אנשים, שיתגברו על הפחד שלהם מלהביט בו, וינסו לפתח איתו שיחה, יגלו שהוא יכול להיות נחמד (רק אם בכוח מוצאים את זה ממנו, לרוב הוא פשוט קריר ומאיים.) הוא מפחד מאנשים, הוא כל כך מפחד מאנשים, כי הוא מפחד מעצמו, הוא מפחד מלרצוח ולהפוך לאביו, והוא נלחם עם היצרים שלו להזיק לאנשים יום יום, ולכן הוא כמה שפחות מפתח שיח עם אנשים, הוא לא טיפוס חברותי, הוא קריר ומסתורי, והוא לא מצליח אות רוצה להיפתח לאף אחד. בצד הטוב שלו, אפשר למצוא רצון עמוק לקשרים אנושיים, אבל פחד נוראי, בנוסף לכך, ליאו בורח מאביו מאז שהוא זוכר את עצמו מביט באביו רוצח ואונס ילדה קטנה. מאז שהוא פיתוח מוסר וערכים, שלא כמו אביו, הוא בורח ממנו. כדי שלא יהפוך אותו לכמוהו.בעיקרון, הוא סוג של קדוש מעונה.
רקע: גאד דאמט, אני לא יודעת מה לכתוב על זה כי אני מפחדת שזה לא יתאים!!!
טוב נו, הוא נולד לאחת מקורבנות האונס והתעללות של אביו, היא נטשה אותו בבית החולים כי הייתה נשואה, ואומץ על ידי משפחה חביבה, הסיוט הראשון שלו התחיל בגיל חמש, זה הגיל בו הוא ראה את אביו, הבוגימן רצח את אביו המאמץ ואחותו (בטענה שליאו עצמו רצה זאת עמוק עמוק בתת מודע) והבריח אותו, האמא המאמצת שלו השתגעה וכעת במוסד שיקומי. בדרך, הבוגימן צילק אותו (לקח סכין טמבחים ופשוט חתך לו את העור) ולחש לו זה תזכורת, שהוא תמיד יהיה איתו, בגיל 11 ברח מאביו לאחר שראה אותו מבצע התעללות בילדה קטנה ותמימה. מאז הוא עסוק במלברוח מאביו. עשה את הקעקוע בגיל 16 כדי להזכיר לעצמו, שלמרות שהצלקת שמסמלת את אביו נשארת איתו, הוא נשאר עצמו (בגלל זה הוא סימן את עצמו באות הטולוגית)
משהו מיוחד שצריך לדעת עליו: אממ, הוא מפחד מחושך. בקטע רצחני כאילו. הוא מפחד מחושך כי הוא מפחד שאביו יגיע, יש לו המון פוביות וחרדות למיניהן, וכמו כל הדמויות שלי, נוטה לחטוף התקפי חרדה שיכולים לקרות לו בכל מקום ובכל זמן
משהו להוסיף: בסופו של דבר, הוא דיי מקסים :> (בערך, אם מתגברים על כל הקטע שהוא מבעית)

12/11/2015 18:07

    **הידע על בוגימן מתבסס פה על סרט אימה שהיה עליו לא ממזמן, אני לא רואה מנסטר היי אז אני לא יודעת אם זה אותה דמות שם
    (בכל מקרה, אני חושבת שאני מאוהבת)

    12/11/2015 18:11

    אוקיי, אני חייבת לומר שכשכתבתי בוגימן, התכוונתי ליצור שניזון מסיוטים של ילדים, ולא לאחד מהסרט (ממה שהבנתי, מעולם לא צפיתי בסרט)… אני פשוט לא רוצה שהסיפור הזה יהיה בז'אנר אימה סדיסטי, זה טיפה בעיה (ואני אלך עכשיו לכתוב את זה), שלא לדבר על זה שכל מה שקשור בסקס אני שונאת, ככה שאונס לא בא בחשבון כאפילו רמיזה בשום סיפור שלי.
    (מצטערת אם נעלבת או משהו, זו שריטה שלי והכל ברוח טובה XP)

    12/11/2015 18:12

    חחחח בקטנה! אם כך, תורידי אונס וכל מה שנחשב כטו מאץ' סדיזם בעינייך.
    או שאת רוצה שאני אשתכב את הדמות?

    12/11/2015 18:14

    אולי כדאי שתשכתבי, כי הרקע כולו בכלל לא מתאים לבוגימן >.<
    בתכל'ס, אל תחשבי איך יש לו ילד, פשוט יש לו XP

    12/11/2015 18:19

שם הדמות: לאיונל דרשיין (או ליאו)
גיל: 18
מין: בן
הבן של הבוגימן (חחח מפתיע?)
תיאור חיצוני: בעל שיער שחור שפחם ועיניים כחולות ומאוד בהירות, מעט מפחידות, ניתן לומר. עורו חיוור לרוב, הוא גבוהה, בעל חן (נותן הרגשה מאיימת, למרות זאת, רק האמיצות שבאמיצות יפנו אליו, וגם אז יפחדו) יש לו צלקת לכל אורך הזרוע הימנית, וקעקוע קטן של אות בטולגית שאומרת 'עצמי'
אופי: טוב, אני לא יודעת ממש איך תלך כל העלילה, איפה הם נמצאים וכדומה, אז תשני כרצונך (אני נוטה לערבב אופי עם רקע) ליאו נמצא כל יום במלחמה פנימית בינו לבין השדים של אביו. בוגימן עצמו, שניזון מסיוטים של ילדים (מידע חדש למדיי)הוא יוצר את הסיוטים של הילדים, הוא מפחיד אותם, מחדיר בהם פחד, ואז ניזון מהסיוטים שנגרמים מאותו הפחד, וככה הוא חיי, ליאו הוא לא כזה, ליאו שונא להפחיד ילדים למטרות שלו, ובגלל זה הוא נמצא במלחמה יום יומית, בין הצורך להתקיים, ובין הצורך להישאר אנושי וטוב לב הוא יודע שאם ילך רחוק מידי, הוא יהפוך למשהו שהוא לא רוצה, הוא יהפוך למפלצת. קריר, מסוגר, ובעל חזות מאיימת, הוא מנסה לשמור על אופי טוב ואצילי, ולרוב הוא מצליח בכך (לפחות להציג את זה כך) והמון אנשים, שיתגברו על הפחד שלהם מלהביט בו, וינסו לפתח איתו שיחה, יגלו שהוא יכול להיות נחמד (רק אם בכוח מוצאים את זה ממנו, לרוב הוא פשוט קריר ומאיים.) הוא מפחד מאנשים, הוא כל כך מפחד מאנשים, כי הוא מפחד מעצמו, הוא מפחד מלהפוך למפלצת, מהלכנע ליצרים שלו והוא נלחם עם היצרים שלו להזיק לילדים יום יום, ולכן הוא כמה שפחות מפתח שיח עם אנשים, הוא לא טיפוס חברותי, הוא קריר ומסתורי, והוא לא מצליח אות רוצה להיפתח לאף אחד. בצד הטוב שלו, אפשר למצוא רצון עמוק לקשרים אנושיים, אבל פחד נוראי, בנוסף לכך.בעיקרון, הוא סוג של קדוש מעונה. (מזכיר לי את סטפן מ'יומני הערפד' אם ראית)
רקע: הוא מתגנב מידי חודש לחדרי ילדים מסויימים (בעיקר לילדים ממש טובים) מזריע בהם פחד ולאחר מכן ניזון מהסיוטים שלהם, זה לא מספיק לו. בכלל לא. הצלקת שביד ימינו הייתה לו מאז שהוא זוכר את עצמו (מעט כמו הארי פוטר) עשה את הקעקוע בגיל 16 כדי להזכיר לעצמו, שלמרות כל הקשיים שלו, הוא תמיד נשאר עצמו (בגלל זה הוא סימן את עצמו באות הטולוגית)
משהו מיוחד שצריך לדעת עליו: יש לו המון פוביות וחרדות למיניהן, וכמו כל הדמויות שלי, נוטה לחטוף התקפי חרדה שיכולים לקרות לו בכל מקום ובכל זמן
משהו להוסיף: כמו היכולת הרעה שלו, לזרוע פחד וליצור סיוטים, ליאו גם יכול ליצור שלווה וחום בין אנשים (וגם לגרום לחלומות טובים) למרות שזה ממש מזיק לו, מידי פעם משתמש בזה. בסופו של דבר, הוא דיי מקסים :> (בערך, אם מתגברים על כל הקטע שהוא מבעית)
(טוב, שיניתי כאן המון קטעים, מקווה שהוא יותר מתאים עכשיו למרות שאני עדיין לא ממש יודעת על הבוגימן אז יש מצב שכתבתי פה ערימת שטויות שבכלל לא קשורה חחחחח)

12/11/2015 18:33

    עכשיו הוא יותר מתאים ^^
    נ.ב- לא ראיתי יומני הערפד או הארי פוטר ~

    12/11/2015 18:41

שם: סמי לובר (smi luver או איך שלא כותבים 'סמי' באנגלית)
גיל: 17.5
מין: זכר
בן של: הוא זומבי
מראה: בעל שיער בצבע ירוק כהה פרוע שמגיע לו בערך עד הכתפיים ועיניים צהובות כתומות. גבוהה ובעל תווי פנים נאים. גבוה וכחוש. צבע עורו צהבהב-ירקרק, משהו שנראה כמו ריקבון. ולפעמים חתיכות ממנו נושרות. הגעלתי את עצמי, עכשיו.
אופי: הוא נחמד ואמפתי, עוזר לכולם, חכם ואומנותי בצורה יוצאת דופן, אוהב לחלום בהקיץ ולצייר את החלומות שלו. ההתנהגות שלו היא רק כיסוי לאופי האמיתי שלו- מטורף, יהרוג כל אחד למען הנאתו שלו גם אם יהיה זה האדם הקרוב אליו ביותר. מפחיד, מתבודד ויש הידמו אותו למלאך המוות. לא אוהב קרבה, רוגע נחמדות. הוא אוהב טירוף חושים, כשהכל סביבו משתגע ולא זה לא אכפת. אוהב הרג והרס, שפיכת דמים, בעיקר שהוא זה שגורם לכך. הוא אוהב את השקט שלו וחום. לא אוהב להימצא בסביבת אנשים ונוטה להתרחק מהם אך אם אין לו ברירה אז הוא 'משחק אותה' רגוע. לא סובל קור. והדבר השנוא עליו ביותר הוא בני אדם יהירים וגאוותיים שחושבים שהעולם סובב סביבם.
רקע: חי חיים טובים ומאושרים עם משפחתו עד שבדרך כלשהי אביו הפך לזומבי, הרג את אימו ואחותו הקטנה ואותו שינה. איזה רקע אמור להיות לזומבי חוץ מזה שהוא זומבי? נתון להחלטתך ולשינוייך :)
מקווה שהפעם הוא בסדר, ניסיתי להתאים אותו כמה שיותר למה שכתוב בהרשמה… מצטערת שהוא יצא כל כך קריפי -,-

12/11/2015 18:37

    לא ציפיתי למשהו קריפי פחות U^U

    12/11/2015 18:42

    ^-^

    12/11/2015 18:49

אממ… אני רוצה את הבת של דרקולה!
ועכשיו, אני חייבת לקרוא את הפרקים החדשים.
קטניס אוורדין, סוף.

12/11/2015 18:40

    שמור ^^
    הו, כמו דרקולורה *-*

    12/11/2015 18:42

שם: סיו הווא (זה השם הפרטי לכתוב אותו ברצף זה מבלבל המשמעות הוא פרח יפה FYI) האן
גיל: 19
הבת הכי צעירה של הדרקון הסיני
תיאור חיצוני: שיער חום וארוך מאוד, באור שמש הוא נראה אדמוני. עיניים ירוקות שנראות כאילו הן זוהרות, עור בהיר מאוד כמעט שקוף, שפתיים מלאות שצורתן מזכירה סחלב. מבנה גופה דק והיא גבוהה מאוד, בנוסף לכך היא לובשת עקבים ונראה כאילו היא לא מרגישה בכך. היא לובשת בגדים נוחים אבל אלגנטיים, אפילו מחוייטים כשהיא חושבת שזה יום מתאים להתלבש יפה.
אופי: היא נשמרת לעצמה, למרות שיש לה הרבה ביטחון עצמי היא מעדיפה לא להסתובב עם הרבה אנשים, היא מאוד חכמה אבל לא צנועה בכלל. כשהיא רוצה להשיג משהו היא תמצא את הדרך הנכונה והטובה ביותר להשיג אותו, היא חושבת קדימה ותמיד ימצאו אותה פותרת משהו אחר, חידה או משחק חשיבה אחר (בגלל שאמרת אלף תשע מאות ומשהו אני לא יכולה להגיד שהיא משחקת בטלפון שלה שחמט ודברים כאלה אבל זה לא משנה). היא אמנם לא מתנשאת אבל בגלל שהיא צאצאית של דרקון היא חושבת שהשאר לא משתווים לה, לכן היא לא מרבה לחפש חברים. היא לא טובה אבל גם לא רעה, היא הגיונית ואם משהו לא מוצא חן בעיניה היא לא תתיחס אליו ותמשיך הלאה. העונה האהובה עליה היא חורף, ומזג האוויר האהוב עליה הוא גשם וסופות ברקים ורעמים.
רקע: היא הצאצאית האחרונה של הדרקון הסיני והיא נשלחה ללמוד בארץ זרה בכדי לשמש שגרירה של המזרח במערב, היא לא הייתה מרוצה להתרחק מהבית אבל קיבלה את גורלה בשקט. היא הייתה עצובה בעיקר כי הייתה צריכה לעזוב את אחיה הגדול, הבן הבכור של הדרקון הסיני שלימד אותה להשתמש בכוחות שלה, עכשיו היא צריכה ללמוד לשלוט על כוחותיה לבדה ולכן היא מסתגרת ולא מסתובבת עם אנשים. בגלל שהיא הצאצאית האהובה ביותר של אביה הוא נתן לה את פנינת הכוח שלו כדי שתשמור עליה, היא עונדת אותה מסביב לצווארה כשהיא עטופה באחד מהקשקשים של אביה וקשורה בחוט של משי ארוג בקורי עכביש.
משהומיוחד שצריך לדעת: היא יכולה לעוף כמו דרקון וכשהיא עפה פלג גופה התחתון הופך לדרקוני, היא יכולה לשלוט במים בגלל שהיא שומרת על הפנינה של אביה היא קיבלה כוח מהפנינה ככוח משלה. אביה שולט באלמנטים ושולח לה הודעות ומסרים במזג האוויר.
משהו להוסיף: אני מקווה שזה בסדר, ניצמדתי רבות למיתולוגיה ולידע הכללי שלי בנושא.

12/11/2015 18:42

    היא לא נושפת אש? :OO (זהו, חיי נהרסו. סתם סתם.)
    אכפת לך שאוסיף שהיא מסתירה את הזהות שלה (כי היא נשלחה כשגרירה למדינה אחרת ללמוד, ושם, זה לא כל הארץ מפלצות, זה שיש מפלצות אבל בני האדם מפחדים/שונאים אותם)

    12/11/2015 18:47

    כמובן, ודרקןין סיניים מלכותיים בקושי נושפים אש, הם מסמלים בדרך כלל דברים טובים חוץ מאו גואנג שהוא השליט של הדרקונים המזרחיים.

    12/11/2015 20:42

    הרס לי עכשיו את המשמעות המגניבה של ג'ינפייר ממנסטר היי (היא גם ממש יפה *-* יש לה קשקשים וזנב דרקון)

    12/11/2015 23:08

    אוקיי, אני אשנה אותה מעט כי זה לא מתאים שהיא תהיה תלמידה, בגלל התקופה שבה רק הבנים לומדים, ובפנימיות. מה דעתך שאבא שלה יהיה סגריר מסין והיא באה איתו ועם המשפחה שלה?

    12/11/2015 23:09

תשמרי לי!

12/11/2015 18:45

    אוקיי *-*

    12/11/2015 18:48

אמורה עלה לי רעיון, אבל אני צריך שתאשרי אותו…
אפשרי שמישהו אחר מצא את הרשימות של ד"ר ג'קיל(פה אני צריך אותך – ד"ר ג'קיל לא נשרף יחד עם הרשימות שלו באש או משהו, נכון? סתם רציתי להיות בטוח), הכין את השיקוי ושתה אותו – והוא בעצם נהפך לד"ר ג'קיל ומיסטר הייד חדש???
כי, בניגוד לשאר המפלצות, לד"ר ג'קיל לא היה ייחוד, לכאורה. הרי, הגורם המרכזי לאישיותו של מיסטר הייד הוא השיקוי, ולכן הגיוני שאם אדם אחר ישתה את השיקוי הוא יעשה(צורת סביל, גוף שלישי, עתיד) כד"ר ג'קיל המקורי.
אפשרי???
אם את מעדיפה שלא, וזה מסבך אותך אולי אני אקח רוח רפאים – שאלה: במידה וזה יסבך אותך ואני אאלץ לקחת רוח רפאים, אז זה פשוט רוח רפאים, או שזה הרוח רפאים(בה' הידיעה) מספר או סרט כלשהו?
לתשומת לבך – כתבת שהסיפור לא מתרחש בעולם המודרני.
את בטוחה? כל הקטע של המפלצות, בד"כ, זה הקשר שלהם לבני האדם.
כמו כן, שדרקולה למשל, מבוסס על דמותו של ולאד המשפד והסיפור של ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד, מתרחש בלונדון. אם את נשארת עם החלטתך, תוכלי לתת תיאור קצת יותר מכליל, מדויק וספציפי של העולם?

12/11/2015 19:35

    הממממ טוב, זה מתרחש בתקופה האליזבטנית, שעדיין אין יותר מדי טכנולוגיה אבל גם אין דרכי תקשורת פרימיטיביים. (התקופה בה אליס בארץ הפלאות מתרחש).
    ג'קיל לא נשרף עם הרשימות שלו, אבל אם מישהו ימצא את הרשימות, אני מעדיפה שזה יהיה אחיין שלו או משהו, שיהיה לפחות קשר משפחתי.
    העולם המודרני הכוונה שלי זה העולם עכשיו. אז רק הבנים הלכו לפנימיות, ורק לעשירים היו מכוניות, והומוסקסואליות הייתה מחוץ לחוק, ואסור היה לעשות ילדים לפני החתונה או בכלל לעשות משהו מיני, וזה נחשב כחטא, כמו שתיית אלכוהול מופרזת (למרות שזה לא נחשב לממש פשע).

    12/11/2015 22:47

שם: טיילר גרגורי ברוס
גיל: 17
הבן של: קרברוס (כלב השאול.)
מראה: שיער שחור קצר שמגיע עד הכתפיים. שיערו פרוע למדיי ברוב הזמן אך הוא יכול לסדר אותו בשנייה של העברת כף יד על שיערותיו, עיניו אדומות כמו טיפות דם ולכן מראהו תמיד מפחיד וגורם לאנשים לחשוש ממנו, בנוסף לכך הם קטנות. פניו מסורטטות בצורה מדהימה – כמו ציור שנוצר במריחת מכחול דקה. עורו צחור בעל שריטות חבלות וצלקות מקרבות שאביו הכריח אותו לעשות בגיל קטן (ראי ברקע.) הוא שרירי למדיי, לובש בעיקר חולצות קצרות מפני שהגיע מהגיהנום / שאול ושם תמיד חם. (לפי מה שהבנתי.) ומכנסי שק (אני מקווה שאת יודעת מה זה. אני והחברים שלי קוראים לזה מכנסי שקי קקי אם לא הבנת אני אתן לך קישור לתמונה.) ונועל נעליי ואנס שחורות תמיד. יש לו קעקוע המזכיר להבה בשכמתו הימנית.
אופי: למרות מראהו המאיים הוא דווקא נחמד למדיי, הוא חביב. אך לאחר מה שאביו עשה לו הוא הותיר אותו מצולק נפשית, וסגור. קר לאנשים (אירוני קצת.) ברוב הזמן הוא ציני וסרקסטי, אך אם מכירים אותו באמת רואים שהוא אדם מדהים וחמים. אך לא לטעות, הוא שונא שמרחמים עליו.
רקע: לטיילר לא הייתה ילדות טובה בכלל. אביו, שומר השאול (או כלב השאול.) היה אדם בעל משמעת חזקה, הוא תמיד היה דואג לשמו. בכדי לשמור על שמו הטוב הוא החליט לעשות קרבות לבנו מול שדים בעולם התחתון, ומשם קיבל את כל חבלותיו. כשהגיע לגיל 14, הוא קעקע עליו באזור שכמותו את סימן השאול, קעקוע המזכיר מעט להבה. בגיל 15, הייתה מתקפה על פתח השאול, של יצור הנקרא 'פניקס' , אביו נהרג מההתקפה אך לפני זה טיילר הצליח לברוח. הוא נשבע שהוא יחסל את הפניקס למרות כל מה שאביו עשה לו וכמה שאמלל את חיו.
משהו להוסיף: כשהוא כועס או מתרכז ומפעיל את כוחותיו אישוניו האדומות מתחילות להראות כמו להבות שמכלות את עצמם ולובן העין שלו נהיה שחור, כך שזה יוצר מראה מאיים למדיי. טפרים שחורים נשלפים מציפורניו וניביו מתחדדות מעט.

שם: אמה ברנינג (כאילו נשרפת burning)
גיל: 16
הבת של: הפניקס
מראה: שיערה ג'ינג'י מתולתל ופזור, ברגעים מסוימיים נראה כאילו הוא נשרף בצורה מרהיבה. עיניה ירוקות בהירות בצבע אזמרגד ועורה צחור. היא שרירית אך לא יתר על המידה. היא לבושה לרוב בבגדים עם צבעים חמים (אדום, צהוב, כתום וכיוצא בזה.) ומכנסיי ג'ינס לבנות או שחורות.
אופי: קשוחה, אפילו עד מאוד. היא חמת מזג ולא סומכת על אף אחד מלבד על עצמה ועל אביה. היא תעשה הכול בכדי להשלים את המשימה שלה (ראי ברקע.) לא מוותרת או מתפשרת כלל, אחראית ובעלת כושר גופני גבוה.
רקע: כשאביה תקף את פתח השאול, הוא נתן לה פגיון מיוחד הנוצר בלהבות שמסוגל לחסל כל מפלצת באשר היא. היא הייתה רק בגיל 14 באותה מתקפה. כשהוא הצליח לחסל את קארברוס, הוא פקד עליה למצוא את בנו בכדי שלא יהיה שומר נוסף לשאול והם יוכלו להמשיך במטרותיהם. היא נשלחת בחיפושים אחריו ואביה פוקד עליה שאם היא לא תמצא אותו היא לא תחזור הביתה כלל.

משהו להוסיף: אמ, אני אשמח מאוד אם תקבלי את שניהם. דיי השקעתי ^^ (לפי דעתי.) ואמה מסוגלת לעלות את עצמה באש ולירות מכפות ידיה כדורי אש.

אז זהו ^^

12/11/2015 19:39

    האמת שבגלל שהם טובים, וגם קשורים אחד בשני החלטתי לקבל את שניהם ^^
    רק מה המטרה של הפניקס? אה, ויש מצב שהפניקס הוא בעצם בת? כי הוא נראה יותר נשי כציפור אש וזה גם נותן לו משמעות טובה יותר (כי נשים נראות בדרך כלל כטובות, וזה הכי קיטש שגבר ואישה נלחמים זה בזה)

    12/11/2015 22:50

    אמ, המטרה של הפניקס היא לשלוט בעולמות (?)
    ולא אכפת לי כל כך שהפניקס תהיה בת. רק תעשי אותה ממש רעה וקשוחה XD

    13/11/2015 13:38

    אה אז הפניקס רעה וקרברוס טוב? :ם

    13/11/2015 14:21

טוב כרגע עברתי ברפרוף על ההודעות ואני אגיב כשאגיע לאינטרנט ממשי ולא בטלפון

12/11/2015 20:11

או או או, נזכרתי לשאול, בלה תופיע???

12/11/2015 22:03

אופסי, זה לא הפרק הזה… O_O

12/11/2015 22:04

    חחחח ממש חשבתי שדיברת על בלה הבת של הנמנמן (אם אני זוכרת נכון וככה קוראים לה)

    12/11/2015 22:05

נשמע ממש יפה. אין לי כוח לכתוב דמות, סורי.
סליחה שהתגובה ממש מגעילה.

12/11/2015 22:14

    לא נורא, תס U.U
    אשמח אם תחליטי לקרוא למרות זאת ^^

    12/11/2015 23:03

יש לי חצי דמות שכתבתי עד עכשיו, אבל אני צריכה ללכת להתארגן לשינה כי אני מתעוררת מחר ממש מוקדם. יש מצב שאת יכולה לשמור לי דמות? (סביר להניח שאף אחד לא ישתמש במפלצת שאני משתמשת בה אבל רק ליתר ביטחון: את יכולה לשמור לי את הנוקקובי? [מפלצת יפנית])

12/11/2015 22:50

    מה המפלצת הזאת? אני מכירה רק את הנופרה בו (הרוח חסרת הפנים), שהיא יפנית. ואת השוג'ו, רוח האלכוהול היפנית.

    12/11/2015 23:04

    ושכחתי להגיד שכן XD

    12/11/2015 23:06

כתבתי את הדמות על המחשב, ושניות לפני ששלחתי את התגובה האינטרנט הנפלא שלי התנתק. לא היה לי זמן לחכות עד שהוא יתחבר כי במילא כמעט פיספסתי את האוטובוס (בלי קשר לעובדה שהוא הקדים ואני רצתי חצי דרך)
אז אני אשלח אותה כשאחזור הביתה. הבעיה היא שכנראה אני אגיע הביתה בסביבות שלוש, אולי קצת לפני, אז הדמות קצת תתעקב.

13/11/2015 08:42

    חח אין בעיה. אני בעצמי עסוקה קצת היום בבוקר.

    13/11/2015 09:37

אוקיי – לנשום עמוק והתחלנו:
אז אני הולך על ג'קיל והייד, אבל משנה את הרעיון המקורי שלי.
מקווה שתאהבי.
שם הדמויות:(אני חושב שכדאי שאגיד את זה כבר פה. אני כותב על שתי תאומות באותו הטופס.) התאומה הגדולה – ארי(Ahri בקוריאנית משמעות השם היא: אלגנטית או חיננית) והתאומה הקטנה – ג'ינקס(Jinx באנגלית משמעות השם היא: מביא מזל רע או קללה).
גיל: בנות 17. ארי גדולה מג'ינקס בשעתיים.
מין: נקבות.
הבן/הבת של: פה העניינים מתחילים להסתבך. מוכנה? אנחנו מתחילים:
לאחר מותו של ד"ר ג'קיל, בן דודו(הקשר ביניהם נותק מסיבות כאלה ואחרות), הגיע למעבדתו וכשראה את התרשימים השונים של ד"ר ג'קיל, החליט שהוא ממשיך את עבודתו. באותו זמן בדיוק הוא היה נשוי.(גם על אשתו אגיד משהו עוד מעט).
בקיצור – הבן דוד לא ידע על תופעות הלוואי של השיקוי, וכששתה אותו הוא, בדיוק כמו ד"ר ג'קיל, החל לפתח את הצד הרשע שלו, מיסטר הייד. בזמן הזה, שלאחר שתיית השיקוי, אשתו נכנסה להיריון.
לבסוף, כשאשתו כרעה ללדת, בן הדוד היה תחת השפעתו של מיסטר הייד. הוא עשה פשע מסוים(רצח או גניבה או וואטאבר) וכשהמשטרה עלתה עליו, התחיל מרדף שבסופו, הייד – כלומר בן הדוד, נורה ומת.
מאז אשתו גידלה את שתי בנותיה לבד. ועכשיו הרחבה קטנטנה על אשתו – לא היא ולא בעלה, ידעו שהסבתא רבתא שלה(של האישה) הייתה קיטצונה(רוח שועל).
עכשיו כדי שתביני מי מה ומו –
ג'ינקס כביכול היא "הבת" של מיסטר הייד(דגש ענקי על הכביכול), ארי, היא הבת של ד"ר ג'קיל(הכוונה לבן דוד, שגם הוא נקרא ג'קיל) אך היא גם קיטצונה, כמו הסבתא רבתא רבתא שלה.
תיאור חיצוני: ארי – יש לה פנים יפהפיות. היא בעלת שיער שחור עם ברק סגול, עיניים כחולות בהירות, שמקסימות את המתבונן. יש לה אף מושלם ושפתיים דקות וורדרדות. עור בהיר ועדין וגבות מסורטטות. יש לה גוף של רקדנית(אף על פי שהיא לא רוקדת) כלומר – גוף רזה, רגליים חזקות, בטן שטוחה, חזה עליון וצוואר חזק (עצמות בריח בולטות וכו'. יש לה שרירים שלא ממש נראים לעין וגוף גמיש מאוד (כולל רגליים, שכמות, גב תחתון, גב עליון וכו').(תודה לתס, כי היא כתבה לי את זה על אליסון מביה"ס לחיים, אז תודה.) אם את רוצה מעט יותר הכוונה, ארי נראית ככה – http://i.imgur.com/XCRj3XX.png
ג'ינקס – כמו אחותה גם ג'ינקס יפהפייה, אך אצל ג'ינקס זה פחות בולט.
יש לה תווי פנים עדינים, שיער תכול וארוך(מאוד מאוד ארוך, ולכן בד"כ אסוף לשתי צמות ארוכות שמגיעות לה עד לשוק, זאת אומרת שאם הוא לא אסוף הוא ממש מטאטא את הרצפה), עיניים אדומות(אם את לא רוצה תא הצבע הזה, כי הוא לא אנושי, אז שיהיה ירוק בהיר בהיר בהיר) כמו שני פנסים.
יש לה את אותו האף כמו לאחותה, אבל השיניים שלה יותר ישרות משל אחותה(לא שלארי אין שיניים ישרות, פשוט של ג'ינקס ממש יפות). עור בהיר, היא ואחותה גבוהות לגילן וארי יותר גבוהה ממנה בקצת.
אני אשלך לך תמונת הכוונה לג'ינקס בתגובה אחרת(זה בעיה אצל האתר…).
אופי: ארי – ארי היא הבן אדם הביישן ביותר שתפגשו. היא מאוד שקטה וכשהיא מדברת היא מדברת בקול חלש מאוד. היא לא יודעת להתחיל שיחה, וכשהיא נאלצת לדבר מול קהל היא מגמגמת. היא מאוד ביישנית גם במה שקשור לגוף שלה – היא אף פעם לא תלך עם בגדים חושפניים, אפילו לא עם חולצת בטן.
ארי היא גם מאוד תמימה, היא לא מבינה ציניות, או בדיחות על חשבונה, והיא יכולה להיעלב מדברים קטנים בקלות. אנשים חושבים שהיא מפונקת ומתנשאת אבל זה ממש לא נכון – היא פשוט מאוד מאוד ביישנית. וחוץ מזה, היא מאוד צנועה וענווה. היא חכמה שזה מפחיד, יכולה לענות על כל שאלה(אבל לא עושה את זה), המוח שלה עובד מהר(מדי) והיא גאונה ויכולה לחשב את הדברים המסובכים ביותר בכמה דקות.
היא נדיבה מאוד – אבל שוב, אנשים חושבים שהיא מתנשאת בגלל שהיא שקטה.
החיה האהובה עליה, ללא כל ספק, היא השועל, בניגוד להמון אנשים אחרים, היא מוצאת בחיה משהו מלכותי.
ג'ינקס – היא ההפך הגמור של ארי. ג'ינקס היא עושת צרות מלידה, שטותניקית, מתוחכמת ומצחיקה. המוטו שלה זה"חוקים נוצרו כדי שיפרו אותם"( rules are made to be broken), והיא אוהבת להגיד גם כשהיא משועממת מדברים של מישהו, "תשאל אותי אם אני מקשיבה. רמז: אני לא."(ask me if i'm listening. hint:i'm not) וכשבנות אחרות מציקות לאחותה(וזה קורה המון בגלל האופי של ארי), היא אומרת להם(לבנות שמציקות), "את(/ן) כזאת לוזרית, תמיד מוכנה לבכות ט – טא – טא – טא" (such a loser, always ready to cry!' T-t-t-ta!").
חוץ מזה, ג'ינקס לא יודעת רצינות מהי, והיא משתעממת די מהר(כי היא סופר אנרגטית). היא יכולה להיות ישירה מדי, בלי לשים לב ולפעמים אפילו ארסית.
למרות שאנשים רבים רוצים להיות חברים וחברות שלה, כי היא כיפית וזורמת, ג'ינקס לא רוצה, כי היא לא בן אדם חברותי כל כך.
ג'ינקס אוהבת לעשות מתיחות ולצחוק על אחרים, ומי שינסה להבין איך היא פועלת ישתגע. כשג'ינקס בסביבה, כדאי שתפתחו עין, כי אתם יכולים להיתפס עם המכנסיים למטה(תרתי משמע). הרבה יגידו שהיא משוגעת לגמרי והיא יודעת את זה, ואפילו גאה בזה. היא מגוננת על אחותה בכל מחיר, והיא הדבר החשוב לה ביותר(אבל זה לא אומר שהיא לא מותחת גם אותה) וכג'ינקס צריכה עזרה במשהו, היא תמיד תדע למי לפנות.
אם את רוצה מעט יותר הכוונה באופי שלה: היא מזכירה את הג'וקר, גולום והלנה בונהם קרטר(שיחקה את בלטריקס בהארי פוטר וגם את מלכת הלבבות באליס בארץ הפלאות).
רקע: די הבנת בקטע של הבן/הבת של… תוכלי להוסיף כל מיני פרטים סיפורים כבחירתך…
משהו מיוחד שצריך לדעת: ארי מפחדת מגרזנים פחד מוות. לא סכינים, לא חרבות, גרזנים. ג'ינקס לא מפחדת משוום דבר ובכלל היא טיפוס מאוד YOLO.
יכולות: כשארי בצורת הקיטצונה שלה(שתדע על זה רק במהלך הסיפור), צומחים לה תשעה זנבות. עיניה משנות את צבעם לצהוב או סגול(זה משתנה מפעם לפעם) ומן הילה של שועל מקיפה אותה.
לגבי ג'ינקס – היא יודעת לקרוא את האישיות של בן אדם כמו ספר פתוח ולהשתמש בזה נגדו. גם לה יש הילה של שועל, אך בניגוד לארי, חוץ ממעט הגנה, זה לא תורם לה בשום דבר והיא לא יכולה להשתמש או לשלוט בזה(גם היא לומדת על זה רק במהלך הסיפור).
משהו להוסיף: מקווה שתאהבי.

13/11/2015 16:10
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך