תגיבו לי בבקשה
אני צריכה רעיונות לסיום הסיפור
איך אתם חושבים שהוא צריך להיגמר?

אנשי המראה פרק יא'

28/03/2011 949 צפיות אין תגובות
תגיבו לי בבקשה
אני צריכה רעיונות לסיום הסיפור
איך אתם חושבים שהוא צריך להיגמר?

פרק יא'

לארח שעה וחצי הן חזרו כל אחת עם 6 שקיות עמוסות בבגדים ממסע הקניות עייפות ומרוצות, הן הלכו לסלון וראו את הבנים יושבים עם הכוס קפה, הם נראו שקמו לפני לא יותר מ-5 דקות.
"אני גמורה" אמרה לילי והרימה את הרגליים על ההדום"
"בטח, הרצת אותי בכל החנויות" אמרה ג'סי בנימה שאמרה שהיא נהנתה מאוד
"אנחנו רואים, יש לי רק שאלה, השארתם בגד בשביל לכסות את בובות הראווה המסכנות" אמר ג'וש בחיוך לשניהם
"לא" הן אמרו בבת אחת, הסתכלו אחת על השנייה וצחקו.
כך ראה אותם הקוסם, כשהוא נכנס לחדר ואמר
"אני רואה שהתאוששנו מאתמול, אז אני רוצה שנתחיל לדון בעניין תקיפת ראש הנחש, אתם מספיק משופשפים ומתואמים בנכם בשביל להביס את מורדריד, אני חושב שאתם מוכנים, אבל השאלה אם אתם חושבים כך?"
לאחר כמה שניות הם אמרו אחד אחרי השני כן, הם חששו להילחם ביצור החזק ביותר בנירלנד, אך ידעו שאין להם ברירה, הם לא יכולים להמשיך עם ההתקפות האלה שתכיפותם רק עלתה.
"אם כך בואו אחרי, אני רוצה להראות לכם איך זה התחיל" הוא לקח אותם למרתף ושם הם ראו תמונות מסודרות בשורה לאורך הקיר, בתמונות היו את אותם אנשים בכל מיני מקומות, בראשונה: ההורים של ג'סי וג'וש (הם זיהו אותם מהתמונות שהביא להם בלומיד אחרי שביקשו ממנו שיספר להם כל מה שהוא יודע על הורים שלהם), את בלומיד, ועוד אדם בעל שיער שחור פחם ועיניים ירוקות עם חיוך בעיניים, כולם נראו צעירים ומאושרים, יושבים על שמיכה משובצת אדומה לבנה, עם סלסלה, תינוק זחל ליד לוסי (אימם של ג'וש וג'סי).
תמונות נוספות היו שם, בכולם נראה שהם היו מאושרים וצעירים, כל כך צעירים, חשבה לילי, השינוי היחידי שראתה בין התמונות שככל שהם התקדמו עם הקיר, זה המבט בעיניי האדם הרבעי, ככול שחלפו על פני התמונות כך המבט הפך להיות משאנן ומאושר למחושב ומרוגז, היא הניחה שהוא מורדריד, היא הופתעה שהוא היה נאה ולא מכוער כמו שדמיינה אותו, היא חשבה שאדם בעל נשמה שחורה כשלו חייב להיות פרצוף תואם, רוע בא בהרבה צורות.
בלומיד הפר את השתיקה ששררה בחדר ואמר: "כמו שבוודאי ניחשתם, האדם הרבעי בתמונות הינו, מורדריד, מה שלא צוין אך אני חושב שקלטתם לבד, זה שמורדריד היה חבר שלי, ושל הוריכם" הוא הסתכל לעבר ג'סי וג'וש, והוסיף "כולנו היינו קוסמים ומכשפים צעירים בזמנו שלמדנו על ידי מורה משותף, כדומה לכם, דוני ולוסי מצאו אחד את השני, ולאחר בואכם לעולם החליטו לזנוח את המאבק למקום הראשון, וכמו פינו אותו לי ולמורדריד, אני בוש לומר שהייתי חלש התפתיתי לדבריו של מורדריד על שליטה בעולם, למזלי היו לי חברים טובים, הוריכם, הם משכו אותי מזרועותיו של מורדריד והראו לי את דרכי המעוותת לזכות בערכה וכוח, על חשבון חיי אדם, שבאותה תקופה רחוקה, נראו לי חסרי ערך, אך לצערי הרב למורדריד זה היה מאוחר מידי הוא כבר נשאב עמוק מידי לעולם קסמי האופל, ככול שאתה מתעסק בקסמים אפלים כך נשמתך הופכת אפלה יותר ויותר.
אני חושב שהקסמים שיבשו אותו לחלוטין הוא התחיל להיכנס בתוך עצמו, ראינו אותו לעיתים רחוקות יותר ויותר, לפעמים בהפרש של חודשים, עד שיום אחד הוא תקף, את דוני ולוסי, הם לא צפו את זה.
אני לא צפיתי את זה.
נשמתו לא שלו יותר, אלה של האופל, מורדריד שאני הכרתי מת לפני 20 שנה"
הוא הרגיש שאבן נגולה מעל ליבו, זהו הוא סיפר להם את סיפורו, וקיווה שדעתם לא תשתנה עליו, כנראה משהו בשפת גופו הסגירה אותו שכן לילי חייכה אליו ואמרה "אנו יודעים שהיית צעיר, וכלום עושים טעויות, אני גאה לקרוא לך מורי" היא חיבקה אותו, כי ידעה שהוא צריך זאת, כולם הוסיפו מלמולים דומים לדבריה של לילי.
בלומיד קטע את החיבוק בעיניים נוצצות, ואמר: "טוב, תודה ילדתי, לקח לי הרבה זמן לבין שחברי הטוב ביותר מת מזמן, ולא אותו אנו הורגים, אלה יצור לא אנושי"
הם המשיכו להסתובב בחדר, שאלו שאלות על הזמנים ההם, עוד שעה ארוכה, לאחר מכן עלו למעלה לארוחה ושינה טובה.
מחר ידונו בעניין התקיפה, מועד ההתקפה נקבע לשבועיים ממחר.

למחרת בבוקר בשעה 10, כשכבר הספיקו להגן על עוד עיר, להתאמן כשעתיים על הכוחות שלהם, ואימון כושר, התייצבו בסלון כולם, תחילה הגיעה בלומיד והשתלב על כורסת העור, לאחר מכן הוא ראה שהגיעו לילי וג'סי צוחקות מבדיחה שכנראה לילי אמרה אך הוא לא שמע את טיבה, ג'וש הגיעה מיד אחריהן, כשמייק נכנס הוא ראה שכולם יושבים כבר הוא ניסה להיכנס בשקט ושמע את הקוסם "מייק שב בבקשה", "נתפסת" אמר ג'וש בחיוך, "כן, טוב" מלמל מייק וישב.
"למה התעכבת?" לחשה ג'סי כשמייק התיישב לידה
"הייתי רעב" חייך אליה

"נתחיל?, כולכם יודעים עכשיו את הסיפור, ומה צריך לעשות, בשנה וחצי האחרונות למדתם על היכולות שלכם, על עבודה כצוות, ואף יישמתם את מה שלמדתם בהתקפות הרבות שבאו לאחר מכן, אני מאמין שאתם מוכנים עד כמה שאפשר, להביס את מורדריד."
"עכשיו אני רוצה להעניק לכל אחד מכם חלק מכוחי: לך מייק אני מוסיף מכוחי את כוח החשמל"
לאחר מכן הוא קרא לג'סי ולה הביא את כוח הריפוי,
ללילי הוא העביר את ראית הנולד,
ולג'וש הוא הוריש את כוח הקסם.
"לא ידעתי שאפשר להעביר את הכוחות שלנו לאנשים אחרים, ולמה אתה מעביר לנו את הכוחות שלך? שאלה לילי בתמיהה.
"קוסם מעל דרגה מסוימת יכול אך זה דורש מאמץ רב, שהקוסם לא יכול להמשיך להתקיים ללא כוחות אלה, רגע (הוא אמר להם כשרצו כולם להתחיל לדבר בבת אחת), ואני עושה זאת מכיוון שזו דרכי להחזיר טובה לחברי, וללא כוחות אלה לא תצליחו במשימה, החלטה זו נקבע לפני 20 שנה בחזיון, ואני יותר ממוכן, אני מוכן לגלגול החדש שלי, ומחכה לו בקוצר רוח.
ארוחת הערב הזו תהיה האחרונה שלנו ביחד, לאחר מכן אני יעביר לכם את כוחותיכם החדשים"
הם נראו כלאחר מלחמה, מלחמה נפשית עם עצמם הוא שיער, ולכן הוסיף
"אני רוצה לבלות איתכם את לילי האחרון בכיף ולא כאבל, לכן אני אגלה לכם שבזכות ראית הנולד שלי אני יודע שבגלגול הבא אני הייה בן אנוש מכדור ארץ אשר יחיה חיים נורמטיביים, יאהב ויאהב, מה שלצערי החמצתי בזמנו, אני מחכה למותי ולא מפחד מכך, האם לא תשמחו בשבילי?"
"הלילה נחגוג" אמר מייק בביטחון והסתכל על כולם, מסמן להם במבטו להגיד את אותו דבר בשביל מורהו, מי שגידל אותו והחשיב כאב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך