נ.ר5
הסיפור סובב אחריי אגדה של חוף המאיה אשר אם תהיה לבד בעת החשכה תוכל לראות את עקבות מי שאיבדת והם יובילו אותך אליו. אלא אם כן אתה לבד. ליאונרד איבד את אהובתו, כשצבא ארה"ב פלש אל שכונת סנטגרום. היא נעלמה כאילו בלעה אותה האדמה. הוא שמע על האגדה ויום אחד החל לחפש אותה. בדרך נפגוש עוד כמה אנשים ששמעו על האגדה, ולבסוף הם ייפגשו בנקודה ויגלו סוד אפל על מי שהם מחפשים. ההרשמה: שם: גיל: זכר/נקבה מראה: אופי: את מי הוא מחפש ומדוע: בבקשה לא רק בני/בנות זוג, אלא גם קרובי משפחה, חברים ועוד.

אבידות – אליה – הרשמה

נ.ר5 13/02/2015 656 צפיות 6 תגובות
הסיפור סובב אחריי אגדה של חוף המאיה אשר אם תהיה לבד בעת החשכה תוכל לראות את עקבות מי שאיבדת והם יובילו אותך אליו. אלא אם כן אתה לבד. ליאונרד איבד את אהובתו, כשצבא ארה"ב פלש אל שכונת סנטגרום. היא נעלמה כאילו בלעה אותה האדמה. הוא שמע על האגדה ויום אחד החל לחפש אותה. בדרך נפגוש עוד כמה אנשים ששמעו על האגדה, ולבסוף הם ייפגשו בנקודה ויגלו סוד אפל על מי שהם מחפשים. ההרשמה: שם: גיל: זכר/נקבה מראה: אופי: את מי הוא מחפש ומדוע: בבקשה לא רק בני/בנות זוג, אלא גם קרובי משפחה, חברים ועוד.

החמה החלה לשקוע בצבעי אדום וכתום. כשנגעה בים הכחול והשלו, גם גוונים של וורוד וסגול נראו בו. ליאונרד לא ראה שמיים כל-כך יפות מעולם. אבל הוא לא סתם ישב על החול הלבן והרך, ברוח הקיצית מביט אל השקיעה, אלא הוא ישב שם בגלל האגדה על "חוף המאיה". האגדה מספרת שאם איבדת מישהו, ברגע שהשמש תשקע אל מתחת לים והירח יפציע, עקבות יופיעו ויזהרו בלבן. ואז ליאונרד יוכל להגיע אליה. הים עמד שומם וקצף הגלים קירר את רגליו. הוא כל-כך רצה להיכנס אל הים, אך האגדה גם אומרת שכדי שהעקבות יוכלו להיראות, חייב הרואה להיות בחלקה ללא אנשים. הוא שכב על החול ועצם את עיניו, מדמיין אותה. מדמיין את עקבותיה הקטנות על החול זוהרות בלבן. הוא דמיין אותו מסתובב בכל העולם ומחפש אותה ולבסוף… הוא מגיע אליה. הוא רואה את שיערה הזהוב ועיניה העינבריות. מבחין בצלקת הקטנה שעל תנוך אוזנה כמו עגיל לבן ודק. חיוכה רחב…
"בבקשה, אלוהים." נשמעה לחישה לא רחוק מליאונרד. הוא פקח את עיניו והסתובב אל צוק האבן שמאחוריו. נערה צנומה ישבה ורגליה משתשלות מקצה הצוק הנמוך (הוא היה בגובה של כ-3 מטרים). נראה שהיא לא הבחינה בליאונרד כי היא המשיכה לדבר.
"בבקשה, תן לי את כוחי כדי למצוא אותה."
לא… זה לא יכול להיות. אסור לו לזוז מחלקת החול הזו, אך אם יישאר… העקבות לא יגיעו כי הנערה המסתורית כאן. היא צפתה אל הים, אל האופק שהתחיל להיצבע בצבעי הלילה. דמעות זלגו על לחייו של ליאונרד והוא השמיע יפחת בכי.
הנערה סיננה קללה, "מי שם?"
אל תענה. אמר לעצמו ליאונרד. הוא קם וניקה את עצמו מהחול הלבן. כוכבים כבר האירו בשמיים. זה לא יגיע. חשב לעצמו ליאונרד. הוא הסתובב והביט בפעם האחרונה בים, והחל ללכת מסביב לצוק, אל הכביש הראשי שמוביל לשכונת "סנטגרום". קול פסנתר נשמע מאחוריי ליאונרד. הוא הביט לאחור וראה עקבות ננעצים בחול ברכות, בגלל החושך הם החלו לזהור בלבן. הוא החל ללכת אחריהם, וכך גם הנערה. אך שניהם לא שמו לב זה לזו.


תגובות (6)

וואו, פשוט מדהים, יש לך כתיבה מדהימה.
מחכה להמשך
מדרגת לחמש

13/02/2015 15:55

מה ההרשמה כאן?

13/02/2015 16:03

    ברציתי להוסיף יש הרשמה

    13/02/2015 16:11

בשביל הביקורת, אהבתי את הסיפור. הוא מאוד יפה, לדעתי הסוגריים עם הגובה סתם היו מיותרים והרסו את קצב הקריאה וההמשכיות שלה. פרט לזה, אהבתי את זה מאוד. היו כמה מקומות נוספים בהם היו מילים\סימני פיסוק\ו' החיבור שקטעו את רצף הקריאה, אבל זה היה מינורי.
שם: קרוליין האנאקו וויליאמס.
גיל: 17.
נקבה.
מראה: כרצונך, ערבוב של אסיאתי ומערבי.
אופי: סגורה בעצמה, לא מדברת הרבה, מאוד פגיעה מבחינה רגשית, נעלבת בקלות ובוכה בקלות, אלימה.
את מי הוא מחפש ומדוע: אחותה הקטנה, שנעלמה כשקרוליין הייתה בת עשר, אחותה הייתה בת תשע ושמה היה האנאקו. קרוליין אימצה את שמה בכדי לעולם לא לשכוח אותה.

13/02/2015 20:25

    מסכימה עם ה"ביקורת" שזה שמעליי כתב..;)
    סיפור מדהים!!
    אשמח אם תקרא גם את הסיפור שלי.. רגש לא ממומש. תחפש לי בפרופיל

    17/02/2015 20:27

וואו נשמע סוחף…מאז ככה,
שם : אמה (שם משפחה כרצונך)
גיל : 16 וחצי
נקבה
מראה : שיער גלי בצבע חום כהה, גומה בצד השמאלי של הלחי, עיניים שחורות ומבריקות, פנים עגולות במקצת.
אופי : נערה שמחה ואנרגטית במיוחד, תמיד תיהיה זו שעוזרת ומקשיבה לאחרים אך לא נשמעת, מצחיקה ועליזה. לא מדברת הרבה על עצמה, שומרת את הסודות שלה בקרבה ומספרת רק למי שיש לו ערך חשוב בחייה. תמיד עם חיוך על הפנים, היא אף פעם לא בוכה בקרבת רבים, זקוקה לתשומת לב, כי לא קיבלה הרבה בילדותה.
אוהבת להתפרק, בכל דרך שהיא, בתנאי שהיא לבד.
את מי היא מחפשת : את אחיה הגדול שנהרג במלחמה, כשהייתה בת תשע בלבד. היא היתה מאוד קשורה אליו, ומאז התקרית, משפחתה לא חזרה להיות כמו שהייתה ולכן היא אספה את עצמה ונהייתה כזאת אנרגטית.

13/02/2015 21:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך