Butterfly
מקווה שאהבתם <3
ונ.ב.
תאליה, קוראים כמו השם טליה, פשוט זה נראה ככה יותר מכובד כזה לא יודעת XD

אבירים- פרק 3 -שם הסיפור שונה, לשעבר 'מיוחדת'-

Butterfly 14/11/2013 429 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם <3
ונ.ב.
תאליה, קוראים כמו השם טליה, פשוט זה נראה ככה יותר מכובד כזה לא יודעת XD

"הנה הגענו!" קרא הנרי וקפץ ממושבו במהירות. הם עצרו ליד בית גדול יחסית, עם אורווה. הנרי עזר לתאליה לרדת והיא סידרה את שמלתה הפירחונית. מצב רוחה היה עגום ופניה העידו על כך.
הם נכנסנו לבית הגדול ובפנים קיבלה את פניהם אישה נאה וגבוהה שלבשה שמלה ארוכה בצבע סגול בהיר וסינר קטן בצבע תכלת. שיערה הבלונדיני היה אסוף ברישול על ראשה, והיא נעלה נעלי בובה בצבע כחול.
"זאת סופיה, סופיה הכירי, זאת תאליה" הציג הנרי את תאליה בפני האישה. סופיה חייכה לעבר תאליה "בואי מתוקה, אעזור לך להתלבש" תאליה לא הבינה למה היא לא יכולה להתלבש לבד, אך עלתה במהירות במדרגות אחרי סופיה.
הן נכנסו לתוך חדר קטן שקירותיו צבועים בלבן מתקלף, וריצפתו שבורה. מיטה עם סדין לבן ומוכתם עמדה באמצע החדר, ושולחן איפור קטן עמד לידה. תאליה התפלאה ממידת ההזנחה של החדר, אך לא אמרה דבר.
סופיה הביטה בחדר במבוכה. "לא ציפינו לאורחים" אמרה בקול מתנצל.
"אנחנו?" שאלה תאליה והתקרבה למיטה. על המיטה הונחה שמיכת טלאים ישנה בצבע ירוק כהה, שלא ממש השתלב בחדר הלבן בקושי. על השמיכה הייתה ערמת בגדים ותאליה הרימה בד ארוך וגמיש בצבע גוף והסתכלה עליו בתמיהה.
"אני וג'פרי, הבן שלי" אמרה סופיה.
"מה זה?" שאלה תאליה והביטה בבד המוזר.
מבוכה קלה התפשטה על פניה של סופיה "זה, בכדי לכסות את החזה שלך" אמרה. תאליה הסתובבה אליה בהפתעה.
"מה?" שאלה.
"הנרי לא סיפר לך?" שאלה סופיה ותאליה הנידה בראשה. "אנחנו לא יכולים להסתובב איתך כשאת נראית כך. זה גלוי מדי. את עומדת להתחפש לילד" תאליה הביטה בה ופערה את פיה בכדי לומר משהו, אך מיד סגרה אותו.
"מה עם השיער שלי?" שאלה לבסוף, פוחדת מהתשובה. שיערה השטני שהגיע קצת מעבר לכתפיה, היה אמנם קצר, אך הוא היה יפה והיא לא יכלה לחשוב על להיות בלעדיו.
"נצטרך לחתוך אותו." אמרה סופיה בחדות.
"לא נוכל פשוט להכניס אותו לכובע או משהו??" שאלה תאליה בתקווה.
"הסיכון גדול מדי" הנידה סופיה בראשה. "אני אניח לך להתלבש לבדך." אמרה סופיה ויצאה מהחדר, אך כעבור רגע הכניסה את ראשה בחזרה לחדר "שמך מעכשיו יהיה פטר ואת תעני אך ורק לשם הזה. מובן?" תאליה הנהנה.
תאליה הורידה את בגדיה והחלה לכרוך את הבד הגמיש סביב חזה וביטנה. אחרי זה היא לבשה חולצה ירוקה בהירה ומעליה גלימה אדומה. היא לבשה מכנס ארוך בצבע אפור ומגפיים שחורים ומרופטים. היא חשבה שהיא נראית דיי מטופשת ונאנחה.
את שיערה היא הכניסה לתוך כובע גדול בצבע שחור וקיוותה שסופיה לא תחשוד. היא יצאה מהחדר וירדה למטה.
סופיה הייתה במטבח וזימזמה לעצמה שיר, והנרי היה בסלון וקרא עיתון. היא הורידה את הגלימה המטופשת והניחה אותה על אחת הספות ליד הנרי, ואז יצאה החוצה לאורוות.
היא נכנסה לאורווה והתבוננה בסוסים.
"מוצא חן בעיניך?" שאל קול. תאליה הסתובבה במהירות.
בכניסה לאורווה עמד נער גבוה עם שיער ג'ינג'י וקצר, ועיניים ירוקות ושובבות. גופו היה שרירי וחסון ומצא חן בעיני תאליה. היא ניחשה שזהו ג'פרי, בנה של סופיה.
"אה בטח.." אמרה תאליה ואז השתעלה, ושיוותה לקולה טון גברי יותר "בטח כן.."
"זאת הסוסה שלי, דולי" אמר ג'פרי והחווה בידו לעבר סוסה לבנה וגדולה שעמדה קרוב אליו. תאליה חייכה.
"אז אתה הנער החדש של הנרי?" שאל ג'פרי וגרם לתאליה לבילבול. היא התעשתה ונזכרה שהיא נראית כמו בן, אך מה זה אומר הנער של הנרי? היא עומדת להיות משרתת, סליחה, משרת?
"אהה.. כן בטח" אמרה תאליה בהיסוס.
"מעולה, אז אתה בטח יודע לרכוב על סוסים. רוצה שנצא לאימונים?" שאל ג'פרי וחיוך התפשט על פניו.
"אה.. אני לא כלכך יודעת.. אה יודע לרכוב.. אני כאילו דיי חדשה.. חדש בעיניין הזה" אמרה תאליה במבוכה. היא צריכה להתרגל לפנות לעצמה בתור זכר.
"אה.. אני יכול ללמד אותך, עם אתה רוצה" אמר ג'פרי.
"בטח" אמרה תאליה וחייכה. היא הרגישה שתשובתיה מטופשות אך התעלמה מזה.
ג'פרי עזר לה לשחרר את אחד הסוסים ולשים עליו אוכף. הוא אמר ששמו טובי.
היא עלתה על הסוס וג'פרי עלה על שלו. ג'פרי לימד אותה איך להתחיל, ולאט לאט היא קלטה. לבסוף, הם יצאו לטיול באחו.
"אז.. איפה אתה לומד?" שאלה תאליה את ג'פרי.
"אני לא לומד. הנרי מלמד אותי את כל מה שאני צריך לדעת" אמר ג'פרי.
"מה, כמו חשבון וכאלה?" שאלה תאליה וסידרה את כובעה בזהירות.
"לא, כמו לחימה, הגנה דברים כאלה. תכף גם אתה תלמד אותם" אמר ג'פרי וגרם לתאליה לעצור.
"למה אתה מתכוון?" שאלה בבהלה.
ג'פרי הסתובב אליה עם סוסו "הוא מלמד אותי איך להיות אביר" אמר ג'פרי בפשטות "ובקרוב גם אתה תלמד את זה"


תגובות (1)

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי

19/11/2013 13:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך