ליאנה21
טוב ,אז סוג של חזרתי , וזה התחלה של ספר שהתחלתי לכתוב ,אני אשמח מאוד אם תקראו , זאת רק ההקדמה , ואני אבין לגמרי אם לא תבינו אותה , יש בה המון דמויות , אבל אתם לא צריכים להבין יותר מידי , רק לזכור , בפרק הראשון או השני אני אצטרך 2 דמויות. ואני אפרט הכל , תודה לקוראים! :)

אבן החן של הונמשי – הרשמה בקרוב

ליאנה21 12/07/2014 598 צפיות 9 תגובות
טוב ,אז סוג של חזרתי , וזה התחלה של ספר שהתחלתי לכתוב ,אני אשמח מאוד אם תקראו , זאת רק ההקדמה , ואני אבין לגמרי אם לא תבינו אותה , יש בה המון דמויות , אבל אתם לא צריכים להבין יותר מידי , רק לזכור , בפרק הראשון או השני אני אצטרך 2 דמויות. ואני אפרט הכל , תודה לקוראים! :)

אתם שמעתם סיפורים על פיראטים , ובנות ים , שדים ואנשי זאב , אבל שום דבר לא משתווה לסיפור שאתם עומדים לשמוע היום , הסיפור על אבן החן של הונמשי….
סיפור על ילדה רגילה (לפחות הייתה) ושד , טוב בערך שד. האמנם ?

-הקדמה-

"ניקולס!!" צעקה קיילי בשדות , כשהיא מחזיקה בידה מקל מעוצב מעץ ועל ראשו כדור בדולח. מקל זה נקרא כולשמרי , המקל עבר בתורשה בין נביאי הכפר , עד שהגיע לידיה של קיילי.
קיילי עברה כבר כמה פעמים על אזור היער שבו ניקולס והיא תמיד קבעו להיפגש , אך לא מצאה סימן ממנו.
"ניקולס!!" צעקה שוב
"אני לא אוהב כשאת קוראת לי בשמי המלא. זה גורם לי לחשוב שאת כועסת עלי." זינק ניקולס מעץ שהיה מול קיילי והזדקף בחיוך השובבי והרגיל שלו.
"הנה אתה! איפה היית? למה אתה לא עונה לי כשאני קוראת לך??" נאנחה קיילי
"אני רק ניסתי לישון קצת , אבל ברור שזה בלתי אפשרי כשאת בסביבה ," גיחח ניקולס
"ניק. אני לא צוחקת איתך. נזיר מההר הצפוני הגיע אלי , הוא טען שהוא ראה את יוגימהי." קיילי פתחה את עיניה וחיכתה לתגובתו של ניקולס.
"יוגימהי ? תזכירי לי?" צחקק ניקולס. "אוח!! ההוא מהנבואה! ניק!" התרגזה קיילי
"אההה , הוא ? את צוחקת עליי. אם הנזיר באמת ראה את ההוא מהנבואה שלך , הוא היה כבר ממזמן מת." חייך ניק
"טיפש! זה כל הקטע ניק! הוא רוצה שנדע שהוא בא! הוא רוצה שנדע שהוא בא בשביל השרשרת שלי!" קיילי גיגלה את עיניה והתיישבה בחבטה על הדשא.
"מה הבעיה קיילי ? אני פשוט אלך לעצור אותו." חייך ניקולס , הוא אהב להתגרות בקיילי
"שלא תעז ניק! שלא תעז!" קיילי הזדקפה בבת אחת ועיניה נפתחו באימה , וניקולס מאידו רק צחק. "תירגעי. אני לא אדיוט. אני לא אלך." חייך ניקולס.
"יופי." חייכה קיילי ונשקה לו בלחי "אני צריכה ללכת , יש לבלה יום הולדת."
"תמסרי לה מזל טוב!" חייך ניק ונופף לה לשלום, כשפנה לחפש את אחותו הקטנה , אליאנה.

"אלי! אלי קדימה! את יודעת שאני לא טוב בכל המשחקים האל.." ניקולס הפסיק לדבר כשאפו קלט את ריחח הדם שהיה בקרבת מקום , ריח הדם של אחותו הקטנה.
"אליאנה.." לחש
"אליאנה ? אליאנה?? אליאנה!!" הוא רץ במהירות במורד הנהר , עוקר אחרי ריח הדם שהוביל אותו למערה בה נמצאה גופתו של אחותו הקטנה.
הוא נפל ליד גופתה וחיבק אותה חזק , אך שום רוח חיים לא נמצאה בה.
"אהה , אתה מכיר אותה ?" עמד מישהו מתחת למערה , ניקולס הריח על גופו את כל דמה של אחותו.
"קוראים לי יוגימהי ," חייך השד שהיה מתחת למערה
"אתה…" לחש ניקולס , ונזכר בנבואתה של קיילי , אך מייד שכח ממנה.
האיש הזה , השד הזה. הוא הרג אותה. הוא הרג את אחותו הקטנה.
"אתה ניקולס ?" חייך יוגימהי
ניק הניח בעדינות את גופתה של אחותו ונשק לה בעדינות במצח.
אך כשהרים את פניו , יוגימהי כבר לא היה שם.


תגובות (9)

יפה ואהבתי את זה מזכיר לי סדרת אנימה בשם INUYASHA גם השם יוגימהי הוא יפני חחחחח אשמח להמשך ועם תקראי את sound of madness הצחלתי רק פרק אחד אז אשמח לדעת מה אנשים חושבים

12/07/2014 15:46

חחחחחחח באמת ? יואו אז אני אראה את זה. אולי זה יתן לי רעיונות
ובטח אני אקרא עכשיו :)

12/07/2014 15:54

תודה וזה אנימה ישנה אבל בסיסית מאוד 99% אוהבים את זה היא ארוכה אבל מאוד יפה מצחיקה ומלאת אהבה והרפתקאות :)

12/07/2014 15:59

חחחח זה נשמע הכי הטעם שלי , אני אראה

12/07/2014 16:07

אומיגאד ליאנה חזרת! התגעגעתי!!!
חחח נשמע כמו רעיון טוב , תמשיכי :)

12/07/2014 16:15

חחחחחח את מדברת ?! איפה את היית??
חחח וכן אני אמשיך..

12/07/2014 16:16

    חחח שתקי הייתי עסוקה , אבל חזרתיי
    בערך.

    12/07/2014 16:32

אוקיי, זה נשמע ממש מעניין, אבל יש כמה טעויות קטנות-
הראשונה- לא עושים רווח לפני סימן פיסוק. לדוגמא, פסיק.
לא נכון: היא הלכה , ולא הביטה לאחור.
נכון: היא הלכה, ולא הביטה לאחור.
אוקיי?
ואת לפעמים שוכחת לשים נקודה בסוף משפט. שימי לב, בגלל שזה מוריד מהערך של הסיפור.
מקווה להמשך! ומקווה שתיישמי את מה שאמרתי, כי זה רק יעלה את רמת הכתיבה שלך ^^

12/07/2014 17:08

    אני אקח את זה לצומת ליבי , תודה רבה! :)

    12/07/2014 17:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך