mix17
להתחיל??

אגדה של גלים-הקדמה(העלה שנייה)

mix17 15/10/2014 577 צפיות 3 תגובות
להתחיל??

הקדמה-

נשימה.
אנשים רבים אינם זוכרים את הנשימה הראשונה שלהם, את הרגע בו הם יצאו אל אוויר העולם ושעפו אוויר לריאותיהם תוך כדי בכי. אבל אני… אני זוכרת את הרגע הזה, ולעולם אני לא אשכח אותו.
איך שעליתי מעל פני הים במהירות, עוצרת את האוויר המועט בריאותיה ומרגישה את צווארי מאדים עם כל שנייה נוספת מתחת לפני הים. ואז, את הרגע הזה שבו ראשי פרץ את הגבול הדקיק מעל פני הים, אז שאפתי לריאותיי את האביר והרגשתי תחושות שלא הרגשתי בעבר, בידיעה שזה רק קצה הקרחון. בעזרת רגלי בחדשות שחיתי את החוף הקרוב ושם הבטתי בשקיעה ממשיכה להחדיר אוויר מלוח וריחני אל ריאותיי.


תגובות (3)

וואו יפה!

15/10/2014 11:17
uta uta

חייב להתחיל לקרוא

15/10/2014 12:36

בוקר טוב :)
קודם כל תני לי לומר שהרעיון מאוד מסקרן, כיהוא מקורי והצגת אותו בצורה מאוד מרשימה ויפה.
מעבר לכך, יש כמה נקודות קטנות שרציתי להאיר את תשומת ליבך אליהם, לא מתוך כוונה לפגוע חלילה, אלא כדי שבאמת תוכלי להתקדם ולהשתפר בכתיבה, שזה כל המטרה של האתר ^_^
1. "עוצרת את האוויר המועט בראותיה" – ההקדמה מסופרת בגוף ראשון, (אני עשיתי, הלכתי וכ'ו) והשורה הזאת די סותרת את זה חח :)
(גם לי זה קורה הרבה בסיפורים כשאני שקועה בכתיבה ולא שמה לב :) )
2. "שעפו" – שאפו.
"אביר" – אוויר.
"שחיתי את החוף הקרוב" – אני מניחה שהכוונה היא אל.

חוץ מזה, אהבתי מאוד. יש לך כתיבה מיוחדת ועתיד מזהיר בתחום, אם תשקיעי ותטפחי את הכישרון הזה :)
סורי על החפירות, רק עוד דבר אחד לפני סיום, אם את אוהבת את הסיפור ואת תהליך הכתיבה שלו, תתחילי, את לא צריכה אישור מאף אחד ;)
שיהיה לך יום מושלם ^_^

15/10/2014 12:53
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך