ליאנה21
בהמשך יועלה הפרק הראשון. שיניתי טיפה מהדמויות, אלה שלא מרוצים מהשינוי יכולים לכתוב בעצמם מה הם רוצים שיהיה במקום :) ההקדמה נמצאת בהעלאה הקודמת

אגדת אור שמש -דמויות, אפשר עוד להירשם :)

ליאנה21 11/10/2014 688 צפיות 11 תגובות
בהמשך יועלה הפרק הראשון. שיניתי טיפה מהדמויות, אלה שלא מרוצים מהשינוי יכולים לכתוב בעצמם מה הם רוצים שיהיה במקום :) ההקדמה נמצאת בהעלאה הקודמת

אלפית
שם: אלנה וורן
גיל:450
עמדה:טובה
יכולת: היא יכולה לקרוא את העתיד
מראה: שיער חום כהה ארוך חלק עיינים חומות גוף שעון חול
ערכים: אמיצה סבלנית כנה מכבדת
נקודת תורפה: שמש יכולה לגרום לה לעיוורון ולשריפת גופה לכן יש לה טבעת שמגנה עליה מפני השמש והיא שמה משקפי שמש רק כה שמש מסנוורת

טרול שרירי במיוחד.
שם: לומיקוס גרינדוס
גיל: 5,379.
עמדה: רשע ומרושע
יכולת: הוא יכול לכפות על אנשים לעשות כרצונו, במבט אחד מהיר וחטוף הוא יכול להפנט וגם לגרום ליצורים להתאבד.. בגלל זה הוא חזק..("עונד הטבעת"-ישנה טבעת שמי שעונד אותה, יכול להתגונן מכוחותיו)
הערכים הבולטים: קר, חסר רגישות, נצלן, ושקרן.
מראה: עורו ירקרק וצבע עיניו צהובות זוהרות, הוא שרירי כמו מתאבק ושיניו צהובות ומחודדות כול אחת כניב. הוא לובש גלימה שחורה ובקרבות הוא מסיר אותה ושם רואים את גבו המצולק וירוק.
נקודת תרופה: מוצרי חלב גורמים לעורו להישרף ולהינמס (הוא מנסה להסתיר כמה שיותר את חולשה זו.)

קנטאורית
שם: דיאנה
גיל: 1,320 (אבל נראת בת 18)
נקודת תורפה:
עמדה: טובה, היא אוהבת לעזור ושונאת לפגוע או להרוג מישהו
יכולת: לרוץ מהר מאוד (במהירות של סוס), יש לה חץ וקשת על הגב שבהם היא יורה חצי הרדמה בלבד!
ערכים בולטים: נאמנות, נחמדות, חוש הומור טוב, אופטימיות
זאבים, היא נכנסת לפאניקה כשהיא רואה זאב ויכולה לפגוע בעצמה, זה משהו שחלק הסוס שבה משפיע עליה.
מראה: גוף הסוס שלה בעל פרווה שחורה וזנב שחור לגמרי נופל והגוף האנושי שלה בעל עור בהיר, רזה, עינים ירוקות ושיער שחור קצר מאוד (קצת לפני הכתפיים)

גובלין (נמוך, ירוק, שמנמן, אוזניים ענקיות ומחודדות, לובש רק תחתונים, עיניים שחרות ועגיל בחלק העליון של האוזן.)
שם: בובו
גיל:321
נקודת תורפה: *דרוש נקודה חדשה
עמדה: הוא לא ממש יודע אם הוא טוב או רע אבל יצורים שהוא מכיר נוטים למשוך אותו לצד הטוב.
יכולות: יכול להרקיד אנשים בניגוד לרצונם ויכולת לשנות את מירקם המציאות כרצונו אך לא בצורה דרמתית מידי.
תחונה בולטת: המצחיק, הציני והטיפש (קצת) שכולם אוהבים אבל לפעמים הוא פשוט מוציא אתם מדעתם

סאטיר (היא סאטיר ממין נקבה, יחידה מסוגה, כל שאר הסאטירים הם זכרים)
שם: איפיו סבטרי
גיל: 7,504
מראה: חצי עז חצי אדם. החלק של העז עם פרווה כתומה-חומה חלקה, היא לובשת גופיות בטן בצבע ירוק זית, היא בגובה מטר, רזה, חזקה, השיער שלה עד הכתפיים כולו מתולתל בצבע של הפרווה, שתי קרניים קטנות, לחיים סמוקות עיינים בצבע ירוק זית.
נקודת תורפה: האוזן הימנית שלה. אם קורה לה משהו או (חס וחלילה!) שכורתים אותה אז היא תמות…
עמדה: טובה, למרות שהיא ממש תעלולנית אז היא עלולה לפעמים טיפה להרגיז את החברים שלה עם תעלולים.
היא מאוד שובבה ותעלולנית וחברית, ממהרת, לא חושבת קדימה, צחקנית, רגזנית ולהוטה לצאת לקרב תמיד.
יכולת: להפוך לעז שלמה בזמן הצורך ולדבר עם האדמה, המים והרוח

המפלץ שמתחת למיטה. הרבה מבלבלים אותו עם מפלצת.
שם: גייטלזנאההוורשסך. אם אתם לא מצליחים לבטא את זה תקראו לו גייט.
גיל: 999 (אם אפשר שבספר הוא יחגוג יום הולדת 1000 אז תודה!)
מראה: גובה שני מטר, שמנמן, כולו מכוסה פרווה כתומה עם עיגולים ירוקים וסגולים אף עגול בולט (קצת כמו של כלב) שתי קרניים מהראש ועוד שתיים קטנות יותר מהרקות, יש לו זנב ארוך עם קוצים עליו. לובש רק מכנסי ג׳ינס במידה XXXXXL. עיינים עגולות ושחורות לגמרי, אם הוא מחייך זה חיוך ממש חמוד :)
נקודת תורפה: הקרניים הקטנות שלו
עמדה: טוב מאוד. למען האמת הוא דיי פחדן. הוא מתחבא מתחת למיטות כי שם הוא מרגיש מוגן והוא מתחבא מתחת למיטות של ילדים כי יש שם צעצועים וזה מרגיע אותו. הוא עדין, נחמד, שקט, חבר מקסים, ופחדן- כפי שציינתי למעלה. התחביב העיקרי שלו זה לשיר.
יכולת: להסתוות בשטח כמו זיקית שמחליפה צבעים, ו
המפלץ שמתחת למיטה. הרבה מבלבלים אותו עם מפלצת.

בשביל להירשם צריך:
אוקיי, ההרשמה תהיה אך ורק של יצוריים קסומים, אותם אתם תיצרו (נסו להיות יצירתיים. מספיק עם העוגים והפיות!)
שם:
גיל : (החל מ-300)
נקודת תורפה: (זה יכול להיות הכללללללל, ממוצרי מזון, עד למקומות פיזים בגוף)
עמדה: (כי בכל סיפור, יש טובים, יש רעים, ויש אוסומים שלאף אחד אין מושג איזה צד הם)
יכולת: (לעוף, לרקוד, לגרום לאנשים לרקוד וכו' וכו' וכו')
הערך הכי בולט: (נאמנות, חיברות, כוח, וכד')
תודה רבה לנרשמים!


תגובות (11)

לא כתבת לדיאנה נקודת תורפה, או שזה מה שכתבתי בקשר לזאבים? חוץ מזה תתחילי. ופעם בכמה זמן תעלי פרק?

11/10/2014 13:14

    הנקודת תורפה שלה היא הזאבים (מה שכתבת בהעלאה הקודמת)
    פעמיים בשבוע :) למרות שכרגע, בגלל שעכשיו סוכות, אני אעלה באופן יותר מסיבי :)

    11/10/2014 18:34

סירנה
שם: טֵלֵס (בדקתי בגוגל שמות של סירנות לול) משמעות השם – שלמות
גיל: 3471 (אבל מי סופר?)
נקודת תורפה: גברים שלא נמשכים אליה
עמדה: היא תעבור מעמדה אחת לאחרת רק כדי שקהל הגברים שמעריץ אותה ימשיך לאהוב אותה.
יכולת: לגרום לגברים (אולי גם ללסביות מי יודע) להתאהב בה עד מוות בעזרת שירתה הענוגה
הערך הכי בולט: אין לה ערכים, העיקר שיש מי שיהיה איתה.

11/10/2014 13:53

    בפנים :)
    רק, חייב להיות לה לפחות ערך אחד, שאני אדע איך לבסס אותה

    11/10/2014 18:35

ובקשר לדמויות שלי ושל אחותי (סקרלט1) אפשר לפחות לעשות שהם מכירים?

11/10/2014 14:06

וואו עם השילוב של כל הדמויות האלה אני בטוחה שתוכלי ליצור דבר מה מעניין.
אני קראתי אותם וממש אהבתי את דיאנה [שיכולה להיות ממש ממש מעניינת אם עושים בה את השימוש הנכון] ואת סאטיר עם האוזן הימנית.
אני סומכת עליך שתוכלי ליצור דברים נפלאים עם הדמויות הללו, את כותבת מדהים.

11/10/2014 15:52

    אפשר עוד לכתוב?
    כי ממש באלי.
    רק שתדעי, אני אעשה את זה ממש ארוך, כי משעמם לי.
    בסדר?
    תחכי לי.

    11/10/2014 18:42

לכי על זה :)

11/10/2014 18:43

שם; לואי [קיצור של לואיז] שו.
גיל; 389.
מראה; לואי נראת ככל נערה נורמלטיבית בת שבע עשרה. טוב, בערך. יש לה שיער שחור מאוד, ארוך מאוד, עד סוף הגב. עור לבן כירח, שפתיים אדומות כדם ועיינים אפורות כסערה. פנייה ארוכות ומסוטטות, ועצמות הלחיים שלה גבוהות. מתחת לכל עצם נמשכים שני פסים אדומים ומחודדים, שנמשכים עם אמצע הלחי. מעגל חלול מוטבע על מרכז מצחה [מעגל, כאילו, רק הסירטוט. לא מלא בפנים בשחור. רק פס המתאר.].
האף שלה קטן וסולד, והגבות שלה ארוכות ועדינות. את השיער שלה הוא מסרקת בכל יום אבל לעולם לא אוספת אותו לכדי יותר מכמה סיכות שמשאירות אותו מסודר. היא מעדיפה לא להראות את הפנים המחלימות שלה לעולם יותר מידי. שומרת עם מסתוריות. היא דיי גבוהה, והרגליים שלה דקות וצרות. הוא לובשת שמלות ערב ארוכות ממשי, או שמלות ויקטוריאניות מהודרות. היא יכולה גם ללבוש רק גופיית בד ומכנסונים או להתהלך בטרנינג. הכל תלוי במצב הרוח שלה.
אופי; הוא מפחידה ומסתורית, זה בטוח. עד שאתה לא מכיר אותה טוב מספיק, מבין כל חלק מסובך בה ויש לא מעט, אתה לא תוכל להחליט מי היא. מה היא. ותאמינו לי- כדי להוציא מהנערה הזו משהו, תצטרך להתאמץ. או שלא. הכל תלוי ברושם ראשוני. ייתכן שתדברו עשר דקות וכל סודותיה יחשפו לפנייך, וייתכן שתאלץ לענות אותה במשך שנים כדי שהיא תספר לך אפילו את שמה. היא סומכת מאוד על כושר השיפוט שלה, אבל היא חכמה- היא תדע תמיד באיזה צד היא, אבל היא תדאג שהאחרים לא ידעו. היא יכולה להיות חברה מצויינת, אבל גם אויבת מסוכנת. הכל תלוי במי אתה. היא לא מרבה לדבר, אבל כשהיא מדברת, כדאי שתקשיב.
נקודות תורפה; אממממ.. בגלל שאין הרבה אנשים שחשובים לה, או לפחות, מחבבים אותה והיא אותם- אז הם. ללא ספק. היא לא תתן לאף אחד לפגוע בהם.
ו, איך לא- תה עם לואיז. היא חייבת לשתות אחד פעם בכמה ימים, אם לא היא מתחרפנת.
עמדה; תלוי מה יתחשק לה. איך אני יכולה להחליט אם אני לא יודעת מה העמדות?
יכולת; היא יכולה לעשות לא מעט דברים. היא יכולה לקרוא מחשבות כשאנשים חושבים עליה. היא יכולה להבין אנשים- היא יודעת לקרוא את העמדה שלהם. יש לה כישרון ריפוא, וכמובן, כישרון הרס. נגיעה שלה יכולה לגרום לך לשמוח או לגסוס. היא מחליטה, כמובן. יש לה רדאר תה מטורף, והיא מכינה חליטות מדהימות.

פחות טוב ממה שרציתי, אבל זה היה כיף :>

11/10/2014 19:13

    אוקיי, אני אצטרך להפחית טיפה ביכולות שלה (בעיקרון, אני לא יכולה שיצור יהיה יותר מידי חזק)
    ולגביי החולשה, אני צריכה חולשה, פיזית, לא מנטלית
    חוץ מזה, דמות נפלאה! בפנים :)

    11/10/2014 19:20

    אהה.
    השיער שלה.

    11/10/2014 19:22
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך