ליאנה21
בזאת אני מבטיחה, כי סיפור זה, לא יהיה צפויי מידי, או דומה מידיי לאגדות אחרות :) (למקרה שהייתם בטוחים כי הסיפור הזה יהיה משהו ממוחזר)

אגדת אור שמש – הקדמה+הרשמה

ליאנה21 10/10/2014 779 צפיות 21 תגובות
בזאת אני מבטיחה, כי סיפור זה, לא יהיה צפויי מידי, או דומה מידיי לאגדות אחרות :) (למקרה שהייתם בטוחים כי הסיפור הזה יהיה משהו ממוחזר)

הקדמה-
סאנה היא נערה בגיל ה17 (הקודר).
ישלה שני אחים מעצבנים,
האחד דרק – הבן האחרון במשפחה,בן 10 בעל שיער שחור, ועיניים חומות. אין שום דבר יוצא דופן בדרק. האמת היא, שהוא טיפה משעמם. הוא משתדל כל יום ביומו לסיים ספר שלם (לא שזה רע, אבל כשהספר הוא "איך לבנות אמבטיה בלי דאגות- המדריך לעובד הבוגר." יש סיבה קלה לדאגה.
השני הוא שיין- הוא בן 16, הוא בעל שיער חום (שעם כל יום, הולך ומשחיר.), ועיניים ירוקות.
שיין הינו כמו כל ילד שתפגשו כיום ברחוב. הוא בעל אגו גבוהה (לפעמים, גבוהה מידי.) הוא לא מעשן, (חוץ מסמים, מידי פעם.) הוא רק שותה, ויוצא למסיבות, יש לו חיוך יפה, ושתי גומות חמודות, שלפעמים מראות על תמימות בפניו, למרות כל אופיו ההרסני, הוא דיי מוצלח בלימודים, והוא פעיל בתנועת הנוער הידועה "הצופים".
סאנה איננה שניהם, היא לא ילדת דור הרסנית, והיא גם לא ילדת נזלת שקוראת מדריכי אמבטיות מידי יום ביומה, האמת היא,שהיא ילדה מאוד מיוחדת, לא כמו הרבה ילדים, סאנה עדיין לא השלימה עם העובדה שהיא כבר לא ילדה, המציאות של סאנה שונה בעייניה.
היא מאמינה בקסם (מה שגורם לאופייה להיות, איך אסביר זאת, רוחני למדיי.), היא טיפה פרנואידית, והיא מאמינה שמאחורי כל משב רוח, ישנו מסר, ומאחורי כל תוצאה, יש סיבה.
ילדה מעופפת כזאת, שלא יוצאת למסיבות (גם אם מזמינים אותה- רק באירועים יוצאי דופן במיוחד.) היא לא לומדת, לא מתנדבת, מידיי פעם קוראת, מיידי פעם כותבת, שרה שירים של זמרים שמתו (מייקל ג'קסון הוא ליבה).
אז מה למשפחה הזאת ולסיפור שאכתוב כאן היום?
ככל הנראה הכל.
לאחר שכמה חולי נפש, הציטו את ביתה של סאנה,הורייה של סאנה נפטרו (הכוויות היו קשות מידיי) סאנה עברה לגור יחד עם סבתה ושניי אחיה, בעיר אפרורית ומעצבנת.
בעוד שסאנה בטוחה שסבתה בכלל לא כשירה לגדל אותם, היא לא לקחה את מות הורייה קשה מידיי, ממילא היא לא אהבה אותם. למעשה, היא הייתה סבורה כי היא כמעט לא מכירה אותם. כל היום הם היו עסוקים בלשלם את חובות הדירה, ולעבוד, בהתחלה, זה הציק לה, לאחר מכן, היא פשוט התעלמה מהתחושה המעיקה שהיא לבדה בעולם.
בדירה של סבתה (בה הכל נראה מלפני חמישים שנה) מתחילים לה כמה חלומות משונים.
הם לא היו סיוטים, אך היא מעולם לא התעוררה מהם בהרגשה רגילה ונורמלית, היא תמיד התעוררה בהרגשה סיוטים ורעה, והרגישה אבן גדולה על ליבה.
הכל נראה רגיל, היום נראה כמו יום, אבל הלילה לא כמו לילה,
לילה אחד, סאנה מחליטה לכתוב את חלומותיה המוזרים ביומן, והתוצאה שהיא מקבלת, מוזרה במיוחדת. היא מתחילה לגלות דברים שתמיד היו מסביבה, אך מעולם לא ראתה אותם, היא מתחילה לגלות, את הקסם שמסביב כל אדם וחייה,
ומגלה על אגדה משונה, שם, היא אמורה להיות הגיבורה.

הרשמה-
אוקיי, ההרשמה תהיה אך ורק של יצוריים קסומים, אותם אתם תיצרו (נסו להיות יצירתיים. מספיק עם העוגים והפיות!)
כתבו בבקשה:
שם:
גיל : (החל מ-300)
נקודת תורפה: (זה יכול להיות הכללללללל, ממוצרי מזון, עד למקומות פיזים בגוף)
עמדה: (כי בכל סיפור, יש טובים, יש רעים, ויש אוסומים שלאף אחד אין מושג איזה צד הם)
יכולת: (לעוף, לרקוד, לגרום לאנשים לרקוד וכו' וכו' וכו')
הערך הכי בולט: (נאמנות, חיברות, כוח, וכד')
תודה רבה לנרשמים!


תגובות (21)

אני אכתוב לך בקרוב דמות, הסיפור נשמע מאוד יפה, אני טובה ביצירתיות בדמויות :) קצת אין לי זמן עכשיו אבל אני אכתוב אותה בקרוב, תשמרי לי מקום טוב?

10/10/2014 20:55

אלפית

שם: אלנה וורן
גיל:450
עמדה:טובה
יכולת: היא יכולה לקרוא את העתיד ולשלוט בכול יסודות הטבע
הערכים הכי בולטים: ביישנית רגישה אוהבת לעזור
מראה: שיער חום כהה ארוך חלק עיינים חומות גוף שעון חול
נקודת תורפה: לא יכולה לראות מישהו בוכה- היא תעשה הכול בשביל לשמח את אותו אדם אפילו אם הוא שונא אותה

10/10/2014 21:08

    אוקיי, אוקיי
    שכתבתי ערכים, לא התכוונתי לחלקי אופי.
    אלא לערכים :)
    את יודעת, כמו אומץ, סובלנות, אבירות. דברים כאלה
    נקודת התורפה שלה, לא יכולה להיות רגשית. היא חייבת להיות מוחשית
    מעיין עקב אכילס, שיכול להרוג אותה (כמו למשל- מים שורפים אותה- הרי לך נקודת תורפה.)
    השאר בסדר גמור :)

    10/10/2014 21:11
uta uta

טרול שרירי במיוחד.

שם: לומיקוס גרינדוס
גיל: 450.
עמדה: רשע ומרושע
יכולת: הוא יכול לכפות על אנשים לעשות כרצונו, במבט אחד מהיר וחטוף הוא יכול להפנט וגם לגרום ליצורים להתאבד.. בגלל זה הוא חזק..
הערכים הבולטים: קר, חסר רגישות, נצלן, ושקרן.
מראה: עורו ירקרק וצבע עיניו צהובות זוהרות, הוא שרירי כמו מתאבק ושיניו צהובות ומחודדות כול אחת כניב. הוא לובש גלימה שחורה ובקרבות הוא מסיר אותה ושם רואים את גבו המצולק וירוק.
נקודת תרופה: "עונד הטבעת" יצור אשר עונד טבעת זהובה, כאשר מי שעונד אותה הכוחות של לומיקוס לא עובדים עליו.
(דומה לטבעת של "שר הטבעות")

10/10/2014 21:18

    ממש טוב! הוא בפנים.
    רק אני אשמח אם תכתוב לי נקודת תורפה לא מבחינת הכוחות שלו.
    כמו שכתבתי בתגובה למעלה (זה לא חיב להיות משהו שיהרוג אותו. זה יכול להיות סתם משהו שיעוור אותו או יחריש אותו למשל)

    10/10/2014 21:22

תיקון (:

ערכיים: אמיצה סבלנית כנה מכבדת
נקודת תורפה- שמש יכולה לגרום לה לעיוורון ולשריפת גופה לכן יש לה טבעת שמגנה עליה מפני השמש והיא שמה משקפי שמש רק כה שמש מסנוורת

10/10/2014 21:26

היי.
כן….. יש אפשרות לשמור לי דמות כי פשוט כרגע אין לי זמן… *~*
אם אפשר אז תודה!!!

10/10/2014 21:32

קנטאורית (תכתבי בגוגל תמונות אין לי כוח להסביר)

שם: דיאנה
גיל: 320 (אבל נראת בת 18)
נקודת תורפה: רגישה לקורנפלקס (אמרת מקורי לא?)
עמדה: טובה, היא אוהבת לעזור ושונאת לפגוע או להרוג מישהו ומשתדלת שזה לא יקרה (גם מהצד שלה וגם מהצד של האויב שלה).
יכולת: לרוץ מהר מאוד (במהירות של סוס), יש לה חץ וקשת על הגב שבהם היא יורה חצי הרדמה בלבד!
ערכים בולטים: נאמנות, נחמדות, חוש הומור טוב, אופטימיות, יכולת לחטוף עצבים בשתיי שניות ואז להמשיך את השיחה כאילו כלום לא קרה (כמו המכחנכת שלי dx)
אני וסקרלט1 (scarlett1) תיאמנו את הדמויות ביחד אז יהיה נחמד אם הם יוצגו ביחד. (גם היא תסיים לכתוב עוד מעט).

10/10/2014 21:41

    בפנים!
    רק לגבי החולשה, זה כל סוגי הקורנפלקס?
    ואני עושה שהחולשה תהיה כשזורקים עליה את זה, כי היא אמורה להיות יצור אגדי, כך שלא נראה לי שיצא לה פעם לטעום קורנפלקס.
    (החולשה היא חולשה כללית, לא רק שלה, ברגע שנתנו לי דמות אגדית מסוג כלשהו עם חולשה מסוימת, כל הסוג מחוייב להיות עם אותה החולשה.)

    11/10/2014 00:11

שכחתי מראה: גוף הסוס שלה בעל פרווה שחורה וזנב שחור לגמרי נופל והגוף האנושי שלה בעל עור בהיר, רזה, עינים ירוקות ושיער שחור קצר מאוד (קצת לפני הכתפיים)

10/10/2014 21:44

נשמע טוב
גובלין (נמוך, ירוק, שמנמן, אוזניים ענקיות ומחודדות, לובש רק תחתונים, עיניים שחרות ועגיל בחלק העליון של האוזן.)
שם: בובו
גיל:321
נקודת תורפה: רגישות לקורנפלקס
עמדה: הוא לא ממש יודע אם הוא טוב או רע אבל הדמות של Pepper נוטה למשוך אותו לצד הטוב. ( אל תדאגי תעמתי את זה עם Pepper [אנחנו אחיות]).
יכולות: יכול להרקיד אנשים בניגוד לרצונם ויכולת לשנות את מירקם המציאות כרצונו אך לא בצורה דרמתית מידי.
תחונה בולטת: המצחיק, הציני והטיפש (קצת) שכולם אוהבים אבל לפעמים הוא פשוט מוצי אתם מדעתם(:
בובו ודאיין (הדמות של Pepper) גדלו ביחד והם חברים טובים, אני וPepper קבנו את זה בייחד והיא מסכימה לזה. גם יהיה נחמד אם הם יוצגו ביחד בסיפור.

10/10/2014 21:58

    הם לא יופיעו יחד, מכיוון ששניהם יצוריים שונים, הוא גובלין, היא קנטאורית.
    בעקבות זאת גם החולשה צריכה להיות שונה (החולשה היא חולשה כללית, לא רק של הגובלין, ברגע שנתנו לי דמות אגדית מסוג כלשהו עם חולשה מסוימת, כל הסוג מחוייב להיות עם אותה החולשה.)
    חוץ מזה, הדמות נכנסה :)
    אשמח אם תעשה את הדמות טיפה יותר, מבוגרת.

    11/10/2014 00:15

    סורי, צחקנו מהחולשה המפגרת שנתנו ביחד אז גם שתינו נתנו את אותה חולשה, אז אני רוצה לשנות חולשה, אני רוצה שהחולשה של דיאנה תהיה זאבים, היא נכנסת לפאניקה כשהיא רואה זאב ויכולה לפגוע בעצמה, זה משהו שחלק הסוס שבה משפיע עליה. רוב הסיכוים שהזאב שהיא תראה ירמס בערך חמש פעמים מזה שהיא רצה בסיבובים (אבל לא צורחת בהיסטריה, רק "תעיפו אותו מפה!!!!").

    11/10/2014 08:44

סאטיר (היא סאטיר ממין נקבה, יחידה מסוגה, כל שאר הסאטירים הם זכרים)
שם: איפיו סבטרי
גיל: 7,504
מראה: חצי עז חצי אדם. החלק של העז עם פרווה כתומה-חומה חלקה, היא לובשת גופיות בטן בצבע ירוק זית, היא בגובה מטר, רזה, חזקה, השיער שלה עד הכתפיים כולו מתולתל בצבע של הפרווה, שתי קרניים קטנות, לחיים סמוקות עיינים בצבע ירוק זית.
נקודת תורפה: האוזן הימנית שלה. אם קורה לה משהו או (חס וחלילה!) שכורתים אותה אז היא תמות…
עמדה: טובה, למרות שהיא ממש תעלולנית אז היא עלולה לפעמים טיפה להרגיז את החברים שלה עם תעלולים.
היא מאוד שובבה ותעלולנית וחברית, ממהרת, לא חושבת קדימה, צחקנית, רגזנית ולהוטה לצאת לקרב תמיד.
יכולת: להפוך לעז שלמה בזמן הצורך ולדבר עם האדמה, המים והרוח. (היא יכולה למשל לבקש מהרוח לבדוק משהו איפשהו וכשהרוח תחזור היא תדע מה היה שם…)
נו טוב… אמרת להיות יצירתיים ;)

10/10/2014 22:42

    הווו, זה כמו בנרניה :')
    בפנים! (דמות מצויינת, אשמח לעוד אחת רק ממין זכר-אם אפשר לא אותו יצור)

    11/10/2014 00:18

    לי זה מזכיר את הסאטיר מהרקולס! נו איך קוראים לו? נראה לי פיל לא?

    11/10/2014 08:45

המפלץ שמתחת למיטה. הרבה מבלבלים אותו עם מפלצת.
שם: גייטלזנאההוורשסך. אם אתם לא מצליחים לבטא את זה תקראו לו גייט.
גיל: 999 (אם אפשר שבספר הוא יחגוג יום הולדת 1000 אז תודה!)
מראה: גובה שני מטר, שמנמן, כולו מכוסה פרווה כתומה עם עיגולים ירוקים וסגולים אף עגול בולט (קצת כמו של כלב) שתי קרניים מהראש ועוד שתיים קטנות יותר מהרקות, יש לו זנב ארוך עם קוצים עליו. לובש רק מכנסי ג׳ינס במידה XXXXXL. עיינים עגולות ושחורות לגמרי, אם הוא מחייך זה חיוך ממש חמוד :)
נקודת תורפה: הקרניים הקטנות שלו
עמדה: טוב מאוד. למען האמת הוא דיי פחדן. הוא מתחבא מתחת למיטות כי שם הוא מרגיש מוגן והוא מתחבא מתחת למיטות של ילדים כי יש שם צעצועים וזה מרגיע אותו. הוא עדין, נחמד, שקט, חבר מקסים, ופחדן- כפי שציינתי למעלה. התחביב העיקרי שלו זה לשיר.
יכולת: להסתוות בשטח כמו זיקית שמחליפה צבעים, והשירה שלו מרגיעה ומרפאת.
איך זה?

11/10/2014 09:13

    אהבתי! למה לא כתבת על זה ספר כשהייתי בת חמש?! היית חוסכת לאבא שלי הרבה עצבים! חחחח

    11/10/2014 09:16

חחחחח שמחה שאהבת D:

11/10/2014 09:35

    לצערי אני לא הכותבת, נראה אם היא אהבה

    11/10/2014 10:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך