זה סיפור חדש שאני מתחילה ...
תכתבו לי אם אהבתם ....

אדמה פרק 1

01/01/2012 667 צפיות 3 תגובות
זה סיפור חדש שאני מתחילה ...
תכתבו לי אם אהבתם ....

מה הוא רוצה ?!
למה זה מגיע לי ?!
מה עשיתי ?

אלו היו רק קומץ מתוך אלפי השאלות שצצו במוחי כאשר שמעתי את הבשורה .
"הוא רוצה אותך " אמר אליי השליח והוסיף
"אך ורק אותך "
ואני רק הסתכלתי עליו במבט כועס ונתתי לו לקחת אותי .
"אני נראית לך כמו פושעת ?" שאלתי אותו וניסיתי להוסיף נימת תמימות לקולי.
" לא , אבל את מתחילה להישמע ככה" הוא דיבר אליי בטון ממורמר . כנראה שהחיקוי שלי למלאך תמים לא עבד , אי אפשר לברוח מעצמך .
השליח הרגזן תפס את ידיי בחוזקה ואצבעות המתכת שלו פצעו וחתכו חתכים עמקים בפרק ידי.
עברנו דרך מסדורונות רבים ומעובשים , תחב ירוק צמח על הקירות הרטובים .
קול טיפטוף קל הוציא אותי מריכוז . עצרנו במקום . האור כבה ונדלק במהירות , ומולנו עמדו עכשיו שלושת נביאי הדם . שנאתי אותם , אילו רק לא הייתי משטלתת על ידיי הם כבר ממזמן היו מחליטות בעצמן לשלוף את הפיגיון שלי , להרוג את שלושת הנביאים ואת השליח ולברוח לממלכה אחרת .
החוקים השתנו , לא יכולתי לקחת את החוק ליידים , המצב היה מסובך הרבה יותר מבעבר .
הנביא הזקן התקרב אליי , לא יותר משתי צעדים , הוא נזהר .
" אני דן אותך בזאת למוות – " הוא לא הספיק לסיים את המשפט .
" אפשר לדעת על מה נענשתי ?" דיברתי אליו בזילזול .
" את בתו של אריו , אדון האדמה , את מסוכנת " הוא אמר בקולו הצרוד והרועד .
אני מה ? אני בתו של אריו ? זה לא ייתכן !
ולפני שהספיקו הארבעה להופתע שלפתי מתוך מגף העור שלי את הפגיון ונעצתי אותו בבתנו של השליח . במהרה דילגתי על יד הנביאים חסרי הישע , אך ברגע האחרון החלטתי שלא לפגוע בהם .רצתי מהר ככל האפשר . דלת עץ התקרבה אל מולי ובבעיטה אחת שברתי אותה ורצתי דרכה מבלי לחשוב . שבבי עץ שרטו את זרעותי ופצעו את העיינים שלי . ממולי עמד קיר גיר שחור ועליו סולם ברזל מצחין .
טיפסתי על הסולם וכמעט החלקתי מעטה , אך ברגע האחרון טפסתי במוט ברזל שבלט מהקיר .
והנה מצאתי את עצמי שוב ביער , רצה ורצה בעיינים עצומות , נותנת לאינסטינקטים שלי להוביל אותי ,
אם אף פעם לא טעו , אין סיבה שהם יאכזבו אותי עכשיו .


תגובות (3)

סיפור יפה:),
רק לא ממש הבנתי על מה הוא…, אולי בפאם הבאה שאת כותבת סיפור, תעשי קודפ הקדמה, שהקוראים יבינו על מה את מדברת…

03/01/2012 07:08

ואי חחחחחחח
מיסתורי :)
אני ממש רוצה המשך!!

03/01/2012 07:22

זאת הכוונה בפרק הראשון (: ליצור בלבול ומיסתוריות ! אני שמחה שאהבתם , ואת ההקדמה אני אעשה בהמשך

03/01/2012 10:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך