נ.ר5
הסיפור בשיתוף אחד מהכותבים באתר גל443 והפרקים יועלו בסדר אצלי וגם אצלה. אצלה פרק 1 ואצלי שתיים וכן האלה. נא לעקוב.

אויב הממלכות – הקדמה + הרשמה

נ.ר5 09/08/2014 842 צפיות 28 תגובות
הסיפור בשיתוף אחד מהכותבים באתר גל443 והפרקים יועלו בסדר אצלי וגם אצלה. אצלה פרק 1 ואצלי שתיים וכן האלה. נא לעקוב.

בימי קדם, נבנו תשע ממלכות, לכל אחת סודות כמוסים שלא ידועים לאדם.
זרנוס- ממלכת השגשוג, על שם אל הכסף, התמיכה והשגשוג – זרנוס
רויה- ממלכת הפאר על שם אלת הפאר, היופי והשמש- סאנגוד הקרויה גם רויה.
גראנ-היל – ממלכת הכאוס, על שם אל הרפואה – גראן ואלת הכאוס -היל.
נייטרג- ממלכת הטבע והירח הקרויה על שם האל- נייטרג.
זגניאום- ממלכת חיות הבר והמלכים. המלכים וחיות הבר חיים בתוכה בהרמוניה. קרויה על שם מלך האלים ואל יסודות הטבע זגניאו, וקרניאום- אלת חיות הבר.
היילדה- ממלכת הקסם והשמיים. תושביה בורכו באפשרות שליטה באוויר.
טיחל- ממלכת הרחמנות. קרויה על שם טיחל- אישה ענייה שנבחרה להיות אלת הרחמנות.
מאלמור- ממלכת הכעס והמלחמה. רובה משמשת לאימון האבירים שלה. תושביה נטולי כוח- הם מאופיינים בחוכמתם. הממלכה קרויה על שם אל הכעס והמלחמה- מאלמור.
מינוקוסק- ממלכת הפיקחות והחוכמה, קרויה על שם האלים התאומים מינו וקוסק.

לכל ממלכה יש שומר, לממלכות: טיחל, היילדה, מינוקוסק, וזגניאום יש שומרים בעלי כוחות, לשאר אין.
הרשמה:
שם (כולל שם משפחה מתקופת ימי הביניים):
גיל: 16-21
כוח או נשק (רק כוח אחד תפרטו בבקשה):
אופי:
מראה:
רקע:

מספר המקומות מוגבל. שומרי הממלכות היילדה וטיחל תפוסים ולא ניתנים לשינוי ( הם תפוסים בגללינו- הדמויות שלנו יתגלו בהמשך).
אתם יכולים להמציא תושבי ממלכות נטולי כוח או עם כוחות הם יכנסו כדמויות משניות.
נשמח שתרשמו.
השומרים יתאחדו כדי להילחם באויב- גם את שמו לא נגלה.


תגובות (28)

(שומרת ממלכת מינוקוסק)
שם: סלסטריה קרבונל
גיל: לבחירתכם
כוח: יכולה לעצור או להאט את הזמן סביבה, כלומר לגרום לאנשים סביבה לזוז באטיות ולעצמה מהר או לעצור אותם לגמרי, אבל לא יכולה לגרום לאף אחד לנוע מהר יותר חוץ מעצמה.
אופי: פיקחית וחכמה, חדת הבחנה, עקשנית, אמיצה, חשדנית, נאמנה, אחראית, כשהיא נקשרת לאדם כלשהו היא יכולה לעשות כמעט הכל כדי בשבילם, כריזמטית, לא בטוחה בעצמה אבל יודעת בדיוק איך לעזור לאנשים בנקודות השפל שלהם, ישרה, מנומסת, החלטית.
מראה: אם אפשר מראה לא טבעי- שיער כחול כהה קצר וגלי, עיניים ירוקות כשמסביב לאישון עיגול לבן (וכל מה שיוצב אחרי כן במראה הטבעי). אם אי אפשר מראה לא טבעי- שיער שחור וקצר, עיניים אפורות חודרות, עצמות לחיים גבוהות, עור חיוור מאד, פרצוף מעט שדוני.
רקע: אביה היה שומר ממלכת מינוקוסק לפניה אך היא לא הייתה ביתו החוקית. לפני שנים היה לו רומן עם תופרת פשוטה וסלסטריה הייתה התוצאה של הרומן הזה, אימה מתה בלידה ולכן היא נשארה יתומה מאמא. אביה לא שמח אך החליט לקחת אותה תחת חסותו. היא גדלה עם שני ילדיו החוקיים (אנדריאן וליאופולד) שקיבלו אותה כאחותם, אך אביה לעולם לא התייחס אליה ממש כאל ביתו אלא יותר כאל מטרד מטעות העבר. היא נלחמה בכדי להפוך לשומרת החדשה של הממלכה אחרי שאביה מת ואחרי הרבה עבודה קשה היא הצליחה להרוויח את מקומה בתור השומרת (כי בכל זאת הייתה ביתו הבכורה, למרות שלא הייתה חוקית) של ממלכת מינוקוסק.

אשמח עם תקבלו את הדמות שלי ^^

09/08/2014 20:53

אממ אפשר לנסות?^^
שם: הלנה (ואינלי מושג איזה שמות משפחה אמורים להיות של ימי הביניים. זה לא שמות משפחה רגילים?;-; בכל מקרה תמציאו במקומי><)
גיל: 19
כוח: טלפתיה-היא יכולה לתקשר עם אחרים בעזרת כוח המחשבה, ואף לשלוט במעשיהם אם תתאמץ (לא יודעת, בשבילי זה כוח אחד שקשור בשליטה מחשבתית או מחשבות בכללי. אם היא שולטת בטלפתיה היא יכולה גם לומר טלפתית למישהו מה לעשות ,רק שבמקרה שלה האדם באמת יעשה את זה, אם תתאמץ) המעשה שתכפה על מישהו לעשות תלוי במידת המאמץ שלה. כך שאם לא תשקיע בדבר תוכל לגרום לאדם אחר לומר משהו או לעשות פעולה קטנה, ואם תתאמץ מאוד תוכל לגרום לו לבצע פעולות ארוכות ורבות בעלות חשיבות.
אופי: אף פעם לא יודעים מה עובר במחשבתה. היא יכולה לעמיד פני מלאך תמים ומתוק, וזה תמיד יעבוד לה. אבל אף אחד לא יידע מה באמת הולך לה בראש. היא לא אדם רע, אך גם לא מוכרת בשל טוב לב שאין כמוהו. היא הולכת עד הסוף במטרותיה, ורצינית לגביהן. והיא ידועה בחוכמתה.
מראה: שיערה השחור והחלק מגיע עד מותניה, עיניה ירוקות-אפורות. אפה די קטן, אבל לא יותר מידי. שפתיה מלאות מעט, ובעלות גוון אדמדם (לא כמו אודם או משו. הן פשוט ממש לא חיוורות). עורה בהיר.
רקע: היא השומרת של מינוקוסק, אני מניחה. היא לא זוכרת הרבה מילדותה, או מהוריה (ובגלל שאני לא יודעת הרבה על השומרים, אני כנראה לא ארחיב יותר, זה נתון לדמיונכם).
מקווה שלא חפרתי ושתקבלו את הדמות^^

09/08/2014 21:07

    יופי. בדיוק אחרי שפרסמתי את הדמות שלי התברר שמישהו כבר חשב על שומרים לזה. טוב. *אנחה מבואסת* אז אני אכניס שינויים לדמות כדי להתאים אותה לממלכה אחרת.
    שינויים בכוח: אין. משתמשת בנשק. אה.. זה פגיון עתיק בעל ידית זהובה, שמאותרת בעלי זהב קטנטנים (שעשויים מזהב, אם זה איכשהו לא היה ברור;-;). אממ.. לאדעת איך עוד להרחיב לגביו.
    שינויים במראה: שיער חום קהה, שמגיע עד אמצע הגב. נמוכה (קודם לא ציינתי גובה בכלל).
    שינויים ברקע: השומרת של נייטרג.

    09/08/2014 21:12

שתי הדמויות נכנסו

09/08/2014 21:13

שיט, בעצם לא

09/08/2014 21:13

    למה????
    שומרות של ממלכות אחרות

    09/08/2014 21:14

שם: ויולה רובין (ויולה זה כלי ניגינה וגם דמות מהמחזה הלילה ה12)
גיל: 18
כוח: יכולות לריפוי
אופי: היא נעימה ומתוחכמת מנומסת עם יכולת הסתגלות מהירה היא יצירתית מאוד ואופטימית יש לה בעיה לבטוח באנשים והיא בעדיפה להסתמך בדרך כלל על עצמה היא כמאט ולא מסכימה לקבל עזרה מאף אחד
מראה: שער חום לא ארוך ולא קצר בדר כלל מסודר צבעה עיניים ירוק גובה 1.68 משהוא בסגנון הזה עור בהיר קצת שזוף ומראה פנים קצת בובתי
רקע: היא גדלה בבית מבוסס עד שסידרו את הורה והם הפסידו הכול והיו צרכים לבנות הכול מחדש אמא שלה לימדה אותה לאהוב אומנות ולעריך אותה בכול דרך בה היא מגיעה אם זה ציור מוזיקה או כתיבה (ואלו התחביבים שלה גם) היא בת יחידה
נ.ב
מקווה שעזרתי אני פשוט לא יודעת מה ממש ישרת את הסיפור שלכם אתם תפתחו את זה עוד ואם אתם צרכים עזרה אז אני ישמח לעזור שוב :)
סליחה אם יש שגיאות כתיב

09/08/2014 21:17

    לאיזה ממלכה תרצי לשייך אותה?
    נייטרג ומינוקוסק תפוסים וכך גם היילדה וטיחל.

    09/08/2014 21:19

    לבחירה שלכם מה שהכי מתאים :)

    09/08/2014 21:37

נשמע מאוד מעניין (:
הייתי נותנת לכן דמות אבל אני ממש גרועה בלכתוב דמויות ואני לא טובה בשמות מימי הביניים. בכל אופן, אשמח להמשך! :-)

09/08/2014 21:22

זה בסדר, את יכולה לכתוב אם בא לך, נשפר אותה אם תרצי
ושם: רוז.
זו סתם דוגמא

09/08/2014 21:31

או שם של בן, אדמונד

09/08/2014 21:32

למישהו יש בן? להציע?

09/08/2014 21:37

אני יכולה להציע בן…
אם זה בסדר שאתן שתי דמויות;-;

שם: אדמונד (נגמרה היצירתיות. השתמשתי בשם שהצעתP:) וון ליין
גיל: 18
נשק: חרב גדולה ורכבה, עם ידית שגוונה אדום כדם, ואבן חן שחורה שמבריקה בצורה יפה באור שמאתרת אותה.
אופי: אמיץ, עקשן, דוגל בעקרונותיו-לא לוותר, לא לשקר, לא להכנע-הוא יעדיף למות מאשר לעשות משהו שיהיה מנוגד להם. הוא נוהג להתאמן הרבה ולהלחם הרבה על מנת להגדיל את רמת כישוריי הלחימה שלו יותר ויותר. מתעצבן בקלות. יש בו משהו רגיש ורך, אז זה נמצא עמוק בפנים. כל כך עמוק, שרק משהו ענק בעל משמעות שאין כמוה יוכל להוציא את זה ממנו החוצה.
מראה: גבוה, בעל שיער אדמוני שנופל מעט על פניו. עיניו אפורות ודי גדולות. תווי פניו יפים. כמה צלקות-בכתפו הימנית, על בטנו, ואחת קטנה בחזו- מאתרות את גופו החטוב.
רקע: הוא גדל עם אם בלבד, שהייתה קשוחה מאוד, אולי אפילו יותר ממנו. היא הייתה השומרת הקודמת של מאלמור. הוא מעולם לא הכיר את אביו. אמו לא רצתה שום קשר אליו מפני שהייתה בטוחה שתמיד תוכל להסתדר בעצמה. היא הייתה חמימה ונחמדה אל אדמונד רק כאשר היה ממש קטן. ואחר כך שמה לב לכך שהוא חלש מאוד (פיזית וגם נפשית), והחלה להיות ממש קשוחה כלפיו כדי שייתחזק. היא הכניסה לו לראש שעליו להתאמן ולהתחזק כל הזמן, וגרמה לאישיות המתוקה, הביישנית והרגישה שהייתה לו פעם להשתנות לגמרי.
מקווה שתקבלו גם אותו:>

09/08/2014 21:51

    רחבה*
    הוו ואמא שלו לא רצתה שום קשר לאבא שלו ולא אליו. פתאום שמתי לב שכתבתי את זה בצורה לא ממש מובנת.

    09/08/2014 21:53

    סבבה. אדמונד וון ליין התקבל בשמחה כשומר של מאלמור

    09/08/2014 21:56

נכנס!

09/08/2014 21:55

(שומר ממלכת מאלמור)
שם: אנדריאן בונטריאון
גיל: לבחירתכם
כוח: קריאת מחשבות ובנוסף לכך שהוא שומע את מחשבותיהם הוא יכול לשתול מחשבות ודעות שונות במוחותיהם.
מראה: גבוה, שיער שחור פרוע, עיניים ירוקות אך קרות, לא שרירי במיוחד, צלקת מעל גבתו הימנית ועוד אחת לאורך בטנו, אף סולד, זקוף.
אופי: כריזמטי, מנהיג מלידה, חביב, שונא צביעות, נאמן, לא חשדן במיוחד, מנסה לשלוט בכעסו אך לפעמים הוא לא יכול לשלוט בעצמו, מוסרי, הגיוני, לא סולח בקלות, קשה להשיג את אמונו בחזרה אך קל לקנותו, ערני, החלטי, בעל ביטחון עצמי, מרגיש אחריות רבה לכל האנשים סביבו.
רקע: אמו הייתה השומרת הקודמת של הממלכה אבל מתה לפני מספר שנים, אחרי מותה היא השאירה את אביו שבור לחלוטין. אחרי מותה אביו היה אדם שונה, הוא היה אכזרי יותר מאי פעם ולא יכל למלא את תפקידו כאב כראוי. אחרי הרבה מאד התקפי זעם הוא העיף את בנו מהבית בגלל היותו "רכרוכי מדי" ובאותו הרגע נשבע אנדריאן לעולם לא להיות כמו אביו וללמוד לשלוט בעצמו. הוא נלחם בדרכו להיותו השומר החדש אך בזכות אמו וכשרונו הצליח.

מקווה שתאהבו :)

09/08/2014 22:00

אוי, עבר יש למאלמור…אז ל… גראן היל

09/08/2014 22:02

    התקבל לגראן היל

    09/08/2014 22:04

גראן היל, סבבה, נכנס

09/08/2014 22:04

ממש אהבתי את הסיפור ,אין כרגע דמות אני יחזור עם דמות עוד מעט

10/08/2014 16:21

ממש אהבתי את הסיפור ,אין לי כרגע דמות אני יחזור עם עוד מעט ( עם דמות)

10/08/2014 16:22

שם :גלאודיוס פר
גיל : 17
כוח: יכול לגרום לדברים לזוז בכוח המחשבה
רקע :לימד את עצמו להילחם כדי להגן אנשים שהוא אוהב ,בגלל שרצחו את משפחתו מול עיניו והוא לא יכל לעשות כלום
אופי :תמיד שמח לעזור,ערמומי ,חכם
מראה :שער חום בהיר ,עיניים ירוקות ,שרירי,

10/08/2014 16:31

ממלכות : גזניאום
שם : יוליה ( תבחרו שם משפחה )
גיל : 16
כוח : לדבר עם חיות
אופי : מתעצבנת מהר , רגישה , תמימה
מראה: עיינים- אפורות , שיער – חום קצר גלי , צבע גוף : בהיר , מבנה גוף – קצת שמנמנה

12/08/2014 04:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך