Belijin722
זה קצר אבל זה בגלל שזאת רק הקדמה... אני יעלה את הפרק הראשון אחרי שכמה אנשים יגיבו או לפחות יראו את זה :)

אחרי יללת הזאב- הקדמה-

Belijin722 20/07/2014 778 צפיות 9 תגובות
זה קצר אבל זה בגלל שזאת רק הקדמה... אני יעלה את הפרק הראשון אחרי שכמה אנשים יגיבו או לפחות יראו את זה :)

הקדמה-

את חיה של ראפ אפשר לחלק לשני חלקים, אחרי החלום ולפניו.
לפני יום ההולדת הששה עשר שלה ואחריו.
לפני שפגשה את מל ואחרי שפגשה אותו.
ראפ אף פעם לא הייתה רגילה לגמרי, היא נועדה לגדולות, נועדה לשלוט ולהנהיג.
היא ידעה את זה מאז שיצאה מהבטן של אימי, אבל היו דברים רבים שהיא לא ידעה. דברים רבים שהיא רצתה לדעת פשוט בגלל חמדנותה לידע.
אך במקום זה הגורל הפגיש אותה עם מל, הזאב השחור והמתבודד…. לפחות ככה היא חשבה בהתחלה.


תגובות (9)

אהבתי את הרעיון
המשך במהירות

20/07/2014 18:39

אהבתי את הרעיון מאוד אבל זה לא יכול להיות כזה קצר

20/07/2014 19:00

קודם כל: יעלה=אעלה. אומנם כתבת את זה ב"רציתי להוסיף" אבל אני מניחה שבאחד הפרקים הבאים תיפלי בעניין אותיות האית"ן הזה. אני אסביר בקצרה:
אני: א+פועל בציווי. אעשה, אכתוב, אעמוד, אעלה וכדו'.
הוא: י+פועל בציווי. יעשה, יכתוב, יעמוד, יעלה וכדו'.
הם: י+פועל בציווי. יעשו, יכתבו, יעמדו, יעלו וכדו'.
הן: +פועל בציווי. יעשו, יכתבו, יעמדו, יעלו וכדו'.
היא: ת+פועל בציווי. תעשה, תכתוב, תעמוד, תעלה וכדו'.
את: ת+פועל בציווי. תעשי, תכתבי, תעמדי, תעלי וכדו'.
אתה: ת+פועל בציווי. תעשה, תכתוב, תעמוד, תעלה וכדו'.
אתן: ת+פועל בציווי. תעשו, תכתבו, תעמדו, תעלו וכדו' (בעבר זה היה "תעשנה, תכתובנה, תעמדנה, תעלנה וכדו', אבל בעקבות שינויים בשפה כותבים כך).
אתם: ת+פועל בציווי. תעשו, תכתבו, תעמדו, תעלו וכדו'.
אנחנו: נ+פועל בציווי. נעשה, נכתוב, נעמוד, נעלה וכדו'.

סידרתי את זה לפי האותיות, כדי שיראו את ה"איתן".

טוב, אחרי החפירות האלה אפשר להמשיך.
אישית, אני לא אוהבת במיוחד סיפורי אנשי זאב למעט מתי מעט שמחדשים. הבעיה היא שברגע שהזכרת "זאב שחור מתבודד" וגיל שש עשרה – העלילה הופכת ברורה. יש בחור מסתורי שכולם אומרים לה להתרחק ממנו, הוא מגלה לה שהיא אשת זאב, היא בורחת איתו, צבא כלשהוא רודף אחריה הם מכסחים לו את הצורה בכוח אהבתם וכהנה וכהנה. אני לא אומרת ששלך יהיה כזה, אלא שהוא חשוד בכך. לכן, יש לך את הכוח להפתיע. נצלי את זה ;)

הכתיבה בסדר, והדמות הראשית נשמעת לי מעניינת. לא איזו יפיופה מעצבנת שנשארת כל הזמן בבית ובקניון ומצפה לבחור החתיך שברור שהוא יתאהב בה בגלל שאין לה בכלל אישיות. מצפה לראות את ההמשך.
או, וסליחה על הכיסוח והחפירות ><'

20/07/2014 19:00

    אויי ביקורת! תודה לך!!!
    בקשר לבניינים חחחח זה מזכיר לי את המורה שלי ללשון אבל תודה בכל זאת.
    אני נותנת לך את המילה שלי שהסיפור לא יהיה צפוי ושהדמות הראשית תהיה הרבה יותר ממעניינת(היא תהיה פמיניסטית אבל… זה סוד חח)

    20/07/2014 19:13

    לי זה מזכיר את המורה שלי לערבית, אבל נחיה.
    אוי, זה סוד? אל דאגה, אני לא אגלה לאף אחד :P

    20/07/2014 19:17

אהבתייי תמשיכי ותעשי כבר פרק ראשוןןןן:))

20/07/2014 19:08

אני אאלץ להסכים עם דבריה של חתולת הים (נשמע מוזר) (אין לי שמץ איך לאיית את זה- תשרדו).
מסקרן ומעניין, אחרי הכל.
אשמח להמשך!

20/07/2014 19:10

    סטינגריי. מה הבעיה?
    את יכולה פשוט לקרוא לי סטי, אם זה כל כך קשה.

    20/07/2014 19:20

נשמע טוב 3:

20/07/2014 20:03
סיפורים נוספים שיעניינו אותך