Belijin722
מקווה שזה בסדר ^^

אחרי יללת הזאב- פרק 3 (אשמח עם תגיבו)

Belijin722 21/07/2014 643 צפיות 3 תגובות
מקווה שזה בסדר ^^

"איך היה המבחן," שאל אביה של ראפ, פיליפ ג'ונס, אחד החברים המכובדים ביותר בלהקה, או יותר נכון כך היה עד הוא התחתן עם בת אדם.
"עברתי אותו בגדול, אבא," השיבה ראפ בחיוך.
איה ישב על ספה ישנה על המרפסת שהחצר האחורית ושתה את הקפה היומי שלו.
"אני שמח שעברת אותו, למרות שזה מוזר," אביה גירד את זקנו הקצר, השחור והמסודר. "כשהיית קטנה תמיד אמרת שלעולם לא תעשי קעקוע והנה את, עם קעקוע ענקי על כל הגב שלך," הוא הפנה עליה את עיניה הכחולות כקרח, סביבם נוצרו קמטים רבים של צחוק.
"כן… אבל אבא אתה יותר מכולם אמור לדעת שדברים משתנים," אמרה ראפ בכובד ראש והתיישבה לידו.
"אני יודע, אני פשוט שמח שאת עושה כאלה מאמצים. אני זוכר שבזמן שלי המבחנים היו קלים הרבה יותר… הכל משתנה ותמיד, ראפ," הוא הביט באופק, בשמיים שנהיו כבר אדומים וסגולים.
"קדימה ראפ, אין לנו הרבה זמן לפני שיחשיך," אמר אביה בנימה עניינית והתרומם מהספה כשראפ בעקבותיו.
ראפ אהבה את האימונים עם אביה למרות שהם יצרו בעיות רבות. בקרב בני לופה, היה נהוג שהאמהות מאמנות את הבנות והאבות את הבנים, הבעיה הייתה שאימה של ראפ הייתה בת אדם, חודש שלם אחרי שהיא הגיעה לגיל חמש עשרה נערכו דיונים מה לעשות בעניין, לבסוף הוחלט שאביה יאמן אותה עד שתגיע לגיל שש עשרה ותוכל להצטרף באופן רשמי ללהקה, עם היא תעבור את המבחנים כמובן.
"מה אתה חושב שיהיה המבחן הבא שלי?" שאלה ראפ את אביה כשהחליטו לעשות הפסקה קצרה ולהסדיר את נשימתם.
"מי אחראי לתת לך אותו?" ענה אביה בשאלה.
"מייק," אמרה במילה אחר ובפה מלא גועל.
"הו," אביה נראה מודאג מעט. "זה כנראה יהיה משהוא קשה ביותר, את זוכרת שסיפרתי לך על המבחן שאביו התיל עלי?" שאלה ושוב גיר את זקנו.
ראפ הנהנה, היא זכרה את היום הזה, לפני שהתחילו המבחנים. היא ישבה עם אביה ועם אימה בסלון הבית, אביה סיפר לה על החוויות שלו מהמבחנים וכשהגיעה למבחן של אביו של מייק פניו התקדרו.
"הוא מסוכן, ראפ, אני לא רוצה לדעת איזה מהחן הבן שלו יתן לך."
ראפ התיישבה על האדמה שהייתה מחושה במעט דשא, איך היא תצליח לעבור מבחן קשה כל כך?
"היי ראפ, איימי בטלפון!" צעקה אימה מחלון המטבח וחייכה עליה ואל אביה.
אני באה," קרט בחזרה.
ראפ נזכרה שוב בשיחת העידוד של אימה. יהיה בסדר, אמרה לעצמה בעודה פוסעת לכיוון הבית. יהיה בסדר.


תגובות (3)

*מבחן
*מכוסה
הפרק אמנם קצר אבל יפה, תנסי להוסיף עוד כדי שהיה קצת נפח לפרק…
אבל תמשיכי, באמת יפה

21/07/2014 12:34

השורה הראשונה בפרק.
כתבת שהוא שאל, איפה סימן השאלה במשפט שלו??

02/08/2014 14:37

הטיל*
*אם (אם זה במובן של תנאי)
*משהו
*עיניו (כי הוא בן)
יש לך המון שגיאות כתיב. הייתי ממליצה לך לבקש ממישהו לקרוא את הפרק לפני שאת מפרסמת אותו, כי הטעויות באמת לא הכרחיות..

02/08/2014 14:40
סיפורים נוספים שיעניינו אותך