איזה סיפור תעדיפו?

VNKL 15/06/2015 525 צפיות תגובה אחת

1. טחנת הקמח הרדופה- "המכונית התקלקלה!" צרח נהג האוטובוס "אני מניח שאתם חייבים להישאר כאן".
"כאן!?" צרח ניק "זה מטורף! זאת טחנת קמח מטורפת!"
"אין סיכוי בעולם שאני נכנסת אל טחנת הקמח הזאת גם אם ישלמו לי!" צרחה מגי
"אין לנו ברירה" אמר נהג האוטובוס "תצטרכו לישון כאן משהו כמו שניים- שלושה לילות עד שאני אקרא למוסכניק או משהו כזה," אמר "אנחנו נמצאים באמצע שום מקום ממש!!".
ניק ומגי נכנסו אל תוך הטחנה. אחים לא כל כך נהנים בטחנת קמח כל כך מטורפת.
בעיקר בגלל שמכשפות ומפלצות נמצאים בטחנת הקמח הזאת, ויש בה גם מעברים סודיים, עכברים ורוחות רפאים, והכי מפחיד, ערפדי קמח.
אבל איך הם יצליחו לשרוד בכל השלושה ימים הללו? תגלו בסיפור.

2. העיתונאית איימי פיליפס היא עיתונאית מקצועית, עד שיום אחד התגלה סקופ ענקי.
תראו: האיש שגר בבקתה שבקצה היער של עיר הקיץ, תמיד הוא היה מבודד שכזה, אבל יש בו משהו מיוחד. אף אחד לא יודע, אבל איימי החליטה לגלות את זה.
גם העיתון שלה היה בפיגור אחרי העיתון המתחרה, דוקון.
העיתון של איימי: שקשוק, שלח את איימי אל הבקתה, לגלות מה קרה עם הזקן, אבל אל תדאגו, הסיפור יהיה מפתיע ומותח.

אז מה אתם מעדיפים?
תכתבו לי בתגובות.


תגובות (1)

uta uta

את האמת? לא אהבתי כלכך את שני הרעיונות, מצטער..
תנסה לקרוא סיפורים של אחרים, ככה תוכל להבין איזה סוגי סיפורים מחברים אוהבים, ואז תוכל למצוא רעיון שמתאים לך.

15/06/2015 19:54
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך