איזו דמות אתה מ"נפש חיה".

26/09/2015 1581 צפיות 226 תגובות


אז הבטחתי לכם שאלון או לא הבטחתי?
בטח שהבטחתי!
ומכיוון שאני עומד בהבטחות שלי(לרוב O_O), הנה לכם החידון…
אז מכיוון שהיו לי קשיים עם האתר שAmora השתמשה בו, החלטתי לעשות לבד.
אני אכתוב שאלה ואחריה מספר של תשובות אפשריות.
בתגובות אתם תכתבו לי את מספר השאלה ואת התשובה.
כלומר, אם זאת שאלה מס' 1, והתשובה שלכם היא אריה תכתבו לי בתגובות : 1.אריה. וכן הלאה…
אני אסתכל על התשובות שלכם ואחשב לבד את התוצאה(אל תדאגו! אני לא מרמה! כל אחד מקבל מה שמגיע לו!)
ונעבור לחידון,
1. מה היא החיה האהובה עליך?
אפשרויות: אריה, טיגריס, שועל, זאב, דבורה, נמלה, טווס, בז, אורקה(קטלן), תמנון, פומה, תנין, קרנף, דב, גירית, צב, זיקית, אני לא חובב חיות כל כך, אני אוהב את כל החיות.
2. מהו הצבע האהוב עליך?
אפשרויות: אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, תכלת, סגול, ורוד, אפור, שחור, חום, לבן, בז', אין לי צבע אהוב, אני אוהב את כל /רוב הצבעים.
3. מהו המקום האידיאלי בשבילך לחופשה?
אפשרויות: אפריקה, אירופה, אמריקה, בבית, כל מקום שהוא קרוב לים או למקור מים גדול אחר, ביער, בביצה.
4. מה התיאור הכי נכון לגביך?
אפשרויות: אמיץ, סקרן, אדיש, נלהב/מלא מרץ, מוכשר, חרוץ, לא חברותי, מנהיג, מסוכן, חברותי, חייכן, ביישן, חכם, רודף צדק, יהיר, חביב, רגיש, אנוכי.
5. מישהו שאתה לא מכיר נמצא בסכנת חיים, אתה מבחין בכך, איך תפעל?
אפשרויות: תעשה הכל כדי לעזור לו, בעיקרון אני אעזור אך אם אני מסכן את עצמי אני לא אעזור, אתקשר למוקדי החירום, אברח בבהלה, אתעלם, אצחק, אבכה, אני אעשה את הדבר הראשון שיעלה לי בראש גם אם הוא יהיה מטומטם לחלוטין, אנסה לעזור לו אך אם אני רואה שאני לא מצליח אתקשר למוקדי החירום, אנסה לעזור אך אם לא אצליח אנטוש אותו, אנסה לעזור אך אם לא אצליח ישאר איתו עד שיבוא מישהו ויעזור לו.
6. האם אתה טיפוס חברותי?
אפשרויות: מאוד, בכלל לא, אם אני במצב רוח טוב אז כן אבל אם אני במצב רוח רע אני יכול להיות מגעיל, תלוי עם מי, אני חושב שכן, אני חושב שלא, סך הכל אני די חברותי, סך הכל אני לא טיפוס חברותי כל כך.
7. מה הכי חשוב לך?
אפשרויות: משפחה, חברים, אהבה, צדק, הישגים, ניצחון, ידע, רכוש, אושר, בריאות, יופי.
8. לרוב, אתה טיפוס שמפחד מאחרים או שמפחיד אחרים?
אפשרויות: טיפוס שמפחיד, טיפוס שמפחד.
9. מה המקצוע האהוב עליך בבית ספר?
אפשרויות: היסטוריה, ספרות, ביולוגיה, מקצוע קודש(תנ"ך, משנה, גמרא, דינים, פרשת שבוע), מקצוע של שפה חדשה(אנגלית, ערבית, צרפתית, כל אחד ומה שלומדים אצלו…), ספורט, כימיה, חשבון, גיאומטריה, מחשבים, הבעה, של"ח, מחול.( במידה ויש מקצוע שאתה אוהב במיוחד אנא בחר את המקצוע הקרוב אליו ביותר או כתוב לי בתגובות שת שם המקצוע)
10. מה הספורט האהוב עליך?
כדורגל, כדורסל, טניס, רוגבי, לקרוס, פוטבול, כדוריד, כדורשת, כדורמים, אמנות לחימה, שחמט(תתפלאו זה ספורט!), מחול, החלקה אומנותית, הוקי, משהו אחר(לכתוב בתגובות).
אז זהו זה!
אם אתם נתקלים בבעיות או יש לכם שאלות נא לכתוב בתגובות.
מקווה שתאהבו!
אשתדל לענות לכל אחד בהקדם האפשרי!
קרדיט לאמורה על הרעיון!!!


תגובות (226)

1 ) טיגריס 2 )סגול 3)קרוב לים. רק ים. או אירופה. 4 )סקרנית.מסוכנת.רודפת צדק? יותר שונאת אי צדק. 5 )אם זה מישהו שאני לא מכירה אני יעזור כל עוד זה לא מסכן אותי. אם אני לא אצליח אני אתקשר למוקד חירום. אם זה מישהו חשוב לי אני אעשה הכל ואם לא אצליח אתקשר ואשאר עד שיבואו. 6 )תלוי עם מי 7 )הישגים אהבה ידע

27/09/2015 01:26

8 )מפחיד. ולצערי בצדק

27/09/2015 01:26

9 ) התעמלות קרקע. 10 )החלקה אומנותית למרות שאני לא יודעת להחליק. אז בעצם התעמלות קרקע. זה והחלקה אומנותית דומים בבסיס

27/09/2015 01:30

וואו נראלי יהיה לך מסובך… ושלא יצא מכאן התשובות על 6 ו 7!!!

27/09/2015 01:31

. אורקה 2. ירוק 3. ביער 4. חייכן 5. אעשה את הדבר הראשון שיעלה לי לראש/אקרא למוקד חירום. 6. תלוי במצב הרוח 7. משפחה 8. לא זה ולא זה ואם כבר אז כבר… 9. היסטוריה 10. שחייה.| אני מניחה שבלבלתי אותך לגמרי… -,-

27/09/2015 02:22

1 בז
2 אפור
3 כל מקום שהוא קרוב לים או למקור ימי אחר
4 אני לא חושבת שאפשר לתאר אדם במילה אחת… אבל סקרן / חברותי / ביישן
5 תעשה הכל כדי לעזור לו
6 מאוד
7 חברים
8 טיפוס שמפחד…
9 מחול / אנטומיה / מוסיקה (אצלי כל אלה ביחד)
10 מחול (אבל גם כדורסל זה כיףXP)

27/09/2015 09:08

A. K. Koren, קודם כל, את בכלל קורא/ת את הסיפור שלי "נפש חיה"?
A. K. Koren, יצא לך אולימפיה!!!
החיה המקבילה של אולימפיה היא התמנון!
אולימפיה היא רודפת צדק ותמיד תאמר את האמת(אלא עם השקר יעזור למישהו שהוא קרוב אליה או שהוא שקר לבן שבא לא לפגוע). היא חברותית אך תשתדל שלא להתידד עם אנשים רעים. אולימפיה שקדנית מאוד ותעשה הכל להשיג את המטרות שלה. היא מעדיפה להישארר דבקה למציאות ומאמינה שכול מה שהיא עושה בהווה יעזור לה בעתיד. אולימפיה טובה מאוד בקריאה של אנשים ומתקשה לתת להם הזדמנות שנייה כאשר אכזבו אותה.
על כתיבת דמות זו יש להודות ל – Amora.
אם לא קראת את הסיפור אני אשמח אם תקריאי אותו.

27/09/2015 09:17

פומה, יצא לך אנדי!
החיה המקבילה של אנדי היא הדב!
אנדי די קשוחה אך יכולה לשבור את תדמית ה"קשוחה" בשניות עם החיוך שלה.
היא משתפת פעולה טוב אך במקרים מסוימים, בעיקר מקרים של כח, תעדיף להסתדר לבד. אנדי היא אסטרטגית ואחראית. לאנדי יש לב זהב והיא בן אדם חברותי מאוד לקרובים אליה ביותר.
על כתיבת דמות זו יש להודות ל – TheAvatar.

27/09/2015 09:21

    תודה, תודה. בכיף שמחתי לעזור.
    אני רוצה להודות למשפחה שלי, לאקדמיה ולכל מי שהכרתי, תודה תודה ואני מחכה לגביע שלי :)
    אגב אני כבר אמלא את השאלון בעצמי

    27/09/2015 11:29

היי, בלאק! (התגעגנו אליך ביום שלא היית. חפרנו בלעדיך!)
1. זאב (הם מגניבים כאלה, למרות שהחיה האהובה עלי היא דרקון. לא, אני לא צינית – דרקונים הם מגניבים.)
2. כחול
3. אמריקה (לא יודעת, פשוט כיף שם.)
4. אמיצה
5. אעזור לו ואם זה לא יעבוד אקרא למוקד חירום.
6. יאפ (כאילו, אתה יודע, אני די מעצבנת וכשאני נמצאת בשיחה עם מישהו אני אשמח להפריח כל מילה שניה שלו ורוב הזמן זה יהיה המצב אז הוא יפסיק לדבר איתי או יגיד שאני פריקית, אבל אני ממש חברותית.)
7. משפחה וחברים (אל תכריח אותי לבחור, בלאק!)
8. מפחידה… (זה שאני עוברת ליד חבורה שמצלמת סלפי ואומרת להן מדי שנה יותר אנשים מתים בגלל סלפי מאשר בגלל תקיפת כריש, או שאני אומרת לילדה השמאלית בכיתה שיש לה מספריים לימניים שיש שמאליים שמתים משימוש יתר בחפצים לימניים הופך אותי למפחידה? יאפ. עכשיו אני מניחה שהפחדתי את כל השמאליים באתר.)
9. ספרות וספורט.
10. כדורגל (אל תסתכלו ככה על המחשב, זה כיף!)
קטניס אוורדין, סוף.

27/09/2015 09:29

שאת אומרת אנטומיה את מתכוונת לביולוגיה? O_O
למה אתם לא יכולים להיות כמו פומה ולכתוב מקצוע פשוט שכולם מכירים???
אז תס, יצא לך רייצ'ל!
החיה המקבילה של רייצ'ל היא הבז!
רייצ'ל היא חברותית וטיפוס די מוביל ומנהיג. היא נוטה להאמין לאנשים בקלות ושונאת להיות מובלת. רייצ'ל היא פרפקציוניסטית ותמיד תשאף להיות הכי טובה בכל דבר. היא אוהבת אנשים וכמעט תמיד תהיה נחמדה ואדיבה כלפם. אך אם מישהו פוגע בה או באמונתה היא תתבודד מאנשים ותתכנס בעצמה.
על כתיבת דמות זו יש להודות ל – עצמך!!!!

27/09/2015 09:35

מה לעשות זה המקצוע האהוב עלייXP אנטומיה זה מדע הגוף: השרירים, העצמות, הגידים, הסחוסים.. זה עוזר בטירוף.
יאי! אני רייצ'ל! האמת שהיא דיי דומה לי XP (אולי זה בגלל שאני תמיד מבססת משהו ממני לדמויות אחרות)
איפה הצ'ייס שלי?! אני חייבת לדעת מי יצא צ'ייס!
מה אתך, בלאק? מה יצא לך?

27/09/2015 09:40

בלאק, מה איתי? אני עדיין מחכה כאן. (יש לנו בכלל דמויות מוזרות כמוני? כי אם כן, הסיפור שלך בצרה, בלאק.)
קטניס אוורדין, סוף.

27/09/2015 09:49

תס, הנה הצ'ייס שלך.
קטניס, יצא לך צ'ייס.
החיה המקבילה של צ'ייס היא השועל.
צ'ייס הוא נועז, סקרן וטיפה חנון(מהסוג שאוהב מאוד מד"ב ופנטזיה).הוא תמיד מחפש קונספירציות כשהן לא נמצאות שם והוא אוהב מאוד ספרות.
צ'ייס הוא טיפוס חשדן, לא מהסוג הפרנואידי אלא כזה שמבחינתו כל אחד יכול להיות חייזר מכוכב אחר שנשלח לחסל את כדור הארץ.
צ'ייס לא נגעל בקלות, יש לו חוש הומור טוב והוא מאוד חיובי ומתקשה להיות רציני.
הוא מסוגל להמציא סיפורים משכנעים ברגע והוא שקרן ושחקן מיומן.
הלכתי לעשות לעצמי…

27/09/2015 09:54

חחחחח קטניס את צ'ייס

27/09/2015 09:57

היי קטניס!
גם אני התגעגעתי אליכם!
ראיתי את כל החפירה ותיכנסי לסיפור של אמורה(זה שהיא העלתה בו את כל החידונים) ותראי שעניתי תגובות ארוכות של מה יצא לי.

27/09/2015 09:57

רגע מקטניסיס הפכת ל… לא. עדיין קטניסיס

27/09/2015 09:58

וואו, אני וצ'ייס ממש זהים. (האמת שהייתה לי תחושה שאצא צ'ייס.)
לפי דעתי כל אחד יכול להיות חייזר (זאת השערה שיש לי עוד מגיל תשע, לא המצאתי את זה עכשיו.) קשה להגעיל אותי, ואני גם לא ממש מפחדת מג'וקים וכ'ו (אלא אם כן מדובר בעכבישים. הם מפחידים אותי.)
אני גם שקרנית טובה (איזה כיף, מצאתי לעצמי תאום! תמיד חלמתי שיהיה לי תאומה, למרות שגם תאום זה סבבה.)
קטניס אוורדין, סוף.

27/09/2015 10:00

    את לא רוצה את זה.
    וזה מצחיק כי רייצ'ייס

    27/09/2015 10:03

    מה, תאומה? תתפלאי.
    יש לי חברות תאומות (הן רוב הזמן מכות אחת את השנייה עד זוב דם ונלחמות את המוות המר, אבל זה נראה כל כך כיף!)
    יש לך תאומה?
    הו, עכשיו הבנתי. מוזר… (אז נוכל לקרוא לעצמנו רייצ'ייס עכשיו?)
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 10:06

אווו יצא לי טייסי!
את האמת אנחנו דומים…

27/09/2015 10:03

רייצ'ייס = קתסניס?
בסדר אני גרוע בזה, אני יודע, תתמודדו!
אמורה איפה את???
מעניין מה יצא לה…

27/09/2015 10:06

    אתה יותר גרוע בזה ממני (!!!)
    תסניס? (זה כזה גרוע שצחתי עכשיו בקול. תס, תמצאי משהו קליט! את המומחית.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 10:09

לא, את יותר גרועה.

27/09/2015 10:12

אני לא מומחית בזה! זה איכשהו יוצאXD
אממ… קטתיס? קתיס? תסניס?
אני חושבת שהכי טוב זה תסניס XDD
וכן, יש לי תאום.

27/09/2015 10:13

תס, יש לך תאום???
מגניב!!!!
אתם גם זהים? אם כן, עוד יותר מגניב!!!
תסניס זה באמת הכי טוב.

27/09/2015 10:16

    תסניס זה הרעיון שלי במקור. (ואתה עוד אמרת שאתה יותר טוב בזה.)
    קרדיט לי!
    הלוואי עלי תאום… להכות אחד את השנייה כל היום, לריב, שוב להכות… אח, החיים הטובים.
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 10:19

אממ….
1. אנחנו בן ובת, אז זה כבר לא יכול להיות זהים. כולם אומרים שאנחנו ממש דומים ובא לי להעיף להם כאפה. בא לי להעיף למישהי כאפה חזקה יותר כשהיא אומרת שאח שלי חתיך.
2. אני גדולה יותר, שיהיה ברור! אבל הוא הגבוה…
3. הוא חתיכת מניאק חצי-ערס, אבל אני כן אוהבת את אח שלי ואכפת לי ממנו
4. ריבים מכות אצלנו אין כל כך… אנחנו כבר דיי גדולים וזה כבר עצבון במילים.
5. הוא חזק יותר ממני וחבר שלו שבר לי יד פעם.
כן.. לא כיף

27/09/2015 10:28

    1. בנות באמת אומרות לך שאח שלך חתיך? (XD)
    2. הוא בן, זה הגיוני. הם גדלים מהר יותר או משהו (או איזה שיט שהמורה לספוט מכר לנו ביסודי על זה שבנות מתפתחות לאט יותר אז זה סביר שבנים יגיעו להישגים גבוהים יותר בספורט. הוא היה כזה שוביניסט…)
    4. באמת? באסה… (חשבתי שהמכות אצל תאומים זה לנצח! כן, נראה שאני קצת בוגרת בשביל זה…) ועצבון במילים זה בכל משפחה נורמטיבית.
    5. למה שחבר שלו ישבור לך יד? (אני מצליחה לראות איך אחים שוברים אחד לשני איברים, אבל אני לא מצליחה לדמיין שחבר של אח שלי ישבור לי את היד.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 10:37

    1. כן!!! עכשיו זה כבר לא קורה הרבה (כי אני בן אדם לא מקובל חהחה) אני כל כך שונאת את זה. אני זוכרת איזה יום אחד בכיתה ח' שכל הבנות בכיתה ישבו בה (כי התבטל ספורט) ואז איזה מישהי אמרה "-השם שלי-… את יודעת שאח שלך חתיך?"
    במשך 45 דקות הסברתי למה לא שכל פעם עוד בנות הצטרפו ואמרו שהוא חתיך.
    2. המורה חתיכת שוביניסט. זה לא נכון, ובנות מתפתחות (גם מבחינת גובה) הרבה לפני בנים, אבל הזינוק של הבנים בד"כ יותר גבוה.
    אני מתגעגעת לתקופה שאני הייתי גבוהה יותר ממנו..
    4. יש הרבצות במשפחה, פשוט לא בינינו..
    האמת, שאני בקושי רואה אותו בכלל, שנינו ממש ממש עסוקים (אנחנו הספורטאים במשפחה) אז אנחנו תמיד ממש ממש עסוקים..
    5. פעם, כשעוד היינו חברים ממש טובים, שיחקתי איתו ועם חבר שלו בפארק באיזה משחק מטומטם, ובמהלך המשחק חבר שלו קפץ עליי והיד שלי נפלה על אבן והתעקמה לגמרי.
    בום טרח גבס ויד שבורה.

    27/09/2015 11:07

    בואי נדבר ככה.
    1. סתם ככה? XD בטח רצית למות שם.
    2. כן, אני לא ממש זוכרת מה הוא אמר, אבל אני זוכרת שהייתי ביסודי של שוביניסטים. הנבחרות של הבנות קיבלו פחות אימונים, תחרויות ומשחקים נגד קבוצות בנות מבתי ספר אחרים. גם הייתה למורה העדפה רצינית לבנם, והוא בקושי נתן לבנות להדגים דברים או ממש לרוץ למרחקים שהוא נתן לבנים. אף אחת לא ממש אהבה אותו.
    4. למה את מתכוונת? יש לך אחים קטנים?
    5. הייתה לך תקופה של חברות עם אח שלך? ועם חברים של אח שלך? :O (זה אפשרי בכלל שתהיה חברות בין אחים? זאת לא שנאה מלידה או משהו?)
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 11:15

    1. רציתי למות ועוד איך.
    2. אני ממש מבינה אותך. שנה שעברה כל כך נהניתי בספורט והשנה זה כל כך מעצבן! הבנים רצים ומשחקים והכל אבל אנחנו בחדר קטן עושות אירובי של זקנה (אחת המורה היא פאקינג ממש זקנה. גם יש לה חיוך מעצבן כזה של 'אני הרבה יותר מבוגרת מכן אבל אני בכושר יותר מבנות בגילכן' ולא, היא לא.) וסקוואטים. אני ועוד חברות דיברנו עם המורה הראשית לספורט של הבנות לגבי זה והיא ממש דיברה אלינו לא יפה.
    4. יש לי אח קטן. אני רוצה אחות!!!
    5. בטח! היינו החברים הכי טובים עד בית הספר, ועד כיתה ו' היינו ממש סבבה. בכיתה ו' קרה… מקרה, ועכשיו אנחנו מסתדרים בערך.
    6. ספרי גם עלייך קצת!

    27/09/2015 11:26

בלאק אם התקשית אתה תמיד מוזמן לבקש ממני לעשות את זה באתר חח אני כבר שולטת בזה

27/09/2015 11:15

אמורה תלמדי אותי~

27/09/2015 11:26

    אמורה, למדי גם אותי! האתר הזה כל כך מרושע!
    ותס:
    1. בנות לא ממש מדברות איתי על חתיכים,כי הן יודעותשאין לי דעה בזה וגם לא ממש אכפת לי מחתיכים, אז אני לא יכולה להגיד שאני מזדהה עם המקרה. (מזל.)
    2. גם אצלנו! הבנים רצים יותר, משחקים יותר ונחשבים יותר. פעם אחת אפילו הערתי על זה למורה, והוא כמעט העיף אותי למנהלת. XP
    4. יש לךשני אחים או שרק התאום?
    5. אתם זוכרים אחד לשנייה משהו מכיתה ו'? וואו.
    6. באיזה מובן? משפחה, חברים, תחביבים?
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 11:35

    לקטניסיס
    1. האמת שאיתי כן מדברים על חתיכים, כי אני כן הולכת לכל מיני דברים עם אח שלי והמשפחה שלי (שקשורים במה שהוא עוסק) ויש לו הרבה חברים חתיכים אז..
    בעיה מהחיים שלי: סיימתי ללמוד מהיום ואז אני רואה את המכונית של אמא ליד השער אבל אז מסתבר שהיא מסיעה חברים של אח שלי ואיזה אלוף עולם ולא אותי, ואני חוזרת באוטובוס.
    2. זה פשוט נורא אצלנו, וזה כל כך מכעיס אותי.
    4. שניים.
    5. לא! ברור שלא! פשוט אני לא שכחתי איך נשברה לי הידXD
    האמת שאני והוא (הילד הזה) חברים ממש ממש טובים, כנראה יותר ממנו ומאח שלי.
    6. אממ מה שבא לך. הכל?XP

    27/09/2015 11:56

    1. לא אוהבת דיבורים על חתיכים. (אלא אם כן מדובר בחתיכים מספרים כמו פרסי, פיטה, פיניק, ליאו או כל חתיך מוד מכל ספר שקראתי.)
    2. ממה שבנתי, זה בכל בתי הספר. (ביסודי היו לנבחות בנות איזה שלוש משחקים בשנה, שזה נוראי.)
    4. משתתפת בצערך.
    5. את אמרת שבכיתה ו' קרה איזה מקרה ומאז אתם מסתדרים בערך, לזה התכוונתי.
    6. לגבי חברים, יש לי שלוש חברותממש קרובות (אנחנו נפגשות כמעט כל יום, אנחנו חבורה כזאת.) אני רוכבת על סקייטבורד ומשחקת כדורגל מדי פעם, זה יופי של תחביב. אני גםמנגנת על גיטרה (באופן הכי בסיסי שיש) ושומעת מוזיקה כמעט כל הזמן. (אין וצרך לציין שאני אוהבת לכתוב ולקרוא, כי זה די ברור, לא?)
    אני כל כך מעניינת.
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 12:09

    1. כיף כל כך לדבר על דמויות חתיכות מספרים. מסכימה לגמרי.
    2. אני לא בבית ספר יסודי, ואין לנו נבחרות יותר (חוץ ממגמת ספורט?)
    4. מה אתך?
    5. המקרה לא קרה ביני לביני, קרה משהו משפחתי…
    6. מגניב לך! אני משחקת כדורסל כל שבוע (בלי קשר לעומס של השבוע) ולמדתי פעם גיטרה וכינור (לא לשפוט).
    נראה לי אני אספיק לדבר על עצמי, אני מרגישה כזו שתלטנית X-X

    27/09/2015 12:19

1. זאב (לפחות ממה שנתת)
2. כחול
3. כל מקום שקרוב לים
4. תכלס יצירתי הכי מאפיין אותי, למה אין את זה? נגיד שחכם כי אני פלג אוריינות בכל המבחנים של מפוצלים ורייבנקלו
5. אנסה לעזור לו אך אם לא אצליח אקרא למוקדי חירום (?)
6. תלוי עם מי (אני חושב? עם רוב האנשים אני בסדר נראה לי. תגידו אתם XD)
7. משפחה אובייסלי
8. טיפוס שמפחד XD התשובה שאני בטוח בה לגמרי מכולן עד עכשיו
9. ת י א ט ר ו ן. למה אין תיאטרון? אבל אין תיאטרון אז אני אקח את המגמה השנייה שלי – ספרות
10. טניס (?) שיחקתי פעם
בטח יצא לי משהו כמו – אתה נמלה.

27/09/2015 11:40

אמורה, מה עם שני הפרקים שהובטחו לנו? (אני חייבת לדעת אם איימי מופיעה בפרק הבא. לפחות את זה תגלי לי!)
קטניס אוורדין, סוף.

27/09/2015 11:49

theavatar אתה אחלה עם אנשיםXP (אפשר לקרוא לך בשם אחר כלשהו?)
כיף לך! אתה בתיאטרון וספרות? אצלנו אפילו לא נפתחה מגמת ספרות:<

27/09/2015 11:58

    את יכולה לקרוא לי האווטאר בעברית גם או פשוט בשם שלי תכלס XD
    יואו כן זה כל כך כיף, מצטער בשבילך :( יש אצלך תיאטרון?

    27/09/2015 12:15

תס, קחי את זה כמחמאה.
אם אומרים לך שהוא חתיך ושאתם דומים ניתן להסיק שאת יפה…
אבל איזה חצופות הן! כאילו מי בא ואומר נכון אח של תס חתיך? כמה רדודות וחצופות הן יכולות להיות??? שיתעסקו בעניינים שלהם.
אמורה אם את כבר פה אז תעני על החידון.
האווטאר, אני עכשיו מחשב לך את התוצאה.
נ.ב.
הוא שבר לך את היד?
מעניין מי היה הכי מובך… את(שנשברה לך היד ע"י חבר של אח שלך), אח שלך(שחבר שלו שבר לאחותו את היד) או החבר של אח שלך(שהוא שבר לאחות של חבר שלו אד היד)?
כן, אמורה, מה עם הפרקים?
תס וקטניס!
מה אתן בוכות?
ספורט זה סיוט!!!(שיעור ספורט, אין לי בעיה עם ספורט בכללי…)
באיזה שיעור ספורט שהיה לנו לאחרונה, המורה(שד"א הוא שמן אבל אין לו בעיה לצעוק עלינו שאנחנו לא עומדים בתוצאות! שונא אותו! אני וחבר שלי כל שיעור צוחקים עליו והוא בטוח שאנחנו צוחקים מהבדיחות שלו אז הוא לא מעיר לנו…)
ביקש ממנו לעשות הקפות סביב האולם ואז ברגע שהוא קורא בשם של מישהו הוא חייב לעקוף את כולם ולהיות ראשון.
זה הרגיש כמו משחקי הרעב, ממש ככה.
כולם מתפללים, "רק אל תגיד את השם שלי, רק אל תגיד את השם שלי".
למזלי, הוא לא יודע את השם שלי אז ניצלתי.
ואחרי סוכות אנחנו מתחילים עם הריצות אלף ואלפיים!(למה?!?! למה?!?!)

27/09/2015 12:11

אויש ריצת אלפיים *_* שונא אלפיים
תתחיל נורמלי וכשאתה קרוב לסוף תגביר, כולם אומרים תתחיל מהר ותשמור על זה – זה לא עובד XD

27/09/2015 12:16

תס, העליתי את זה בדיון שלנו, אבל הוא כבר שקע, אז…
1. לא אוהבת דיבורים על חתיכים. (אלא אם כן מדובר בחתיכים מספרים כמו פרסי, פיטה, פיניק, ליאו או כל חתיך מוד מכל ספר שקראתי.)
2. ממה שבנתי, זה בכל בתי הספר. (ביסודי היו לנבחות בנות איזה שלוש משחקים בשנה, שזה נוראי.)
4. משתתפת בצערך.
5. את אמרת שבכיתה ו' קרה איזה מקרה ומאז אתם מסתדרים בערך, לזה התכוונתי.
6. לגבי חברים, יש לי שלוש חברותממש קרובות (אנחנו נפגשות כמעט כל יום, אנחנו חבורה כזאת.) אני רוכבת על סקייטבורד ומשחקת כדורגל מדי פעם, זה יופי של תחביב. אני גםמנגנת על גיטרה (באופן הכי בסיסי שיש) ושומעת מוזיקה כמעט כל הזמן. (אין וצרך לציין שאני אוהבת לכתוב ולקרוא, כי זה די ברור, לא?)
אני כל כך מעניינת.
—–
בלאק, אולי לא תאמין לי – אבל אני מתה על שיעורי ספורט. אני רצה די מהר (למרות שלנו אין את השחזור הנחמד של משחקי הרעב שיש לכם.) איזה קטע, גם המורה שלי לספורט לא יודע את השם שלי! (הוא ממש שונא אותי.)
אווטר, גם אני לא מבינה את המשפט הזה. אי אפשר לשמור על מהירות! (אני אישית שומרת על קצב סביר כל הריצה, ככה שאני תמיד איפשהו באמע היכולת שלי.)
קטניס אוורדין, סוף.

27/09/2015 12:22

קשה לקחת את זה כמחמאה, או להרגיש שאני יפה.
ספורט זה כיף! (לא השנה) וריצות זה כיף! אבל לא אלפיים (אני וחברה צוחקות וקוראות למורות שלנו לספורט הזקנה, הגבוהה והמושלמת. בתחילה השנה כשחילקו אותנו למורות היינו כזה: "רק לא לזקנה!!")
זה נשמע ממש מגניב! אנחנו עושים בד"כ ריצות מסביב לבית הספר (שזה הרבה) או ריצות במדרגות של האולם, שזה מעייף. אני הכי אוהבת להישאר אחרונה במחניים (ואז יש עלייך איזה 50 ילדים)
מסכנים!
תגידו, עשיתם ריצת ביפים?

27/09/2015 12:25

אז, האווטאר.
יצא לך נמלה!
סתם… חח…
יצא לך אדם שהחיה המקבילה שלו היא אריה.
אדם הוא ריאליסטי, נאמן, צנוע ויצירתי. הוא חכם ורואה את התמונה הגדולה.
למרות שהוא ביישן הוא כריזמטי והוא מנהיג מלידה. הוא אוהב את עולם המוזיקה ובמיוחד לנגן בגיטרה.
על כתיבת דמות זו יש להודות ל – עצמך!!!

27/09/2015 12:25

עניתי לך לגבי זה:
1. כיף כל כך לדבר על דמויות חתיכות מספרים. מסכימה לגמרי.
2. אני לא בבית ספר יסודי, ואין לנו נבחרות יותר (חוץ ממגמת ספורט?)
4. מה אתך?
5. המקרה לא קרה ביני לביני, קרה משהו משפחתי…
6. מגניב לך! אני משחקת כדורסל כל שבוע (בלי קשר לעומס של השבוע) ולמדתי פעם גיטרה וכינור (לא לשפוט).
נראה לי אני אספיק לדבר על עצמי, אני מרגישה כזו שתלטנית X-X

27/09/2015 12:30

מגניב? כיף? נחמד?
תגידו לי, איפה אתם חיים???? זה סיוט!!!
בריצות ארוכות, אני רץ בקצב איטי וכל פעם שאני עובר ליד המורה אני שם ספיד. XD
למה קשה לקחת את זה כמחמאה או להרגיש שאת יפה?
נניח שאתם דומים, ונניח שהוא חתיך, המסקנה המתבקשת היא שאת יפה.
בשיעור ספוט, אני פשוט מתפלל בלב שיגמר הסיוט הזה כבר!
למזלי, המורה שלנו אוהב לקחת חצי מהשיעור על קריאת שמות וסיפור בדיחות אז ניצלתי, שוב.
המקצוע האהוב עליי זה ביולוגיה, למרות שאני לא כל כך אוהב את המורה…
ושוב בנושא ספורט, אני שונא את השיעורים ואת המורה(יש תלמידים שאומרים שהוא היה שחקן כדורסל.. למה נראה להםםם???? באיזשהו שיעור כדורסל שהיה לנו הוא ניסה להדגים לנו צעד וחצי ואיך לזרוק והוא לא הפסיק להחטיא, וחוץ מזה הוא לא מצליח אפילו לנתר! אני וחבר שלי אוהבים לרוקא לו ה"מקפץ" או ה"מנתר".) אבל אני מאוד אוהב כדורסל ולמזלי אני גם די טוב בזה…
אני בן הטובים בכיתה שלי בהגנה, ריבאונדים ובלוקים אבל אני לא משהו בהתקפה. בכל זאת ההגנה מחפה על ההתקפה… ואני גם גבוה אז זה עוזר לי בהגנה..

27/09/2015 12:36

תס, גם את משחקת כדורסל?
מגניב!!!

27/09/2015 12:37

קשה לי לחשוב על עצמי בד"כ משהו נחמד, כי אני מרגישה לוזרית בחלום שלי וכי לא כל כך קשה באמת להתחיל להאמין שאח שלי אומר לי שאני שמנה ואצלו זה הכל שרירים. לא קשה לחשוב שאני לא מיוחדת ושאני כמו כולם בגלל איזה ילד חסר טאקט מהכיתה.
אני אוהבת ביולוגיה, אבל עכשיו אני לומדים את זה בכזאת בסיסיות שזה מעיק. וכן, אני משחקת כדורסל עם חברות ואני בסדר בזה.

27/09/2015 12:44

    אם את לא יכולה לחשוב על עצמך דברים נחמדים, תבקשי ממני!
    את חכמה, כותבת מעולה, מצחיקה, חברותית ומה לא? אני מניחה שבלאק צודק ואת גם יפה. (בעיני כמעט כולם יפים. ^-^)
    מיוחדת? ברור! את כותבת כמו סופרת מקצועית (ומי שאומר שלא קנאי), וחץמזה – כולם מיוחדים, כי אף אחד לא זהה לאחר. (אני כזאת אופטימית.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 12:47

1. הדמויות החתיכות מספרים מציבות רף כל כך גבוה לבנים האמתיים.
2. גם אני לא ביסודי, אבל ביסודי היו לנו נבחרות (לכם לא היו? מבאס.)
4. מה זאת אומרת? (אם זה לגבי אם אני ביסודי אז התשובה הייתה לא.)
5. בואי נעזוב את הנושא, אני מרגישה חטטנית.
6. את משחקת כדורסל? מגניב. יש לי חברה שמשחקת כדורסל, היא ניסתה ללמד אותי פעם (הייתי כישלון.) ג אני למדתי פעם כינור (שיעור ניסיון כושל נחשב?)
לפי דעתי כדורגל זה יותר כיף מכדורסל. (גם כיף יותר לצפייה. אפשר לצעוק על השופט ולזרוק דברים על הטלוויזיה! יש פה אוהדי ברצלונה? אני אוהדת ברצלונה.)
קטניס אוורדין, סוף.

27/09/2015 12:44

תס, שלא ידכאו אותך!
לא הבנתי מה הקשר של ילד חסר טאקט…
קטניס, איזה כיף למצוא פה אוהדי ברצלונה!!!
שמעת שמסי נפצע? איזה באסה! יכול להיות שהוא לא יהיה בקלאסיקו…

27/09/2015 12:47

    בלאק, אני ראיי את הרגע שהוא נפצע! (בטלוויזיה, כמובן.)
    גם אני דואגת שהוא לא יהיה בקלאסיקו! אני לחוצה לגמרי.
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 12:49

שני דברים: 1 כן אני קוראת ואתה כותב ממש טוב. 2 וואו ממש לא! אני לא דומה לאולימפיה. אבל שיהיה. אני אמממ…. לא תמיד אומרת אמת וזה לא בכלל שבאמת תפגע… לגבי צדק- אני בהחלט מעדיפה צדק. חברותית- תלוי…. לגבי קריאה או שאני צודקת או שאני טועה לגמרי. לגבי הזדמנות שניה- קלעת בול. לגבי זה שהכל יעזור לי בעתיד- תאמת אני חיה בפנטזיות לגבי העתיד… טוב אז בכל אופן תודה שניסית. ניסיון יפה אבל תצטרך להתאמץ יותר כדי למצוא חיה שתתאים לי או שתצטרך לשבט חיה כלשהי… סליחה על הביקורת המרגיזה…

27/09/2015 12:48

1. לא פגשתי מישהו שעוקף את הרף הזה XD
2. היה לנו. הייתי בנבחרת כדורעף. גם הייתי בנבחרת כדורעף חופים בשנה שעברה אבל בסוף לא הלכתי לטורניר…
4. אחים והכל.. מה אתך?
6. כן, לא פעם עוד כמה אנשים שפשוט היו במגרש והצטרפו לכדורסל XD ניגנתי בכינור כמעט שלוש שנים ומישהו ניסה ללמד אותי גיטרה בכישלוןXP
לא אוהבת כדורגל.
איזה עוד סוגי ספורט את אוהבת? (וכולם?)

27/09/2015 12:49

1. גם אני לא, ואני גם לא אמצא (סביר להניח, כי כל החתיכים מהספרים כאלו מושלמים.)
2. אני נבחנתי לנבחר כדורגל בנות, אבל לא קיבלו אותי (לא קיבלו אף אחת מהכיתה שלנו.)
4. אני יודעת שזה מעט פרנואידי, אל אני לא ממש מעוניינת לדבר על אחים וכל באינטרנט.
6. איפה שאני גרה אין הרבה מגרשים, אז למגרשים שאני הולכת אליהם תמיד מצטרפים הרבה אנשים למשחק, וזה דווקא כיף.
אני אוהבת כדורעף, מחניים (זה כיף להישאר אחרונה) ואני עדיין אוהבת שבויים, למרות שאנחנו כבר לא משחקים בזה בכלל בבית ספר. זה פשוט כיף.
קטניס אוורדין, סוף.

27/09/2015 12:54

זה היה נראה ממש כואב!
אבל המגן לא עשה את זה בכוונה…
ובדיוק נולד לו בן שני! איזה מבאס זה…
ראית שניימאר עשה קרחת? האמת הייתי קצת בשוק אבל בן דוד שלי אמר לי שגילו אצל סבתא שלו סרטן אז הוא עשה לה מחווה…
תס, כל הדברים שקטניס אמרה נכונים!!!
את מיוחדת ומוכשרת בטירוף!!! אני במקומך הייתי מוציא את צבע הדעת לאור ואם היית עושה את זה הייתי קונה!!! ואני בטוח שעוד הרבה אחרים פה היו קונים!
אל תקשיבי לכל מי שאומר אחרת!
א. ק. קורן(תצטרכי להתרגל לזה…), זה לא ביקורת כל כך אבל בסדר.
אני אנסה לעשות לך שוב אבל זה בעיקרון מה שיצא…

27/09/2015 12:59

    לא חשבתי בכלל שהמגן עשה את זה בכוונה, זה לא היה נראה ככה.\
    כן, שמתי לב לקרחת של ניימאר עשה קרחת, אבל לא ידעתי על קטע עם הסרטן… עצוב.
    תס, את בן אד כל כך מיוחד וכישרוני – אני במקומך (כמו שבלאק הקדים להגיד), הייתי מוציאה את צבע הדעת לאור. הוא היה הופך לרב מכר (ותס – אם תעשי בשכל ואכן תוציאי אותו לאור, חסר לך שאנחנו לא נהיה בתודות.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 13:03

    הו תודה. זה לא ממש מפריע לי אבל תודה בכל אופן. ואתה יכול לקרוא לי קורן

    29/09/2015 01:01

ראיתי מה כתבתם לי למעלה… תודה:>
אני לא ממש מתה לדבר עלזה יותר..

27/09/2015 13:04

2.לא חייבים להיות בנבחרות. הכי כיף זה סתם ככה!
4. כן.. אולי זה היה טיפה חסר אחריות מצידי גם..
6. מסכימה, אבל מישהו פה אוהב ספורט ימי?

27/09/2015 13:06

אני לא ממש מבינה בכדורגל ולא יודעת על זה כלום0.0
תודה^^ לא חשבתי בכלל לנסות להעלות את צבע הדעת לאור, כי הדמויות לא שלי…

27/09/2015 13:08

    את מקבלת אישור ממני (את יודעת, בתמורה לכך שאהיה בתודות!), למרות שאני לא בטוחה שריילי עומדת להיכנס.
    את יכולה לבקש מכל מי שנתן לך דמות רשות, אנ בטוחה שהם יסכימו. (מי לא ירצה שדמות שהוא כתב תצא לאור?)
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 13:15

צמצמנו במספר, תס.
2. אני יודעת שלא חייב, פשוט כדורגל זאת הנבחרת היחידה שרציתי ביסודי.
4. אל תדאגי, אני לא פדופילית (או שאולי כן? מועחעחעחעעחעח. סתם, אל תדאגי.)
6. לא אני, בכל אופן. את כן?
קטניס אוורדין, סוף.

27/09/2015 13:09

חוץ מכדורסל, אני אוהב לראות כדורסל וטניס.
אני גם אוהב לשחות אבל אני לא אוהב את הספורט 'שחייה' באופן כללי…

27/09/2015 13:10

2. ביסודי הייתי גרועה בכדורגל וכדורסלXD
4. חח אני אסמוך על זה.
6. אנחנו משפחה מאוד ימית, אז כן. למדתי גלישת סאפ וגלישת רוח, ואני ממש רוצה ליום ההולדת לנסות קייט

27/09/2015 13:15

אני אישית שונא את הים…
המדוזות, והצריבות, והחול המעצבן שנכנס לנעליים ונדבק לגרביים, והחום, והעורבים שלוקחים את האוכל, והכיסאות המעצבנים של חוף הים…
בקיצור אני לא אוהב את הים.
אבל אני ממש אוהב את הבריכה!

27/09/2015 13:16

    אני שונאת חוף עמוס!
    אני גם שונאת להיות בחוף הים, אבל בים עצמו זה כיף! אני חושבת שזה משעמם לשחות בים, תנסו לגלוש!

    27/09/2015 13:23

    1. אתה בא עם גרביים לים? (XD)
    2. עורבים לקחו לך אי פעם את האוכל? ועוד בים? (XD)
    3. הכיסאות האלה דווקא נוחים.
    4. אני מעדיפה ים מאשר בריכה, למרות שאני לא סובלת חום. ים זה פשוט יותר כיף.
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 13:23

    תס, תודה בה, אבל אני חושבת שאשאר עם סקייטבורד. (למרות שלא זמן נפלתי ונפצעתי בברך, אז ההורים לי ממש מאושרים מהעובדה שאני רוכבת.)
    אולי יום אחד אני אנסה גלישה. איפה לומדים את זה בכלל?
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 13:25

2. גם אני, בגלל זה לא קיבלו אותי. XD
4. אני מנסה לא לצמצם בעוד מספר.
6. אוקיי, אני אעמיד פנים שאני יודעת מה זה סאפ וקייט.
מה אתם עושים עכשיו? אני רואה סרטונים של CinemaSins ו – HISHE בפעם החמת אלפים.
קטניס אוורדין, סוף.

27/09/2015 13:21

א. ק. קורן, הנה התוצאה השנייה שלך.
יצא לך קארים שהחיה המקבילה שלה היא פומה!
יש שיגידו שקארים יהירה ויש שיגידו טובת לב. היא נחצית בין שתיהן.
היא מאוד בטוחה בעצמה, לעיתים עד כדי יהירות ושחצנות אך היא גם בעלת לב רחב, נדיבה ותומכת בכל מי שצריך עזרה, כל עוד הוא הוכיח לה שהעזרה מגיעה לו ושזה בגדר הישר. היא קצת תמימה במה שקשור באהבה ושמחה על זה.
היא מאוד כריזמטית ויודעת להוביל אנשים ותמיד תעשה את זה בצורה הטובה ביותר.
אז? מה יותר מתאים? אולימפיה/קארים? תמנון/פומה?

27/09/2015 13:24

    אני חושבת שפומה קצת יותר דומה… זה שילוב של שניהם…. תודה שעשית שוב בכל זאת

    29/09/2015 01:05

אופס, התכוונתי לנעליים.
איך הגעתי לגרביים? O_O
בקיצור אני שונא שהוא נכנס לנעליים ואז הו נדבק אליהם ולרגליים…
עורבים לקחו לנו פעם את הענבים.
הם ממש חכמים! הם יודעים לפתוח את התיקים ולקחת מה שהם צריכים…
לידינו בחוף הים הייתה משפחה שהיה לה מן צידנית כזאת עם ריצ'רץ' והעורב פשוט פתח את הצידנית ולקח להם אוכל…
איזו חיה מגניבה!!!

27/09/2015 13:27

חבריי המלומדים שעדיין לא סיימו בית ספר- היי U^U
לכם, שעדיין לומדים, יש חופש ככלללל השבוע, ואני צריכה לעבוד בבוקר, ככה שאני מגיעה למחשב רק בסביבות אחת-שתיים בצהריים, אז לא יעזור לכם לחפור לי להעלות כי זה לא יעזור ^^
ובקשר לפרקים- קטניס אני לא הבטחתי שני פרקים, אמרתי שכתובים שני פרקים! אני מעלה פרק רק כאשר הפרק שאחריו גמור, לכן כרגע יש רק פרק אחד להעלות.
בלאק- אתה מוזמן לדבר איתי אם תרצה שאעזור לך בזה, ובכללי כולכם, זה לא כזה מסובך XP
אה, ותגידו לי תקציר של החפירות שלכם בבקשה 3:

27/09/2015 13:28

    הו, מסכנה! את עובדת ומרוויחה כסף משל עצמך! לעומת זאת, אנחנו קורעים את עצמינו במבחנים ובניסיונות להיראו חולים בימים של מבחני ערבית. (מה, רק אני? לא משנה.)
    האתר הזה ממש מסובך.
    תקציר:
    אני ותס התחלנו לדבר בסעיפים, ודיברנו על אחים ותאומים. תס הגיעה איכשהו לזה שהיא לא מיוחדת, אז אני ובלאק חפרנו לה על זה שכן וזה התגלגל לכך שהיא חייבת להוציא ספר לאור (ולכתוב אותנו בתודות שלה!)
    גיליתי שאני לא אוהדת הברצלונה היחידה באחווה (גם בלאק), ודיברנו על מסי וניימאר.
    אה, כן, וגם גילינו שתס דומה לרייצ'ל ואני לצ'ייס – אז אנחנו רייצ'ייס (רק בלי הקטע הרומנטי, ולנו קוראים תסניס.)
    זה פחות או יותר הכל, לא?
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 13:35

    אה, כן, וגם דיברנו על התחיבים שלנו. אני רוכבת על סקייטבורד ותס גולשת (ורק בלאק לא אמר כלום.)
    בלאק אמר שהוא שונא את הים כי חול נכנס לו לנעליים ועורבים גונבים לו אוכל. (XD)
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 13:37

    איזה כיף לך! אני רוצה לעבוד~
    פעם עבדתי במסעדה משש בבוקר עד שתיים וחצי וזה היה כל כך כיף^^

    27/09/2015 13:42

    גם לי היה כיף ביומיים הראשונים. עכשיו זה סתם די מעיק >0<

    27/09/2015 13:55

קטניס ותס חפרו פה קצת על האח ה"חתיך" של תס וזה שחבר של האח התאום של תס שבר לה פעם את היד.
אחר כך תס זרקה משהו על זה שהדימוי העצמי שלה נמוך אז אני וקטניס עודדנו אותה(עודדנו אותך? לידיעתך, אמרנו את האמת, מקווה שזה הצליח לעודד אותך).
ואז חפרנו על ספורט ועל המורים שלנו לספורט וכמה שאנחנו שונאים אותם.
אני וקטניס התחלנו לדבר על ברצלונה ועל כדורגל.
תס דיברה עלך ספורט ימי ואני וקטניס העמדנו פנים שאנחנו מבינים כל מילה.
זהו!
אמורה, את לא עושה את החידון שלי???
תעשי!!!
אני שונא את הבני נוער לפני צבא שעובדים ומקטרים על זה שאין להם חופש!
כמה חוצפה יכולה להיות לכם? אתם סיימתם בית ספר אז תגידו תודה ותפסיקו לקטר!(אמורה זה לא אישי נגדך זה פשוט מעצבן אותי)

27/09/2015 13:35

    הקדמתי אותך.
    קטניס אוורדין, סוף.

    27/09/2015 13:40

    תאמינו לי, זה לא יותר קשה. אתם יושבים ומפעילים את הראש אבל אני כל היום מתזזת. אני עובדת בכלבו, שזה כמו סופר רק קטן, ולפעמים זה מעצבן כי כל מה שעושים חוזר על עצמו וזה מתיש, ואצלנו אפילו אם הייתי עובדת פעם בשבוע הייתי מרוויחה אותו סכום כמו שאר בני השכבה שלי כי זה משהו של הקיבוץ אז זה די מעצבן..

    27/09/2015 13:45

שיהיה…

27/09/2015 13:42

נכון, שכחתי:

1. מה היא החיה האהובה עליך?
האמת שהכי אהוב עליי זה קוף. למה אין קוף?! אבל אם בוחרים, אז שועל ;)
2. מהו הצבע האהוב עליך?
סגול 3>
3. מהו המקום האידיאלי בשבילך לחופשה?
אירופה
4. מה התיאור הכי נכון לגביך?
ביישן
5. מישהו שאתה לא מכיר נמצא בסכנת חיים, אתה מבחין בכך, איך תפעל?
סביר להניח שאברח בבהלה
6. האם אתה טיפוס חברותי?
תלוי עם מי
7. מה הכי חשוב לך?
אושר
8. לרוב, אתה טיפוס שמפחד מאחרים או שמפחיד אחרים?
מפחד
9. מה המקצוע האהוב עליך בבית ספר?
ספרות
10. מה הספורט האהוב עליך?
תקולל המקצוע המגעיל הזה! תקולל! אבל אם בוחרים אז הוקי. אלה היו השיעורים היחידים שבאמת נהניתי בספורט.

27/09/2015 13:52

    למה פתאום כולכם השתתקתם כשבאתי? אני צריכה לחשוד? :<

    27/09/2015 13:59

כולם הלכו לקרוא את הסיפור שלךXD
חוץ מזה, אני צריכה ללכת לאיזה שעה:<
ביי חברים~

27/09/2015 14:06

    :<
    זה לא לוקח כל כך הרבה זמן! ואתם יכולים לקרוא ולכתוב בו זמנית U^U

    27/09/2015 14:07

אוי לא.. יש לי רעיון לדמות, אבל יכול להיות שהיא תופיע לפני כמה דמויות אחרות שלכם :ם (עדיין לא בטוחה, לעזאזל איתי ועם המוח האובר-יצירתי שלי 0-0)
מה דעתכם, לעשות אותה?
האם אני הופכת לחפרנית יותר מדי?? :םםם
טוב לפחות בזמן הזה אני ממשיכה לכתוב ;)

27/09/2015 14:25

איזו דמות?

27/09/2015 14:39

    אני לא רוצה לעשות ספויילרים, אבל הוא/היא לא מאגדה לא מוכרת במיוחד.

    27/09/2015 14:41

של גרים?
האנס כריסטיאן אנדרסן?
רוב הסיכויים שאני מכיר גם את האגדה ה"לא מוכרת" הזאת…
אני מכיר הרבה אגדות…
זה "לה יורונה"?
בכל מקרה רוב הסיכויים שאני אכיר…

27/09/2015 14:59

    היא *לא* מאגדה *לא* מוכרת חח עשיתי לך הכפלה מיותרת ^^ זה אומר שזו אגדה מוכרת, סביר להניח שכולם מכירים אותה, ואם לא- אז וואו!
    אבל יותר אני לא אגיד כי אני לא רוצה להביא ספויילרים.

    27/09/2015 15:03

אהה…
אופסי…
אוף!
בת הים הקטנה?
היפהפיה הנרדמת?
מה זה יכול להיות????
אולי בכל זאת תעשי הרשמה…

27/09/2015 15:05

    אם אני אעשה הרשמה זה יהרוס את המתח, והיא לא תופיע בפרקים הקרובים.
    אה, והוספתי עוד שתי שאלון לסקר (שעשיתי אותו שוב בגלל זה ואז היו לי קולות כפולים שמופסי דופסי)

    27/09/2015 15:17

אמורה, יצא לך זאק שהחיה המקבילה שלו היא טווס!
זאק הוא יפה תואר, מוכשר ונוטה להיות במרכז תשומת הלב. למרות זאת זאק הוא ביישן, שונא להיות דגם למופת ומעדיף להיות בצד ולהתפעל מהעבודה של מישהו אחר. זאק הוא בחור טוב ונחמד, עם הרבה תחומי עיסוק והרבה תחומי עניין.
על כתיבת דמות זו יש להודות ל – תס.
את האמת היא שאת שילוב של זאק, ג'ס, צ'ייס ורייצ'ל, והיה קצת בעייתי לבחור מי הכי דומיננטי באופי שלך. בסופו של דבר זאק הוא הבולט ביותר, אחריו רייצ'ל, אחריה צ'ייס, ואחרי ג'ס.
חג שמח!

27/09/2015 15:18

    חחח ייאי! הוא באמת די דומה לי.
    היי, נראה לי שאפשר לעשות ביחד סיפור/סקר באתר הזה, מה דעתך שאעזור לך בזה? ככה זה יהיה יותר בטוח XP

    27/09/2015 15:21

איזה מהסקרים? XD

27/09/2015 15:19

    זה של הדעת קהל חח אחרת הייתי אומרת מי יצא לי P:

    27/09/2015 15:21

אה, מצאתי!
ועניתי!

27/09/2015 15:22

    ייאי!
    טוב עכשיו כשאתה כאן, משעמם לי, בדר אותי XP

    27/09/2015 15:24

מה זאת אומרת לעשות סיפור או סקר ביחד?
על מה?
רק קטניס יכולה לבדר באמת…

27/09/2015 15:25

    מה? גם אני יכולה לבדר :ם
    כאילו, שאפשר לצרף מישהו שיעשה איתך את הסיפור/סקר שאפשר לעשות שם. לפחות ככה נדמה לי, ממה שהבנתי.

    27/09/2015 15:26

אוקיי אבל איך עושים את זה??
ועל מה נעשה?

27/09/2015 15:26

    חשבתי לעזור לך בשאלון על נפש חיה חח
    אתה לוחץ על EDIT בשאלון שלך ואז עושה authors ואז עושה add author

    27/09/2015 15:28

מה אני כותה עכשיו?
מה השם שלך באתר?

27/09/2015 15:32

כותב*

27/09/2015 15:33

    אני לא בטוחה :ם כתוב שם שהכינוי הוא לא השם…
    אה, נראה לי זה המספר הזה שיש למעלה בעמוד שלי: 28995902

    27/09/2015 15:35

טוב, אני אחשוב על זה…
פשוט יש כל מיני דברים שאני עוד לא רוצה לגלות וזה קצת בעיה…

27/09/2015 15:36

    אההה המממ איפה זה כתוב?

    27/09/2015 15:38

מה?

27/09/2015 15:39

    כאילו, מה שאתה לא רוצה לגלות XD

    27/09/2015 15:40

זה ספוילרים…
ואני לא רוצה שתדעי…

27/09/2015 15:41

חוץ מזה איזה סוג של שאלון רצית לעשות?

27/09/2015 15:42

    עכשיו מי לא רוצה לגלות ספויילרים..
    שאלון אישיות, כאילו, "מי אתה מ-". סתם רציתי לעזור כדי שזה יהיה יותר קל ולא תצטרך לחשב XP

    27/09/2015 15:46

אולי אחרי החג…
אבל בעיקרון כבר חישבתי לכולם(למי שקורא את הסיפור, ויש שכמה שלא ראו את זה כנראה אז לא חישבתי להם)…
תודה בכל מקרה!
חג שמח!

27/09/2015 15:51

    חחח סבבה איך שתרצה
    וחג שמח :)

    27/09/2015 15:54

איפה הקרדיט שלי על קארים

27/09/2015 20:26

? ~ מרגישה בלתי קשורה בעליל ~

27/09/2015 20:27

פומההה היי!
מקווה שאת עוד פה..

27/09/2015 21:09

היי!
למען האמת, בדיוק התכוונתי ללכת כי אנשים לא כותבים כלום אבל הנה! יש לי סיבה להישאר ובין לבין גם להמשיך את הדבר השני שלי :)

27/09/2015 21:11

יאיי!
האמת, אני תוך כדי מנסה לעשות שאלות גם לצבע הדעתXD
אין לי כוח לכתוב ת'סיפור בזמן האחרון-,-
מה קורה?

27/09/2015 21:15

הכל טוב :)
גם לי אין כוח להמשיך את אחד מהסיפורים שלי – למרות שכבר כמעט גמרתי לכתוב את הפרק של בין שמיים וארץ – אין לי אפילו רעיון אחד איך להמשיך את מגרש השדים T-T

27/09/2015 21:22

את ח י י ב ת להמשיך! ובקרוב!
דורשים! דורשים! אבל בלי לחץ^^
תגידי, בניתם סוכה?

27/09/2015 21:25

כן, הם בנו בלעדיי :(
בזמן שאני הייתי אצל חברה הם בנו סוכה בחצי שעה!
את מה להמשיך? איזה מהם?

27/09/2015 21:28

אילו שאלות? כמו שאמורה עשתה, באתר ההוא?
אם את מצליחה תלמדי אותי!

27/09/2015 21:31

כמו שאמורה עשתהXP
אנחנו לא עשינו, עצלנים שכמונו. בכל מקרה, אני נטולת משפחה בסוכות-,-
האמת שזה נראה בסדר יחסית. להסביר?

27/09/2015 21:35

מה זאת אומרת 'נטולת משפחה'? אין איש בבית? באסה…
כןכןכןכןכןכןכן! תסבירי!!! אני אנסה לעשות גם :)

27/09/2015 21:38

אני נטולת משפחה שלושה ימים.
אוקיי אז את צריכה לעשות משתמש ואז בסרגל הזה למעלה כתוב create ואז בשביל חידון בנושא הזה את בוחרת ב personality quiz ואז זה שואל אותך שאלות כמו מה שם החידון, פתיחה, תמונה וכו'. (עשיתי משהו קורע לזה XD)
ואז את מתחילה למלא את התשובות: שם התשובה, תמונה והסבר. אני שם XD
קשה לי למצוא תמונה לאנג'י, והיא רק הראשונה-,-

27/09/2015 21:46

אווו… כבר יש לי שם משתמש, עשיתי כדי לענות על השאלון של אמורה ^^
וואו, זה עומד להיות לי קשה 0.0 כל השאלות והתשובות האלה, אני לא טובה בזה…
תמונות מקסימום אני אצור בעצמי, בטוח יש משחקי הלבשה עם אפשרויות כאלה :)
תודה!

27/09/2015 21:49

על איזה מהם את ממליצה לי לעשות?
אני מרגישה רע על זה שאני בטח מפריעה לך -,-

27/09/2015 21:51

אממ תעשי על מגרש שדים
אני עדיין מתלבטת על אנג'י XDD זה בסדר

27/09/2015 21:55

תודה ובהצלחה! ^-^

27/09/2015 21:59

יו זה ממש קשה לי ><

27/09/2015 22:03

איך אמורים למצוא תמונות נורמליות? אני לא רוצה תמונות של דמויות אנימה, למרות שהן יכולות להיות הכי מדוייקות…

27/09/2015 22:15

דרך גוגל או פינטרס
אני עדיין ממש מתבלטת לגבי אנג'י, אבל מצאתי תמונת שער מגניבה!
לשלוח לך להתלבטות?

27/09/2015 22:20

כן בבקשה :)

27/09/2015 22:27

הרגע קיבלתי בתגובה "תגובתך ממתינה לאישור מערכת האתר"
לעזאזל

27/09/2015 22:31

אני שונאת את האתר עכשיו-,-

27/09/2015 22:33

הראשונה, אבל אני מניחה שכבר החלטת…

27/09/2015 22:55

האמת שעוד לאXD
סבבה תודה♥ איך הולך לך?

27/09/2015 22:58

רע -,-

27/09/2015 23:05

מה זה 'פינטרס'?

27/09/2015 23:11

אתר כזה שיש בו רק תמונות, אפשר לעשות קבוצות שהם רק לתמונות וכל הזמן משתפים.
אתר נחמד https://www.pinterest.com/

27/09/2015 23:15

אני יכולה אולי לעזור?

27/09/2015 23:15

כן בבקשה!!! ~פרצוף מתחנן~

27/09/2015 23:26

אני חייבת להירשם כדי להיכנס אליו?

27/09/2015 23:27

בכיף^^
אממ לא נראה לי, אבל פשוט שהלינק אליו יהיה שמור כל הזמן.

27/09/2015 23:31

זה לא נותן…
אצ יכולה לעזור לי למצוא תמונות לדמויות? שחקנים וכאלה, אני פשוט לא מכירה הרבה…

27/09/2015 23:35

בטח. רק תתני מראה XD

27/09/2015 23:37

הכל נמצא בהרשמה :)

27/09/2015 23:40

אם את רוצה אני יכולה לעזור לך לחפש תמונות גם כן, פשוט אני לא יודעת עד כמה אוכל לעזור…

27/09/2015 23:41

הסתכלתי על ההרשמה שלך לסיפור – ואין דמויות! 0.0
כאילו, בקושי. הדמות שלי נעלמה!

27/09/2015 23:42

לא משנה XD

27/09/2015 23:44

זה כמעט בול איך שתיארתי אותו לעצמי, אבל תמיד הייתה לי בעיה… יש לו שיער שחור -,-

27/09/2015 23:55

במקום למצוא לי תמונות אני מוצאת לךXP
חברות והקרבת האחווה לא נגמרת♥

27/09/2015 23:57

את כל כך טובה בזה!
אם ככה את מדמיינת את דניאל אז זו בטוח התמונה :)
אוף, כל כך קשה למצוא תמונות של אנשים עם שיער שחור? חצי שעה אני מחפשת ולא מוצאת -,-

28/09/2015 00:05

https://www.google.co.il/search?hl=iw&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1024&bih=738&q=black+hair+boy&oq=black+hair+boy&gs_l=img.3..0i19l7j0i30i19l3.1662.6902.0.7614.14.14.0.0.0.0.172.1436.0j10.10.0..3..0…1.1.64.img..4.10.1433.yCoSzIgeAgU#imgdii=C9Qt7HhF-1OkLM%3A%3BC9Qt7HhF-1OkLM%3A%3BbwxTnhUAQ4prGM%3A&imgrc=C9Qt7HhF-1OkLM%3A
בנים עם שיער שחור

לא יודעת, דניאל הוא חמוד כזה!

28/09/2015 00:11

ראיתי עכשיו איזו תמונה שלחתי לך לדניאל.. זה לא דניאל!
דניאל הוא חמוד כזה!!! לא רציני
לדעתי אלו הם דניאל.. דגש על השני
https://www.google.co.il/search?q=Muscular+teenager+wild+brown+hair+blue-gray+eyes&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAWoVChMI2tDUyoqYyAIVa_ByCh302gCa&biw=1024&bih=738&dpr=1.25#tbm=isch&q=teenage+boy+wild+brown+hair+blue-gray+eyes+hot&imgrc=GugTvD8N_ADLWM%3A
או זה (נראה לי זה)

28/09/2015 00:13

את רוצה שאני אעזור לך גם? אני מרגישה ממש לא נעים שאת עושה בשבילי את כל העבודה ואני לא מחזירה לך על זה…

28/09/2015 00:15

זה בסדר גמור:) אבל אני כן אשמח אם תמצאי לי את מייק (בחור עם עור ממש כהה, שיער סבוך ועיניים חומות) אם לא לא נורא^^

28/09/2015 00:16

אוקי :) אני אנסה.

28/09/2015 00:21

מעולם לא חשבתי שאני אחפש תמונות כאלה בגוגל 0-0

28/09/2015 00:30

טוב, בהצלחה לך תס!
אני חייבת ללכת לישון… ליל"ט :)

28/09/2015 00:36

אני אחפש משם:)
לילה טוב!

28/09/2015 00:39

קבלי תיקון, לא הלכתי!
התמונה בסדר? אני מניחה שלא -,- אני לא טובה בדברים האלה…

28/09/2015 00:47

אבל עכשיו אני הולכת לעשרים וחמש דקות לראות פרק חדש שיצא מהסדרה שאני רואה כרגע ^^
אני בן אדם רע…

28/09/2015 00:48

אה את פה?
רגע, לא..
בסוף מצאתי אחרת…

28/09/2015 01:02

אה, יופי :)
אני הייתי פה ובדיוק הלכתי… כבר אחת לפנות בוקר ומחר אני צריכה לקום בתשע -_-
וכאדם שבדרך כלל בחופשים קם בשעות הצהריים זה יהיה לי דיי קשה…
אם גם את צריכה לקום מחר מוקדם אני ממליצה גם לך ללכת עכשיו, למרות שאני בטוחה שלך אין כל כך בעיה להתעורר…
טוב, לילה טוב ואני ממש מצטערת ^^

28/09/2015 01:16

מישהו פה? מישהו יכול לעזור לי עם שאלות?

28/09/2015 16:17

    אילו שאלות? לא הייתי כאן בזמן ההתכתבות עם פומה, אפשר תקציר?
    קטניס אוורדין, סוף.

    28/09/2015 16:27

    עזרנו זו לזו עם התמונות לשאלונים שאנחנו עושות..
    אני עושה שאלות למי אתה מצבע הדעת. יש לך רעיונות לשאלות? כי יש לי הרגשה שהוא ייצא גרוע.

    28/09/2015 16:37

    אממ… טוב, אני אתחיל עם שאלות שעל בטוח רשמת.
    מה הצבע האהוב עליך?
    מהי תכונת האופי הכי בולטת שלך?
    מה הדבר הכי חשוב? (חברים, משפחה, כוח…)
    אני אחפש עוד (זאת אומרת, אגנוב משאלונים אחרים.)
    קטניס אוורדין, סוף.

    28/09/2015 16:51

    יאיי תודה ^^

    28/09/2015 16:56

מה האסטרטגיה המועדפת עליך? לברוח/להילחם
מישהו שאתה לא מכיר בצרה, מה תעשה? אעזור לו/לא אעזור לו
מאחד עד שש, כמה אתם סבלניים?
איפה היית רוצה לגור? עיר/קיבוץ/כפר
סליחה שלקח מלא זמן! אני מחפשת עוד.
קטניס אוורדין, סוף.

28/09/2015 17:05

ביום חופש תבלה בבית או בחוץ?
מה מקום הבילוי האהוב עלייך? בבית/ים/מועדון
מה הז'אנר המועדף עליך? פנטזיה/אהבה/קומדיה
מחפשת עוד.
קטניס אוורדין, סוף.

28/09/2015 17:08

סיימתי!!

28/09/2015 19:00

אז תשלחי לפה!!!

28/09/2015 20:13

אה, סיימת? סליחה שלא הייתי כאן לעזור לך היום -,- אני בטוחה שקטניס עזרה מאוד :) את עומדת להעלות את זה הנה?

28/09/2015 22:51

תעלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28/09/2015 22:53

חח לא נורא, קטניס עזרה^^
האמת שהתמונה של ג'ורדן לא עולה טוב, ואני ממש מבואסת כי היא הייתה פשוט מושלמת ועכשיו אני מחפשת אחרת.

28/09/2015 22:57

וממש הגזמתי בתיאור דמויות שיש שם XD

28/09/2015 22:58

נו!!!!

28/09/2015 23:45

התמונות שלכם טובות יותר מזאת שליXP זה לא עובד!!!

28/09/2015 23:53

התמונות שאנחנו נתנו לא עובדות?
ומה שנתתי לג'ורדן בסדר? דרך אגב זאת רו מ"משחקי הרעב".
אם את צריכה עוד תגידי לי…
אבל תעלי כבר את החידון!!

28/09/2015 23:54

זה חכם.. לא חשבתי עליה..
אני צריכה ג'ורדן שעובדת!-,-

28/09/2015 23:56

והתמונות שנתתי לא עובדות?

28/09/2015 23:59

לא

29/09/2015 00:03

אז תעשי בלי תמונה…

29/09/2015 00:04

NEVER

29/09/2015 00:06

מה הבעיה?
התמונה קטנה מדי? גדולה מדי? או שהוא פשוט לא מכניס?

29/09/2015 00:10

לא יודעת! זה פשוט לא עובד. וגם לא רק אצל ג'ורדן. זה מעצבן!!

29/09/2015 00:11

אוף!
נו תס, תעלי בכל זאת!!!
איך את מעבירה את התמונה לחידון?
את קודם מעבירה למחשב ואז לחידון?
או ישר את לוקחת את התמונה למחשב?

29/09/2015 00:14

למחשב ואז לחידון, אבל זה לא עשה בעיות בשאר התמונות. רק בתמונות האלה…
לעזאזל עם זה.

29/09/2015 00:16

אוף!
אז תוותרי עליהם!
אולי בינתיים תעזרי לי למצוא לסיפור שלי?
לא בשביל חידון אלא רק כדי שתהיה לי תמונה יותר ברורה שלהם…

29/09/2015 00:21

טוב נמאס לי. ויתרתי. החידון שלי עלוב XD
מה אתה צריך?

29/09/2015 00:22

גם אני חשבתי עליה!
תנסי פשוט לכתוב בגוגל תמונות 'משחקי הרעב רו' ותקחי משם איזו תמונה.

29/09/2015 00:24

בעיקרון כמעט את כולם.
את רייצ'ל אני מדמיין כגירסה צעירה יותר של קריסטן סטיוארט…
את ג'ס קצת כמו סלינה גומז…
כרגע אני רוצה בשביל אדם – עור בהיר, שיער זהוב ומתולתל, עיניים בצבע חום דבש.

29/09/2015 00:25

גם אני נטשתי את שלי… סליחה שכל מה שעשית בשבילי היה לשווא *~*

29/09/2015 00:26

יש כפתור טיוטה..

29/09/2015 00:33

אני צריכה ללכת.. סורי..

29/09/2015 00:46

אני דמיינתי את ג׳ורדן כרו מההתחלה. אני חושבת שאני התחלתי לפתח אובססיה רצינית למשחקי הרעב.
יש פה מישהו? אני כל כך משועממת עד שאני מתחילה ליצור דמויות מסיפורים בצ׳יבי מייקר…
קטניס אוורדין, סוף.

29/09/2015 11:46

האמת היא שאני בהתחלה דמיינתי את ג'ורדן עם שיער שחור חלק ועור בהיר, טיפה שזוף. ואז הגעתי להרשמה וראיתי שהיא אפרו – אמריקנית ושיש לה שיער שחור סבוך ואז ישר עלתה לי בראש תמונה של רו וגם תמונה של הילדה מ"אנני"(מ2014).
אבל אז קלטתי שהילדה מ"אנני" יותר מדי קטנה ואז רו הייתה ממש מושלמת לזה.

29/09/2015 12:31

אני בכלל לא חשבתי על רו כשחיפשתי.. מצאתי ילדה קטנה וממש חמודה שהייתה ג'ורדן מושלמת! לעזאזל..
פומה, עשיתי מתמטיקה!! עד עכשיו!!!!

29/09/2015 17:27

נמחקו לי שתי שאלות שלמות-,-

29/09/2015 19:33

אני עצלנית מדי לעשות עכשיו מתמטיקה!
ואחרי סוכות יש לי בוחן!
אבל קבלי צ"לש ^^

29/09/2015 23:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך