מייק וזווסקי
יש עוד לא מעט זמן עד שהסיפור החדש יצא... P: אבל בינתיים, תקראו על הדמויות שיצאו בסיפור זה D: בבקשה לכם!

איילה ופריק: אחי האשלייה

מייק וזווסקי 06/03/2014 750 צפיות אין תגובות
יש עוד לא מעט זמן עד שהסיפור החדש יצא... P: אבל בינתיים, תקראו על הדמויות שיצאו בסיפור זה D: בבקשה לכם!

כבר כמעט ו-80 שנה לא ניראה קוסם בעולם, כולם חשבו שהקוסמים נכחדו. ובכן… הם חשבו…
אי שם, במקום מרוחק, הייתה לה יבשת גדולה בשם "פורפל סטון", שם התנהלו חיים כמו בכול מקום שגרתי. עד שיום אחד… נולד לזוג הורים בן. שמו, דארק, מאחר ושיערו ועיניו היו שחורות כאופל. הוא נולד שקט ולא בכה משום מה. שנתיים לאחר מכן, נולדה להם בת. שמה היה איילי. עיניה היו סגולות באופן מפתיע ושיערה היה חום. כאשר היא נולדה היא נולדה כאילו היא חייכה.
עברו שנים, ואיילי ודארק גדלו יחד. הם היו אחים טובים. הם מאוד אהבו אחד את השני. כאשר אחד מהם נקלע לצרה, השני תמיד היה שם לעזור. והם תמיד היו יחד.
כאשר שניהם הגיעו לבית הספר, החלה תקופה מוזרה. בכול יום מחדש קיבלו שניהם מכתב הביתה להוריהם על אי משמעת בכיתה וגרימת צרות למורים ולתלמידים.
הוריהם של איילי ודארק כעסו כול פעם מחדש, אך זה היה כך כול יום, ובאחד מן הימים, הם התייאשו מלכעוס.
הוריהם של איילי ודארק חשדו כי יש אצלם בעיות בלימודים, לכן, הם שלחו חוקר מוסמך שיחקור את התנהגותם למשך יום שלם אחד.
למחרת, חזר החוקר לביתם של ההורים. איילי ודארק היו לצידם באותו רגע.
החוקר ניראה חיוור, מדפדף בדפים שלו בידיים רועדות. עיניו לא יכלו שלא להפסיק להסתכל על שני האחים בבהלה.
"אני… אני לא יודע איך לומר את זה…" הוא מלמל. "א-אבל… ה-הילדים שלכם…" הוא עצר לשנייה, והוריד את משקפיו. "ה-הם… קוסמים…!" הוא אמר והניח את המשקפיים על השולחן שממול האחים.
ההורים הסתכלו בבהלה על האחים.
"למה לא סיפרתם לנו…?" שאל האב.
דארק הסתכל על אביו בעיניו השחורות בפחד. "פחדנו. פחדנו מהתגובות שלכם…"
איילי הסתכלה על משקפיו של החוקר עם חיוך קטן.
"איילי…?" אמרה אימה בפחד. "מ-מה את עושה…?"
איילי התרכזה במשקפיי החוקר, ואט אט המשקפיים רחפו באוויר מלבדם.
ההורים הסתכלו אחד על השני בלחץ עם פה פתוח.

עברו שנים ואיילי בת 15 ודארק בן 17. יושבים בחדרו של החוקר שמנסה לפענח את מקור הכוח וללמד אותם עליו. האחים התאפיינו בקסם האשליה, קסם מיוחד הגורם לשינוי בכוח הגרביטציה, יצירת חומות ומשטחים כרצונם, והשתלטות על מוחות האדם והחיה.
בכול יום, למדו שניהם דברים חדשים על כוחותיהם. איילי הייתה מרותקת מהחומר, אבל דארק אינו היה מעוניין בחומר המסודר. אך הכול התחיל לעניין אותו כאשר החוקר דיבר על השימוש הרע שיש בכוח האשליה. בניית צבא שלם רק מראשך, השתלטות על גוף האדם, וכוח אפל, זה מה שעניין את דארק.
החוקר החליט שיש להביא את שני האחים לאזור הפתוח שם הם יוכלו להתאמן על הכוחות שלהם.
כך זה היה במשך שנה.

איילי בת 16 ודארק בן 18.
איילי הייתה מלאת חן, בעלת גוף ופנים יפות, עיניה סגולות ומבריקות, ושיערה חום ארוך ומקושט בקשת מזהב ובמרכזו יהלום סגול.
דארק עמד מכופף, בעל גוף רזה מאוד, עיניו שחורות, ושיערו שחור ומבולגן מאוד. הוא לבש חליפת טוקסידו מיוחדת ושחורה.
באחד מן הימים, באמצע האימונים, דארק החליט שהוא רוצה לנצל את הכוח שלו לרע, לראות אולי איך זה פועל. וזה אכן מה שקרה…
הוא בנה לעצמו מבצר ענק הנראה כמו אוהל קרקס, ובתור חיילים הוא הציב לו ליצנים מזעזעים שנראו כמו רוחות אפלות ושקופות. הוא החל לפגוע בחפים מפשע, לשדוד, להשחית, ולהרוס. והוא כולו עשה זאת עם חיוך אכזרי על הפרצוף.
ובין כול הנפגעים, הייתה גם איילי.
איילי החליטה שהיא רוצה לדבר עם אחיה, למנוע את כול ההרס והשחיתות.
היא נפגשה איתו בתוך מבצרו המוזר.
שם היא דיברה איתו פנים אל פנים, מבקשת שיפסיק את כול הטירוף הזה.
דארק הבין את בקשתה ולחץ איתה יד. אבל… החזיק את אצבעותיו בזמן הלחיצה מאחורי גבו.
אחרי הלחיצה, איילי הנהנה והלכה לה, והפנתה את גבה אליו.
דארק שלח את ידו לכיוון איילי ושלך כדור אפל לכיוונה. איילי התחמקה במהירות ושלחה כדור ארגייה סגול לכיוונו. דארק נפגע ועף לאחור.
"דיי כבר, אחי! אתה לא יכול להמשיך להיות ככה!" היא אמרה בכעס ובאכזבה.
"אני כבר לא אחיך! את סתם חלשה! ואין לי מקום פה לחלשים!" הוא אמר בחיוך זדוני. "אני הוא פריק! משוגע על הכוח שיש לי בידיים! עכשיו לכי מפה , חלשה! לפני שאני אחסל אותך!"
איילי ברכה במהירות מן המבצר. ועצרה ליד אבן גדולה בשדה גדול של דשא. היא התנשפה קשות. "אם אתה כבר לא אחי, דארק. אז אני כבר לא אחותך, איילי! אני איילה! אילוז'ן! אשליה! אני יותר ממך!" היא צעקה ונתנה אגרוף באבן שמולה. דבריה נחתמו בסגול על האבן. ודבר זה… אומר מלחמה.
אבל זו היא לא מלחמה רגילה…
אלה מלחמה בין אחים…!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך