DarkSideGirl
נתראה בפרק הבא? ביי הלכתי לכתוב ^^

איליין בלו 3 פרק ט"ז: הצללים של יורקן מאלום

DarkSideGirl 27/02/2013 584 צפיות 14 תגובות
נתראה בפרק הבא? ביי הלכתי לכתוב ^^

"את באה כבר?" לויד לחש לי.
"כבר" הסתכלתי סביבי, הספר בטח מתחת למיטה. אני בחדר של טובי, עבר זמן מאז שהייתי פה.
"כבר לקחת את הספר?" הוא ישב על עדן החלון, משלב את ידיו בכעס.
"אמרתי לך שאני כבר באה, לא?" התעקשתי והתיישבתי על מיטתו של טובי. כל-כך הרבה רגשות צפו בבת-אחת, מציפות את ראשי ומשאירות אותי קפואה. הרחתי את הכרית, עוטפת אותה בידיי, את הכר הרך שלו. היה לו את הריח שלו, את הריח המתוק של טובי שלי- דמעה ירדה על לחיי. רעש לפתע נשמע בקומה הראשונה, כנראה הדלת הראשית נפתחת.
"בואי כבר" לואי הביט לעברי ונבהל, "איפה הספר?".
"כאן" אמרתי, מרימה את הספר הירוק ועומדת על אדן החלון- מתכוננת לקפוץ למטה. "הנה" הפניתי את ראשי למבט אחרון על חדרו- כל-כך קשה לי לעזוב. "ביי טובי שלי" אמרתי וקפצתי לפני שאפרוץ שוב בבכי.
"עשית את הדבר הנכון. אני יודע שזה לא נראה ככה" לויד התיישב לידי על גזע עץ ענק שניצב בחצר האחורית של מירור וטובי.
"מה נכון בזה? שהוא לא יזכור כלום ואני אהיה אומללה?" הרגשתי רחמים כלפי המצב, ריחמתי גם על עצמי.
"עדיף על המוות של הטובי הזה, זה עדיף על פני לאבד אותו ולדעת ש.." לויד ניסה להסביר לי.
"שזה אשמתי" לחשתי והלכתי.

"לא, שזה אשמת המלוכה- הם הרי לא אנשים כל-כך טובים בלשון המעטה" הוא עקב אחריי, נכנסנו לטנדר ונסענו משם עם הספר.
"את זה כבר הבנתי" צחקקתי ואז נעצרתי, פעם ראשונה שאני צוחקת מאז שאיבדתי את טובי. הרגשתי עוד יותר נורא, כאילו עצם זה שאני מחייכת או צוחקת כשהוא לא איתי זה חלום או איזו שהיא דרך לעבור הלאה. אני לא יכולה לעבור הלאה, לא הלאה מטובי, טובי שלי.
"מה את עושה?" לויד שאל כשזרקתי את הספר על ברכיי, כאילו הוא שלל חם משוד-בנק.
"מה? זה רק ספר".
"רק ספר? אין דבר כזה רק ספר!"עיניו זעמו וקולו רם.
"אוקיי, זה ספר- למה ההתרגשות?" חשדתי.
"ספרים זהו דבר קדוש- לא מתנהגים ככה לספר, קצת כבוד למילה הכתובה" לויד השתנק.
"טוב" נאנחתי.
"אז מה רשום בו? רשום משהו על יורקן או על עולמות מקבילים?" הוא התעניין והסתקרן.
"לא יודעת, בוא נבדוק ביחד" פתחתי את הספר. הכתב בו הספר כתוב היה מעוגל ומחובר, מישהו מאוד מוכשר בטח כתב אותו- מישהו עם הרבה ניסיון חיים בדברים אלו. הדפים הצהובים השמיעו צליל כשהפכנו אותם- צליל מתפצפץ שהעלה חיוך על פני לויד.
"הדפים האלו עתיקים במיוחד, כדאי שנשמור על הספר הזה בדאגה רבה" לויד אמר לי וחיפש מילות מפתח שיעזרו לנו. "הנה!" הוא ראה משהו, הסתכלתי גם אני.
"יורקן מאלום" הקראתי בקול מתעניין, "הוא שד המשתלט על בני-אנוש וגורם להם לבצע דברים שאינם מוסריים בדרך-כלל. 'הוא התגלמות הרשע' אנשים אומרים, ויש אגדות רבות וסיפורי-סבתא על התגלמותו בפני אנשים חסרי-כל תקווה. הוא גורם להם להאמין כי הוא האלוהים ואין שני לו- וכשהוא לא זקוק אליהם יותר הוא עוזב את סביבתו. שמועות מספרות כי הוא מתגורר במקומות חשוכים, בצלליות היום…".
"זהו זה!" לויד הבין והתחיל לנסוע.
"היי, אבל לא סיימתי לקרוא- יש פה הרבה פרטים!" צווחתי, אני לא סובלת שאנשים קוטעים אותי באמצע המשפט.
"תאמיני לי, אמרת הכל! אמרת לי כל מה שהייתי צריך לדעת".


תגובות (14)

אף אחד לא מגיב לי על הסיפור :((

02/03/2013 02:44

ברצינות אף אחד לא מגיב לי לסיפור? אני לא אמשיך ככה… אין לי קוראים -,-

02/03/2013 12:03

למה את מחכה לתגובות?
יש לי סיפורים שאני כותבת..
ואני בטוחה שלא אוהבים אותם או קוראים…
זה בשבילי!!!

02/03/2013 12:05

נכון אבל עדיין… ממש קיוויתי שיגיבו לי!

02/03/2013 12:12

למה את מחכה לתגובות?
יש לי סיפורים שאני כותבת..
ואני בטוחה שלא אוהבים אותם או קוראים…
זה בשבילי!!!

02/03/2013 12:18

גם אני מקווה!
שיקראו לפחות יאהבו…
אבל לא תמיד יש..
את מבינה?
ושהכתיבה שלך הופכת להיות אחרת כי את מצפה לתגובות..
אז את מסתכלת כול שניה במייל, באתר- זה לא כיף..

02/03/2013 12:21

סליחה על התגובה החוזרת…

02/03/2013 12:21

נ.ב- יש לך 28 צפיות לסיפור הזה!

02/03/2013 12:23

חחחחח כן אני יודעת את כל זה
אבל זה נחמד מידי פעם גם לשמוע את זה :*

02/03/2013 12:24

יודעת מה? צודקת ^^

02/03/2013 13:04

שמחה שהבנת!!

02/03/2013 13:19

סליחה על האיחור!! (כרגיל…חח מכירים אותי או לא מכירים אותי? XD )
אהבתי את הפרק! הוא גרם לי לחבב עוד יותר את לויד! הוא דמות ממש מקסימה! איך שהוא מתייחס לספרים והכבוד שהוא רוחש למילה הכתובה, והיכולת שלו להצחיק! חחח
האמת, כל פעם שאיליין נזכרת שוב בטובי החיוך נמחק לי, אני כל כך מרחמת עליה! ומתגעגעת אל טובי!!
אני חייבת להודות שהסוף השאיר אותי במתח עצום!! את חייבת להמשיך כמה שיותר מהר ולא…!!!
אז אני מחכה בקוצר רוח אוקי? וחסר לך אם את לא ממשיכה!
love you! 3>

02/03/2013 20:35

חחחחחח תודה פרק חדש עולה היום
מקווה שתאהבו ^^

03/03/2013 07:57

זה ישאיר אתכם במתחחחח!

03/03/2013 07:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך