איליין בלו 3 פרק י"ג: יורקן מאלום

DarkSideGirl 05/02/2013 645 צפיות 2 תגובות
3:

"מ-מה קורה פ-פה?" איליין האחרת הופיעה מולנו, הייתי המומה, היא כבר לא השתקפות אלא בן-אדם שעומד לפניי. "למה זימנת אותי?" היא הביטה בי.
"יש לי כמה וכמה שאלות אלייך, גברת צעירה" וויקטוריה הזקנה אמרה, כאילו היא כבר מכירה את איליין האחרת.
"וויקטוריה, תחזירי אותי מיד!" היא דרשה.
"אתן מכירות אחת את השנייה?" ניסיתי לשפוך אור על המצב.
"לצערי" איליין נאנחה.
"נצרי את לשונך, אנחנו מנסות לעזור לך פה" וויקטוריה נאמה.
"זה קשור לטובי?" היא הביטה בי, הרגשתי כאילו הבטתי במראה תלת-מימדית."זה קשור אליו?" ראיתי את הדאגה גדלה במבטה.
"כן, אנחנו מנסות למצוא דרך להחזיר אותו לעולם שלכם" אמרתי.
"איך הוא בכלל הצליח לצאת מהעולם המקביל?" וויקטוריה חקרה.
"יש דרך אחרת מאשר כישוף-אפל?" היא נאנחה.
"הלס" לחשתי לעצמי בקול-רם.
"אכן, הלס של העולם שלכן יצר קשר עם הלס של העולם שלנו כנראה והשניים לחשו לחשים והוציאו אותו מהעולם שלי. הוא רודף אחריי מאז- מאז שאני לבד" היא השפילה מבטה במחשבות על טובי.
"עסקה? איזו סוג של עסקה? מה הם מרוויחים?" חקרתי אותה.
"כל מה שאני מבינה מזה זה שהם עשו עסקה אפלה, עסקה שאם מישהו עושה, קשה מאוד לנו ולהם לשאת בתוצאות" איליין האחרת הסבירה.

"איך לא חשבתי זה קודם- הם עשו עסקה עם יורקן!" וויקטוריה הזקנה אמרה, אוחזת במצחה בחרדה.
"את בטוחה? יורקן… אבל בחיים לא…" איליין נראה מבועתת גם היא.
"יור-מי?" ניסיתי להבין בחוסר-הצלחה.
"יורקן מאלום" וויקטוריה נפעמה ופחדה, כיסתה את פיה והסתכלה סביבה.
"מי זה יורק…" אמרתי אך איליין השתיקה אותי. "מה קורה פה? ספרו לי!".
"אני חייבת ללכת, לפני שהלס ימצא אותי שוב- אל תזמנו אותי יותר!" היא לחשה ונעלמה, כאילו מתחמקת מהסבר.
"וויקטוריה" המשכתי, "בבקשה תנסי להסביר לי מי זה, מה קורה פה…".
"הוא אדם העומד מאחורי הכל מסתבר, הוא זה ששלט כל הזמן בהלס כדי להשיג אותך" היא התחילה להסביר, להבהיר לעצמה אפילו כמה דברים שהיא הכחישה.
"הלס הוא מסמר קטן בתוך המכונה המשומנת של הרשע" מלמלתי, נזכרתי מה אמרו לי פעם.
"מה יקירה?" היא שאלה, מביטה בי אך לא רואה אותי, איך היא עושה את זה?.
"מי זה אבל? איך הוא יודע עליי ולמה הוא רוצה אותי, לשם מה?" השאלות הציפו את ראשי שוב ושוב, הייתי חייבת להבין עד הסוף.
"הוא יבוא, יבוא בשבילך!" וויקטוריה לחשה, "את חייבת לברוח- הוא יידע שאת פה. הוא תמיד יודע איפה אנשים נמצאים, תמיד יודע סודות שהוא לא אמור לגלות".
"הלס רק נשלט על-ידו? זה אומר שאת הלס מיותר לחסל, לא?".
"כל אחד מהם צריך לחסל, אני אחסל בעצמי אם לא תהיה לי ברירה" וויקטוריה התיישבה והביטה על כוס תה ריקה, "אני מקווה שזה רק ראשי מטעה אותי והוא לא באמת חי". כעת הבנתי כמה דברים חשובים, כמו שאם ה"יורקן" הזה באמת חי כולם מפחדים ממנו, וגם שיש דרך להציל לפחות טובי אחד מלהיות במקום שאליו הוא לא שייך- לפחות טובי אחד…


תגובות (2)

אז הלס הוא לא מקור הרשע שם אלא יורקן!! וואו, מצפה לאיליין דרך ארוכה לעבור עד שתצליח לחלץ את טובי מה? אני במתח עכשיו אז כדאי לך להמשיך מהרר!
~רוצים פרק י"ד! רוצים פרק י"ד~
הקהל דורש…XD

07/02/2013 23:28

חחחחחח טוב ממשיכה :)) פרק הבא עולה בשבוע הבא
יש לי חסימה יצירתית עכשיו אז אתם מוזמנים לרשום לי הצעות -,-

08/02/2013 05:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך