אני ראיתי שלא קראתם את 'הו רומיאו שלי!' אז עברתי לסיפור אחר. אני אמשיך את יוליה ורומיאו. אני מקווה שתאהבו והפעם יהיו יותר קוראים.
בתודה רבה, יויו 3>

אין עדיין שם- תתנו הצעות.

19/09/2012 856 צפיות 9 תגובות
אני ראיתי שלא קראתם את 'הו רומיאו שלי!' אז עברתי לסיפור אחר. אני אמשיך את יוליה ורומיאו. אני מקווה שתאהבו והפעם יהיו יותר קוראים.
בתודה רבה, יויו 3>

נקודת מבט של *ג'ייק*
אני שונא עורבים. הם קמים מוקדם ומעירים אותי! זה מחרפן אותי! טוב, אז מה שלומכם? אני ג'ייק. אני נער מתבגר בן 16. אני לומד בתיכון פיינטספורג בקליפורניה, ליד היערות. אני גר בבית בעל שלוש קומות, עם הורי ואחותי הקטנה בת השמונה. אבל… אני לא סתם בן אדם אני.. אני אדם זאב. מה דעתכם? נהפכתי להיות אדם זאב מנשיכה של ההורים שלי בכיתה ו', ביסודי. אנשים לא אוהבים אותנו, אז אנחנו לא מספרים להם כלום.
וכן, יש גם ערפדים, רוחות, ג'ולים- או בשפתכם, זומבים, בנות ים, שדים ועוד כל מיני יצורים ששמעתם עליהם. אני שונא ומתעב את הערפדים. אני לא לומד בתיכון רגיל, זה תיכון יצורים. יש שם מעט מאוד אנשים, אף אחד לא יודע שאנחנו יצורים. הבעיה היא אנחנו והערפדים, כל יום נהרגים יצורים ואפילו בני אנוש שנחשפו לריבים שלנו. היחידה שמצליחה להפריד ביננו היא המנהלת, ג'ואי. היא חצויה, זאת אומרת, היא חצי חצי… של ערפד וזאב. זה נוצר רק כאשר אנחנו… בו נאמר, מזדווגים. נחמד לא? אז אני פה לא בשביל לספר לכם על סיפורי אהבה קיטשים, לא. אבל בכל זאת, אני נער מתבגר. ואני מכין אותכם, יהיה פה אהבה.
המראה שלי מתחלק לכמה אזורים-
פנים: עיניים חומות כהות, שיער חום שחור, אף… אני לא יודע איך לתאר אותו.. בוא נדלג, שפתיים… החלק העליון דק במקצת והתחתון יותר עבה, שיניים לבנות וישרות ( עד כיתה ז' הייתי עם גשר.)
חזה: אני שרירי. בהיותי אדם זאב.. טוב נו…
רגליים: יש מה לתאר פה בכלל? טוב, שריריות….

נקודת מבט של *זואי*
אני אף פעם לא ישנה, לפעמים זה די מבאס. מה קורה אנשים, ערפדים, אנשי זאב, פיות, שדים ויצורים למינהם…. אני זואי, אני בת 15 וחצי כזה ואני ערפד. אני חייה בקליפורניה, תיכון פיינטסבורג. התיכון שלי הוא תיכון יצורים, זאת אומרת, חיים שם רק יצורים. טוב, ואולי כמה אנושיים. (ככה אני קוראת להם. אני מרגישה לא אנושית. מעולם לא הייתי ככה. נולדתי ערפדית.)
אז… כן, יש את כל היצורים שמופיעים באגדות, כולל האחים גרים. הם צדים אותנו.
אני נראית ככה-
בלונדינית, עיניים ירוקות כחולות (לפעמים אדומות, רק שאני צדה), אף סולד, שפתיי עבות בחלק התחתון, וקצת יותר דקות מלמעלה, שיניי צחורות כי זה חלק מהעיניין שאתה ערפד, ובקיצור אני מהממת, הרי זה מה שקורה שאתה ערפד, אתה נהיה מהמם.
גופי יחסית חטוב, אני מזכירה, אני ערפד. ואני חולה על ג'ינס קצר, אין מה לעשות, זאת מחלה.
אספר לכם על היכולות שלי, כדאי שלא תופתעו בהמשך- אני יכולה להפנט אנשים, לרוץ מהר יותר מכל אדם, להרים דברים כבדים, לחוש ברגשות וברצונות, להחזיר אנשים לתחייה ( רק עם המוות שלהם טרי, ואצטרך כמויות אדירות של דם.), להפוך לחיה מסוימת שבחרתי בתחילת דרכי ( בחרתי בזאב, כי אויבי הם זאבים וזה עוזר לי לא להיקלע למריבות בגלל צרכיהם כי אני מבינה אותם, בערך.)
ונראה לי שזהו. אני יכולה להיכנס לכנסיות אבל לבתים אצטרך הזמנה לפני שאני נכנסת.

נקודת מבט של *סם*
אני אנושי. זה מה שיש לי להגיד לכם.
יש לי שער ג'ינג'י, עיינים ירוקות אפורות, גופי ממוצע, שפתיי עבות ואפי ארוך ואולי סולד.. אני לא כל כך מכוער…
אני לומד בתיכון פיינטסבורג, קליפורניה. החברה שלי סנדי, היא בתולת ים, אז אני יודע על כל היצורים האחרים… אני חבר בקבוצת הבייסבול, אבל לא כלכך טוב כי אני משחק עם יצורים, חזקים הרבה יותר ממני.


תגובות (9)

וואי נשמע מעניין!
ונכון שאת ההזמנה לתוך בתים לקחת מיומני הערפד? אבל לא נורא העיקר שלא יהיה אותו דבר ואני מאמינה שלא יהיה אותו דבר, אז תמשיכי כי זה נשמע מעניין!

19/09/2012 10:32

אוחח שמעי!!
אני פשוט לא אוהבת סיפורים שמתחילים
"היי אני סטפני(לדוגמה) ואני בלונדינית עם עיניים כחולות בת 15"
את יכולה להשחיל את הפרטים האלה במהלך הסיפור
תתחילי בצורה אחרת
נגיד שאימא שלו מעירה אותו בבוקר ותכתבי
"אוח, אני שונא לקום בבוקר כי בלה בלה בלה"
ככה אנחנו יותר נקשרים לדמות עצמה ורואים הכל מזוויות המבט שלה
סבבה?

19/09/2012 10:35

אוקיי, אשנה עכשיו.

19/09/2012 12:40

שיניתי, אני מקווה שיותר טוב, להמשיך? או לחזור ליוליה ורומיאו?

19/09/2012 12:43

או שגם וגם? :)

19/09/2012 12:46

חחחחח עדיין את צריכה שיפור..
שזה- אני ג'ייק. אני נער מתבגר בן 16. אני לומד בתיכון פיינטספורג בקליפורניה, ליד היערות. אני גר בבית בעל שלוש קומות, עם הורי ואחותי הקטנה בת השמונה.
פשוט לא יהיה
תכניסי את זה תוך כדי העלילה..
ככה אנחנו נכיר יותר את הדמות

19/09/2012 12:51

יש הצעות לשם??

20/09/2012 06:08

תמשיכי זה נשמע טוב רצח….
ואולי תקראי לזה :תיכון ברמה אחרת?

20/09/2012 09:47

וואו זה מדהים……

27/09/2012 05:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך