אישות שחורה פרק 2

02/07/2016 627 צפיות תגובה אחת

מהמקום שאני באה מימנו יש כל מני יצורים שונים ומגוונים וכל אחד מכיל אנרגיה שונה. שמי מלודי ואני באה מאזור 'הענקים', לא כי כולם שם ענקים למרות שאפשר לראות כמה מהם, הכוונה בגלל שני ההרים עצומים שנצבו ליד הכפר.
ביתי נמצא בצד הרחק מבתי הכפר האחרים כל אנשי כפר שונאים אותי ואיך אני יודעת, טוב הם לא ממש מסתרים את זה אני חושבת שהם גם מפחדים ממני איך לומר את זה אני נולדת באזור השדים איפה שכל יצורי האופל וצללים שוכנים אכן מקום מצמרם. אני לא זוכרת כלום משם הייתי בת שמונה שהגעתי לכפר הענקים, אף אחד לא יודע מה קרה לפי מה שמספרים באתי לכאן בלילה גשום ואפרורי במיוחד כמה מאנשי הכפר מצאו אותי שכובה על הרצפה נאבקת על חיי לקח לי שבוע עד שהכרתי חזרה לא זכרתי כלום, מאחר שהיתי ילדה קטנה ומפוחדת שאבדה את זיכרונה אישר לי ראש הכפר להישאר בתנאי שאדאג לעצמי ולא היה נטל לכפר, גם בגיל קטן מיד ידעתי שאני לא רצויה יכולתי להרגיש את העיניים הננעצות של כולם את השנאה שהם זרקו לעברי לא יכולתי להגיב, הלכתי בשקט אחרי ראש הכפר שהוביל אותי לבית שהיה רחוק משאר הבתים נכנסתי לבית בנוי מעץ שהיה רעוע קירותיו התנענעו והתקרה דלפה הייתה שם מיטה שבורה ודלי מונח לידה הסתובבתי בכדי לשאול משהו והדלת נטרקה מאחורי, אני חושבת שזאת הייתה הפעם האחרונה שראיתי את ראש הכפר.


תגובות (1)

בסיפור הולכים להופיע כמה דמיות בסוף הפרק בסימון * אני אפרט עליהם, למי שנוח יכול להתחיל בקריאת הדמיות.
אגב מי שרוצה להוסיף דמויות מוזמן שידע שאני עושה בה כרצוני:

02/07/2016 16:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך