נ.ר5
הפרק הראשון. מקווה שתהאבו את הסדרה החדשה.

אמצע שום מקום – פרק 1

נ.ר5 27/04/2014 683 צפיות 11 תגובות
הפרק הראשון. מקווה שתהאבו את הסדרה החדשה.

אני מחזיקה את הלפיד הבוער באש לבנה מעל ראשי. הוא מראה לי את הדרך במבוך הצר, יש אנשים הקוראים לו המבוך המוסתר. בכל מטר תלויים עצמות על הקירות, גולגולות מסמנות לי את הדרך והאוויר חונק. משהו דורך על שובל שמלתי האדומה, הוא מתקרב אני שומעת את נשימותיו, הוא שם יד על פי, מכוון אש כחולה ללבי, האש ההורגת!
"אני יודע מי את! ואני יודע למה את פה!" הוא לוחש,"אני יודע שאת יודעת סוד אפל ועתיק ואני יודע מה את מחפשת!"
***
אני מתיישבת ומתנשמת בחוזקה, זיעה קרה מרוחה על כול גופי, ושערי הבלודיני נדבק למצחי.
שלום, אני אנה, אני בת 23 והחלומות האלה רודפים אותי מאז שהייתי בת 19. אני לא רואה את פניו של האיש, גוון עור, לבוש ועוד. אני רואה רק את האש הכחולה. אני לא יודעת איך אני יודעת את כל הדברים האלה: המבוך המוסתר, האש ההורגת. יש לי גם מין סוג של כוח. אני יודעת שמשקרים לי, כי אני יודעת הכל. תמיד ידעתי מה המורה הולכת ללמד מה התשובה עוד לפני שלימדה. לא משנה נחזור לחלומות, הם חוזרים אליי שוב ושוב, ולא אני אל הולכת לפסיכיאטר.
אין שום זכר להוריי או למשפחה, אני יתומה מילדותי.
3:00 לפנות בוקר. אני קמה, יורדת במורד המדרגות למטבח מוציאה בקבוק של מים, הולכת לסלון ואני פותחת טלוויזיה.
***
צלצול בפעמון מעיר אותי משנתי. קמתי הנחתי את הבקבוק שהיה בידי על השולחן הקטן בסלון, והסתכלי על שעון הקיר הגדול שלי. 7:06. מי בא אליי בשעה כזו?
אני ניגשת לדלת ופותחת אותה. ילד בן 12, חמוד ובגובה ממוצע עומד בדלת. "שלום," אני אומרת בחשד. הוא קופץ עליי ומחבק אותי.
"אז זה נכון! את חיה! התקווה האחרונה פה!" הוא צעק והתחיל לרקוד.
"מי אתה?" אני שואלת.
"את לא מזהה אותי, אנה? הייתי ליצן החצר שלך כשהייתי בן 7."


תגובות (11)

וואו ,מאוד יפה אבל לא הבנתי את זה ״ולא ,אל אני הולכת לפסיכיאטר ״.למה
היתכוונת

28/04/2014 13:08

    טעות בהקלדה זה אמור להיות לא.
    כאילו היא לא רוצה ללכת לפסיכיאטר

    28/04/2014 17:32

את קולטת שהתצחברתי רק בשבילך??? בשביל להגיד לך שהסיפור הזה מגנייב לאלללללה ושאת חיייבת להמשיך?????? אחרי שנים שאני לא פה!! תמשיכי!!! בנאדם!!! עכשיו!!!

28/04/2014 17:36

    אני בן

    28/04/2014 17:40

    אה. ועוד כמה הערות לגבי הכתיבה-את כותבת מצויין. ואני יכולה להגיד לך שקראת הרבה ספרים לפי האוצר מילים המלאה והחוסר שגיאות כתיב. את מעולה. יקירתי. את מדהימה. אבל.. את מיהרת קצת. אולי זה כדאי למשוך את הקורא כדי שיגיד..איפה לעזאזל אנה גרה? אצל הדודים או אצל החברים? ולמה היא לא מדברתצ על הכוח על שלה??? אם לי היה כוח על לא הייתי מפסיקה לחפור עליו!!! את מעוווווולה1! ווי. סורי שאני חופרת. אני פשוט מתה לדעת את ההמשך..

    ואלי כדאי שתארחי. איך היא גילתבה שיש לה כוח על? דרך חברה? תאונה? או שהיא פשוט גילה את זה? ואיפה היא גרה?
    ווי. הסוף היה מגניב. ווי.אני חופרת..סורי.

    28/04/2014 17:40

וואי תמשיכי

28/04/2014 17:39

חחח…סורי..

28/04/2014 17:40

    בסדר, רשתי שם בדוי והתמונה לא מסבירה שאני בן.

    28/04/2014 17:42

    הכל התבהר בהמשך! הספר לא יגמר מהר!

    28/04/2014 17:42

תשלח לי דואל או משו.. בסדר?? אני לא נמצאת הרבה באתר. אז כשאתה ממשיך תשלח אימייל ל[email protected]
ועוד משהו קטן..למה לעזאזל עשית דמות נקבה? זה קצת מטריד.. טוב. עזוב. אני במצב כפית..עפה עכשיו..
שלח אימייל, טוב?

28/04/2014 17:44

    בסדר.
    תקראי שוב את המשפט האחרון, אולי זה יתבהר לך.

    28/04/2014 18:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך