אני חדשה כאן…. נראה לי :)

-המגירה של דיפ- 03/04/2015 714 צפיות 2 תגובות

שלום!

אני לא בדיוק חדשה כאן בגלל שלפני די הרבה זמן היה לי פה משתמש, אבל אני מבינה שמי שכתב פה כשאני כתבתי כבר לא כאן… אז החלטית להתחיל מחדש :)
תקראו לי דיפ^^

אז ככה אני רוצה לעשות סיפור פנטזיה ואני לא ידועת עם עדיין יש פה אנשים שקוראים פנטזיה…
הסיפור יהיה עם הרדמה ואני אצטרך לפחות ארבע דמויות, החמישית תיהיה שלי.
יש לי איזה רעיון בראש אבל אני צריכה קצת זמן כדי לארגן את הכל אז בינתיים תוכלו להירשם.
אני צריכה גם בנים וגם בנות(תרשמו כמה שיותר ואני כבר אבחר) מי שלא יבחר לדמות ראשית יהיה דמות מישנה.

צריך:

שם:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:
משהו נוסף:

כמה שתהיו יותר יצירתיים כמה יותר טוב, אני פשוט רוצה לאתגר את עצמי קצת לדברים שלא ניסיתי.
מקווה שתירשמו ואני יעלה הקדמה בקרוב :)

דיפ^^


תגובות (2)

ברוכים השבים, וכן יש כאן עוד קוראי פנטזיה (היי).
האמת שלי אישית קשה לכתוב דמות בלי לדעת מה העלילה אז תוכלי לשמור לי מקום ואני אכתוב אחרי ההקדמה או הפרק הראשון?

03/04/2015 17:08

היי דיפ
גם אני חדשה כאן, למרות שאני עוקבת אחרי סיפורים באתר כבר שנתיים:)
דמות:
שם: בלטריקס הייל
גיל: 18
מראה: שיער חום, עיניים כחולות עור זהוב ועצמות לחיים מרשימות. קטנה פיזית.
אופי: שקטה, מחושבת. אין לדעת מה עובר לה בראש, הכל אצלה עובר תהליך לוגי מחושב, אפילו ההחלטה הכי קטנה. היא שקטה אבל פעילה ובולטת מאוד כשהיא רוצה. ברגעים מסויימים היא עובר לעולם משלה וקשה להוציא אותה מזה, בעיקר ברגעי שעמום או המתנה.
רקע: חיים רגילים ופשוטים, משפחה תומכת 3 אחים קטנים שמעולם לא התייחסה אליהם.

03/04/2015 17:18
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך